'Dan rijd ik me dood'quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef rimisive het volgende:
ben een nette dame van 32 en rij sinds een aantal jaren een honda chopper.ik hoeft geen buikschuiver,hier zou ik me dood op rijden .je wilt nl alsmaar harder.
Dat zie ik niet. Het is mijn passiequote:Op maandag 3 juli 2006 22:31 schreef rimisive het volgende:
je moet het ook als een hobby zien .
Klinkt meer als een contactadvertentie!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef rimisive het volgende:
ben een nette dame van 32 en rij sinds een aantal jaren een honda chopper.ik hoeft geen buikschuiver,hier zou ik me dood op rijden .je wilt nl alsmaar harder.
Dat is voor mensen die motorrijden als een passie hebben.. niet als hobbyquote:Op maandag 3 juli 2006 22:37 schreef Zon het volgende:
[..]
Maar idd: Fok! Motorclub [SC deel 500] Aprilia RSV Mille Factory 2006
Dus je wil niet met een "buikschuiver " praten maar met een Chopper rijderquote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef rimisive het volgende:
Newbie zekerquote:Op maandag 3 juli 2006 22:39 schreef rimisive het volgende:
wat maken jullie er trouwens een probleem van of het een hobby of een passie is het gaat toch om het rijden op zich of hoe zit dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
we juichen nieuwelingen juist toe om gezellig mee te kleppen, je moet wel tegen wat humor kunnen hoorquote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef rimisive het volgende:
volgens mij zij jullie een vaste kliek,datjullie nieuwkomers geen kans op een forum GUNNEN IS HEEL ERG JAMMER.
Nee, zeker niet! we proberen een wildgroei van losse topics te voorkomen. dat topic dat ik je net gaf is een heel mooi centraal motor-topic.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:43 schreef rimisive het volgende:
volgens mij zij jullie een vaste kliek,datjullie nieuwkomers geen kans op een forum GUNNEN IS HEEL ERG JAMMER.
Schandaligquote:Op maandag 3 juli 2006 22:52 schreef Zon het volgende:
Heb zelf als motorrijder trouwens nooit in dat mooie centrale topic gereageerd.![]()
Belgomquote:Op maandag 3 juli 2006 22:53 schreef rimisive het volgende:
nou wie kan mij helpen ,ben mijn motor aan het poetsen chroom wat kan ik het beste gebruiken ,heb al van alles geprobeerd
Om te reageren heb je die ook niet nodig.quote:
WATZEGU!?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef rimisive het volgende:
GA JULLIE VERLATEN,KIJK MORGEN WEL WAT JULLIE ME ALLEMAAL AANRADN OM MIJN MOTOR IN TOPCONDITIE TE KRIJGEN ,BEN BENIEUWD WAT JULLIE ALS ERVAREN MOTORRIJDERS MIJ AANRADEN .TOT MORGEN.
DOEI RIMISIVE, DOEI TOT MORGEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef rimisive het volgende:
GA JULLIE VERLATEN,KIJK MORGEN WEL WAT JULLIE ME ALLEMAAL AANRADN OM MIJN MOTOR IN TOPCONDITIE TE KRIJGEN ,BEN BENIEUWD WAT JULLIE ALS ERVAREN MOTORRIJDERS MIJ AANRADEN .TOT MORGEN.
quote:Op maandag 3 juli 2006 23:05 schreef rimisive het volgende:
Kijk, dat heb je dus met die choppers. Daar ben je meer mee aan het poetsen dan aan het rijden. Het moet er blinkend uitzien, anders heeft de eigenaar het niet naar haar/zijn zinquote:Op maandag 3 juli 2006 22:53 schreef rimisive het volgende:
nou wie kan mij helpen ,ben mijn motor aan het poetsen chroom wat kan ik het beste gebruiken ,heb al van alles geprobeerd
Niet zuiver in de zin van.......?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me dat dit geen zuivere koffie is.
MAAR WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat we hier wellicht te maken hebben met een "grappige kloon" of iemand die nog nooit een motorfiets van dichtbij gezien heeft. Of nog nooit een forum van dichtbij gezien heeft. Of ik zit er zomaar naast, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:49 schreef Zon het volgende:
Niet zuiver in de zin van.......?
Een NTV650.. is dat een Deauville?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:24 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Kijk, dat heb je dus met die choppers. Daar ben je meer mee aan het poetsen dan aan het rijden. Het moet er blinkend uitzien, anders heeft de eigenaar het niet naar haar/zijn zin![]()
En hij kan 's-winters niet de weg op want al dat pekel tast het chroom aan![]()
Wat ik je aanraadt ? Koop toch lekker een toerfiets, dat stuurt veel beter dan zo'n chopper en het hoeft er allemaal niet blinkend en schoon uit te zien. En ook 's-winters kan je gewoon van je hobby genieten![]()
Ik heb zelf een NTV650 en was hem maar 4x per jaar. Beetje in de was zetten en klaar !
ZIJ.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:06 schreef Sterke_Yerke het volgende:
MENSEN WE MOETEN WEL AAN EEN OPLOSSING WERKEN VOOR TS, MORGEN KOMT HIJ TERUG EN DAN MOET HIJ HIER NATUURLIJK WEL KUNNEN LEZEN HOE HIJ CHROOM KAN POETSEN.
joh, en je chopper heeft geen gashendel?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef rimisive het volgende:
Rij jij eigenlijk nog?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me dat dit geen zuivere koffie is.
MAAR WAT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken mezelf, als ik ga motorrijden rij ik mezelf dood... HET excuus om maar weer in de file aan te sluiten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:43 schreef rival het volgende:
[..]
joh, en je chopper heeft geen gashendel?
het principe is hetzelfde het uiterlijk is alleen anders!
dus op een chopper beheers je jezelf maar niet op een echte motor zoals een kawasaki?![]()
Ja duidelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:54 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, als ik ga motorrijden rij ik mezelf dood... HET excuus om maar weer in de file aan te sluiten.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja duidelijkop de motor moet jij zelf goed opletten waar jij duidelijk geen zin in heb, en in de auto kan je gewoon lekker suffen, want jouw medeweggebruikers ontwijken je toch wel
ooit kom je er 1 tegen die ook niet oplet,
Yep! Regelmatig. Alleen, met vriendin achterop of met een groepje.quote:
heb jij een Fazer 600quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep! Regelmatig. Alleen, met vriendin achterop of met een groepje.
Punt is alleen dat mijn motor (FZ600 Fazer) werkelijk heerlijk rijdt, maar qua bouw/zitcomfort wat minder geschikt is voor een duopassagier, dus wellicht dat er ooit een wat royalere toermotor aangeschaft gaat worden.
Moet je ook zeker doen! Enorm flexibel ding, in welke versnelling (van de 6) je ook rijdt, je hebt altijd genoeg over en de wendbaarheid is ook erg goed. Zélf vind ik hem er ook nog eens heel erg leuk uit zien met die mooie koplampogen en pijpjes onder het zadel, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:
Toermotor, veel cc's... dat is ideaal voor 2.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:20 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wat is nou dé ideale motor voor 2?
Hmm, misschien eens een apart topic over openen.
De eerste keer dat ik 'm zag was ik ook lichtelijk verkochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet je ook zeker doen! Enorm flexibel ding, in welke versnelling (van de 6) je ook rijdt, je hebt altijd genoeg over en de wendbaarheid is ook erg goed. Zélf vind ik hem er ook nog eens heel erg leuk uit zien met die mooie koplampogen en pijpjes onder het zadel, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
En de Blackbird?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Toermotor, veel cc's... dat is ideaal voor 2.
Maar er zijn genoeg andere motoren die daar niet aan voldoen en toch goed geschikt zijn voor 2 personen. Yamaha Thundercat bijv... sport, 600cc, maar veel ruimte voor de passagier, zithouding is niet te sportief.
Met de opvolger van deze motor is het weer een ramp. Dus goed inlezen.
idd, ook veel ruimte, kan prima.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:14 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik was wel goed op school in begrijpend lezen...
Die kan het Topic niet meer terug vindenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:01 schreef Faithy het volgende:
IK VRAAG ME NU WEL AF WAAR DE TS GEBLEVEN IS..
MISSCHIEN WEL DOOD GEREDEN DOOR EEN BUIKSCHUIVER?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |