quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:29 schreef placebeau het volgende:
Maak eerst een mooie openingspost!
Oh, in dat geval zie ik Casar geen potten breken. Wel jammer dat er zo weinig bekend is over de aankomsten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ik lees op een aantal plaatsen iets over een licht hellende aankomst, in hoeverre is dit hellend?
Ja, idd. Daar staan er 3 of 4 vlak bij elkaar. Hopelijk krijgen we het nog wel in beeld in het begin van de live-uitzending.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:24 schreef ultra_ivo het volgende:
terug ontopic
ik ben beniweuwsd, naar de hellingen, 2 stuks vlak na de start, kan een leuk duel worden voor de bollen.
Casar is gisteren aangevallen door een dronken toeschouwer en op achterstand binnengekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zie ik Casar geen potten breken. Wel jammer dat er zo weinig bekend is over de aankomsten.
Gaat niet gebeuren vandaag denk ik. Boonen zal de trui willen verdedigen en wil ook nog etappewinst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef XL het volgende:
Ik vind het tijd worden voor de jaarlijkse ontsnapping die voorop blijft, al vind ik dat altijd te snel. Rabobank wil misschien iets laten zien om aan Dekker op te dragen en omdat ze gister niets konden laten zien.
Da's inderdaad mooi, ik verwacht het eerder na de eerste tijdrit van zaterdag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, een echte monsterontsnapping
Denk 't ook.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Da's inderdaad mooi, ik verwacht het eerder na de eerste tijdrit van zaterdag.
Tenzij er een dag komt waarin het de hele dag staat te stortregenen![]()
Ja, als volwaardige B-sprinter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef Ko_9 het volgende:
Ik zeg: Zabel
iedereen had hem al afgeschreven, en de eerste etappes laat ie zich toch opeens weer zien
Inderdaad. Dan kun je je massasprintgeld net zo goed op Freire zetten.quote:
Lijkt me meer iets voor McEwen eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:41 schreef Ericr het volgende:
Vandaag wel een aankomst met een redelijk scherpe bocht vlak voor de finish. Iets van 180 meter voor de meet. Bron, het Tourmagazine van Fiets. Dat moet een renner als Freire wel liggen.
Dat heb ik soms ook op warme zomerdagenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik weet gewoon soms niet waar ik moet kijken
Leuk inderdaad, bedankt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef flyckje het volgende:
mss een mooie link als hij werkt (vandaag pas ondekt)
http://www.srmdataserver.de/telemetry/
Live SRM feeds van sommige renners. Rogers/ekimov/...
misschien wel leuk om te bezichtigen
Leuk, maar ik vind het wel vreemd dat ze dat allemaal op internet zetten (of op TV uitzende). Stel je renner zit in de ontsnapping van de dag, de concurrerende pleogleiders krijgen die data te zien, en weten vrij precies hoe die renner er voor staat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef flyckje het volgende:
Het werkt niet. Volgens dat progje rijden Jens Voigt en Patrick Sinkewitz rond met een hartslag van -1 (ter vergelijking - Michael Rogers met 41 en Sebastian Lang met 101).quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef flyckje het volgende:
Als een heleboel anderen uitvallen of betrapt worden op snoepen uit de verkeerde potquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Boonen wint de Tour.
Ja, dat viel me net ook al opquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:11 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Het werkt niet. Volgens dat progje rijden Jens Voigt en Patrick Sinkewitz rond met een hartslag van -1 (ter vergelijking - Michael Rogers met 41 en Sebastian Lang met 101).
Het zijn er toch echt vijf hoor.. Je vergeet Cédric Coutouly (Agritubel)quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:19 schreef Wombcat het volgende:
Kopgroep van 4: Wiggins, Lefevre, Mengin en Martinez.
Die krijgen een vrijgeleide en gaan de punten/boni's bij de tussensprinten pakken
Sorry, had 't op letour gelezen, maar in hun laatste update werd hij niet genoemdquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zijn er toch echt vijf hoor.. Je vergeet Cédric Coutouly (Agritubel)
Maar Coutouly zit er idd bijquote:13:17 - Lead Up To 2’50"
The last time check had Martinez (DSC), Wiggins (COF), Mengin (FDJ), Lefevre (BTL) 2’50" ahead of the peloton. The move was instigated by Martinez at the 18.5km mark. He was soon joined by the four others.
The Spanish Discovery rider in the move is the best-placed on GC at the start of the stage.
volgens mij nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef MrMoon het volgende:
is er ook ergens een live stream waar je via internet de tour kunt bekijken?
Soms klopt gewoon alles een keertje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef BigBadPete het volgende:
Heeft iemand al een verklaring waarom zo n Casper ongeveer 1 x per 4 jaar de complete sprintelite aan zn reet lapt?
Kesslerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:41 schreef Zwansen het volgende:
Oh, der zit dus een klimmetje in de laatste km. Goeie kansen voor Gilbert dus.
als het maar 1 x per 4 jaar gebeurt is het gewoon geluk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef BigBadPete het volgende:
Heeft iemand al een verklaring waarom zo n Casper ongeveer 1 x per 4 jaar de complete sprintelite aan zn reet lapt?
ja het is natuurlijk geluk als je vol gaat rijden en je met 60+ naar de finish stamptquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:50 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
als het maar 1 x per 4 jaar gebeurt is het gewoon geluk.
Ik ben benieuwd wat Menchv kan in de bergen. Hij moet wel met Landis meekunnen. Vraag me af hoe die etappes gaan verlopen. er is nu geen ploeg die het op de manier als armstrong zal doen. Of Landis moet hem willen imiteren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Ereinion het volgende:
Waarom zouden ze? Deze etappe wordt 100% zeker een massasprint. Laat het rijden om in beeld te komen maar over aan de kleinere franse ploegen, dat moet je niet doen als je een kandidaat winnaar in je ploeg hebt.
Heb je gelijk in, maar ik vind het jammer. Ik weet ook wel dat je niet en elke etappe iemand mee kunt sturen en met Menchov een belangrijke favoriet hebt binnen de Rabo. De Jongh en Tankink rijden volledig in dienst van Boonen en voor Moerenhout geldt hetzelfde als de Rabomannen, maar dan bij Phonak voor Landis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Ereinion het volgende:
Waarom zouden ze? Deze etappe wordt 100% zeker een massasprint. Laat het rijden om in beeld te komen maar over aan de kleinere franse ploegen, dat moet je niet doen als je een kandidaat winnaar in je ploeg hebt.
Ik hoop 't.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:32 schreef Ereinion het volgende:
Deze etappe wordt 100% zeker een massasprint.
inderdaad. En Herbert lult al helemaal te veel en teveel onzin.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef XL het volgende:
Feitelijk zouden die commentatoren hun mond moeten houden tijdens dit soort etappes. Ik zou het heerlijk vinden als ik het hier op kon zetten, met het geluid van het publiek, de helicopters, de motoren enzovoorts. Nu echter hoor je de hele tijd dezelfde saaie cliches en de nieuwsfeitjes die in alle tourjournaals 100x voorbij zijn gekomen. Iedereen weet dat ze die groep gaan bijhalen en dat het een massasprint gaat worden. Ik wil de beelden op de achtergrond en kunnen studeren. Dat gaat niet met de cliche-opsommingen.
Wel dus: http://www.eurosport.de/r(...)06/mc_vid27331.shtmlquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:38 schreef MrMoon het volgende:
is er ook ergens een live stream waar je via internet de tour kunt bekijken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een etappe waar een Nederlander serieus kans maakt?
Aangezien we geen uitsproken klimmers, sprinters of tijdrijders hebben is er geen etappe waar we echt de favoriet zijn. Over een paar dagen wanneer de sprinterploegen moe zijn en er een ontsnapping is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
Ik zou de etappes van 10 juli en 17 juli aanstippen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou de etappes van 10 juli en 17 juli aanstippen.
Ach, de Belgen hebben ook nog steeds niets gewonnenquote:
Axel Merckx. Teleurstellende carriere heeft die gehad, vind ik. En ik heb Gilbert ook opgeschreven voor vandaag. Leuke renner is dat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, de Belgen hebben ook nog steeds niets gewonnen. Ik hoop stiekem op een ritje voor Gilbert, die gaat er wel altijd voor. En misschien iets voor Axel Merckx om zijn carriere in schoonheid af te sluiten.
We hebben toch geel en groenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, de Belgen hebben ook nog steeds niets gewonnen.
Ik vind de carriere van Axel net niet teleurstellend. Die jongen is zeker geen supertalent en is vooral prof geworden op basis van zijn achternaam. Hij doet alles op karakter en heeft uiteindelijk zijn profbestaan gerechtvaardigd met een rit in de Giro, Belgisch kampioen, Olympische medaille, top 10 in de Tour en een 4de plaats op een WK. Volgens mij heeft hij net erg veel uit zijn cariiere gehaald.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Axel Merckx. Teleurstellende carriere heeft die gehad, vind ik. En ik heb Gilbert ook opgeschreven voor vandaag. Leuke renner is dat.
Nou ja, als je in 98 tiende wordt in de Tour. Verwacht je toch ietsjes meer van zo'n renner. Toen was ie nog vrij jong dacht ik, maar goed, ik ben dan ook een buitenstaander wat hem betreft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vind de carriere van Axel net niet teleurstellend. Die jongen is zeker geen supertalent en is vooral prof geworden op basis van zijn achternaam. Hij doet alles op karakter en heeft uiteindelijk zijn profbestaan gerechtvaardigd met een rit in de Giro, Belgisch kampioen, Olympische medaille, top 10 in de Tour en een 4de plaats op een WK. Volgens mij heeft hij net erg veel uit zijn cariiere gehaald.
Ach, de Tour van '98. Daar heeft hij handig gebruik gemaakt van de situatie om in de top 10 te raken, het leek me toen al sterk dat hij dat zou kunnen herhalen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou ja, als je in 98 tiende wordt in de Tour. Verwacht je toch ietsjes meer van zo'n renner. Toen was ie nog vrij jong dacht ik, maar goed, ik ben dan ook een buitenstaander wat hem betreft.
Ploegenklassement, heel de ploeg draagt dat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:38 schreef VoreG het volgende:
Waarvoor zijn trouwens die gekleurde rugnummers, ik heb al heel wat kleuren langs zien komen. Ik weet dat rood strijdlustigste renner was, maar de rest?
We hebben het over die gele plakkaten van discovery?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ploegenklassement, heel de ploeg draagt dat.
Die staan eerste, ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef 456 het volgende:
[..]
We hebben het over die gele plakkaten van discovery?
17.15 denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:08 schreef XL het volgende:
hoe laat komen we aan vandaag?
Kessler gaat dan zeker nog wel wat proberen, kan toch mooi straks het geel pakken met bonificatieseconden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:39 schreef Zwansen het volgende:
Finsih gaat dus van 800 tot 300 m voor de finish licht bergop.
Ja. Is gewoon gestart. Mocht van artsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:47 schreef VoreG het volgende:
Is O'grady eigenlijk gestart? Die had toch een gebroken ruggenwervel?
jIj hebt het toch gelezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit moet in het centrale topic. Of in het topic over etappe 4. Nu leest niemand het.
16:37 CESTquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef Bismarck het volgende:
16.41 Voor de eerste keer vandaag rijden de renners van het Lampre-Fondital team aan kop van het peloton dat minder dan 2 minuten achter de kopgroep rijdt. Davitamon-Lotto lijkt de achtervolging op te geven omdat McEwen technische problemen heeft. Hij rijdt nu aan het einde van het peloton. Het is nog minder dan 27 km tot de finish.
Hmm..met McEwen uit de weg moet Boonen wel winnen, mits het op een massasprint aankomt!
Go Boonen![]()
Gebrekkige informatievoorziening op de NOS Tour site. Ik zit op m'n werk zonder radio, zonder pc met flash player en met een sterk vermagerde versie van windows media player. Nog tips waar ik terecht kan voor een simpele site met tekstberichten die wel redelijk wordt bijgewerkt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:54 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
16:38 CEST
McEwen is back in the bunch. That wasn't much of a problem at all.
lijkt me dat ie gewoon weer meesprint straks
Gewoon de Toursite. Daar heeft de rest het ook vandaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gebrekkige informatievoorziening op de NOS Tour site. Ik zit op m'n werk zonder radio, zonder pc met flash player en met een sterk vermagerde versie van windows media player. Nog tips waar ik terecht kan voor een simpele site met tekstberichten die wel redelijk wordt bijgewerkt?
bovenstaande kwam van cyclingnews.comquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gebrekkige informatievoorziening op de NOS Tour site. Ik zit op m'n werk zonder radio, zonder pc met flash player en met een sterk vermagerde versie van windows media player. Nog tips waar ik terecht kan voor een simpele site met tekstberichten die wel redelijk wordt bijgewerkt?
De vrt pakt vrij groot uit met "Tour live" op het internet : op www.sporza.be gewoon rechts op "Tour 2006 live" klikken, je krijgt tekstberichten, en zelfs livestreams van radio en tv ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Tikje gekregen van die dag gevallen isquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
Ben benieuwd wat voor smoes Boonen vandaag heeft.![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer zeg van zabel. echt jammer
Misschien iets te laat gegaan en zich wat laten insluitenquote:
"Mijn ketting lag eraf en ik heb in volle sprint een elastiekje eromheen gelegd. Toch straf van mij hè"quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
MJa, toch niet. McEwen ging er gewoon veel snelelr overquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Misschien iets te laat gegaan en zich wat laten insluiten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
"Mijn ketting lag eraf en ik heb in volle sprint een elastiekje eromheen gelegd. Toch straf van mij hè"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:42 schreef maril het volgende:
Die sporza journalist moest het afleggen tegen Mart.![]()
volgens mij is dat een strijd op zich onderling.
hij heeft zijn dokter nog niet gesprokenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
Dat interview met steegeman werd door 2 mensen gedaan een van sporza en een van de nos (ik herkende de stem van Mart Smeets)quote:
Puh puh, Petacchi is er niet bij he. Maar toegegeven, ik denk dat zelfs hij vandaag weinig aan McEwen had kunnen doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef JelleS het volgende:
Wat een sprint zeg. Prachtig, McEwen bewijst maar weer is dat hij veruit de beste pure sprinter is.
Klopt, maar bij de eerste vraag was de Sporza-man toch eerder, verder was het Smeets.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef maril het volgende:
[..]
Dat interview met steegeman werd door 2 mensen gedaan een van sporza en een van de nos (ik herkende de stem van Mart Smeets)
vooral aankomsten met zo bocht vlak voor het einde kan hij goed. Petacchi had ik ook niet zien winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Puh puh, Petacchi is er niet bij he. Maar toegegeven, ik denk dat zelfs hij vandaag weinig aan McEwen had kunnen doen.
Één tegen één is McEwen wat mij betreft ook een stuk beter, dat zie je als zen treintje faalt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Puh puh, Petacchi is er niet bij he. Maar toegegeven, ik denk dat zelfs hij vandaag weinig aan McEwen had kunnen doen.
Inderdaad, zeg ik ook vaak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef JelleS het volgende:
Wat een sprint zeg. Prachtig, McEwen bewijst maar weer is dat hij veruit de beste pure sprinter is.
Ah, ok. Wat wel leuk was dat de Belg echt na 10 seconden na de finish Mc Ewen al interviewde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef maril het volgende:
[..]
Dat interview met steegeman werd door 2 mensen gedaan een van sporza en een van de nos (ik herkende de stem van Mart Smeets)
ja knap werk van Renaat die moest nog eens atleet wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ok. Wat wel leuk was dat de Belg echt na 10 seconden na de finish Mc Ewen al interviewde.
Pure sprinters hadden we het over, hè? Niet over Petacchi dus. Hij kan hard fietsen, maar sprinten is iets anders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Ereinion het volgende:
Puh puh, Petacchi is er niet bij he.
Ja das reuze knap chapeauquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja knap werk van Renaat die moest nog eens atleet worden![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:00 schreef maril het volgende:
]
[..]
Ja das reuze knap chapeauis een haaibaaike antwoord ze is hier toch niet
![]()
Dat was ook het eerste wat ik dacht...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
In de Tour van 2003 faalde het treintje van Petacchi ook elke keer, en won hij ook 4 etappes. Of vorig jaar in Millaan San Remo, toen kwam hij ook al op 500 meter van de finish op kop. Het is een mythe dat Petacchi zonder treintje niet kan winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:52 schreef JelleS het volgende:
[..]
Één tegen één is McEwen wat mij betreft ook een stuk beter, dat zie je als zen treintje faalt.
toch heeft hij vaak de groene truiquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht...
En in België heeft ie op die manier het predikaat de beste sprinter op de wereld te zijn
Beter geeft ie es toe verslagen te zijn
Als eendagsrenner is 'ie geweldig maar met massasprinten kan ik soms echt kotsen op die ventquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef Zwansen het volgende:
Ja hoor, Boonen enco hebben weer een smoes. Nu reed De Jongh niet hard genoeg.![]()
Hij zat achter McEwen en McEwen reed heel gemakkelijk wegquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef Zwansen het volgende:
Ja hoor, Boonen enco hebben weer een smoes. Nu reed De Jongh niet hard genoeg.![]()
gisteren bij het hotel was die ook om te kotsen. Zat daar aan een tafel met Peeters, De Jongh, Cretskens en Tankink. Waren mensen een foto van hem aan het maken. Meneer vroeg aan Peeters of die ff die bloembak wat schuin achter hem stond ervoor wilden zetten zodat ze geen fotos konden maken. Maar goed door bloembakken heen kun je dat ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als eendagsrenner is 'ie geweldig maar met massasprinten kan ik soms echt kotsen op die vent![]()
Dat was een gewéldige overwinning van 'm.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
In de Tour van 2003 faalde het treintje van Petacchi ook elke keer, en won hij ook 4 etappes. Of vorig jaar in Millaan San Remo, toen kwam hij ook al op 500 meter van de finish op kop.
In 2003 ja. 2006 is een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
In de Tour van 2003 faalde het treintje van Petacchi ook elke keer, en won hij ook 4 etappes. Of vorig jaar in Millaan San Remo, toen kwam hij ook al op 500 meter van de finish op kop. Het is een mythe dat Petacchi zonder treintje niet kan winnen.
Wat is er met ons Spaans "supertalent" aan de handquote:172 Aitor Hernandez (Spa) Euskaltel-Euskadi 3.06
vermoed dat die zich het snot voor de ogen gereden heeft om Mayo terug te brengen in het peloton nadat die lek reed gevallen was. En zich erna laten uitbollen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is er met ons Spaans "supertalent" aan de hand![]()
Slim bekeken toen van Credit en Hushovdquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
De jury was bij de eerste overwinning van McEwen al verbaasd dat niemand (lees: Hushovd) een klacht indiende tegen McEwen, die was dan waarschijnlijk ook gedeklasseerd. Maar dat had toen voor Hushovd betekend dat hij zijn gele trui kwijt zou zijn omdat Boonen dan won.
Er bleven inderdaad 1-2 Euskaltel mannen staan nadat Mayo door z'n teammaten teruggebracht werd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vermoed dat die zich het snot voor de ogen gereden heeft om Mayo terug te brengen in het peloton nadat die lek reed gevallen was. En zich erna laten uitbollen.
Of hij gaf het wiel aan Mayo en heeft erna rustig aangedaan terwijl die andere van Euskaltel Iban terug brachten
Ik zag het net terug, er is wat voor te zeggen. Eisel moest even stoppen met trappen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
Wat een onzin......
Ik geef het je te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe zegt Maarten Ducrot dat ow ja "ga er maar aanstaan"
![]()
Ik ben er steeds mee van overtuigd dat we ook een quotepronotopic met Maarten hadden kunnen doen. die valt ook behoorlijk in herhalingen.quote:
ff nedenken das toch zijn eigen maat? of vergis ik mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, Hushovd wijkt ook gewoon wat uit omdat Dean viel, lijkt me wat overdreven, zo heel veel kon Hushovd er ook niet aan doen.
Best handig, het falen van de Belg aan een Nederlander wijtenquote:Patrick Lefevere zag dat Tom Boonen 5e werd. "Ik zag vooral een indrukwekkende Steegmans", zei de baas van Quick-Step. "Hij en McEwen reden 5 km/u sneller." "Je moet het kunnen toegeven als iemand beter is", zei Lefevere."McEwen had met Steegmans een perfecte gangmaker, Boonen had niemand meer." Steven de Jongh maakte eerder zijn beklag dat hij geen treintje kon maken voor Boonen. Lefevere: "Dan moet hij wat sneller rijden."
"Neen, we wonnen nog niet in deze Tour, maar blijf aub rustig. De pers heeft er blijkbaar meer problemen mee dan wij. Het was ook niet simpel vandaag: mijn ploeg reed de hele dag aan de kop."
Steven de Jongh (gangmaker Boonen): "Alles verloopt hier heel chaotisch. Iedereen wil bij Tom, dus moet ik nogal wat kwakken uitdelen, zoals iedereen hier. Idealiter gaan we met drie mannen
de laatste kilometer in en rijden we elk om beurt 250 meter op kop. Maar dit is de Ronde van België niet."
Frank Hoste (co-commentator op Sporza Radio): "Steven de Jongh rijdt niet snel genoeg om Tom Boonen naar een zege te loodsen. Boonen heeft meer hinder dan profijt van De Jongh. Iemand anders moet De Jonghs plaats innemen, ik denk aan Pozzato of Tosatto. Boonen is een sprinter die van ver moet kunnen beginnen en ruimte nodig heeft. Nu raakt hij ingesloten omdat het te traag gaat."
Lefevre zei dit ook al, dacht ik. Maar dit is toch gewoon onzin?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
De jury was bij de eerste overwinning van McEwen al verbaasd dat niemand (lees: Hushovd) een klacht indiende tegen McEwen, die was dan waarschijnlijk ook gedeklasseerd. Maar dat had toen voor Hushovd betekend dat hij zijn gele trui kwijt zou zijn omdat Boonen dan won.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |