Wenn Es Passiert van Wir sind heldenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Nee das pas va 10 juli als het wk voorbij is zolang kijken we naar dat aftandse Jack v Gelder programma met als eindlied Wenn wir Sind... Wenn Es Passiert
ps Dalida![]()
Leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wenn Es Passiert van Wir sind helden![]()
Die muziek wordt niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
Als Mart nou eens normale Franse muziek zou doen. Of deze mag ook![]()
Ja, dat zeker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef pfaf het volgende:
Mooie overwinnaar, na die deceptie van gisteren gunde ik 'm het echt.
quote:O'Grady dreigt uit te vallen
**Het is nog allerminst zeker of Stuart
O'Grady woensdag van start zal gaan in
de vierde etappe van de Tour de France.
De Australiër van CSC brak in de derde
rit bij een val een onderrugwervel.
"Hij heeft de wervel op een dusdanige
manier gebroken,dat hij er nog wel mee
kan fietsen",stelde een woordvoerder
van de Deense ploeg."Maar het hangt er
vanaf hoe hij zich morgenochtend voelt.
Dan zullen we een beslissing nemen."
O'Grady toonde met de zesde plaats in
de proloog en twee zevende plaatsen in
de daaropvolgende ritten weer aan een
voorname kandidaat voor de winst in het
puntenklassement te zijn.Al vier keer
greep hij net naast de groene trui.
umh.....quote:
Lijk me idd geen goed plan voor hem om nu te starten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Ericr het volgende:
Onverantwoord als O'Grady start, nog een val en hij is misschien wel voor de rest van zijn leven verlamd.
Kom net thuis, drukte viel me eigenlijk wel mee en lees ook dat het niet zo druk is geweest als verwacht. Maar het was wel een mooie dag, had een goede plek op 2,5 km van de streep, heel de middag in de schaduwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:tis nog steeds druk in Valkenburg bij de kroegen
of iets van Wende Snijdersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Het heeft niks met sport te maken hoor.
Alderliefste is een hele leuke Nederlandse band die in het frans zingt, o.a. over de Tour, zie: http://www.alderliefste.nl/.
Stiekem vind ik de sportzomer sfeer aan tafel bij Mart wel leuk. En volgens mij past een live nummer van Alderliefste daar wel in.
euh vreemd verhaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef -skippybal- het volgende:
Casar is dus neergeslagen door één of andere dronken mongool langs de kant! Die wou daarna ook nog z'n ploegleider slaan.. Andere pauperts die erbij stonden wouden dan weer de wielen van Casar eraf slopen
![]()
"Mensen" die niet tegen alcohol kunnen![]()
tijdens de wedstrijd lieten ze een klein stukje zien. Van Casar die gevallen was. Je zag dat de ploegleider woeste gebaren maakte naar mensen. echt woest. Maar de commentatoren zeiden niks..quote:
I knowquote:
12 juli denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:08 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de eerste fatsoenlijke bergetappe? Ben die vlakke ritten nu al beu....
dat welquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Zaterdag de tijdrit toch? Da's dan weer iets om naar uit te kijken.
Ja, vandaag was echt een saaie etappe.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:08 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de eerste fatsoenlijke bergetappe? Ben die vlakke ritten nu al beu....
Vond dit toch wel een best spannende rit eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:08 schreef Radegast het volgende:
En dan vergeet je nog wat hellingen in de Ardennen waar ze nu pal langs reden, de Wanne en de Stockeu.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef Perico het volgende:
Naja de Tour organisatie had wel kunnen weten dat de finale supersnel was qua parcours en dat vluchters het dan supermoeilijk zouden hebben om voorop te blijven.
Ook hadden ze kunnen weten dat de Loorberg en Eyserweg hele lichte beklimmingen zijn, terwijl ze andere scherprechters voor het uitzoeken hadden. Het was weinig selectief, de hitte was nog de grootste opponent...
Ik bedoel ze reden nu door Partij, daar ligt ook de Gulperberg.. en 1 km verderop in Wahlwiller ligt de Kruisberg (17%) waarna je meteen doorrijdt naar de Eyserbosweg zoals de Amstel Gold Race doet. Kan allemaal voor hetzelfde geld!
Dat kan allemaal, maar dan wordt de etappe wel langer. Maar ze kunnen dan natuurlijk ook 15 km buiten Esch starten (in een ander dorp/stad) om dat weer op te heffen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog wat hellingen in de Ardennen waar ze nu pal langs reden, de Wanne en de Stockeu.
En hoger eindigen met tig in het uur, en ze mogen vooral geen doping gebruikenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:27 schreef ultra_ivo het volgende:
De etappes mogen ook best wel langer worden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:55 schreef maril het volgende:
[..]
En hoger eindigen met tig in het uur, en ze mogen vooral geen doping gebruiken![]()
Ik ken die klimmen niet goed genoeg weet wel dat de Keutenberg te smal is voor de tour. En kijk het parcours had best selectief kunnen zijn als er ook vol op de Oneux en de Haute-levee was gekoerst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef Perico het volgende:
Naja de Tour organisatie had wel kunnen weten dat de finale supersnel was qua parcours en dat vluchters het dan supermoeilijk zouden hebben om voorop te blijven.
Ook hadden ze kunnen weten dat de Loorberg en Eyserweg hele lichte beklimmingen zijn, terwijl ze andere scherprechters voor het uitzoeken hadden. Het was weinig selectief, de hitte was nog de grootste opponent...
Ik bedoel ze reden nu door Partij, daar ligt ook de Gulperberg.. en 1 km verderop in Wahlwiller ligt de Kruisberg (17%) waarna je meteen doorrijdt naar de Eyserbosweg zoals de Amstel Gold Race doet. Kan allemaal voor hetzelfde geld!
klopt allemaal wel maar de meeste van die hellingen zijn te smal. Dan vraag je om problemen als je daar publiek toelaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog wat hellingen in de Ardennen waar ze nu pal langs reden, de Wanne en de Stockeu.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Leatherface het volgende:
Was Casar aangevallen door een dronken toeschouwer?
Lekker weer zeg
volgens mij valt dat echt wel mee. Was gisteren bij hotel waar CSC lag en Stuart liep er rond of er niks aan de hand was. Je kon ook niet zien dat die pijn had ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Ericr het volgende:
Belachelijk, doen ze veel aan zogenaamde gezondheidscontroles maar een renner met een gebroken rugwervel mag wel starten. Neem zo iemand tegen zichzelf in bescherming, 1 valpartij en het kan echt mis zijn met Stuart.
Fietsdiploma? Zou Dekker ook eens moeten halenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ik moet om 3 uur me diploma halen
maar haal het einde wel hopelijk
Dit moet in het centrale topic. Of in het topic over etappe 4. Nu leest niemand het.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef maril het volgende:
Datum: 5-jul 13:33
Erik Dekker heeft het ziekenhuis van Verviers verlaten. Dat meldt het ANP. De Raborenner kwam dinsdag tijdens de derde etappe in de Tour de France hard ten val en liep daarbij zware schaafwonden, een aangezichtstrauma, een gescheurde lip, een hersenschudding en een aantal gebroken tanden op. Dekker reageerde goed op de medicatie en mocht naar huis.
Dekker werd dinsdag in het ziekenhuis onder narcose behandeld aan zijn wonden. Het was het gevolg van de laatste Tour-etappe uit de carrière van de Drent. "We wilden net écht gaan rijden", vertelt ploeggenoot Michael Boogerd in AD Sportwereld. "Ik praatte met Erik over het verbond dat we hadden gesloten met Quick-Step. Hij was niet goed genoeg, liet hij weten. Toen zag ik Fred Rodriguez door een gat in de weg schieten en wegschuiven. Erik zat achter me, ik maakte met mijn hand nog een beweging dat hij moest uitwijken. Daarna vloog hij vol op zijn gezicht op de straat, vlakbij de stoeprand."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |