Slim bekeken toen van Credit en Hushovdquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
De jury was bij de eerste overwinning van McEwen al verbaasd dat niemand (lees: Hushovd) een klacht indiende tegen McEwen, die was dan waarschijnlijk ook gedeklasseerd. Maar dat had toen voor Hushovd betekend dat hij zijn gele trui kwijt zou zijn omdat Boonen dan won.
Er bleven inderdaad 1-2 Euskaltel mannen staan nadat Mayo door z'n teammaten teruggebracht werd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vermoed dat die zich het snot voor de ogen gereden heeft om Mayo terug te brengen in het peloton nadat die lek reed gevallen was. En zich erna laten uitbollen.
Of hij gaf het wiel aan Mayo en heeft erna rustig aangedaan terwijl die andere van Euskaltel Iban terug brachten
Ik zag het net terug, er is wat voor te zeggen. Eisel moest even stoppen met trappen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
Wat een onzin......
Ik geef het je te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe zegt Maarten Ducrot dat ow ja "ga er maar aanstaan"
![]()
Ik ben er steeds mee van overtuigd dat we ook een quotepronotopic met Maarten hadden kunnen doen. die valt ook behoorlijk in herhalingen.quote:
ff nedenken das toch zijn eigen maat? of vergis ik mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, Hushovd wijkt ook gewoon wat uit omdat Dean viel, lijkt me wat overdreven, zo heel veel kon Hushovd er ook niet aan doen.
Best handig, het falen van de Belg aan een Nederlander wijtenquote:Patrick Lefevere zag dat Tom Boonen 5e werd. "Ik zag vooral een indrukwekkende Steegmans", zei de baas van Quick-Step. "Hij en McEwen reden 5 km/u sneller." "Je moet het kunnen toegeven als iemand beter is", zei Lefevere."McEwen had met Steegmans een perfecte gangmaker, Boonen had niemand meer." Steven de Jongh maakte eerder zijn beklag dat hij geen treintje kon maken voor Boonen. Lefevere: "Dan moet hij wat sneller rijden."
"Neen, we wonnen nog niet in deze Tour, maar blijf aub rustig. De pers heeft er blijkbaar meer problemen mee dan wij. Het was ook niet simpel vandaag: mijn ploeg reed de hele dag aan de kop."
Steven de Jongh (gangmaker Boonen): "Alles verloopt hier heel chaotisch. Iedereen wil bij Tom, dus moet ik nogal wat kwakken uitdelen, zoals iedereen hier. Idealiter gaan we met drie mannen
de laatste kilometer in en rijden we elk om beurt 250 meter op kop. Maar dit is de Ronde van België niet."
Frank Hoste (co-commentator op Sporza Radio): "Steven de Jongh rijdt niet snel genoeg om Tom Boonen naar een zege te loodsen. Boonen heeft meer hinder dan profijt van De Jongh. Iemand anders moet De Jonghs plaats innemen, ik denk aan Pozzato of Tosatto. Boonen is een sprinter die van ver moet kunnen beginnen en ruimte nodig heeft. Nu raakt hij ingesloten omdat het te traag gaat."
Lefevre zei dit ook al, dacht ik. Maar dit is toch gewoon onzin?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
De jury was bij de eerste overwinning van McEwen al verbaasd dat niemand (lees: Hushovd) een klacht indiende tegen McEwen, die was dan waarschijnlijk ook gedeklasseerd. Maar dat had toen voor Hushovd betekend dat hij zijn gele trui kwijt zou zijn omdat Boonen dan won.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |