quote:elke dag branden we, maar het boeit ons niet wat iedereen zeg
we verdienen geld omdat het ons boeit de pon wij betalen
meer waard dan geld en olie en diamanten meiden we hebben ze elke dag nodig
herken het, we pimpen als we rijden
Waarom probeer je dat danquote:Op maandag 3 juli 2006 23:42 schreef VoreG het volgende:
Ik probeer de teksten van Sean Paul te vertalen
Zelfs in het Nederlands is het niet te volgen
[..]
Zapte net langs TMF en ik had het er met een vriend over dat die teksten gewoon niet te verstaan zijnquote:
Videoquote:
ik kijk het meestal de volgende dag op internet, dan hebbie ook geen last van reclamesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Video
Kun je de muziek en reclame doorspoelen
About Schmidt???quote:Op maandag 3 juli 2006 23:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond, vanwege die mooie film met Jack Nicholson op Talpa maar eens een keertje Sportzomer opgenomen, dus dat straks nog even kijken.
Yups.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
About Schmidt???
Een van de mooiste Nicholsons ever![]()
![]()
![]()
Ik las in de gids dat hij expres voor deze rol 15 kilo was aangekomen en zonder zijn gebruikelijke riante honorarium deze rol gespeeld heeft, dus blijkbaar vond hij datzelf ook zo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:05 schreef SCH het volgende:
Het scenario is dan ook briljant en helemaal op zijn lijf geschreven.
Ik ben ook 15 kilo aangekomen voor mijn rolquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik las in de gids dat hij expres voor deze rol 15 kilo was aangekomen en zonder zijn gebruikelijke riante honorarium deze rol gespeeld heeft, dus blijkbaar vond hij datzelf ook zo.
Je gaat spelen als vetrol?quote:
Klaas had ik aan de telefoon vanavond.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Snel even wat bratwursten in huis halen tong!
Ja lekker kaas ham graagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Iemand een tosti?
Ik viel in slaap met van Loen en Gullit. Die hebben dus echt niks te melden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:34 schreef golfer het volgende:
Studio Sportzomer van video bekeken.
Viel mij achteraf, gezien de gasten, toch nog wel mee.
Vriend Klas zou eerst naar Valkenburg gaan.Maar je gaat dood als je nu 4 uur in een auto gaat zitten in Limburg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:46 schreef Superheld het volgende:
Wou eigenlijk van te voren nog wel naar Valkenburg gaan, komt er nu alleen toch niet meer van.
Wees blij dat ie net gegeten had en jouw worst links liet liggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
We gaan in de middag maar weer eens naar ons ouwe vertrouwde strandje.
Maar kopen vooraf wel even een paar stetchers, want het alleen maar op een handdoekie liggen bevalt ons steeds minder, qua ouwe ruggen.
Oh, en die loslopende honden ook trouwens op het gedeelte waar we vandaag lagen, die over je heen klommen, kwijlden en uiteindelijk tegen onze strandtas aanpisten ook, dus het wordt weer ons eigen vertrouwde (naakt)strandje van Bloemendaal.
Heb van horen zeggen dat Golfer rechtsdragend is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:55 schreef tong80 het volgende:
Wees blij dat ie net gegeten had en jouw worst links liet liggen.
Fout, ik ben linksdragend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb van horen zeggen dat Golfer rechtsdragend is.
Tof.quote:
Ja vooral hfst 3 is mooiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En je had je werkstuk nog wel op tijd af
Ik hou het bij Brazilië-Zweden in 1958, tong.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:20 schreef tong80 het volgende:
Golfert heb ik gelijk of heb ik gelijk ?
Voor de mensen die niet slapen. Nu mooiste wedstrijd ooit.
Wij ook.quote:
Ja je zal het een keer ergens mee eens zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou het bij Brazilië-Zweden in 1958, tong.
Ons kent ons.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
Ja je zal het een keer ergens mee eens zijn.
quote:<pete_> Dude, if I ever become an emt
<pete_> I'm so driving the ambulance to a funeral home,
<pete_> Walk in and just be like, "Hey, sorry if I'm late..."
Tuurlijk, het is groot genoeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Popo, mag ik je zwembad lenen vandaag?
Ticket zelf betalen, gratis outdoor bbq.quote:
'kay.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 06:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Ticket zelf betalen, gratis outdoor bbq.
Na Chinatown en One Flew over the Cuckoo's Nest zeker niet onverdienstelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
About Schmidt???
Een van de mooiste Nicholsons ever![]()
![]()
![]()
Wie is de grootste ? Jack ? Al ? Of Robert ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Na Chinatown en One Flew over the Cuckoo's Nest zeker niet onverdienstelijk![]()
dndiek wil gewoon het contact met jou niet verliezen, denk ik !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 07:48 schreef popolon het volgende:
Ook leuk die Nederlandse belastingdienst: Willen m'n aangifte hebben over 2006
Een jaar geleden al twintig keer gebelt, geschreven etc dat ik niet meer in Nederland woon maar ze willen het maar niet begrijpen.
Hoezo bureaucratie.
wakkerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:00 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Ik hoop toch niet dat ie daar werkt, wat een zooitje daar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dndiek wil gewoon het contact met jou niet verliezen, denk ik !
Als je weggaat ben je ook totaal niet interessant voor de BD. Dan gaan ze echt niet hun best voor jou doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ie daar werkt, wat een zooitje daar.
Je moest eens weten hoeveel telefoontjes en brieven ik heb moeten doen voordat ik uit Nederland weg ging, gewoon niet leuk meer.
Oh dat weet ik wel Suijk, bij mij valt ook niet veel te halen maar het gaat om het principe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je weggaat ben je ook totaal niet interessant voor de BD. Dan gaan ze echt niet hun best voor jou doen.
ik weet wel zeker van wel....weliswaar als bijbaantje, maar toch !quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ie daar werkt, wat een zooitje daar.
Je moest eens weten hoeveel telefoontjes en brieven ik heb moeten doen voordat ik uit Nederland weg ging, gewoon niet leuk meer.
Er zit maar een maand tussen, da's al heel wat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik weet wel zeker van wel....weliswaar als bijbaantje, maar toch !
ook zo iets vreemds......belastingteruggave, ik stuur die van mij en mijn vriendin tegelijk in, we kregen allebei ongeveer hetzelfde bedrag terug.
Mijn vriendin krijgt het begin mei gestort en ik eind juni....
begin en eind is bijna 2 vind ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:22 schreef popolon het volgende:
Er zit maar een maand tussen, da's al heel wat.
Ik begin zoals 'hunnie' te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |