Ja kleiduiven schieten.. Golfenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ieuw. Iets met teambuilding ofzo? *ril*
verplicht gezellig doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Jarno het volgende:
Echt, al die teambuilding meuk moeten ze collectief verbieden. Wat een drek is dat altijd zeg.
Ja, dat semi-verplichte is echt killing. Daar kan ik dus zó slecht tegen he. Als mensen me gaan vertellen wat ik MOET doen word ik altijd erg recalcitrant opeens.quote:
En de volgende ochtend de genante foto's bekjken. Met de baas.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef NJ het volgende:
Kan je je lekker lam zuipen op kosten van de baas.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
En de volgende ochtend de genante foto's bekjken. Met de baas.
De volgende ochtend ben ik er trouwens toch niet..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:49 schreef NJ het volgende:
Kan je je lekker lam zuipen op kosten van de baas.
Jeeeeeeeee, gangbang bij Taly thuis!quote:
op uitnodiging van Marlboro is het dan wel weer leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef Jarno het volgende:
Echt, al die teambuilding meuk moeten ze collectief verbieden. Wat een drek is dat altijd zeg.
Ik zal de uitnodigingen morgen op de bus doen!quote:
Heeftie nie..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ahja, het welbekende "weekendje Duitsland".
Met de secretaresse.
Mooi. Een familieverpakking condooms is genoeg denk ik?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zal de uitnodigingen morgen op de bus doen!
Das ook zo'n hoerig kutlied..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
snotverdomme heb dat takke lied in mijn hoofd met die breezer ananas
Ligt aan de grootte van je familiequote:Op woensdag 5 juli 2006 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi. Een familieverpakking condooms is genoeg denk ik?
Mogen die ook mee dan?!quote:
Mee een dubbele wiskie erbij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef miss_bleu het volgende:
snotverdomme heb dat takke lied in mijn hoofd met die breezer ananas
Grote familie?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mee een dubbele wiskie erbij.
Ach ja, dat McDoooonalds, McDooooonals, Kentucky Fried Chicken en de PizzaHut had iedereen ook weer na twee weken uit zijn/haar systeem.quote:
Hey. Jij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:06 schreef Insomaniac het volgende:
GOEDEMORREGE!
Diep van binnen zijn we allemaal J, J.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik was toch J?
Hoe diep is dat precies in het geval van Inso?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal J, J.
Kentucky wil ik al helemaal niet meer horen, lopen er hier op het werk elke keer rond lunchtijd te schreeuwen dat ze naar de kentucky gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, dat McDoooonalds, McDooooonals, Kentucky Fried Chicken en de PizzaHut had iedereen ook weer na twee weken uit zijn/haar systeem.
Nee A.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:28 schreef NJ het volgende:
Mijn afkorting is toch nog gewoon NJ?
Welnee!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:25 schreef Jarno het volgende:
De verwarring.
Mama.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee!
Ik ben J, jij bent J, Sjee is J en NJ is N!
OPLETE!
Ohja, of Ax.quote:
Of baas Aks.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Ohja, of Ax.
Nouja, gelukkig zitten hier geen users met nog meer A's ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |