Doei schatjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
Luitjes ik ga ff lunchen op een terrasje en daarna ga ik er echt vandoor
Tot over 8 dagen en ik zal m'n best doen om m'n posthistorie vanuit Tunesië bij te werken ..
misschien kun je een klein woordje vervangenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:10 schreef Rib-i het volgende:
Klachtencommissie
Mocht je ergens niet tevreden over zijn dan meld je dat hier. Heb Mocht je nog meer te zeuren melden hebben dan doe je dat hier. Is het nog niet naar wens opgelost meld dan je opmerking hier.
Doewiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
Tot over 8 dagen en ik zal m'n best doen om m'n posthistorie vanuit Tunesië bij te werken ..
Goeie vakantiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
\quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
Donequote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:14 schreef bwt het volgende:
[..]
misschien kun je een klein woordje vervangen
Overtroffen qua specs door de ZZR1400. Toch heeft de Busa een mooiere lijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die is wel geinig![]()
Met kuip is het een bijna een Goldwing, tering lelijk apparaat![]()
dus toch een mening....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:25 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb geen mening over de hayabusa, groot, lomp... En daarom heeft het wel iets
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Overtroffen qua specs door de ZZR1400. Toch heeft de Busa een mooiere lijn![]()
Dit is echt een Love/Hate motor![]()
Eeeeeh Ribby, dat is geen Busa hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:29 schreef Rib-i het volgende:
En dit is fout![]()
[afbeelding]
De oorlogskleuren van Kawa op je Busa![]()
![]()
Dat is een ZX-12R, die's pas lelijk. De Busa is een stuk mooierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:29 schreef Rib-i het volgende:
En dit is fout![]()
[afbeelding]
De oorlogskleuren van Kawa op je Busa![]()
Ik wil best prt-en maar dat is niet netjes in gezelschapquote:Op maandag 3 juli 2006 22:08 schreef rimisive het volgende:
zijn er motorrijders die met mij willen prten over motoren.
Dat ding heeft ook geen grondspelingquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
[afbeelding]
Check z'n rechtervoetFlapoor n00biestroll
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
[afbeelding]
Check z'n rechtervoetFlapoor n00biestroll
Meer dan je GSquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat ding heeft ook geen grondspeling![]()
Nou als ik dit zo zie lijkt het niet echt plat.. 45 graden misschien? Dat kan op mijn GS ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Meer dan je GSHet is dan ook geen supersport maar een sport/tour
Volgens mij is dat the Pepijn wayquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou als ik dit zo zie lijkt het niet echt plat.. 45 graden misschien? Dat kan op mijn GS ook![]()
Zijn zithouding is niet goed trouwens![]()
dank jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel opletten dat je een motor mee krijgt waar het stuur rechts zit he.
Moterclub .. motertopic, ik zie het verband ook niet echtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
dank je
en waarom nou weer een motortopic, grmbl.. kan ;t niet over zomer gaan ofzo
Eh..hum,eh ja.Ga zo dadelijk in m'n korte broek onder m'n textielpak.Zomers genoegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
dank je
en waarom nou weer een motortopic, grmbl.. kan ;t niet over zomer gaan ofzo
oh neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Moterclub .. motertopic, ik zie het verband ook niet echt
Heb nog geen mailtje van je gehad
Als je er geen zin meer in hebt dan hoeft 't niet hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
oh neewat dom!!!!
Ga ik zo ff regelenmoet nu ff met pauze
Blergh, succesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:22 schreef TimoBasso het volgende:
Dadelijk kan ik weer mijn rondjes gaan maken op het ijzeren paard..
Mocht ik weg smelten mensen.. een fijne dag nog verder
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
*klepper* Heeey daar is de postbode!
Ik snel naar de voordeur, tegen mezelf zeggend: Fuck, als er maar niet een envelop bij zit van het CJIB
Zie 2 enveloppen liggen, eentje ziet er al verdacht uit in een wit/paarse envelop.. Neeeeee wel eentje van het CJIB![]()
Pak ze op.. hey geadresseerd aan de vorige bewoonster![]()
![]()
![]()
Ik maak nog kans om geen boete te krijgen![]()
H,, die heeft zeker nog niete zoveel berg ervaring zo te zienquote:
Idd, netzoals de vele Nederlandse motorrijders die zich ernstig vergissen bij de eerste hairpin op de Posbank. Wat?! Hebben we die hier in Nederlandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:03 schreef bwt het volgende:
[..]
H,, die heeft zeker nog niete zoveel berg ervaring zo te zien![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, netzoals de vele Nederlandse motorrijders die zich ernstig vergissen bij de eerste hairpin op de Posbank. Wat?! Hebben we die hier in Nederland
[afbeelding]
Jeetje..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef hicham het volgende:
Gelukkig is het maar een photoshop van dit
[afbeelding]
-edit-
Ah, je had het al doorDie slipsporen waren wel erg duidelijk ge-clonestamped ja
oke oke, jij dan nietquote:
mm, Riet mss ook niet zo, maar verder ken ik niemand hoorquote:
En pimber danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, Riet mss ook niet zo, maar verder ken ik niemand hoor
Duitsland heeft toch een 100pk limiet ofzo, dus die moest ie eerst ontgrenzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:56 schreef Makster het volgende:
Mooie topic titel
Maatje van me heeft nu 2 hayabusa's![]()
Eentje straatlegaal geimporteerd vanuit Duitsland, leuk ding.
De ander met verlengde achterbrug en soon to come Turbo. Aangepaste vering enz enz ezn. Ding moet op den duur op 370 pk leveren, hij gaat ermee dragracen. Over 4 weken weer op Drachten een race![]()
Vanavond ff een stukje mee rijden![]()
Wiequote:
Duitsland heeft niet een restrictie op de PK's maar dat heeft met de verzekering te maken geloof ik. Onder de 100PK scheelt je veel in premie daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef hicham het volgende:
[..]
En pimber dan![]()
[..]
Duitsland heeft toch een 100pk limiet ofzo, dus die moest ie eerst ontgrenzen
Zeker ook Antilliaan
Zie je Riet nog wel eens?Ik heb het gevoel dat ie zich platgereden heeft, hij post nooit meer
![]()
Alles boven de 11 rekt van zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Dalijk post bezorgen in de hitteDaarna lekker zwemmen
Had gisteren sjans met allemaal 13 en 14 jarige meisjes tot mijn grote ergernis
Misschien toch maar een baard laten staan want zie er echt te jong uit
![]()
![]()
ALs het gras rond de vijver groeit, kan de paling erin.quote:
quote:
alleen aan het eind van de dag krijgt de airco problemen met de warmtequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Er wordt hier nog best wat afgekletst! Hebben jullie het niet te warmHier binnen is het erg benauwd en in de stad was het ook niet echt lekker, dus de output is erg laag vandaag.
![]()
Op het werk enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Er wordt hier nog best wat afgekletst!
Ja dat merk je gelukkig wel meteen he?! Ik had gisteren ook al aardig minder e-mails te beantwoorden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef bwt het volgende:
[..]
alleen aan het eind van de dag krijgt de airco problemen met de warmte![]()
Daarom doen we hier ook niet al te veel.![]()
Gelukkig zijn de klanten ook rustig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
[insert persoonlijke voorkeur]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:50 schreef Youp het volgende:
zo, ik ga dadelijk met mn neef die CBR ophalen
moeten alleen andere banden onder dat ding... metzeler mez4
Michelin?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[insert persoonlijke voorkeur]
Michelin, en pronto ! ! !
[/insert persoonlijke voorkeur]
Ehwhwhwehhequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef hicham het volgende:
(tenzij die net zo tov is als pimber of ik)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Michelin?![]()
Pilot Power 2CT, Pilot Power, Pilot Sport, Pilot Road, Macadam 100X, Anakee, Sirac, Macadam 50(E), A39/M39, M45, Pilot Activ, Hi-Tour 79 X??![]()
Als het z'n eerste bike is lekker die banden eronder laten liggen, met dit weer komt ie voorlopig toch niks tekort(tenzij die net zo tov is als pimber of ik
)
Das een Diablo, die band ownde iedereen al toen jij nog in je pyjama naar het klokhuis keekquote:
Eejquote:
Tijden verstrijken, toen ik in me pyjama naar klokhuis keek was asbest ook de bom, nou krijg je er kanker van en sterf je als een roodharige wuppiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef Makster het volgende:
Dass een Diablo, die band ownde iedereen al toen jij nog in je pyjama naar het klokhuis keek
:^quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Das een Diablo, die band ownde iedereen al toen jij nog in je pyjama naar het klokhuis keek
Daar heb ik me vandaag ook in vergist. Asfalt was warm zat banden nog niet en bijna onderuit gegaan in een snelle bochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:53 schreef bwt het volgende:
De BT's die ik nu heb zijn niet lekker genoeg om eens lekker hard mee in de remmen te gaan.
Moeten echt op temperatuur zijn willens ze niet slippen bij vol in de ankers gaan
Powers of sports uiteraard...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Michelin?![]()
Pilot Power 2CT, Pilot Power, Pilot Sport, Pilot Road, Macadam 100X, Anakee, Sirac, Macadam 50(E), A39/M39, M45, Pilot Activ, Hi-Tour 79 X??![]()
Powers owne idd the fizzle snoop double you dizzelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tijden verstrijken, toen ik in me pyjama naar klokhuis keek was asbest ook de bom, nou krijg je er kanker van en sterf je als een roodharige wuppieOftewel, Shizzlin Pilot Power pwned de diabolo.
Ik wil ook nog wel ff rijden, wie gaat er meequote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Daar heb ik me vandaag ook in vergist. Asfalt was warm zat banden nog niet en bijna onderuit gegaan in een snelle bocht![]()
Oh, goedenavond iedereen![]()
Daar heb je toch een vriendin voor redneck.quote:
Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat BT's zuigen. De bijna glijders die ik daar al niet mee gekregen. Het zijn brommerbanden, verder niksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:53 schreef bwt het volgende:
De BT's die ik nu heb zijn niet lekker genoeg om eens lekker hard mee in de remmen te gaan.
Moeten echt op temperatuur zijn willens ze niet slippen bij vol in de ankers gaan
BT45 zijn in hun klasse prima bandenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat BT's zuigen. De bijna glijders die ik daar al niet mee gekregen. Het zijn brommerbanden, verder niks
In zijn klasse. Precies. Brommerklasse. Baggerdingen. Zaten onder de walvis, een motor die best behoorlijk door een bocht te pleuren was als er echte banden onder hadden gezetenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
BT45 zijn in hun klasse prima banden![]()
Maja met zijn bredere broertjes heb ik geen ervaring
Ik had BT014 onder de ZXR liggen en dat ging meer dan prima. Moet je is Continental's proberen, de ouwe danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat BT's zuigen. De bijna glijders die ik daar al niet mee gekregen. Het zijn brommerbanden, verder niks
Of Metzeler's.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik had BT014 onder de ZXR liggen en dat ging meer dan prima. Moet je is Continental's proberen, de ouwe dan![]()
![]()
Onderstequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
choices,,,,,,,,,,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
Op die paarse Gixxer van jou? Als je eerst verteld wat je precies met de Gixxer wilt doen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
kan er nog altijd van dromenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar ben jij nog te jong voor jongeman![]()
Moet ik zeggen
![]()
![]()
Bijna 19 dus je had al bijna een jaar geleden moeten beginnen met lessenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef peacetaker het volgende:
[..]
kan er nog altijd van dromen
en k ben bijna 19...dus motor rijbewijs mag ik al halen
ok ik mag niet op de busa rijden...maar stap voor stap kom ik dan steeds dichterbij![]()
paarsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op die paarse Gixxer van jou? Als je eerst verteld wat je precies met de Gixxer wilt doen...
iddquote:De bovenste vind ik zeker leuk, beetje Z750/Z1000 style. Dubbele koplampjes zie je wel vrij vaak (ok toegegeven, bovenste ook..)
nog geen geld voor de rijbewijzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bijna 19 dus je had al bijna een jaar geleden moeten beginnen met lessenEn dromen mag altijd natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef peacetaker het volgende:
[..]
nog geen geld voor de rijbewijzen(wel hard aan het sparen!)
het is alleen goddomme zo duur![]()
maar deze droom gaat werkelijkheid worden!![]()
Geen van beidequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
Ik vind em in bepaalde kleuren wel wat hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:48 schreef -XX- het volgende:
Vind je die hayabusa dan eerlijk mooi?
niet hoor! http://bike-exchange.com/Suz%20Hayabusa.jpg![]()
Het is net kwasimodo met die rare kont!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vind em in bepaalde kleuren wel wat hebben![]()
Staat ie nou tegen die muur aangeleund?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef peacetaker het volgende:
[..]
eigen spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee er net vanafquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat ie nou tegen die muur aangeleund?![]()
Zou em als eigenaar toch omdraaien, dit lijkt me niet echt fijn op en afstappen dit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef peacetaker het volgende:
[..]
nee er net vanaf
zat ik ook al naar te kijken toen ik hem zag
inderdaad....zelfs met een fiets is dit al onhandig...laat staan met een motor van dik 200kgquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou em als eigenaar toch omdraaien, dit lijkt me niet echt fijn op en afstappen dit.
Ach ja Hayabusa rijders sporen zowiezo niet hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:02 schreef peacetaker het volgende:
[..]
inderdaad....zelfs met een fiets is dit al onhandig...laat staan met een motor van dik 200kg
daarom wil ik hem zo graag hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja Hayabusa rijders sporen zowiezo niet he![]()
![]()
![]()
Ben net terug, had ik geweten dat je wilde rijden was ik wel jouw kant op gekomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel ff rijden, wie gaat er mee
Shit nog 5 dagen en dan ga ik op vakantie. Weet alleen dat het Zweden wordt, waar, hoe en wat enzo nog geen idee vanBeter ga ik mijn zooi beter plannen
![]()
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks.![]()
Mwah gooi ik mijn eigen vriendin er maar tegenaan.
[afbeelding]
Skeet 30 meter, 250 kg terugslag, op teenslippers, 24 grams patronen met stalen kogeltjes en ja deze was inderdaad goed raak.![]()
![]()
Blijft stoer vrouwen die kunnen schieten.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die geweren? Zo hard als je ze kan gooien
120 km/hquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
120 km/h
Dit is de ongeveer de snelheid, daadwerkelijke (gevoels)snelheid ligt aan de positie waar je staat.Op deze positie zal ie iets van 150 a 160 km/h gaan voor je gevoel/zicht.
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef Rib-i het volgende:
Is iedereen nog rijden![]()
Veulsteveul beestjes onderweg![]()
In motorpak met helm op in de autoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Morgenochtend lekker lessen met 34 gradenWel les met de buurman voor een keertje dus kan mooi meerijden in de auto
![]()
Moet wat hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In motorpak met helm op in de auto![]()
Mooie demper voor een Z1000
doe mij deze maarquote:
Ja hangt altijd goed te luchten tussen de lessen door, en heb mijn nieuwe pak ook nog maar dat bewaar ik tot ik mijn papiertje hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je leren broek goed luchten, anders ruikt je leren kruis al gauw als een dood vogeltje
Zegt dat 6000Km en met heet asfalt de helft?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
doe mij deze maar
[afbeelding]
te bestellen met en zonder profiel(zegt denk ik genoeg over de compound)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja hangt altijd goed te luchten tussen de lessen door, en heb mijn nieuwe pak ook nog maar dat bewaar ik tot ik mijn papiertje heb
voorband geen idee... ik heb m ook voorop liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zegt dat 6000Km en met heet asfalt de helft?
[..]
![]()
Sehr verstandig![]()
De snelheid van een gemiddelde .308 er is 1000 m/s.Inderdaad,haal je niet op een motor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
120 km/h
Dit is de ongeveer de snelheid, daadwerkelijke (gevoels)snelheid ligt aan de positie waar je staat.Op deze positie zal ie iets van 150 a 160 km/h gaan voor je gevoel/zicht.
![]()
Damn, 1500... om de week nieuwe bandenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef Youp het volgende:
[..]
voorband geen idee... ik heb m ook voorop liggenslijt niet zo hard
achter... 1500km
achter heb ik daarom nu een michelin pilot power liggen... (3000-3500) voor op t circuit is een supercorsa leuk achterop, op de weg ietsje TE
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een oude crosser, beetje door het zand raggen enzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef Youp het volgende:
[..]
t grote nadeel van supermoto... het onderhoud
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat eens slapie doen.Morgen ineens vroege dienst.
kijk uit dat je geen miskoop doet, dat spul is zo afgeragd als de pest... heb zelf ook een crosser gehadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een oude crosser, beetje door het zand raggen enzo![]()
Is zeker leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een oude crosser, beetje door het zand raggen enzo![]()
Trusten manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat eens slapie doen.Morgen ineens vroege dienst.
Mwoah, ik heb zo mijn bronnen waar ik iets rond de 750 Euro kan kopen, oud & opgeknapt met extra wielen voor weg of bosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:24 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk uit dat je geen miskoop doet, dat spul is zo afgeragd als de pest... heb zelf ook een crosser gehad
Vast meer dan 1000 Euriesquote:he, ik heb nog een nette KTM te koop met supermoto wielen en enduro/cross wielen
De mijne tegen een boom geparkeerd die niet opzij ging. Gelukkig schoot ik langs de boom de struiken inquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De mijne tegen een boom geparkeerd die niet opzij ging. Gelukkig schoot ik langs de boom de struiken in
'n ietsie pietsie meer jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten man
[..]
Mwoah, ik heb zo mijn bronnen waar ik iets rond de 750 Euro kan kopen, oud & opgeknapt met extra wielen voor weg of bos![]()
[..]
Vast meer dan 1000 Euries
mwah in veel gevallen vind ik het nieteens mooier... mijn CR500 had ook een usd vork...quote:
Nope, waarschijnlijk gewoon een keer iets tussen gezeten. Die groeven lopen niet helemaal door denk ik. Dat leek alleen maar zo, dus ik kijk het nog even aan en probeer het weg te slijtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het met jou achterband afgelopen, liep de band aan?
schuurpapierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk gewoon een keer iets tussen gezeten. Die groeven lopen niet helemaal door denk ik. Dat leek alleen maar zo, dus ik kijk het nog even aan en probeer het weg te slijten
Het was links aan de zijkant toch? Kan je in ieder geval de rototondes op de juiste manier nemen om de zijkant af te slijten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk gewoon een keer iets tussen gezeten. Die groeven lopen niet helemaal door denk ik. Dat leek alleen maar zo, dus ik kijk het nog even aan en probeer het weg te slijten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
Ik ga gewoon mijn rijdende donuts naar links oefenen, hoewel dat het ook alleen maar erger kan maken
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel wat liggen van toen hij zijn sliders onder handen nam
quote:
bij rijdende donuts kom je helemaal niet op t randjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
Ik ga gewoon mijn rijdende donuts naar links oefenen, hoewel dat het ook alleen maar erger kan maken
1 been buitenboord en dan driften, zoiets bedoel ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
bij rijdende donuts kom je helemaal niet op t randje
oh ja dat deed ik in het zand ook altijd met mn CRquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
1 been buitenboord en dan driften, zoiets bedoel ik![]()
Da Liks oefent dat nu ook steeds, mij is het nog niet gelukt
al eens op een 500 2takt gereden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef hicham het volgende:
Wat heb je nou te vrezen in het zand
Paar keer op het gras gedaan maar dan is't toch net iets te glad, en na een paar keer de motor optillen heb je't wel gezien(of ligt dat aan mijn belabberde conditie?
)
Die kans heb ik verspeeld toen Pepijn z'n bike verkochtquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef Youp het volgende:
[..]
al eens op een 500 2takt gereden?zo'n machine boezemt gewoon angst in wanneer je m start en een keer aan het gas komt...
die van pep had een oud type blok, een potdichte stille uitlaat en een veel te zware overbrengingquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Die kans heb ik verspeeld toen Pepijn z'n bike verkocht![]()
Maar volgens stinkie valt 't allemaal wel mee
Hmz, wat zal ik morgen eens doen![]()
Ben fokking lui geworden sinds de vakantie voor de helft is begonnen. Voel me zo Baziekerig [afbeelding]
Denk dat ik maar eens voor de laatste keer langs school ga en daarna heb ik nog 8 weken de tijd om de verplaatste deadlines te halen (van eind dit schooljaar naar begin volgend schooljaar verplaatst)
Mzzl, pitten![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Voel me zo Baziekerig [afbeelding]
Mzzl, pitten![]()
quote:
thxquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:18 schreef Faithy het volgende:
even ergens anders geupload dan maar:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vanavond weer
Wiejjj zo leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:18 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vanavond weer
Geilquote:Op woensdag 5 juli 2006 07:18 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vanavond weer
Weer eens een meet plannen als iedereen terug is van vakantiequote:
Angst is een groot woord, maar je word er wel voorzichtig vanquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef Youp het volgende:
[..]
al eens op een 500 2takt gereden?zo'n machine boezemt gewoon angst in wanneer je m start en een keer aan het gas komt...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Weer eens een meet plannen als iedereen terug is van vakantie![]()
Bruine kleur showen en sterke verhalen vertellen enzo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bedoelde het "duifje" volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
De snelheid van een gemiddelde .308 er is 1000 m/s.Inderdaad,haal je niet op een motor..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gieten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:56 schreef Rib-i het volgende:
Ben ik net een stukje aan het rijden begint het ineens te gieten![]()
[..]
Same here
Is alweer afgelopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gieten?
* Fullie kijkt even door het raam..
It burns! strakblauw nog![]()
Nou wel lekker dan, dan het daar eventjes geregend heeft.. zal toch wel iets schelen kwa warmte neem ik aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is alweer afgelopenwordt een benauwde dag denk ik.
Mogguh Makster
Ik ga op jouw buienradar af, Noord Limburg - Gelderland - Brabantquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nou wel lekker dan, dan het daar eventjes geregend heeft.. zal toch wel iets schelen kwa warmte neem ik aan
In dat warme pak - vol de zon er op - warm warm warm......................quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:18 schreef Faithy het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
vanavond weer
Have funquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ga op jouw buienradar af, Noord Limburg - Gelderland - Brabant
TomTom in the pocket en rijden maar![]()
![]()
Dat is inderdaad het meest vervelendequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef dribbel79 het volgende:
Moguh !
Veenendaal: Geen bewolking, zonnig, benauwd en weinig rokjes...
zoals ik al zei, de uitlaat van pep zat potdicht, hij had het oude type (dus sowieso wat minder vermogen en koppel) en hij had een lange overbrenging... de mijne stond op noppen en ging op asfalt in de 5e versnelling op het gas nog op het achterwielquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Angst is een groot woord, maar je word er wel voorzichtig van
Jammer dat er Honda op staatquote:
De wtfdancetoktok ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen!!!![]()
WAT !!!!! is dat voor een smiley !![]()
Ik had het ook niet over dat ouwe ding...er zijn meer mensen die een CR500 hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:10 schreef Youp het volgende:
[..]
zoals ik al zei, de uitlaat van pep zat potdicht, hij had het oude type (dus sowieso wat minder vermogen en koppel) en hij had een lange overbrenging... de mijne stond op noppen en ging op asfalt in de 5e versnelling op het gas nog op het achterwiel![]()
da's waarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over dat ouwe ding...er zijn meer mensen die een CR500 hebben
En een stevige rechterbeen ook jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef Youp het volgende:
[..]
da's waar
je weet iig dat je er een voorzichtig rechter handje voor nodig hebt
ik deed het altijd met linksquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:06 schreef stinkie het volgende:
[..]
En een stevige rechterbeen ook jaWas best ff trappen, maar ik kreeg 'm wel aan
KX is ook mooi maar heeft een klote powerbandquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
D'r gaat niks boven een 500 2takt...
Ooit eens KX500 gehad en op een nieuw stuk asfalt liet ie bij het vanuit stilstand optrekken 5 hele mooie strepen op het asfalt achter....
Nooit weg moeten doen!
Tsja...ze hadden er idd ook een aan uit knop op kunnen zetten ipv een gashendelquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:16 schreef Youp het volgende:
[..]
KX is ook mooi maar heeft een klote powerband
RS125 RS250 een of ander bimota kreng met injectiequote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef richardgie het volgende:
Ik vraag me af of er eigenlijk nog tweetakt wegmotoren zijn.Vroeger had je nog de RD 350,RG 500,RGV 250,KR1S, etc.maar hoor of zie er niks meer van.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:17 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Tsja...ze hadden er idd ook een aan uit knop op kunnen zetten ipv een gashendel
![]()
Oh ja, nou weet ik het weer. Alle puzzelstukjes vallen op z'n plaatsquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:15 schreef Youp het volgende:
[..]
ik deed het altijd met links
heb ergens nog een startprocedure filmpjeheel veel commentaar gekregen op hoe lomp dat ik ben
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, nou weet ik het weer. Alle puzzelstukjes vallen op z'n plaats![]()
Ja,bedacht ik me ook ineens nadat ik het gepost had.Maar al is de duif nog zo snel,Ries z'n kogel achterhaald hem welquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze bedoelde het "duifje" volgens mij.
Hebben die hagelpatronen echt die snelheid?Standaard CCI .22LR haalt net 1000 feet/sec. Stingers redden net de 1700 feet/sec niet. Volgens mij bedoel je feet ipv meter?
![]()
Iddquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:19 schreef Youp het volgende:
[..]
RS125 RS250 een of ander bimota kreng met injectie
en er zijn er vast nog wel meer
Op Cross en Off-road gebied zijn er nog genoeg te vinden denk ik,maar wegmotoren zeg maar,zowat niet meer volgens mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd
Buurjoch heeft nu een KTM 360 GS 2 takt
Tof ding wel hoor![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja,bedacht ik me ook ineens nadat ik het gepost had.Maar al is de duif nog zo snel,Ries z'n kogel achterhaald hem wel.
leuk spul idd, gaat alleen wat vaak stukquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd
Buurjoch heeft nu een KTM 360 GS 2 takt
Tof ding wel hoor![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh wacht wilde ook nog wat anders vragen maar dat doe ik wel even over de mail.
Nee ik bedoelde toch echt een .308 met een kogelgewicht van 110 grains ofwel 7,1 gram.heeft een mondingssnelheid van 1000 m/squote:Op woensdag 5 juli 2006 09:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze bedoelde het "duifje" volgens mij.
Hebben die hagelpatronen echt die snelheid?Standaard CCI .22LR haalt net 1000 feet/sec. Stingers redden net de 1700 feet/sec niet. Volgens mij bedoel je feet ipv meter?
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Afgelopen zondag mijn zwager van zijn 9 weken "De West" opgehaald, is allemaal erg goed bevallen zei hij, zijn eerste lange trip met zo'n boot.
Dit mailde hij me net:
-----------------------------------------------------------------------------------
Simuleer thuis het leven aan boord van een oorlogsschip!
Het is mogelijk om thuis het leven aan boord van een oorlogsschip te
simuleren! Dit is speciaal voor diegenen die eenmaal thuis helemaal uit hun
ritme en vertrouwde omgeving raken, of voor de partners, familie en vrienden
thuis, die graag willen ervaren hoe het leven aan boord van Hare Majesteit
schepen is.
Voor je aanvangt met deze simulatie dien je alle ramen van je huis dicht te
timmeren, zodat er geen daglicht meer binnenkomt. Zorg dat je partner, je
vrienden en familie buiten blijven. Communiceer in het vervolg alleen nog
maar met hen via e-mail, waarvan 10% niet aankomt of niet verstuurd wordt, of per post, die na een maand bezorgd wordt.
Omring jezelf met mensen die je niet zelf uit zou kiezen om mee om te gaan
of aan wie je gewoon een hekel hebt. Neem een groot aantal, zodat je
gemiddeld 1 persoon per vierkante meter hebt. Aanbevolen personen zijn: zij
die veel en hard scheten laten, kettingrokers, mensen die alleen maar
klagen, alcoholisten, mensen die nooit of zelden douchen en/of hun tanden
poetsen, mensen die alleen over zichzelf praten en mensen die ontzettend
hard snurken.
Verwijder je tv en radio en zeg je krantenabonnement af, zodat je geen benul
meer hebt wat er in de wereld gebeurt. Laat echter wel je buurman eens per
maand een verouderde krant en suffe tijdschriften brengen.
Verwijder al je foto´s, schilderijen, planten, leuke decoraties en mooie
meubels. Zorg dat alle leidingen en
bedradingen in je huis aan de buitenkant van de muren lopen. Geef alles een
grijze kleur. Gebruik een speciale verf die vanzelf oplost zodat je na een
maand weer alles kan verven. Geef alle deuren en muren een nummer. Maak
lijntekeningen van alle gas- en waterleidingen en elektriciteitskabels. Hang
in elke kamer een kopie van de bouwtekening van je huis.
Spoel de eerste drie dagen het toilet niet door om de geur te simuleren van
40 man die het toilet gebruiken. Zorg daarna dagelijks dat het toilet
verstopt is en overspoelt. Hang eens in de week een briefje op de deur met
de tekst: "het sewage systeem is tijdelijk buiten gebruik". Het geeft niet
wanneer je te laat bent dit op te hangen, of vergeet het briefje weg te
halen.
Verhoog de poten van je bed zodanig dat je bed tot 40 cm onder het plafond
reikt. Haal de matras eruit en vervang deze door een rubber matje van 5 cm
dikte. Leg 2 lakens op het bed die 2x zo groot zijn als het bed. De lakens
moeten diverse ondefinieerbare vlekken bevatten. Leg er een wollen deken
over die te klein is voor het bed en ontzettend kriebelt. Neem een te dik
hoofdkussen en stop dit in een te kleine sloop. Hang een gordijn voor je bed
en leg een dood dier onder je bed om de stank te simuleren van de voeten van
je hutgenoten.
Werk 18 uur per dag, slaap op willekeurige ogenblikken van de dag, gemiddeld
6 uur. Zorg dat je minstens 8x gestoord wordt in je slaap. Laat een
huisgenoot regelmatig het gordijn opentrekken en met een zaklantaarn in je
gezicht schijnen met de mededeling: ´sorry, verkeerde!´. Als het
koud is buiten zet je het slaapkamerraam wijd open. Is het warm buiten, zet
dan de verwarming op maximaal.
Zet een blender of mixer de hele dag aan om het geluid van machines te
simuleren. Zet continu de stofzuiger aan om de airco te simuleren. Laat
bouwvakkers s´nachts aan het werk gaan in je huis. Laat 24 uur per dag
overal TL verlichting branden, overdag wit licht en ´s nachts rood licht.
Knip wekelijks je haar. Zorg ervoor dat het bij elke knipbeurt steeds korter
geknipt wordt, tot je geen haar meer overhoudt. Zorg dat één van je
huisgenoten je elke week vertelt dat je naar de kapper moet, of het nou
nodig is of niet.
Laat je eten bereiden door mensen die nog nooit eerder gekookt hebben. Zorg
ervoor dat ze veel vette producten gebruiken en te veel of te weinig zout en
kruiden. Schep van dit eten meer op dan je kan eten, en werk het zo snel
mogelijk naar binnen. Eet alleen fruit vóór of nadat het rijp is. Voorkom te
allen tijden variatie in de menu´s.
Drink koffie van het goedkoopste merk. Gebruik de helft of het dubbele van
de benodigde hoeveelheid bij het zetten van de koffie. Gebruik een oude sok
als filter. Drink de koffie niet voordat deze 3 uur oud is.
Sta elke dag even voor middernacht op om twee belegde boterhammen, een zak
chips twee koppen koffie en een blikje cola te nuttigen.
Leer de gebruiksaanwijzingen van al je apparatuur in huis uit je hoofd. Laat
diverse huisgenoten kwalificeren voor het gebruik van je apparatuur en noem
ze naar hun nieuwe functie, zoals magnetron gebruiker, wasmachine technicus,
telefonist, brievenbusbeheerder.
Sla eens per week met een hamer tegen je hoofd of schenen om de
waterkeringen en uitsteeksels aan boord te simuleren.
Stofzuig 2x per dag, leeg de vuilnisbak 3x per dag, ook als deze eigenlijk
al leeg is. Maak wekelijks je huis van boven tot onder schoon
Aangezien je geen ziekenhuis kan bezoeken moet je zoveel mogelijk
paracetamol in huis hebben. Helpt dit echt niet, bestudeer dan een antiek
EHBO boek en verzin zelf een andere oplossing.
Was één keer in de week al je kleren op 90 graden, met een vingerhoed aan
wasmiddel en een kilo bleekmiddel. Gooi 10% van je kleren in de vuilnisbak
en stop willekeurige kledingstukken van je buurman tussen je eigen was.
Gebruik geen wasdroger, maar maak een natte hoop van je gewassen kleren en
leg die pas de volgende dag te drogen op je bed.
Ga ´s nachts met een verrekijker op het dak van je huis staan. Hou al het
verkeer rond je huis goed in de gaten. Komt er een auto binnen twee
kilometer van je huis, bel dan je buurman wakker en vertel hem hierover.
Dreigt er een auto binnen 100 meter van je huis te komen, ren dan naar
beneden, roep heel hard "ROOD SLUITEN!", sluit alle ramen en deuren en sluit
jezelf op in de kelder.
Trek elk weekend je mooiste kleren aan en ga daarmee naar de vieste
achterbuurt van de stad. Ga de meest louche bar in en bestel hun duurste
bier. Drink hiervan zoveel je kan binnen 4 uur tijd. Bestel vervolgens een
taxi om je via de langste omweg thuis te brengen. Geef de chauffeur een
vette fooi ook al heeft hij een dubbele prijs berekend.
Versier je garage met TL verlichting en campingtafels en hang je waslijn
daar op. Nodig vervolgens in je garage de volgende personen uit: de burgemeester, de gemeenteraad, de bingoclub van
het lokale bejaardentehuis, de vereniging voor anonieme alleenstaande
alcoholdrinkende moeders en de
ik-vind-mijzelf-belangrijk-en-ik-praat-daar-graag-over club. Trek een
clownspak aan en probeer deze mensen 5 uur lang te vermaken.
Gooi regelmatig de kat in de vijver en roep dan heel hard: "MAN OVERBOORD
OVER STUURBOORD!". Ren vervolgens de keuken in en smijt alle potten, pannen, borden en bekers op de grond. Roep naar het dichtstbijzijnde kind dat het een mongool is omdat hij niet alles zeevast heeft gezet.
Nodig regelmatig nieuwe mensen uit in je huis. Geef ze een dik schrift
waarin ze een verhaal moeten schrijven en waarin ze van iedereen een
handtekening moeten hebben. Gooi regelmatig de schriften weg zodat ze
opnieuw mogen beginnen. Laat ze alle klusjes doen waar je zelf geen zin in
hebt en geef ze de schuld van alles wat misgaat.
Haal wekelijks je grasmachine uit elkaar en inspecteer elk onderdeel.
Loop 4 uur lang rondjes om je auto en controleer elke kwartier de
bandendruk.
Begin bij alles wat je zegt met het woord "Vraag" of "Melding" of
"Opdracht".
Plan een weekendje uit naar een stad in het buitenland. Koop 50 autokaarten
met de weg daar naartoe. Kleur vervolgens de route in op de kaarten. Maak
van de kaarten nog eens 10 kopieën en kleur deze ook in. Koop daarna het
duurste autonavigatiesysteem en gebruik deze niet.
Koop een kindermaat bivakmuts, een paar skihandschoenen en een overal. Leg
deze minstens 1 week tussen de vuile was. Trek vervolgens deze dingen de
hele dag aan, loop doelloos door het huis heen en hou je af en toe
plotseling ergens aan vast onder het luidkeels roepen van "DEKKEN, DEKKEN, DEKKEN!".
Zoek de saaiste oorlogsfilm uit die er is, trek dezelfde
bivakmuts, overal en skihandschoenen aan, ga op een klein krukje voor de tv
zitten en start de film. Schrijf vervolgens van minuut tot minuut op wat er
in de film gebeurt en noem dit een narrative.
Breng je auto naar de garage voor een grondige, langdurige en kostbare
onderhoudsbeurt. Ga er vervolgens mee op vakantie. Kijk niet vreemd op als
halverwege de reis je auto uit elkaar valt. Laat dezelfde automonteur naar
je vakantieadres overvliegen om je auto weer te repareren.
Boek een jaar van tevoren een vliegvakantie van een maand naar de Cariben.
Zeg de vakantie een dag voor vertrek plotseling af een neem een last minute
voor een vakantie van zes maanden in Afghanistan.
Roep vanuit het raam naar willekeurige voorbijgangers en vraag hoe ze heten,
wat hun bijnaam is, waar ze naartoe gaan, waar ze vandaan komen, waar ze
wonen, wat ze in hun zakken hebben, uit welk land ze komen, wat hun paspoort
nummer en sofi nummer is, hoe zwaar ze wegen en hoe lang ze zijn. Willen ze
geen antwoord geven of weten ze op één van de vragen geen antwoord te geven
niet, trek dan een camouflagepak aan, pak een honkbalknuppel, sla hen tegen
de grond, fouilleer hen en geef hun gegevens door aan de politie.
Nodig 40 buitenlanders uit, bij voorkeur Engelsen of Belgen. Laat hen
vervolgens door het huis lopen en plotseling overal kranen openzetten,
stekkers uit stopcontacten trekken, het licht uitdoen, ramen openzetten en
deuren op slot doen. Accepteer vervolgens dat ze commentaar hebben op wat je
doet, zegt, denkt, op wat je wel (en niet) aan hebt en hoe vies je huis wel
niet is.
Speel met je collega´s een willekeurig kaartspel, waarbij je wel geld op het
spel zet. Laat halverwege het spel alle spelers hun kaarten tonen vanwege
een ´no-play´ situatie. Speel vervolgens het spel verder alsof er niets
gebeurd is en verlies daarbij al je geld.
Deze simulatie dient minimaal 3 maanden achtereen te duren. De exacte
einddatum van de simulatie zal tenminste 5x veranderen. Wanneer de laatste
dag plotseling is aangekomen nodig je jouw partner, je vrienden en familie
uit om buiten het huis op je te wachten. Vervolgens blijf je nog 6 uur lang
vanaf het balkon naar ze staan kijken omdat je net die dag de wacht hebt. ?
-----------------------------------------------------------------------------------
Copyright S. Schrijver en kompanen
Hrms. Zuiderkruis, bevoorrader vol stoere mannen
Erg lang, maar de moeite waard...
Snelheid zal dan wel enorm afnemen na monding want je moet toch echt voor het duifje mikken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:53 schreef richardgie het volgende:
Nee ik bedoelde toch echt een .308 met een kogelgewicht van 110 grains ofwel 7,1 gram.heeft een mondingssnelheid van 1000 m/s![]()
Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen!quote:Ik schiet trouwens geen skeet,maar zou het best wel eens willen proberen.
Kleiduiven schieten wordt ook niet met een enkele kogel gedaan,maar met hagel.Verder heeft een hagel geweer ook geen trekken en velden zoals een kogelgeweer die wel heeft,waardoor de kogel een draaiende beweging krijgt en dus verder zal dragen.Vandaar dat de effectieve dracht van een kogelpunt ook veel verder is,vergeet ook niet dat de snipers uit het Amerikaanse leger en het vreemdelingen legioen over afstanden van 1,5 tot 2 kilometer schietenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Snelheid zal dan wel enorm afnemen na monding want je moet toch echt voor het duifje mikken.
[..]
Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen!De Snip heeft ook introductiedagen op zaterdag meen ik, ik kan even voor je informeren wat de kosten daarvan zijn.
![]()
Afgelopen zondag mijn zwager van zijn 9 weken "De West" opgehaald, is allemaal erg goed bevallen zei hij, zijn eerste lange trip met zo'n boot.
Dit mailde hij me net:
Simuleer thuis het leven aan boord van een oorlogsschip!
Het is mogelijk..
[..] erg lang verhaal[..]
..te wachten. Vervolgens blijf je nog 6 uur lang
vanaf het balkon naar ze staan kijken omdat je net die dag de wacht hebt. ?
I know.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:10 schreef richardgie het volgende:
[..]
Kleiduiven schieten wordt ook niet met een enkele kogel gedaan,maar met hagel.Verder heeft een hagel geweer ook geen trekken en velden zoals een kogelgeweer die wel heeft,waardoor de korel een draaiende beweging krijgt en dus verder zal dragen.Vandaar dat de effectieve dracht van een kogelpunt ook veel verder is,vergeet ook niet dat de snipers uit het Amerikaanse leger en het vreemdelingen legioen over afstanden van 1,5 tot 2 kilometer schieten.
Lijkt me wel leuk ja,om eens te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I know.
Moet ik even voor je informeren?Qua afstand is het voor jou ook prima te doen.
![]()
En toen kon je het blok weer reviserenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Youp het volgende:
gister trouwens een klein sprintje getrokken met mn KTM tegen een Buell XB12R, de nieuwe (oude) CBR600 van mn neef en een dikke chopper... nou qua acceleratie kwam ik niks te kortna de eerste rotonde had ik al een gat van 250 meter geslagen... toen kwam de 2e rotonde en het gat werd alsmaar groter maargoed bij de 120 gaat bij mij het gas er af want boven de 120 rijden en dan langer dan 10 seconden is gewoon zelfmoord... dus een paar tellen later kwamen ze voorbij met 220km/h
maargoed daar kwam de volgende rotonde weer en ik moest inhouden voor de buell en de CBR omdat die gewoon de rotonde niet lekker kunnen pakken maar bij het afrijden van de rotonde trok ik ze wel weer allebij voorbij
stukje verderop kwamen ze weer langs geblazen omdat ik weer aan mn 120km/h zat... dat was een lang recht stuk en de chopper kwam me zelfs voorbij geblazen
maarja... toen kwam er wéér een rotonde... echter hadden de buell en de CBR een te grote voorsprong opgebouwd om ze nog in te halen, de chopper vloog ik echter wel weer hard voorbij...
wel weer een leuke ervaring, en weer wat mensen gepwnd qua acceleratie en bochtensnelheid met mn 1cilindertje
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En toen kon je het blok weer reviseren![]()
tsjah olie zit er alweer zo'n 1500km in en de filters 3000quote:
Je weet het - hoe kleiner de filters - hoe hoger de prijsquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah olie zit er alweer zo'n 1500km in en de filters 3000![]()
t gaat wel maar op 1,2 liter olie ofzoen 2 minuscuule filtertjes
-edit-
opgave van KTM is trouwens 5000km maargoed dat is echt not done![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
valt meequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:46 schreef bwt het volgende:
[..]
Je weet het - hoe kleiner de filters - hoe hoger de prijs
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:50 schreef Youp het volgende:
maargoed ik ga nu dus olie verversen en maar eens flink poetsen![]()
Morgen weet ik het.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:24 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk ja,om eens te doen.
ik ben al 3 maanden van plan de olie te verversen, alleen blijkt de boel steeds leeg te zijn dus meer dan bijvullen doe ik niet meerquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
-edit-
Roep naar het dichtstbijzijnde kind dat het een mongool is omdat hij niet alles zeevast heeft gezet.
Neem je de rotondes niet eens rechtdoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Youp het volgende:
gister trouwens een klein sprintje getrokken met mn KTM tegen een Buell XB12R, de nieuwe (oude) CBR600 van mn neef en een dikke chopper... nou qua acceleratie kwam ik niks te kortna de eerste rotonde had ik al een gat van 250 meter geslagen... toen kwam de 2e rotonde en het gat werd alsmaar groter maargoed bij de 120 gaat bij mij het gas er af want boven de 120 rijden en dan langer dan 10 seconden is gewoon zelfmoord... dus een paar tellen later kwamen ze voorbij met 220km/h
maargoed daar kwam de volgende rotonde weer en ik moest inhouden voor de buell en de CBR omdat die gewoon de rotonde niet lekker kunnen pakken maar bij het afrijden van de rotonde trok ik ze wel weer allebij voorbij
stukje verderop kwamen ze weer langs geblazen omdat ik weer aan mn 120km/h zat... dat was een lang recht stuk en de chopper kwam me zelfs voorbij geblazen
maarja... toen kwam er wéér een rotonde... echter hadden de buell en de CBR een te grote voorsprong opgebouwd om ze nog in te halen, de chopper vloog ik echter wel weer hard voorbij...
wel weer een leuke ervaring, en weer wat mensen gepwnd qua acceleratie en bochtensnelheid met mn 1cilindertje
Leuk, maar het vuil blijft wel achter in je blokquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ben al 3 maanden van plan de olie te verversen, alleen blijkt de boel steeds leeg te zijn dus meer dan bijvullen doe ik niet meer
och, het is 5K geleden allemaal nog gedaan. En ik ben ook echt van plan om het volgende keer te verversenquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooi stuk
[..]
Neem je de rotondes niet eens rechtdoor![]()
[..]
Leuk, maar het vuil blijft wel achter in je blok
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Youp het volgende:
Ja pepijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef Youp het volgende:
[..]
sterf, gij tupperware rijder
![]()
ik moet vandaag wel nog ff olie en filtertjes verversen en vervangen
Nou staat ie netjes langs de muur, als je hem omdraait staat ie in de weg en zitten er nog waarschijnlijker mensen met hun tengels aan of gaan ze krassen trekkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Zou em als eigenaar toch omdraaien, dit lijkt me niet echt fijn op en afstappen dit.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:12 schreef worldpimber het volgende:
Kenkertchopperts
Heb geen zin om een verhaal te typen,maar dit moest ik ff kwijt je wets
Kutn00berts met hun 13 in een dozijn dingetjes
![]()
[..]
Nou staat ie netjes langs de muur, als je hem omdraait staat ie in de weg en zitten er nog waarschijnlijker mensen met hun tengels aan of gaan ze krassen trekken
(mjah iets over rijbewijs enzo en geen ervaring)
Dit mailde hij me net:
Verhaal !!
dus geen KTM voor jouquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, het is 5K geleden allemaal nog gedaan. En ik ben ook echt van plan om het volgende keer te verversen
ik blijf uberhaupt niet achter mensen rijden die mijn tempo niet rijden... ik ga er meteen langs, ga me toch niet inhouden zeg....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zat vanmiddag ook achter een choppert![]()
Overal op de rem, en bij elke bocht die hij nam zat hij bijna achterstevoren op de motor om te kijken of er iets aankwam, terwijl je daarvoor niet eens je hoofd hoefde te draaien. Kortom, die was niet vooruit te branden![]()
Na een tijdje was ik het wel zat, ik zat tenslotte in volledige koe op de motor en hij met een linnen broekje.. dus snoeihard eromheen gescheurd![]()
Ben jij een kloon van Worldbeater toevallig ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
-edit-
pep weet zelf niet wat hij wilquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ooit komt er weer een SM bij
[..]
Ja pepijn
Ik ook, maar het was in de stad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Youp het volgende:
[..]
ik blijf uberhaupt niet achter mensen rijden die mijn tempo niet rijden... ik ga er meteen langs, ga me toch niet inhouden zeg....![]()
Stond/staat die niet in Leiden centrum??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef peacetaker het volgende:
[..]
eigen spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Waarschuwing:
Het Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) waarschuwt voor gladheid vandaag en morgen op de wegen bij aanvang van regen. Doordat het lang droog is geweest, ligt er veel olie op de weg. Zodra het begint te regenen vormt zich een soort sop, dat spekglad kan zijn. Met name motorrijders moeten erg voorzichtig zijn. Na een tijdje regenen verdwijnt de gladheid vanzelf.
Kortom: hou het rubber onder!
Met motorgroeten,
Het motoZoom team.
Hou je kop kutnoob, jij kunt hier niet over meepratenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je GS wilde gewoon niet vooruit wil je zeggen?![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hou je kop kutnoob, jij kunt hier niet over meepraten![]()
Het is al goed, reageer je frustraties maar op mij afquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hou je kop kutnoob, jij kunt hier niet over meepraten![]()
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is al goed, reageer je frustraties maar op mij af![]()
![]()
Ik bedoel helemaal niks wil je alleen een beetje opnaaienquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
Zijn ZXR owned jouw GS 3 keer rondquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zijn ZXR owned jouw GS 3 keer rondZXR 1337 P8wN 4ReA7 RoFl 7o7
![]()
Ik zal je ff uitleggen wat ik bedoel...
Bwwwwwaaaaaooooooopppppppppppppp rrrreeeennnnnngngngnngngnggggggggggg RENGG RENG DE DEEENNNNGGGGGggggggg
Snaak chef![]()
F is voor vrouwen en E voor homo'squote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
Wat houdt dat E of of F of Challenge in? bij een gs ?![]()
4 Cylindersquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zijn ZXR owned jouw GS 3 keer rondZXR 1337 P8wN 4ReA7 RoFl 7o7
![]()
Ik zal je ff uitleggen wat ik bedoel...
Bwwwwwaaaaaooooooopppppppppppppp rrrreeeennnnnngngngnngngnggggggggggg RENGG RENG DE DEEENNNNGGGGGggggggg
Snaak chef![]()
E = Batterijenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
Wat houdt dat E of of F of Challenge in? bij een gs ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |