Mwa, die goeie zin is rond 22.45 wel over hoor...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef 456 het volgende:
Nu zullen de duitsers helemaal goed geluimd het stadion in lopen vanavond
Zonder ritoverwinning gaat hij dat toch minder leuk vinden.quote:
Duitsland wordt gewoon WKquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Exact mijn gedachten; als dit maar geen voorteken is voor vanavond.
Kom op zeg. Hoe vaak heeft 'ie die Cauberg opgereden?? Dan ga je daar toch al niet beginnen met doortrekkeknquote:
Omdat hij wedstrijd in wedstrijd uit bewijst te beschikken over geen enkel koersinzichtquote:
Tsja, nu gaat hij weer eens aan gelijk en wint hij niet, en tijdens de AGR wachtte hij eindelijk eens en won hij ook niet, dus beetje gezeur op hem vind ik...quote:
Maarten zei ook: "Arrieta zou in elke andere finale gewonnen hebben".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef Bruce117 het volgende:
Maarten: "Ik heb O'Grady bij het vorige groepje al binnen zien komen"
Toch lastig als je hem daarna nog ziet rijden
Hij wilde of mensen lossen voor Freire, of zelf iedereen lossen. Hij was niet goed genoeg. Hij moest iets forceren. Kessler was gewoon de beste.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kom op zeg. Hoe vaak heeft 'ie die Cauberg opgereden?? Dan ga je daar toch al niet beginnen met doortrekkekn![]()
Het is gewoon niet slim.... Wat nog moeilijker is dan het klimmen zelf is om als je boven bent, te schakelen en door te trappen. Als je daar al begint met aanzetten weet je al dat dat never nooit meer kan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij wilde of mensen lossen voor Freire, of zelf iedereen lossen. Hij was niet goed genoeg. Hij moest iets forceren. Kessler was gewoon de beste.
Wat had ie dan moeten doen? Hij wist gewoon dat ie Boonen moest lossen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is gewoon niet slim.... Wat nog moeilijker is dan het klimmen zelf is om als je boven bent, te schakelen en door te trappen. Als je daar al begint met aanzetten weet je al dat dat never nooit meer kan.
De enige 2 die zon beetje aan het overblijven zijn voor de top 5.quote:
was het maar zo, Landis heeft de beste papieren.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef 456 het volgende:
[..]
De enige 2 die zon beetje aan het overblijven zijn voor de top 5.
Wachten misschien?? Als Boonen in je wiel zit ga je toch niet werken voor Freire zodat Booen hem met gemak kan kloppen??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? Hij wist gewoon dat ie Boonen moest lossen.
Die steekt ze hand op, omdat hij denkt geel te pakken?quote:
Omdat z'n teammaat wint, neem ik aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die steekt ze hand op, omdat hij denkt geel te pakken?
Het zijn sowieso k*t verslaggevers. Ik heb ze bijna geen uitspraak over een renner goed horen zeggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef Bruce117 het volgende:
Maarten: "Ik heb O'Grady bij het vorige groepje al binnen zien komen"
Toch lastig als je hem daarna nog ziet rijden
Ah, Fothen dus...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:27 schreef tukkeronline het volgende:
Wie rijdt er in de witte trui morgen, iemand die dat weet?
Sorryquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:34 schreef Toad het volgende:
Gaat Mart nog na het WK de sportzomers presenteren? Dan is het wel tof als Alderliefste zou langskomen.![]()
Niet dat de NOS redactie hier kijkt, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |