Ja allang joh, ik ben nu weer aan het daten met I./J. ... nou ja Inso dus. Gisteren ook weer, maar ik stond er wel voor Jan Lul, maar het ziet erveelbelovend uit verder.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:52 schreef Tally het volgende:
EL!!!!
Ben je al weer klaar met nummertjes trekken op je balkon:????![]()
![]()
Oowwwquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:58 schreef Kreator het volgende:
Met jouw uitstraling sta je nergens voor jan lul,
Ah, dus je hebt weer iets om geld tegenaan te gooien ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:00 schreef Jarno het volgende:
Ohja eL, over die Spyder:
Ik ben er dus achter gekomen dat het OSD van mijn monitor defect is.. Tsja, normaal heb je het niet nodig maar nu dus wel, om de boel factory default te krijgen. Dus ik moet het allemaal maar op de gok doen nu en dat lijkt me niet de bedoeling van calibratie. Als ik 'm nu op autopilot zet dan zie ik zeker verschil, en het lijkt ook beter, maar helemaal 100% is het nog niet. Ik zag dat m'n LCD ook een zwarte vlek kreeg in de linkerbovenhoek dus volgens mij staat -ie gewoon op instorten ofzo.
Ey, j.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:59 schreef jogy het volgende:
Hallo. Heb ik wat gemist? J? J? J?
Mwoch verder doet het ding het prima, voor dagelijks gebruik heb je het OSD niet nodig natuurlijk. Die zwarte vlek is vervelend maar niet onoverkomelijk. Ik wacht nog wel even, denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:02 schreef eL. het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt weer iets om geld tegenaan te gooien ?
Je kan hem verder wel gewoon zijn werk laten doen begrijp ik ? Behalve in die lekkere donkere hoek van je.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
Mwoch verder doet het ding het prima, voor dagelijks gebruik heb je het OSD niet nodig natuurlijk. Die zwarte vlek is vervelend maar niet onoverkomelijk. Ik wacht nog wel even, denk ik.
Jahoor ding doet het prima, maar die vlek zal wel steeds groter worden vrees ik, zo gaat dat meestal met LCD's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:11 schreef eL. het volgende:
[..]
Je kan hem verder wel gewoon zijn werk laten doen begrijp ik ? Behalve in die lekkere donkere hoek van je.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Tally het volgende:
Hej L.
Ik heb trouwens een erg leuke en grappige foto gemaakt van mijn poes!
Zal ik vanavond es uppen.. Hier mag ik da niet
Ben benieuwd, zet je hem in deze topics ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:14 schreef Tally het volgende:
Hej L.
Ik heb trouwens een erg leuke en grappige foto gemaakt van mijn poes!
Zal ik vanavond es uppen.. Hier mag ik da niet
En terecht!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:16 schreef eL. het volgende:
Zal ik hem een oor aannaaien, ik weet nog wel wat krassen op mijn auto (die heel ergens anders staat) en ik heb. gegevens
. opgenoteerd.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:17 schreef eL. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zet je hem in deze topics ?
tvp.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Trouwens, Jarno. Of iemand anders die verstand heeft van camerawerk.
Ik wil een huis, tuin en keuken camera kopen. Welke is goed om, te hebben? Niet specifiek om huis, tuin en keuken foto's te maken trouwens.
Ja J. wat is da nou?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Ik wil een huis, tuin en keuken camera kopen. Welke is goed om, te hebben? Niet specifiek om huis, tuin en keuken foto's te maken trouwens.
Ik neem aan dat je opzoek bent naar een compact camera? Wat is je budget?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Compact ? Ik zou een Canon Powershot nemen, daar kun je over het algemeen veel aan instellen áls je dat wilt en voor de rest is het lekker gangbaar. En het is Canon hè.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
de nieuwe digicams van Sony schijnen gigantisch goed te zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
Wat lach je kutnewbiequote:
Zo ben ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja J. wat is da nou?
Eerst zeggen waar je het voor gaat gebruiken om achteraf te zeggen dat je hem daar toch niet voor gaat gebruiken..
Complex mannetje ben je hoor
Ik zou ook voor Canon of Sony gaan. Voor Sony als je meer een net-niet dSLR wilt, die zijn echt geweldig. Voor een echte compact zweer ik toch bij Canon ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef eL. het volgende:
[..]
Compact ? Ik zou een Canon Powershot nemen, daar kun je over het algemeen veel aan instellen áls je dat wilt en voor de rest is het lekker gangbaar. En het is Canon hè.
sony cybershots en canon powershots doen het altijd erg leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef jogy het volgende:
350dquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
sony cybershots en canon powershots doen het altijd erg leuk
Toch zweer ik bij mjn EOS
Wil ik oooookquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef Insomaniac het volgende:
Regen! Grote dikke druppels verkoelende regen!!
Op je grote en tevens ontblote borsten, buiten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:25 schreef Insomaniac het volgende:
Regen! Grote dikke druppels verkoelende regen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |