quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Youp het volgende:
gister trouwens een klein sprintje getrokken met mn KTM tegen een Buell XB12R, de nieuwe (oude) CBR600 van mn neef en een dikke chopper... nou qua acceleratie kwam ik niks te kortna de eerste rotonde had ik al een gat van 250 meter geslagen... toen kwam de 2e rotonde en het gat werd alsmaar groter maargoed bij de 120 gaat bij mij het gas er af want boven de 120 rijden en dan langer dan 10 seconden is gewoon zelfmoord... dus een paar tellen later kwamen ze voorbij met 220km/h
maargoed daar kwam de volgende rotonde weer en ik moest inhouden voor de buell en de CBR omdat die gewoon de rotonde niet lekker kunnen pakken maar bij het afrijden van de rotonde trok ik ze wel weer allebij voorbij
stukje verderop kwamen ze weer langs geblazen omdat ik weer aan mn 120km/h zat... dat was een lang recht stuk en de chopper kwam me zelfs voorbij geblazen
maarja... toen kwam er wéér een rotonde... echter hadden de buell en de CBR een te grote voorsprong opgebouwd om ze nog in te halen, de chopper vloog ik echter wel weer hard voorbij...
wel weer een leuke ervaring, en weer wat mensen gepwnd qua acceleratie en bochtensnelheid met mn 1cilindertje
Ja pepijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:40 schreef Youp het volgende:
[..]
sterf, gij tupperware rijder
![]()
ik moet vandaag wel nog ff olie en filtertjes verversen en vervangen
Nou staat ie netjes langs de muur, als je hem omdraait staat ie in de weg en zitten er nog waarschijnlijker mensen met hun tengels aan of gaan ze krassen trekkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Zou em als eigenaar toch omdraaien, dit lijkt me niet echt fijn op en afstappen dit.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:12 schreef worldpimber het volgende:
Kenkertchopperts
Heb geen zin om een verhaal te typen,maar dit moest ik ff kwijt je wets
Kutn00berts met hun 13 in een dozijn dingetjes
![]()
[..]
Nou staat ie netjes langs de muur, als je hem omdraait staat ie in de weg en zitten er nog waarschijnlijker mensen met hun tengels aan of gaan ze krassen trekken
(mjah iets over rijbewijs enzo en geen ervaring)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef dribbel79 het volgende:
Afgelopen zondag mijn zwager van zijn 9 weken "De West" opgehaald, is allemaal erg goed bevallen zei hij, zijn eerste lange trip met zo'n boot.
Dit mailde hij me net:
Verhaal !!
Copyright S. Schrijver en kompanen
Hrms. Zuiderkruis, bevoorrader vol stoere mannen
Erg lang, maar de moeite waard...
dus geen KTM voor jouquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, het is 5K geleden allemaal nog gedaan. En ik ben ook echt van plan om het volgende keer te verversen
ik blijf uberhaupt niet achter mensen rijden die mijn tempo niet rijden... ik ga er meteen langs, ga me toch niet inhouden zeg....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik zat vanmiddag ook achter een choppert![]()
Overal op de rem, en bij elke bocht die hij nam zat hij bijna achterstevoren op de motor om te kijken of er iets aankwam, terwijl je daarvoor niet eens je hoofd hoefde te draaien. Kortom, die was niet vooruit te branden![]()
Na een tijdje was ik het wel zat, ik zat tenslotte in volledige koe op de motor en hij met een linnen broekje.. dus snoeihard eromheen gescheurd![]()
Ben jij een kloon van Worldbeater toevallig ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:42 schreef Youp het volgende:
[..]
tsjah olie zit er alweer zo'n 1500km in en de filters 3000![]()
t gaat wel maar op 1,2 liter olie ofzoen 2 minuscuule filtertjes
-edit-
opgave van KTM is trouwens 5000km maargoed dat is echt not done![]()
pep weet zelf niet wat hij wilquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:41 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ooit komt er weer een SM bij
[..]
Ja pepijn
Ik ook, maar het was in de stad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Youp het volgende:
[..]
ik blijf uberhaupt niet achter mensen rijden die mijn tempo niet rijden... ik ga er meteen langs, ga me toch niet inhouden zeg....![]()
Stond/staat die niet in Leiden centrum??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef peacetaker het volgende:
[..]
eigen spot:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Waarschuwing:
Het Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) waarschuwt voor gladheid vandaag en morgen op de wegen bij aanvang van regen. Doordat het lang droog is geweest, ligt er veel olie op de weg. Zodra het begint te regenen vormt zich een soort sop, dat spekglad kan zijn. Met name motorrijders moeten erg voorzichtig zijn. Na een tijdje regenen verdwijnt de gladheid vanzelf.
Kortom: hou het rubber onder!
Met motorgroeten,
Het motoZoom team.
Hou je kop kutnoob, jij kunt hier niet over meepratenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je GS wilde gewoon niet vooruit wil je zeggen?![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hou je kop kutnoob, jij kunt hier niet over meepraten![]()
Het is al goed, reageer je frustraties maar op mij afquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hou je kop kutnoob, jij kunt hier niet over meepraten![]()
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is al goed, reageer je frustraties maar op mij af![]()
![]()
Ik bedoel helemaal niks wil je alleen een beetje opnaaienquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
Zijn ZXR owned jouw GS 3 keer rondquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zijn ZXR owned jouw GS 3 keer rondZXR 1337 P8wN 4ReA7 RoFl 7o7
![]()
Ik zal je ff uitleggen wat ik bedoel...
Bwwwwwaaaaaooooooopppppppppppppp rrrreeeennnnnngngngnngngnggggggggggg RENGG RENG DE DEEENNNNGGGGGggggggg
Snaak chef![]()
F is voor vrouwen en E voor homo'squote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
Wat houdt dat E of of F of Challenge in? bij een gs ?![]()
4 Cylindersquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Zijn ZXR owned jouw GS 3 keer rondZXR 1337 P8wN 4ReA7 RoFl 7o7
![]()
Ik zal je ff uitleggen wat ik bedoel...
Bwwwwwaaaaaooooooopppppppppppppp rrrreeeennnnnngngngnngngnggggggggggg RENGG RENG DE DEEENNNNGGGGGggggggg
Snaak chef![]()
E = Batterijenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef -XX- het volgende:
Wat houdt dat E of of F of Challenge in? bij een gs ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |