Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een oude crosser, beetje door het zand raggen enzoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef Youp het volgende:
[..]
t grote nadeel van supermoto... het onderhoud
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat eens slapie doen.Morgen ineens vroege dienst.
kijk uit dat je geen miskoop doet, dat spul is zo afgeragd als de pest... heb zelf ook een crosser gehadquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een oude crosser, beetje door het zand raggen enzo![]()
Is zeker leukquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Na mijn vakantie ga ik op zoek naar een oude crosser, beetje door het zand raggen enzo![]()
Trusten manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef richardgie het volgende:
richardgie gaat eens slapie doen.Morgen ineens vroege dienst.
Mwoah, ik heb zo mijn bronnen waar ik iets rond de 750 Euro kan kopen, oud & opgeknapt met extra wielen voor weg of bosquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:24 schreef Youp het volgende:
[..]
kijk uit dat je geen miskoop doet, dat spul is zo afgeragd als de pest... heb zelf ook een crosser gehad
Vast meer dan 1000 Euriesquote:he, ik heb nog een nette KTM te koop met supermoto wielen en enduro/cross wielen
De mijne tegen een boom geparkeerd die niet opzij ging. Gelukkig schoot ik langs de boom de struiken inquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
De mijne tegen een boom geparkeerd die niet opzij ging. Gelukkig schoot ik langs de boom de struiken in
'n ietsie pietsie meer jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten man
[..]
Mwoah, ik heb zo mijn bronnen waar ik iets rond de 750 Euro kan kopen, oud & opgeknapt met extra wielen voor weg of bos![]()
[..]
Vast meer dan 1000 Euries
mwah in veel gevallen vind ik het nieteens mooier... mijn CR500 had ook een usd vork...quote:
Nope, waarschijnlijk gewoon een keer iets tussen gezeten. Die groeven lopen niet helemaal door denk ik. Dat leek alleen maar zo, dus ik kijk het nog even aan en probeer het weg te slijtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe is het met jou achterband afgelopen, liep de band aan?
schuurpapierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk gewoon een keer iets tussen gezeten. Die groeven lopen niet helemaal door denk ik. Dat leek alleen maar zo, dus ik kijk het nog even aan en probeer het weg te slijten
Het was links aan de zijkant toch? Kan je in ieder geval de rototondes op de juiste manier nemen om de zijkant af te slijten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, waarschijnlijk gewoon een keer iets tussen gezeten. Die groeven lopen niet helemaal door denk ik. Dat leek alleen maar zo, dus ik kijk het nog even aan en probeer het weg te slijten
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
Ik ga gewoon mijn rijdende donuts naar links oefenen, hoewel dat het ook alleen maar erger kan maken
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel wat liggen van toen hij zijn sliders onder handen nam
quote:
bij rijdende donuts kom je helemaal niet op t randjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:44 schreef hicham het volgende:
Ik ga gewoon mijn rijdende donuts naar links oefenen, hoewel dat het ook alleen maar erger kan maken
1 been buitenboord en dan driften, zoiets bedoel ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
bij rijdende donuts kom je helemaal niet op t randje
oh ja dat deed ik in het zand ook altijd met mn CRquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
1 been buitenboord en dan driften, zoiets bedoel ik![]()
Da Liks oefent dat nu ook steeds, mij is het nog niet gelukt
al eens op een 500 2takt gereden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef hicham het volgende:
Wat heb je nou te vrezen in het zand
Paar keer op het gras gedaan maar dan is't toch net iets te glad, en na een paar keer de motor optillen heb je't wel gezien(of ligt dat aan mijn belabberde conditie?
)
Die kans heb ik verspeeld toen Pepijn z'n bike verkochtquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:08 schreef Youp het volgende:
[..]
al eens op een 500 2takt gereden?zo'n machine boezemt gewoon angst in wanneer je m start en een keer aan het gas komt...
die van pep had een oud type blok, een potdichte stille uitlaat en een veel te zware overbrengingquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Die kans heb ik verspeeld toen Pepijn z'n bike verkocht![]()
Maar volgens stinkie valt 't allemaal wel mee
Hmz, wat zal ik morgen eens doen![]()
Ben fokking lui geworden sinds de vakantie voor de helft is begonnen. Voel me zo Baziekerig [afbeelding]
Denk dat ik maar eens voor de laatste keer langs school ga en daarna heb ik nog 8 weken de tijd om de verplaatste deadlines te halen (van eind dit schooljaar naar begin volgend schooljaar verplaatst)
Mzzl, pitten![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Voel me zo Baziekerig [afbeelding]
Mzzl, pitten![]()
quote:
thxquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:18 schreef Faithy het volgende:
even ergens anders geupload dan maar:
[afbeelding]
en
[afbeelding]