quote:elke dag branden we, maar het boeit ons niet wat iedereen zeg
we verdienen geld omdat het ons boeit de pon wij betalen
meer waard dan geld en olie en diamanten meiden we hebben ze elke dag nodig
herken het, we pimpen als we rijden
Waarom probeer je dat danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef VoreG het volgende:
Ik probeer de teksten van Sean Paul te vertalen
Zelfs in het Nederlands is het niet te volgen
[..]
Zapte net langs TMF en ik had het er met een vriend over dat die teksten gewoon niet te verstaan zijnquote:
Videoquote:
ik kijk het meestal de volgende dag op internet, dan hebbie ook geen last van reclamesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Video
Kun je de muziek en reclame doorspoelen
About Schmidt???quote:Op maandag 3 juli 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond, vanwege die mooie film met Jack Nicholson op Talpa maar eens een keertje Sportzomer opgenomen, dus dat straks nog even kijken.
Yups.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
About Schmidt???
Een van de mooiste Nicholsons ever![]()
![]()
![]()
Ik las in de gids dat hij expres voor deze rol 15 kilo was aangekomen en zonder zijn gebruikelijke riante honorarium deze rol gespeeld heeft, dus blijkbaar vond hij datzelf ook zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Het scenario is dan ook briljant en helemaal op zijn lijf geschreven.
Ik ben ook 15 kilo aangekomen voor mijn rolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik las in de gids dat hij expres voor deze rol 15 kilo was aangekomen en zonder zijn gebruikelijke riante honorarium deze rol gespeeld heeft, dus blijkbaar vond hij datzelf ook zo.
Je gaat spelen als vetrol?quote:
Klaas had ik aan de telefoon vanavond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Snel even wat bratwursten in huis halen tong!
Ja lekker kaas ham graagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Iemand een tosti?
Ik viel in slaap met van Loen en Gullit. Die hebben dus echt niks te melden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Studio Sportzomer van video bekeken.
Viel mij achteraf, gezien de gasten, toch nog wel mee.
Vriend Klas zou eerst naar Valkenburg gaan.Maar je gaat dood als je nu 4 uur in een auto gaat zitten in Limburg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef Superheld het volgende:
Wou eigenlijk van te voren nog wel naar Valkenburg gaan, komt er nu alleen toch niet meer van.
Wees blij dat ie net gegeten had en jouw worst links liet liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
We gaan in de middag maar weer eens naar ons ouwe vertrouwde strandje.
Maar kopen vooraf wel even een paar stetchers, want het alleen maar op een handdoekie liggen bevalt ons steeds minder, qua ouwe ruggen.
Oh, en die loslopende honden ook trouwens op het gedeelte waar we vandaag lagen, die over je heen klommen, kwijlden en uiteindelijk tegen onze strandtas aanpisten ook, dus het wordt weer ons eigen vertrouwde (naakt)strandje van Bloemendaal.
Heb van horen zeggen dat Golfer rechtsdragend is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:55 schreef tong80 het volgende:
Wees blij dat ie net gegeten had en jouw worst links liet liggen.
Fout, ik ben linksdragend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb van horen zeggen dat Golfer rechtsdragend is.
Tof.quote:
Ja vooral hfst 3 is mooiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je had je werkstuk nog wel op tijd af
Ik hou het bij Brazilië-Zweden in 1958, tong.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:20 schreef tong80 het volgende:
Golfert heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
Voor de mensen die niet slapen. Nu mooiste wedstrijd ooit.
Wij ook.quote:
Ja je zal het een keer ergens mee eens zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het bij Brazilië-Zweden in 1958, tong.
Ons kent ons.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
Ja je zal het een keer ergens mee eens zijn.
quote:<pete_> Dude, if I ever become an emt
<pete_> I'm so driving the ambulance to a funeral home,
<pete_> Walk in and just be like, "Hey, sorry if I'm late..."
Tuurlijk, het is groot genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Popo, mag ik je zwembad lenen vandaag?
Ticket zelf betalen, gratis outdoor bbq.quote:
'kay.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Ticket zelf betalen, gratis outdoor bbq.
Na Chinatown en One Flew over the Cuckoo's Nest zeker niet onverdienstelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
About Schmidt???
Een van de mooiste Nicholsons ever![]()
![]()
![]()
Wie is de grootste ? Jack ? Al ? Of Robert ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Na Chinatown en One Flew over the Cuckoo's Nest zeker niet onverdienstelijk![]()
dndiek wil gewoon het contact met jou niet verliezen, denk ik !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:48 schreef popolon het volgende:
Ook leuk die Nederlandse belastingdienst: Willen m'n aangifte hebben over 2006
Een jaar geleden al twintig keer gebelt, geschreven etc dat ik niet meer in Nederland woon maar ze willen het maar niet begrijpen.
Hoezo bureaucratie.
wakkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Ik hoop toch niet dat ie daar werkt, wat een zooitje daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dndiek wil gewoon het contact met jou niet verliezen, denk ik !
Als je weggaat ben je ook totaal niet interessant voor de BD. Dan gaan ze echt niet hun best voor jou doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ie daar werkt, wat een zooitje daar.
Je moest eens weten hoeveel telefoontjes en brieven ik heb moeten doen voordat ik uit Nederland weg ging, gewoon niet leuk meer.
Oh dat weet ik wel Suijk, bij mij valt ook niet veel te halen maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je weggaat ben je ook totaal niet interessant voor de BD. Dan gaan ze echt niet hun best voor jou doen.
ik weet wel zeker van wel....weliswaar als bijbaantje, maar toch !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ie daar werkt, wat een zooitje daar.
Je moest eens weten hoeveel telefoontjes en brieven ik heb moeten doen voordat ik uit Nederland weg ging, gewoon niet leuk meer.
Er zit maar een maand tussen, da's al heel wat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet wel zeker van wel....weliswaar als bijbaantje, maar toch !
ook zo iets vreemds......belastingteruggave, ik stuur die van mij en mijn vriendin tegelijk in, we kregen allebei ongeveer hetzelfde bedrag terug.
Mijn vriendin krijgt het begin mei gestort en ik eind juni....
begin en eind is bijna 2 vind ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef popolon het volgende:
Er zit maar een maand tussen, da's al heel wat.
Ik begin zoals 'hunnie' te denken.quote:
ongelovelijk he...wat een prutsers !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:31 schreef popolon het volgende:
Ik begin zoals 'hunnie' te denken.
Net weer even proberen de boel op te klaren: Twee kee uit moeten leggen dat ik niet meer in Nederland woon en toen was het computersysteem niet beschikbaar.
Ze kunnen me wat, wat een bende daar.
Straks? Ik zou nu echt al gaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:36 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is een dagje vrij en vertrekt straks richting Limburg
staat al 8km file hoorde ik netquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Straks? Ik zou nu echt al gaan.
Het schijnt echt al behoorlijk vast te staan allemaal.
* Eilanden heeft het een en ander geregeld in Limburg met transportquote:
veel plezier!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden heeft het een en ander geregeld in Limburg met transportmaar enniewee........... ik ben er vandoor.... laterzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dndiek wil gewoon het contact met jou niet verliezen, denk ik !
Je kunt ook gewoon vragen of ik je koffie wil brengenquote:
Ik zit daar gelukkig om ondernemers te helpen..... bij particulieren is het inderdaad een zooitjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet wel zeker van wel....weliswaar als bijbaantje, maar toch !
ohoh.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zit daar gelukkig om ondernemers te helpen..... bij particulieren is het inderdaad een zooitje
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:48 schreef dndiek het volgende:
![]()
Het belachelijke is dat ik zoiets ook van mijn baas te horen krijg
Weet ik hoor. Maar het vooruitzicht om vandaag bij 40 graden uren in een auto te zitten om wat gadgets van de grond te mogen rapen en 2 renners voorbij te zien flitsen, ik blijf wel in de tuin zittenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:33 schreef Suijk het volgende:
Ja, voetbalwedstrijden ook.
Het is juist veel meer dan dat je op tv ziet, het hele circus eromheen, de sfeer, de sporters kun je bij wijze van spreken aanraken, veel toegankelijker dan bij andere sporten. Wel eens mooi om te zien hoor, en meer dan wielrennen alleen.
is niet echt internquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooi is dat die interne afgunst en conflicten !
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon vragen of ik je koffie wil brengen
Hier ook moe, slapen is een hele opgave met dit weer. Maar ik klaag niet, eindelijk zomer in Nederland! Nu in mijn vakantie nog
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik hoor. Maar het vooruitzicht om vandaag bij 40 graden uren in een auto te zitten om wat gadgets van de grond te mogen rapen en 2 renners voorbij te zien flitsen, ik blijf wel in de tuin zitten![]()
Ik ben ook voor Italia, heb ook niet geslapen, en ik zit hier wel gewoon al vanaf half 9. Wat een mietje zeg die collega van jouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Sorry hoor maar mag ik even..krijg ik net een mailtje van die collega die voor Ita is..ik dacht al waar blijft ie. Hij komt niet (lekker op tijd gemeld) want hij had de hele nacht niet geslapen (wie wel in Ned), voelde zich daardoor niet zo lekker en 'wil nog even energie op doen voor vanavond'. Hij heeft zich dus ziek gemeld. WTF. Gatverdamme. Hoezo, ik laat m'n collega's ff in de steek.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Italia, heb ook niet geslapen, en ik zit hier wel gewoon al vanaf half 9. Wat een mietje zeg die collega van jou
ziek VOOR een wedstrijd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef clauwheee het volgende:
Sorry hoor maar mag ik even..krijg ik net een mailtje van die collega die voor Ita is..ik dacht al waar blijft ie. Hij komt niet (lekker op tijd gemeld) want hij had de hele nacht niet geslapen (wie wel in Ned), voelde zich daardoor niet zo lekker en 'wil nog even energie op doen voor vanavond'. Hij heeft zich dus ziek gemeld. WTF. Gatverdamme. Hoezo, ik laat m'n collega's ff in de steek.![]()
Zeker een Napolitaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef clauwheee het volgende:
kun je nagaan, als ze winnen is hij nog 3 dagen ziekquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
ziek VOOR een wedstrijd?
Wel eens na een wedstrijd, maar om mij daarvoor ziek te meldenwerkschuw tuig is het
![]()
Ondanks dat het Italiaans is, is het wel te begrijpen lijkt me zo.quote:Calcio: accusa chiede serie C1 per Juventus e B per Milan
ROMA - Stefano Palazzi ha formulato le sue richieste davanti alla Caf: ha chiesto la revoca degli ultimi due scudetti per la Juventus, la retrocessione in serie C1 e la penalizzazione di 6 punti, la retocessione in serie B con penalizzazione di 15 punti per Lazio e Fiorentina, la serie cadetta con tre punti di penalizzazione per il Milan. (Agr)
Ja precies, wat voor een tafferelen gaan we krijgen vanmiddag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:32 schreef borisz het volgende:
met zn allen naar valkenburg, 800.000 mensen in de hitte, ik volg het wel achter de tv![]()
ik ben dan de volgende dag nog gewoon dronken, en ga met mijn zatte kop naar mijn werkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan, als ze winnen is hij nog 3 dagen ziek
over 2 jaar als we Kesler, Cruijff en van Basten mogen gelovenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben dan de volgende dag nog gewoon dronken, en ga met mijn zatte kop naar mijn werk
is helaas al een tijdje niet meer gebeurd
Bijna goed: Milan ook 3 punten in mindering.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:25 schreef Bjoro het volgende:
@ DIGGER: wat ik ervan begrijp:
Juve --> C1 -/- 6 pnt
Milan -->B
Lazio en Fio --> -/- 15 punten in serie A
Juve naar C1, laatste 2 titels kwijt, 6 strafpuntenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:25 schreef Bjoro het volgende:
@ DIGGER: wat ik ervan begrijp:
Juve --> C1 -/- 6 pnt
Milan -->B
Lazio en Fio --> -/- 15 punten in serie A
daar zal de italiaanse bond niks mee doen lijkt mequote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:33 schreef StarGazer het volgende:
Vraag me toch af wat er met de CL titel van 1996 gaat gebeuren.
helemaal niets zo te zien, is ondertussen ook alweer een tijd geleden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:33 schreef StarGazer het volgende:
Vraag me toch af wat er met de CL titel van 1996 gaat gebeuren.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga ook maar eens een ijsje uit de vriezer halen
Gebroken sleutelbeenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:59 schreef borisz het volgende:
auw eric dekker moet wprden afgevoerd per ambulance
Die Kessler van de KNVB, da's ook een foutequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nostradamus zei lang lang geleden dat Hissler de wereld zou overnemen.
Same herequote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef StarGazer het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis van een dagje zweten op kantoor.
indoor is ook niet echt fijn hequote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Outdoor BBQ voor vanavond is een feit.
Zit hij in ieder geval in een goede stad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:30 schreef tong80 het volgende:
Vriend Klaas is in Utrecht gestrand. Treinverkeer ligt plat.
zoals Gerard Cox zei; een beschuitlulquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Die Kessler van de KNVB, da's ook een foute![]()
als hij dan maar op tijd is met zn zak met zandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:30 schreef tong80 het volgende:
Vriend Klaas is in Utrecht gestrand. Treinverkeer ligt plat.
omgquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:46 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen
Ik ken echt niet online op mijn werk
Doe normaal zeg. Weet je wat de VOC was ook niet zo lief! Hup weg met al die namenquote:a de negerzoen en zelfs het woordje neger in de Dikke Van Dale is er nu weer een probleem met naamgeving die als 'kwetsend' ervaren wordt: er is geklaagd over verschillende straatnamen in Rotterdam. Ze zouden bij Zuid-Afrikanen associaties oproepen aan het apartheidsregime. Robbert Baruch, portefeuillehouder van de deelgemeente Feijenoord, neemt de klachten hoog op en wil de straatnamen gaan aanpassen. Als het aan hem ligt, zijn de namen voor 2010 veranderd, als Zuid-Afrika gastland is van het WK voetbal.
De zaak kwam aan het rollen toen het afgelopen weekeinde een Rotterdams theatergezelschap een stuk in de Afrikaanderwijk speelde, waaraan verschillende Zuid-Afrikanen meededen. Toen ze de straatnamen hier zagen, schrokken ze zich naar eigen zeggen rot: namen als Pretorialaan, Riebeekstraat en Afrikaanderplein waren in hun ogen volstrekt onacceptabel en deden ze denken aan het racistische apartheidsregime dat tot kort geleden in Zuid-Afrika het bewind voerde. Zo is Pretoria de 'witte' naam voor de stad die inmiddels Tshwane heet en waar tijdens de apartheid alle wetten werden uitgevaardigd. Jan van Riebeek was degene die, als stichter van de eerste Nederlandse kolonie in Zuid-Afrika, "vee en land van de zwarten gestolen" heeft, zo zei acteur Wayne Nhlangothi. De acteurs hebben Robbert Baruch gisteren een petitie aangeboden.
Baruch zal zich nu in gaan zetten om de veertien straatnamen die 'fout' zijn aangepast te krijgen. "Natuurlijk in samenspraak met de buurt. Uiteindelijk beslist het college en de Rotterdamse straatnamencommissie," aldus Baruch.
hehe jaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omgen je werkt in de automatisering
omg, kunnen ze in het buitenland alle gezegdes met Dutch schrappen svpquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe normaal zeg. Weet je wat de VOC was ook niet zo lief! Hup weg met al die namen
Vriendinnetje gaat boven allesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:51 schreef clauwheee het volgende:
En dan heeft ie ook nog eens een vriendin tegenwoordig, kijk je uit dat je niet overspannen wordt Sientje?
quote:
oja, die komt hij toch wel netjes voorstellen op de volgende meet mag ik hopenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:51 schreef clauwheee het volgende:
En dan heeft ie ook nog eens een vriendin tegenwoordig, kijk je uit dat je niet overspannen wordt Sientje?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, die komt hij toch wel netjes voorstellen op de volgende meet mag ik hopen
dat zag ik ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand Sander Lantinga van BNN ? Was aan het naaktlopen op Wimbledon zag ik net.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ik neem haar mee naar een PSV wedstrijd
kan je haar zelf ontmoeten
Ze is echt een schatje![]()
ken hem wel, erg goede radio radio dj. Helaas doet hij dat nog maar weinigquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand Sander Lantinga van BNN ? Was aan het naaktlopen op Wimbledon zag ik net.
hehe je lijkt mijn vrienden/innen welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:18 schreef Suijk het volgende:
Die Sientje, moet die nu echt gaan werken. Hahaha
voor je down under ging hadden we dat toch afgeleerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe je lijkt mijn vrienden/innen weldie lachen nu ook allemaal
ojaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor je down under ging hadden we dat toch afgeleerd?
en dat met zie zak zandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
Zat weer eens in een verkeerd topic.Hoolsmascotte topic zet me steeds op het verkeerde been.
M'n vriend is er en is aan het douchen na als een haring in een vis-ton met de trein te hebben gereist.Stond een uur stil in een snik hete trein en moest in Utrecht ook nog eens anderhalf uur wachten.
Lang leve de NS.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
M'n vriend is er en is aan het douchen na als een haring in een vis-ton met de trein te hebben gereist.Stond een uur stil in een snik hete trein en moest in Utrecht ook nog eens anderhalf uur wachten.
Er zit groen-wit in de Italiaanse vlag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Blauw is stom.
Zwart geel en rood ook
Maar ja... Hup Duitsland?
Serieus??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zit groen-wit in de Italiaanse vlag...
verkeerd ingezetquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:59 schreef Suijk het volgende:
Hup Italië, dat kan me nog zo'n 300 euro opleveren.
Dat is dan wel weer zo (meestal dan)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Serieus??![]()
Ze spelen altijd in het blauw bedoel ik
Ik had je hoger ingeschat sientjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* dan toch maar Duitsland..
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zullen we het anders even over jou hebben?
Ga je gang maarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zullen we het anders even over jou hebben?
Ajaxquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* Ajax
* Italië
* in je sig mist een club
* enz...
En bedankt, ik zal nog eens naar je zwaaien vanuit kantoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
"
* Ajax
* Italië
* in je signature mist een club
* enz...
Heet jij StarGazer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax
Italie bij gebrek aan beter
Yup Arsenal
?
iddquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* Ajax
* Italië
* in je sig mist een club
* enz...
Koffie brengen hoeft dus ook niet meer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En bedankt, ik zal nog eens naar je zwaaien vanuit kantoor![]()
Niet als je zo onaardig blijft doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Koffie brengen hoeft dus ook niet meer?
quote:
* Eilanden is ook terug uit Valkenburg .. erg leuk gehad, ondanks een beetje mot met wat lui van de Pieter Weening-fanclub en een cameraman van SBS6quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
* Ambrosius is weer thuis uit Valkenburg.
12 uur onderweg, waarvan 7,5 in de trein, maar het was wel een leuke dag.
Kijk, en dan denk je dus niet aan mij. Je moet nog wel wat lerenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
![]()
Vandaag kregen we trouwens ook ijsjes bezorgd op kantoor![]()
Ik d8 wel aan jou hoor, volgende keer moet ik alleen niet te lui zijn en jou ook een ijsje komen brengen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kijk, en dan denk je dus niet aan mij. Je moet nog wel wat leren
Oe, wou ie je een incompetente vraag stellenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ook terug uit Valkenburg .. erg leuk gehad, ondanks een beetje mot met wat lui van de Pieter Weening-fanclub en een cameraman van SBS6(misschien ben ik vanavond nog wel op TV
)
Nee, hij wou m'n plek innemen waar ik al uren stond... wegwezen.... en het is sowieso al een foute zenderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, wou ie je een incompetente vraag stellen
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef DeTolk het volgende:
ik zou dit duitsland de finale niet eens misgunnen
Hm. Voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik d8 wel aan jou hoor, volgende keer moet ik alleen niet te lui zijn en jou ook een ijsje komen brengen.
Hij deed die actie om iets van kwart voor 4 geloof ik. Om vier uur begon op 3FM zijn BNN collega Wouter van der Goes. Die had op de TV wel een streaker gezien, maar hij kreeg opeens allemaal SMS-jes dat het Sander zou zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:59 schreef tong80 het volgende:
Vier? Damn! Perensmaak?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Heb vandaag al vier van die Festini dingen gehad. Te lekker zijn die.
ouwe snoeperdquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:44 schreef clauwheee het volgende:
Heb vandaag al vier van die Festini dingen gehad. Te lekker zijn die.
Yepquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:16 schreef Eilanden het volgende:
Nee, hij wou m'n plek innemen waar ik al uren stond... wegwezen.... en het is sowieso al een foute zender
ik ken wel wat liedjes over zwart geelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Blauw is stom.
Zwart geel en rood ook
Maar ja... Hup Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |