Tikje gekregen van die dag gevallen isquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
Ben benieuwd wat voor smoes Boonen vandaag heeft.![]()
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer zeg van zabel. echt jammer
Misschien iets te laat gegaan en zich wat laten insluitenquote:
"Mijn ketting lag eraf en ik heb in volle sprint een elastiekje eromheen gelegd. Toch straf van mij hè"quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
MJa, toch niet. McEwen ging er gewoon veel snelelr overquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Misschien iets te laat gegaan en zich wat laten insluiten
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:26 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
"Mijn ketting lag eraf en ik heb in volle sprint een elastiekje eromheen gelegd. Toch straf van mij hè"
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:42 schreef maril het volgende:
Die sporza journalist moest het afleggen tegen Mart.![]()
volgens mij is dat een strijd op zich onderling.
hij heeft zijn dokter nog niet gesprokenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
Dat interview met steegeman werd door 2 mensen gedaan een van sporza en een van de nos (ik herkende de stem van Mart Smeets)quote:
Puh puh, Petacchi is er niet bij he. Maar toegegeven, ik denk dat zelfs hij vandaag weinig aan McEwen had kunnen doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef JelleS het volgende:
Wat een sprint zeg. Prachtig, McEwen bewijst maar weer is dat hij veruit de beste pure sprinter is.
Klopt, maar bij de eerste vraag was de Sporza-man toch eerder, verder was het Smeets.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef maril het volgende:
[..]
Dat interview met steegeman werd door 2 mensen gedaan een van sporza en een van de nos (ik herkende de stem van Mart Smeets)
vooral aankomsten met zo bocht vlak voor het einde kan hij goed. Petacchi had ik ook niet zien winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Puh puh, Petacchi is er niet bij he. Maar toegegeven, ik denk dat zelfs hij vandaag weinig aan McEwen had kunnen doen.
Één tegen één is McEwen wat mij betreft ook een stuk beter, dat zie je als zen treintje faalt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Puh puh, Petacchi is er niet bij he. Maar toegegeven, ik denk dat zelfs hij vandaag weinig aan McEwen had kunnen doen.
Inderdaad, zeg ik ook vaak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef JelleS het volgende:
Wat een sprint zeg. Prachtig, McEwen bewijst maar weer is dat hij veruit de beste pure sprinter is.
Ah, ok. Wat wel leuk was dat de Belg echt na 10 seconden na de finish Mc Ewen al interviewde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef maril het volgende:
[..]
Dat interview met steegeman werd door 2 mensen gedaan een van sporza en een van de nos (ik herkende de stem van Mart Smeets)
ja knap werk van Renaat die moest nog eens atleet wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ok. Wat wel leuk was dat de Belg echt na 10 seconden na de finish Mc Ewen al interviewde.
Pure sprinters hadden we het over, hè? Niet over Petacchi dus. Hij kan hard fietsen, maar sprinten is iets anders.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Ereinion het volgende:
Puh puh, Petacchi is er niet bij he.
Ja das reuze knap chapeauquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja knap werk van Renaat die moest nog eens atleet worden![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:00 schreef maril het volgende:
]
[..]
Ja das reuze knap chapeauis een haaibaaike antwoord ze is hier toch niet
![]()
Dat was ook het eerste wat ik dacht...quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef Grobbel het volgende:
In de Tour van 2003 faalde het treintje van Petacchi ook elke keer, en won hij ook 4 etappes. Of vorig jaar in Millaan San Remo, toen kwam hij ook al op 500 meter van de finish op kop. Het is een mythe dat Petacchi zonder treintje niet kan winnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:52 schreef JelleS het volgende:
[..]
Één tegen één is McEwen wat mij betreft ook een stuk beter, dat zie je als zen treintje faalt.
toch heeft hij vaak de groene truiquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht...
En in België heeft ie op die manier het predikaat de beste sprinter op de wereld te zijn
Beter geeft ie es toe verslagen te zijn
Als eendagsrenner is 'ie geweldig maar met massasprinten kan ik soms echt kotsen op die ventquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef Zwansen het volgende:
Ja hoor, Boonen enco hebben weer een smoes. Nu reed De Jongh niet hard genoeg.![]()
Hij zat achter McEwen en McEwen reed heel gemakkelijk wegquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef Zwansen het volgende:
Ja hoor, Boonen enco hebben weer een smoes. Nu reed De Jongh niet hard genoeg.![]()
gisteren bij het hotel was die ook om te kotsen. Zat daar aan een tafel met Peeters, De Jongh, Cretskens en Tankink. Waren mensen een foto van hem aan het maken. Meneer vroeg aan Peeters of die ff die bloembak wat schuin achter hem stond ervoor wilden zetten zodat ze geen fotos konden maken. Maar goed door bloembakken heen kun je dat ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als eendagsrenner is 'ie geweldig maar met massasprinten kan ik soms echt kotsen op die vent![]()
Dat was een gewéldige overwinning van 'm.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
In de Tour van 2003 faalde het treintje van Petacchi ook elke keer, en won hij ook 4 etappes. Of vorig jaar in Millaan San Remo, toen kwam hij ook al op 500 meter van de finish op kop.
In 2003 ja. 2006 is een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
In de Tour van 2003 faalde het treintje van Petacchi ook elke keer, en won hij ook 4 etappes. Of vorig jaar in Millaan San Remo, toen kwam hij ook al op 500 meter van de finish op kop. Het is een mythe dat Petacchi zonder treintje niet kan winnen.
Wat is er met ons Spaans "supertalent" aan de handquote:172 Aitor Hernandez (Spa) Euskaltel-Euskadi 3.06
vermoed dat die zich het snot voor de ogen gereden heeft om Mayo terug te brengen in het peloton nadat die lek reed gevallen was. En zich erna laten uitbollen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat is er met ons Spaans "supertalent" aan de hand![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |