choices,,,,,,,,,,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
Op die paarse Gixxer van jou? Als je eerst verteld wat je precies met de Gixxer wilt doen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
kan er nog altijd van dromenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar ben jij nog te jong voor jongeman![]()
Moet ik zeggen
![]()
![]()
Bijna 19 dus je had al bijna een jaar geleden moeten beginnen met lessenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:13 schreef peacetaker het volgende:
[..]
kan er nog altijd van dromen
en k ben bijna 19...dus motor rijbewijs mag ik al halen
ok ik mag niet op de busa rijden...maar stap voor stap kom ik dan steeds dichterbij![]()
paarsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op die paarse Gixxer van jou? Als je eerst verteld wat je precies met de Gixxer wilt doen...
iddquote:De bovenste vind ik zeker leuk, beetje Z750/Z1000 style. Dubbele koplampjes zie je wel vrij vaak (ok toegegeven, bovenste ook..)
nog geen geld voor de rijbewijzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bijna 19 dus je had al bijna een jaar geleden moeten beginnen met lessenEn dromen mag altijd natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:45 schreef peacetaker het volgende:
[..]
nog geen geld voor de rijbewijzen(wel hard aan het sparen!)
het is alleen goddomme zo duur![]()
maar deze droom gaat werkelijkheid worden!![]()
Geen van beidequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
piepels, welke is beter
[afbeelding]
Ik vind em in bepaalde kleuren wel wat hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:48 schreef -XX- het volgende:
Vind je die hayabusa dan eerlijk mooi?
niet hoor! http://bike-exchange.com/Suz%20Hayabusa.jpg![]()
Het is net kwasimodo met die rare kont!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik vind em in bepaalde kleuren wel wat hebben![]()
Staat ie nou tegen die muur aangeleund?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef peacetaker het volgende:
[..]
eigen spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
nee er net vanafquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat ie nou tegen die muur aangeleund?![]()
Zou em als eigenaar toch omdraaien, dit lijkt me niet echt fijn op en afstappen dit.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef peacetaker het volgende:
[..]
nee er net vanaf
zat ik ook al naar te kijken toen ik hem zag
inderdaad....zelfs met een fiets is dit al onhandig...laat staan met een motor van dik 200kgquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou em als eigenaar toch omdraaien, dit lijkt me niet echt fijn op en afstappen dit.
Ach ja Hayabusa rijders sporen zowiezo niet hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:02 schreef peacetaker het volgende:
[..]
inderdaad....zelfs met een fiets is dit al onhandig...laat staan met een motor van dik 200kg
daarom wil ik hem zo graag hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja Hayabusa rijders sporen zowiezo niet he![]()
![]()
![]()
Ben net terug, had ik geweten dat je wilde rijden was ik wel jouw kant op gekomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel ff rijden, wie gaat er mee
Shit nog 5 dagen en dan ga ik op vakantie. Weet alleen dat het Zweden wordt, waar, hoe en wat enzo nog geen idee vanBeter ga ik mijn zooi beter plannen
![]()
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niks.![]()
Mwah gooi ik mijn eigen vriendin er maar tegenaan.
[afbeelding]
Skeet 30 meter, 250 kg terugslag, op teenslippers, 24 grams patronen met stalen kogeltjes en ja deze was inderdaad goed raak.![]()
![]()
Blijft stoer vrouwen die kunnen schieten.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die geweren? Zo hard als je ze kan gooien
120 km/hquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
120 km/h
Dit is de ongeveer de snelheid, daadwerkelijke (gevoels)snelheid ligt aan de positie waar je staat.Op deze positie zal ie iets van 150 a 160 km/h gaan voor je gevoel/zicht.
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:00 schreef Rib-i het volgende:
Is iedereen nog rijden![]()
Veulsteveul beestjes onderweg![]()
In motorpak met helm op in de autoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Morgenochtend lekker lessen met 34 gradenWel les met de buurman voor een keertje dus kan mooi meerijden in de auto
![]()
Moet wat hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In motorpak met helm op in de auto![]()
Mooie demper voor een Z1000
doe mij deze maarquote:
Ja hangt altijd goed te luchten tussen de lessen door, en heb mijn nieuwe pak ook nog maar dat bewaar ik tot ik mijn papiertje hebquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je leren broek goed luchten, anders ruikt je leren kruis al gauw als een dood vogeltje
Zegt dat 6000Km en met heet asfalt de helft?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
doe mij deze maar
[afbeelding]
te bestellen met en zonder profiel(zegt denk ik genoeg over de compound)
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja hangt altijd goed te luchten tussen de lessen door, en heb mijn nieuwe pak ook nog maar dat bewaar ik tot ik mijn papiertje heb
voorband geen idee... ik heb m ook voorop liggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zegt dat 6000Km en met heet asfalt de helft?
[..]
![]()
Sehr verstandig![]()
De snelheid van een gemiddelde .308 er is 1000 m/s.Inderdaad,haal je niet op een motor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
120 km/h
Dit is de ongeveer de snelheid, daadwerkelijke (gevoels)snelheid ligt aan de positie waar je staat.Op deze positie zal ie iets van 150 a 160 km/h gaan voor je gevoel/zicht.
![]()
Damn, 1500... om de week nieuwe bandenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:14 schreef Youp het volgende:
[..]
voorband geen idee... ik heb m ook voorop liggenslijt niet zo hard
achter... 1500km
achter heb ik daarom nu een michelin pilot power liggen... (3000-3500) voor op t circuit is een supercorsa leuk achterop, op de weg ietsje TE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |