Ben benieuwd naar een herhaling om te zien welke klapmongool Valverde van achter aanreedquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd naar een herhaling om die lekke voorband van Boonen te zien.
Het heeft niks met sport te maken hoor.quote:
Nee maar zonder Basso, Ullrich, Mancebo, Vinokourov etc. had hij makkelijk in de top 20 kunnen rijden, dan ben je een klassementsrijder.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:40 schreef Ereinion het volgende:
Wat was er dan met Horner (niet dat dat een klassementsrenner is).
En met in de top 25. Ligt de grens bij 20?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee maar zonder Basso, Ullrich, Mancebo, Vinokourov etc. had hij makkelijk in de top 20 kunnen rijden, dan ben je een klassementsrijder.
Ik zie daar Paul de leeuw staan dat lijkt mij gaaf diemaffe kerel(goed bedoeld)een filmpje laten maken voor dat het peleton van start gaaat want dat doen gasten toch altijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Het heeft niks met sport te maken hoor.
Alderliefste is een hele leuke Nederlandse band die in het frans zingt, o.a. over de Tour, zie: http://www.alderliefste.nl/.
Stiekem vind ik de sportzomer sfeer aan tafel bij Mart wel leuk. En volgens mij past een live nummer van Alderliefste daar wel in.
NOS moet gewoon eens Noir Desir uitnodigen voor de muziekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Het heeft niks met sport te maken hoor.
Alderliefste is een hele leuke Nederlandse band die in het frans zingt, o.a. over de Tour, zie: http://www.alderliefste.nl/.
Stiekem vind ik de sportzomer sfeer aan tafel bij Mart wel leuk. En volgens mij past een live nummer van Alderliefste daar wel in.
Nee, een toeschouwer was hem aan het helpen, zijn wiel kreeg hij van een ploeggenootquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef JohnDDD het volgende:
kreeg mayo echt het wiel van een tourist? nee toch...
valverde, jammer
What else is new??quote:
\quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:23 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, een toeschouwer was hem aan het helpen, zijn wiel kreeg hij van een ploeggenoot
De uitspraken van de NOS commentatoren moet je meestal het tegenovergestelde van geloven
Duurt nog wel tot de nachtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:tis nog steeds druk in Valkenburg bij de kroegen
Ik woon in Arnhem, anders was ik wel gekomenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Gaat er nog iemand vanavond naar Valkenburg? Ik twijfel nog, wil morgen ook gaan kijken in Yvoir.
in België? Wel een eindje rijdenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef Zwansen het volgende:
Zou het de moeite waard zijn om morgen naar de start te gaan kijken?
zeker van Herbert Dijkstraquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:23 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nee, een toeschouwer was hem aan het helpen, zijn wiel kreeg hij van een ploeggenoot
De uitspraken van de NOS commentatoren moet je meestal het tegenovergestelde van geloven
Boogerdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat hij wedstrijd in wedstrijd uit bewijst te beschikken over geen enkel koersinzicht.
Elke keer 'net niet' is echt geen pech hoor.
Boogerd wint tegenwoordig alleen nog maar met afspraken lijkt het wel.
Ja, wat was er met O'Grady? Komt-ie er nog bovenop?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:09 schreef Asskicker14 het volgende:
De grootste verliezers van vandaag:
165 013 O’GRADY Stuart CSC AUS 11' 35"
ja moet die in rondemaster morgen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat was er met O'Grady? Komt-ie er nog bovenop?
Even los van het feit dat O'Grady een enorme bikkel is.
De start is anders, je moet er vroeg zijn. Ik ga morgen in Yvoir kijken moet ik wel vroeg genoeg wakker zijn, wordt het laat vanavond dan ga ik in Huy kijken. Diegenen die al in Limburg zittenkunnen dat redelijk halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef Zwansen het volgende:
Zou het de moeite waard zijn om morgen naar de start te gaan kijken?
Allemaal van die lui die aan het bellen waren dat ze op tv waren. En dan met z'n alle springen en zwaaienquote:
Viel mij tijdens de etappe ook al op (niet dat het anders niet gebeurt), mensen die zichzelf op tv willen, maar geen oog hebben voor de rennersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Allemaal van die lui die aan het bellen waren dat ze op tv waren. En dan met z'n alle springen en zwaaien![]()
Ik baal ervan dat die zomeravonden met Dalidaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Bruce117 het volgende:
Programma van Mart is toch wel leuk om naar te kijken
Hij zei net dat 't morgen begintquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef maril het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat die zomeravonden met Dalidapas op 10 juli zijn.ik val in herhalingen ,dat doet cola met mij
![]()
Het rechtsstreeks verslag met Herbert en Maarten Jaquote:
Die doen toch niks met die talentloze Dalida??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef maril het volgende:
[..]
Het rechtsstreeks verslag met Herbert en Maarten Ja
Nee das pas va 10 juli als het wk voorbij is zolang kijken we naar dat aftandse Jack v Gelder programma met als eindlied Wenn wir Sind...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die doen toch niks met die talentloze Dalida??
Dalida stinkt naar poepquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Nee das pas va 10 juli als het wk voorbij is zolang kijken we naar dat aftandse Jack v Gelder programma met als eindlied Wenn wir Sind...
ps Dalida![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |