Wenn Es Passiert van Wir sind heldenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Nee das pas va 10 juli als het wk voorbij is zolang kijken we naar dat aftandse Jack v Gelder programma met als eindlied Wenn wir Sind... Wenn Es Passiert
ps Dalida![]()
Leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wenn Es Passiert van Wir sind helden![]()
Die muziek wordt niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef -skippybal- het volgende:
Als Mart nou eens normale Franse muziek zou doen. Of deze mag ook![]()
Ja, dat zeker.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef pfaf het volgende:
Mooie overwinnaar, na die deceptie van gisteren gunde ik 'm het echt.
quote:O'Grady dreigt uit te vallen
**Het is nog allerminst zeker of Stuart
O'Grady woensdag van start zal gaan in
de vierde etappe van de Tour de France.
De Australiër van CSC brak in de derde
rit bij een val een onderrugwervel.
"Hij heeft de wervel op een dusdanige
manier gebroken,dat hij er nog wel mee
kan fietsen",stelde een woordvoerder
van de Deense ploeg."Maar het hangt er
vanaf hoe hij zich morgenochtend voelt.
Dan zullen we een beslissing nemen."
O'Grady toonde met de zesde plaats in
de proloog en twee zevende plaatsen in
de daaropvolgende ritten weer aan een
voorname kandidaat voor de winst in het
puntenklassement te zijn.Al vier keer
greep hij net naast de groene trui.
umh.....quote:
Lijk me idd geen goed plan voor hem om nu te starten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Ericr het volgende:
Onverantwoord als O'Grady start, nog een val en hij is misschien wel voor de rest van zijn leven verlamd.
Kom net thuis, drukte viel me eigenlijk wel mee en lees ook dat het niet zo druk is geweest als verwacht. Maar het was wel een mooie dag, had een goede plek op 2,5 km van de streep, heel de middag in de schaduwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:tis nog steeds druk in Valkenburg bij de kroegen
of iets van Wende Snijdersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Het heeft niks met sport te maken hoor.
Alderliefste is een hele leuke Nederlandse band die in het frans zingt, o.a. over de Tour, zie: http://www.alderliefste.nl/.
Stiekem vind ik de sportzomer sfeer aan tafel bij Mart wel leuk. En volgens mij past een live nummer van Alderliefste daar wel in.
euh vreemd verhaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef -skippybal- het volgende:
Casar is dus neergeslagen door één of andere dronken mongool langs de kant! Die wou daarna ook nog z'n ploegleider slaan.. Andere pauperts die erbij stonden wouden dan weer de wielen van Casar eraf slopen
![]()
"Mensen" die niet tegen alcohol kunnen![]()
tijdens de wedstrijd lieten ze een klein stukje zien. Van Casar die gevallen was. Je zag dat de ploegleider woeste gebaren maakte naar mensen. echt woest. Maar de commentatoren zeiden niks..quote:
I knowquote:
12 juli denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:08 schreef Radegast het volgende:
Wanneer is de eerste fatsoenlijke bergetappe? Ben die vlakke ritten nu al beu....
dat welquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Zaterdag de tijdrit toch? Da's dan weer iets om naar uit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |