Ik denk die laatste.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat ben ik 24 uur per dag alleen ben jij dat niet of je vind de block knop erg handig
"appear offline"quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat ben ik 24 uur per dag alleen ben jij dat niet of je vind de block knop erg handig
mystery land dan maar, daarvoor hoef je niet te msn-en, ik moet al moeilijk genoeg doen voor mezelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
Ah crap, dan zit ik bij de GP in Frankrijk, dus nee, ik ga niet.
laag id, laag iq, laag if... wass is er nicht laag bij hem?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:19 schreef Paxlie het volgende:
volgens mij heeft Remcow echt een laag id, zal hem eens schoppen @ msn
dat gelooft dus helemaal niemandquote:
Als je dat moet vragen, dan bén je een newbie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:15 schreef vosss het volgende:
Hey ff niet voor het een of ander, maar tot welk ID noemen we het oldbies?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef HAL9000S het volgende:
Jullie noemen jezelf oldbies?? Stelletje n00bs
sterf aan drugs vuile kutsoldaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef HAL9000S het volgende:
Jullie noemen jezelf oldbies?? Stelletje n00bs
Jaja, een uitzondering nagelatenquote:
Laten we een kampvuur maken waarop we alle newbies gooien en dan zingen we saamhorig We Shall Overcome...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:20 schreef Armageddon het volgende:
Dit topic is eigenlijk aardig vertieft door al die moderator noobs hier. Maar ach. Ik zou Arma niet zijn als ik het niet door de vingers zou zien. Het is hier gezelliger dan het ooit is geweest op FOK! dus laten we doorgaan met z'n allen.
Lijkt me een goed plan. Wie tiefen we als eerste op het vuur?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Laten we een kampvuur maken waarop we alle newbies gooien en dan zingen we saamhorig We Shall Overcome...
Ik wil niet lullig doen meneer NJ, maar jij bent 24807-13785= 11022 keer vaker newbie dan mij hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je dat moet vragen, dan bén je een newbie.
Wat lul ik weer slap; ik wilde juist WEL lullig doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen meneer NJ, maar jij bent 24807-13785= 11022 keer vaker newbie dan mij hoor
Maikuuul met z'n brommer!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Wie tiefen we als eerste op het vuur?
Userid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen meneer NJ, maar jij bent 24807-13785= 11022 keer vaker newbie dan mij hoor
Schilderse Arma!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:28 schreef Armageddon het volgende:
Vechten jullie het even uit. Ik ben schilderen in m'n nieuwe huis in Den Haag enzeau. Ik zie jullie morgenavond wel weer. Slaap lekker mensen.
Niet te lang boven de verf hangen. Daar word je high van. En Den Haag...quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:28 schreef Armageddon het volgende:
Vechten jullie het even uit. Ik ben schilderen in m'n nieuwe huis in Den Haag enzeau. Ik zie jullie morgenavond wel weer. Slaap lekker mensen.
Welnee, ik heb me met mn 13785 nooit oldbie gevoelt, maar ik zie nu pas deze reeks en allemaal mensen posten met 20k+ userIDs en toen dacht ik ineens: "ergens klopt er hier iets niet".quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:27 schreef Armageddon het volgende:
hehehe nu krijgen we de echte olbie war. Was ik maar streng geweest. Nu krijgen we gezeik.
Ahh, okay. Dat maakt al een hoop duidelijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
het is hier gewoon gezellig op zijn tijd.
En ik zal meteen zelf maar ff het inkoppertje maken:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ahh, okay. Dat maakt al een hoop duidelijk![]()
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
Ik pretendeer trouwens in geen geval een oldbie te zijn, het is hier gewoon gezellig op zijn tijd.
Ik was er allang klaar mee; sufkutquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
Vosss....kun je niet optiefen met je gezeik over userID's? Who fucking cares?
Eigenlijk trek ik me al zo'n 5 jaar geen ruk aan van wat mensen op Fok tegen (of over) mij zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik gewoon dat je niet mee mag posten.
Verkapte ''Kijk eens hoe trots ik ben dat ik hier allang meepost'' post.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk trek ik me al zo'n 5 jaar geen ruk aan van wat mensen op Fok tegen (of over) mij zeggen
Nee hoor, helemaal niet. Eerder een verkapte "val op een hoop zeikwijf, het interesseert me werkelijke geen ene flikker wat je post" postquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Verkapte ''Kijk eens hoe trots ik ben dat ik hier allang meepost'' post.
Net als al je andere posts in dit topic.
Waarom moet dat verkapt? Wees een vent en zeg dat dan gewoon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Eerder een verkapte "val op een hoop zeikwijf, het interesseert me werkelijke geen ene flikker wat je post" post
Jij was anders ook niet erg direct zojuist:quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waarom moet dat verkapt? Wees een vent en zeg dat dan gewoon.
Eerst zei je wat anders om later pas te zeggen wat je eik bedoeldequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
Vosss....kun je niet optiefen met je gezeik over userID's? Who fucking cares?
Oké. Dan staan we quitte.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij was anders ook niet erg direct zojuist:
[..]
Eerst zei je wat anders om later pas te zeggen wat je eik bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |