Ja, vandaag was echt een saaie etappe.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:08 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de eerste fatsoenlijke bergetappe? Ben die vlakke ritten nu al beu....
Vond dit toch wel een best spannende rit eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:08 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de eerste fatsoenlijke bergetappe? Ben die vlakke ritten nu al beu....
En dan vergeet je nog wat hellingen in de Ardennen waar ze nu pal langs reden, de Wanne en de Stockeu.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef Perico het volgende:
Naja de Tour organisatie had wel kunnen weten dat de finale supersnel was qua parcours en dat vluchters het dan supermoeilijk zouden hebben om voorop te blijven.
Ook hadden ze kunnen weten dat de Loorberg en Eyserweg hele lichte beklimmingen zijn, terwijl ze andere scherprechters voor het uitzoeken hadden. Het was weinig selectief, de hitte was nog de grootste opponent...
Ik bedoel ze reden nu door Partij, daar ligt ook de Gulperberg.. en 1 km verderop in Wahlwiller ligt de Kruisberg (17%) waarna je meteen doorrijdt naar de Eyserbosweg zoals de Amstel Gold Race doet. Kan allemaal voor hetzelfde geld!
Dat kan allemaal, maar dan wordt de etappe wel langer. Maar ze kunnen dan natuurlijk ook 15 km buiten Esch starten (in een ander dorp/stad) om dat weer op te heffen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog wat hellingen in de Ardennen waar ze nu pal langs reden, de Wanne en de Stockeu.
En hoger eindigen met tig in het uur, en ze mogen vooral geen doping gebruikenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:27 schreef ultra_ivo het volgende:
De etappes mogen ook best wel langer worden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:55 schreef maril het volgende:
[..]
En hoger eindigen met tig in het uur, en ze mogen vooral geen doping gebruiken![]()
Ik ken die klimmen niet goed genoeg weet wel dat de Keutenberg te smal is voor de tour. En kijk het parcours had best selectief kunnen zijn als er ook vol op de Oneux en de Haute-levee was gekoerst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:30 schreef Perico het volgende:
Naja de Tour organisatie had wel kunnen weten dat de finale supersnel was qua parcours en dat vluchters het dan supermoeilijk zouden hebben om voorop te blijven.
Ook hadden ze kunnen weten dat de Loorberg en Eyserweg hele lichte beklimmingen zijn, terwijl ze andere scherprechters voor het uitzoeken hadden. Het was weinig selectief, de hitte was nog de grootste opponent...
Ik bedoel ze reden nu door Partij, daar ligt ook de Gulperberg.. en 1 km verderop in Wahlwiller ligt de Kruisberg (17%) waarna je meteen doorrijdt naar de Eyserbosweg zoals de Amstel Gold Race doet. Kan allemaal voor hetzelfde geld!
klopt allemaal wel maar de meeste van die hellingen zijn te smal. Dan vraag je om problemen als je daar publiek toelaatquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En dan vergeet je nog wat hellingen in de Ardennen waar ze nu pal langs reden, de Wanne en de Stockeu.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:49 schreef Leatherface het volgende:
Was Casar aangevallen door een dronken toeschouwer?
Lekker weer zeg
volgens mij valt dat echt wel mee. Was gisteren bij hotel waar CSC lag en Stuart liep er rond of er niks aan de hand was. Je kon ook niet zien dat die pijn had ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Ericr het volgende:
Belachelijk, doen ze veel aan zogenaamde gezondheidscontroles maar een renner met een gebroken rugwervel mag wel starten. Neem zo iemand tegen zichzelf in bescherming, 1 valpartij en het kan echt mis zijn met Stuart.
Fietsdiploma? Zou Dekker ook eens moeten halenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
ik moet om 3 uur me diploma halen
maar haal het einde wel hopelijk
Dit moet in het centrale topic. Of in het topic over etappe 4. Nu leest niemand het.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef maril het volgende:
Datum: 5-jul 13:33
Erik Dekker heeft het ziekenhuis van Verviers verlaten. Dat meldt het ANP. De Raborenner kwam dinsdag tijdens de derde etappe in de Tour de France hard ten val en liep daarbij zware schaafwonden, een aangezichtstrauma, een gescheurde lip, een hersenschudding en een aantal gebroken tanden op. Dekker reageerde goed op de medicatie en mocht naar huis.
Dekker werd dinsdag in het ziekenhuis onder narcose behandeld aan zijn wonden. Het was het gevolg van de laatste Tour-etappe uit de carrière van de Drent. "We wilden net écht gaan rijden", vertelt ploeggenoot Michael Boogerd in AD Sportwereld. "Ik praatte met Erik over het verbond dat we hadden gesloten met Quick-Step. Hij was niet goed genoeg, liet hij weten. Toen zag ik Fred Rodriguez door een gat in de weg schieten en wegschuiven. Erik zat achter me, ik maakte met mijn hand nog een beweging dat hij moest uitwijken. Daarna vloog hij vol op zijn gezicht op de straat, vlakbij de stoeprand."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |