En pimber danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
mm, Riet mss ook niet zo, maar verder ken ik niemand hoor
Duitsland heeft toch een 100pk limiet ofzo, dus die moest ie eerst ontgrenzenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:56 schreef Makster het volgende:
Mooie topic titel
Maatje van me heeft nu 2 hayabusa's![]()
Eentje straatlegaal geimporteerd vanuit Duitsland, leuk ding.
De ander met verlengde achterbrug en soon to come Turbo. Aangepaste vering enz enz ezn. Ding moet op den duur op 370 pk leveren, hij gaat ermee dragracen. Over 4 weken weer op Drachten een race![]()
Vanavond ff een stukje mee rijden![]()
Wiequote:
Duitsland heeft niet een restrictie op de PK's maar dat heeft met de verzekering te maken geloof ik. Onder de 100PK scheelt je veel in premie daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:59 schreef hicham het volgende:
[..]
En pimber dan![]()
[..]
Duitsland heeft toch een 100pk limiet ofzo, dus die moest ie eerst ontgrenzen
Zeker ook Antilliaan
Zie je Riet nog wel eens?Ik heb het gevoel dat ie zich platgereden heeft, hij post nooit meer
![]()
Alles boven de 11 rekt van zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:11 schreef BazzieK het volgende:
Mogge
Dalijk post bezorgen in de hitteDaarna lekker zwemmen
Had gisteren sjans met allemaal 13 en 14 jarige meisjes tot mijn grote ergernis
Misschien toch maar een baard laten staan want zie er echt te jong uit
![]()
![]()
ALs het gras rond de vijver groeit, kan de paling erin.quote:
quote:
alleen aan het eind van de dag krijgt de airco problemen met de warmtequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Er wordt hier nog best wat afgekletst! Hebben jullie het niet te warmHier binnen is het erg benauwd en in de stad was het ook niet echt lekker, dus de output is erg laag vandaag.
![]()
Op het werk enzo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:41 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Er wordt hier nog best wat afgekletst!
Ja dat merk je gelukkig wel meteen he?! Ik had gisteren ook al aardig minder e-mails te beantwoorden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:43 schreef bwt het volgende:
[..]
alleen aan het eind van de dag krijgt de airco problemen met de warmte![]()
Daarom doen we hier ook niet al te veel.![]()
Gelukkig zijn de klanten ook rustig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
[insert persoonlijke voorkeur]quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:50 schreef Youp het volgende:
zo, ik ga dadelijk met mn neef die CBR ophalen
moeten alleen andere banden onder dat ding... metzeler mez4
Michelin?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:38 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
[insert persoonlijke voorkeur]
Michelin, en pronto ! ! !
[/insert persoonlijke voorkeur]
Ehwhwhwehhequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:04 schreef hicham het volgende:
(tenzij die net zo tov is als pimber of ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |