Ik dacht 1 of 2.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel sets heeft Roger eigenlijk al verloren in de laatste jaren op Wimbledon?
Ik denk dat vrijwel alle spelers hard trainen. Vind je dan dat ze moeten worden betaald op basis van hoe hard ze trainen? Dan zouden mannen die nr. 200 op de wereldranglijst staan en bijna alles in de 1e ronde verliezen net zoveel moeten verdienen als bijvoorbeeld Federer en Nadal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Vrouwen moeten er net zo hard voor werken en trainen als de mannen.
Mensen die skydiven zijn niet saai.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Henin is helemaal geen saai mens! Ik heb allemaal beelden gezien waarin ze gaat skydiven.![]()
Wat ik bedoel, is dat degene die dat zei, helemaal niets weet van Henin buiten de tennisbaan. Dus kun je ook niet zeggen dat ze saai is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mensen die skydiven zijn niet saai.![]()
die service!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef XL het volgende:
Dit was hem dus Zwansen. Karsten Braasch met zijn prachtige service:
[afbeelding]
En doet dat succesvol: 6-4.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef Vector_SLD het volgende:
Federer serveert voor de set.
Het is echt geweldig dit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:55 schreef TheGeneral het volgende:
Federer staat weer voortreffelijk te spelen zeg. Wat een punten af en toe.
Dat mag je wel aannemen als hij van Ancic wint. Wat denk je van de finale als Federer due bereikt?Dat wordt Hewitt, Baghdatis, Nieminen of Nadal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef TheGeneral het volgende:
Volgende ronde wordt wel een eitje voor Federer. Bjorkman of Stepanek. Ik zag een stukje op de Belg daarnet. Dat wordt een simpele 3 setter.
Stepanek en Bjorkman zijn wel 2 grasspelers. Alleen staat op Federer op dit moment geen maat. Het is geen toeval dat Stepanek en (in iets mindere mate) Bjorkman de kwartfinale halen hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef TheGeneral het volgende:
Volgende ronde wordt wel een eitje voor Federer. Bjorkman of Stepanek. Ik zag een stukje op de Belg daarnet. Dat wordt een simpele 3 setter.
Al 460 punten gespeeld.... 17-17quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef XL het volgende:
Op baan 2 zijn ze aardig aan het dubbelen. 15-16 in de vijfde set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |