Kom je op tijd mee, meedoen kon tot gisteren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 13:05 schreef Bosbeetle het volgende:
misschien interessant voor de mensen hier : Win toegang tot het concert van Zechs Marquise in Arnhem
(het lijkt niet te passen in dit topic maar als je het antwoord op de vraag weet misschien wel)
echt waarquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Kom je op tijd mee, meedoen kon tot gisteren.
Kijk nog eensquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Kom je op tijd mee, meedoen kon tot gisteren.
Ingevuld, maar in de OP staat nog steeds 'tot 7 oktober'.quote:
komt goedquote:Op maandag 8 oktober 2012 13:38 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ingevuld, maar in de OP staat nog steeds 'tot 7 oktober'.
Dit, het debut vind ik geweldig, Frances was ook tof, maar daarna boeide het mij gewoon niet meer..quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:26 schreef emokid het volgende:
Ik vind dat het wel tijd werd. Ze werden met elk album irrelevanter, en voegden vooral met Noctourniquet helemaal niets meer toe aan hun oeuvre. Het helpt ook wel dat Omar Rodriguez elk jaar zowat drie albums uitbrengt, dus het is niet dat we niets meer van ze gaan horen.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:46 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit, het debut vind ik geweldig, Frances was ook tof, maar daarna boeide het mij gewoon niet meer..
Elk album nog wel geprobeerd, maar nope(Het laatste album, vond ik trouwens wel iets leuker dan de voorgaande paar..)
En als Omar solo nu eens, ipv 5 ruk-albums per jaar, nu eens 1 goede per (pak 'm beet) 2 jaar uitbrengt. dan is dat ook eens de moeite om te volgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |