abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40444934
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef Spooky4u het volgende:
Dat was McNish ook, maar die is ook nooit veel verder als Toyota gekomen
Oh, was vergeten te melden dat Webber ook nog hard kan rijden Anders kunnen we er nog wel 10 opnoemen..
Where facts are few, experts are many.
pi_40444976
Dat scheelt ja.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:50:29 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40445107
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Oh, was vergeten te melden dat Webber ook nog hard kan rijden Anders kunnen we er nog wel 10 opnoemen..
Dat kon NcNish ook toen hij testrijder was bij Renault.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40445259
Maar bij Toyota kon hij Salo totaal niet bijhouden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:55:17 #205
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40445298
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Spooky4u het volgende:
Maar bij Toyota kon hij Salo totaal niet bijhouden.
True...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40445464
quote:
'Raikkonen voor vijf jaar naar Ferrari'
03 augustus 2006
Volgens de Finse krant Ilta-Sanomat heeft Ferrari gebruik gemaakt van de optie op Kimi Raikkonen. De Fin, die momenteel bezig is aan zijn vijfde seizoen bij McLaren, zou vanaf volgend jaar voor het Italiaanse team gaan rijden. Het zou volgens de publicatie een vijfjarige overeenkomst betreffen.


Een betrouwbare bron uit de directe omgeving van Kimi Raikkonen zou dit aan de Finse krant hebben gemeld. Volgens die bron zou met het contract van Raikkonen een bedrag van rond de 160 miljoen euro gemoeid zijn, waardoor de 26-jarige Fin een bedrag van 32 miljoen euro per jaar zou gaan verdienen. Na de race in Hockenheim zei Ferrari-teambaas Jean Todt nog dat Raikkonen een van zijn favoriete coureurs is.

Michael Schumacher liet in Hockenheim weten zijn toekomstplannen in het Italiaanse Monza wereldkundig te zullen maken. Waarschijnlijk zal niet lang daarna officieel bekend worden voor welk team Kimi Raikkonen volgend jaar gaat rijden.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:10:59 #207
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40445850
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Shumi nog 1 jaar door totdat Kimi gewend is aan het team?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40445942
zoiets denk ik
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:24:27 #209
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_40446215
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
zoiets denk ik
zou wel heel gaaf zijn...
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_40446298
Ik denk dat schumi gewoon eist dat nieuwe spullen alleen eerst voor hem alleen beschikbaar komen, net zoals altijd, kimi zal dus het eerste jaar echte 2e viool spelen achter MS.
Of MS stopt gewoon.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40448176
Met Barri en Massa zag je t van te voren gewoon gebeuren.. Je wist dat als die call zou komen dat ze aan de kant moesten dat ze dat ook zouden doen. Met Kimi zie ik dat niet gebeuren. Zeker niet met een contract van 5 jaar voor dat salaris. Daar moet ie gewoon voor winnen. En op welke manier is dan mooier dan Schumi te verslaan met hetzelfde materiaal

Ik gok dat Schumi gewoon gaat stoppen met Kimi naast m, hij weet zelf ook wel dat ie t daar niet van kan winnen
Where facts are few, experts are many.
pi_40448411
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Atreidez het volgende:


Ik gok dat Schumi gewoon gaat stoppen met Kimi naast m, hij weet zelf ook wel dat ie t daar niet van kan winnen
Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:32:07 #213
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40448472
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.
Ik denk dat Schumi zich daar ook nog eens in zou kunnen vergissen
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40448756
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.
I'll second that, want wat kimi nog wel eens wil doen is vaak uitvallen en dat doet Schumi niet
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40448847
Kimi is geen Killer . Schumi wel.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40449322
1 op 1 komt de ouderdom met gebreken.. Des te meer reden om te hopen dat ze wel samen rijden, wishfull thinking lama zeggen
Where facts are few, experts are many.
pi_40449368
Als het waar is vind ik het jammer dat Kimi McLaren gaat verlaten maar liever Ferrari dan Renault.

Kimi .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:59:38 #218
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40449449
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Joene het volgende:
Kimi is geen Killer . Schumi wel.
Dat ben ik niet met je eens. Kimi is zeker een killer en eentje met dikkere ballen dan Schumi.
Om even een voorbeeldje aan te halen; toen vorig jaar Kimi's rechtervoorwiel afbrak in de laatste ronde........ik denk dat Schumi al lang naar de pitst was geweest om te kijken of het probleem snel te verhelpen was, of een stuk langzzamer was gaan rijden en genoegen had genomen met een 2de, 3de of misschien wel 5de plek.

Kimi reed gewoon volgas door en ging puur voor de winst. Schumi niet; die is ook blij met een 2de of 3de plek.

Anyway, Schumi had gewoon een voorbeeld moeten nemen aan LAncia; die stopte ook op hun hoogtepunt met Rally
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40449709
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef kooba het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Kimi is zeker een killer en eentje met dikkere ballen dan Schumi.
Om even een voorbeeldje aan te halen; toen vorig jaar Kimi's rechtervoorwiel afbrak in de laatste ronde........ik denk dat Schumi al lang naar de pitst was geweest om te kijken of het probleem snel te verhelpen was, of een stuk langzzamer was gaan rijden en genoegen had genomen met een 2de, 3de of misschien wel 5de plek.

Kimi reed gewoon volgas door en ging puur voor de winst. Schumi niet; die is ook blij met een 2de of 3de plek.

Anyway, Schumi had gewoon een voorbeeld moeten nemen aan LAncia; die stopte ook op hun hoogtepunt met Rally
En dat is nou het probleem met Kimi, want zeg nou zelf. Wat is beter, uitvallen of punten halen? En dan kun je er wel met een mooie knal afgaan en laten zien dat je ballen hebt maar dan is het toch verstandiger om ervoor te zorgen dat je wellicht toch nog enkele puntjes haalt. En misschien is dat ook wel Kimi'sprobleem, zoals iemand anders hier al een keer zei, hij vergt teveel van het materiaal.
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:10:19 #220
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40449806
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.

En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40449912
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef kooba het volgende:
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.

En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
Je zal schumacher nooit blij zien zijn met een 3e plek.
en zeg zelf ook als je een killer instict hebt is een 3e plek beter dan geen finish.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40450413
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef sanger het volgende:
Shumi nog 1 jaar door totdat Kimi gewend is aan het team?
dat zie ik zo nooit gebeuren, dat wil shumi gewoon niet.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:48:53 #223
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40451061
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:42:12 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40451137
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Mikkie het volgende:
Als dat nieuws klopt, dan ben ik wel strontbenieuwd wat Schumacher gaat doen. Wanneer is de race van Monza eigenlijk?
10 september pas.
pi_40452138
Het zou gaaf zijn als Schumi dit jaar gewoon de wereldtitel zou pakken en er daarnaa mee zou stoppen
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:52:21 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_40453208
Ik denk dat Schumacher stopt, tenminste als Kimi naar Ferrari komt en dat salaris wat hij gaat verdienen waar is, ze kunnen zich niet 2 van die grootverdieners veroorloven, zo rijk is Ferrari niet.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:28:18 #227
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40456325
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het zou gaaf zijn als Schumi dit jaar gewoon de wereldtitel zou pakken en er daarnaa mee zou stoppen
Ik ben absoluut geen fan van die gast, maar dat zou ik idd gaaf vinden.
Dikke vinger naar Alonso en Renault

Beter stoppen met een titel op zak dan afdruipend met hangende pootjes
het strijdtoneel verlaten dunkt me
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40456542
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat Schumacher stopt, tenminste als Kimi naar Ferrari komt en dat salaris wat hij gaat verdienen waar is, ze kunnen zich niet 2 van die grootverdieners veroorloven, zo rijk is Ferrari niet.
ze kunnen het makkelijk betalen, maar of ze het willen is een tweede...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:51:12 #229
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40456871
Waarom zegt die mof niet gewoon wat ie gaat doen, dan weten wij ook weer wat meer
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:53:53 #230
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40456941
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:28 schreef kooba het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen fan van die gast, maar dat zou ik idd gaaf vinden.
Dikke vinger naar Alonso en Renault

Beter stoppen met een titel op zak dan afdruipend met hangende pootjes
het strijdtoneel verlaten dunkt me
Sowieso zal Shumi na dit seizoen niet met hangende pootjes afdruipen. Hij heeft laten zien het nog steeds te kunnen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:54:59 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40456973
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ze kunnen het makkelijk betalen, maar of ze het willen is een tweede...
Ze kunnen het alleen betalen omdat Marlboro bijspringt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40457903
Ik wil wel eens zien of het waar is!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_40458186
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef kooba het volgende:
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.

En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
Dat is ook wat ik zo mooi aan kimi vind, buiten de baan, rustig, (op zijn prive leven na, maar verder zul je hem nooit zien overdrijven in een interview, en ook geen grootspraak doen) Iets waar alonso een handje van heeft. Maar de op baan tot het uiterste gaan. En daar is alonso, vind ik, een mooi weer rijder. Goede auto, mooi van de eerte plek starten, en dan weg rijden.
pi_40458532
Ik hoop dat Kimi bij McLaren blijft (of naar Renault gaat).
Schumacher pakt dit jaar het kampioenschap en zal dat dan in 2007 nog een keer doen (hoop ik)

Dan kan hij daarna stoppen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:11:47 #235
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40458961
De McLaren is of erg snel en onbetrouwbaar, of de wagen is niet snel en weer wel betrouwbaar. Haast nooit klopt het voor de volle 100%, en het is dan ook knap lastig om met zo'n wagen het kampioensschap te winnen. Ik zie Kimi niet graag naar de 'rooien' gaan, maar ik zou de keuze wel deels kunnen begrijpen. Voor de langere termijn is Ferrari toch het team waar je moet zijn als je kampioen wilt worden. Afwachten of Kimi inderdaad naar Ferrari gaat. Renault is ook niet slecht, maar hoe zal het daar gaan op de langere termijn..?

Ik verwacht zelf dat Kimi in elk geval vertrekt bij McLaren, zeker nu Alonso komt .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:37:18 #236
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40459691
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef -Hans- het volgende:
De McLaren is of erg snel en onbetrouwbaar, of de wagen is niet snel en weer wel betrouwbaar. Haast nooit klopt het voor de volle 100%, en het is dan ook knap lastig om met zo'n wagen het kampioensschap te winnen. Ik zie Kimi niet graag naar de 'rooien' gaan, maar ik zou de keuze wel deels kunnen begrijpen. Voor de langere termijn is Ferrari toch het team waar je moet zijn als je kampioen wilt worden. Afwachten of Kimi inderdaad naar Ferrari gaat. Renault is ook niet slecht, maar hoe zal het daar gaan op de langere termijn..?

Ik verwacht zelf dat Kimi in elk geval vertrekt bij McLaren, zeker nu Alonso komt .
Het is indd ieder jaar hetzelfe liedje bij McLaren. Het lijkt wel of ze niet zowel snel als betrouwbaar kunnen zijn. Raar eigenlijk voor zo een grote renstal.

Voor de lange termijn is Ferrari de beste keuze indd. Als Shumi stopt kan Raikkonen het team om hem heen bouwen.

Renault zal ook goed blijven presteren denk ik. De president van Renault heeft gezegd dat er een groter budget gaat komen indien nodig om wereldkampioen te blijven.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:23:41 #237
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40462753
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is indd ieder jaar hetzelfe liedje bij McLaren. Het lijkt wel of ze niet zowel snel als betrouwbaar kunnen zijn. Raar eigenlijk voor zo een grote renstal.
Precies! erg vreemd inderdaad, zeker als je bekijkt wat voor een luxe windtunnel en andere test faciliteiten ze hebben. Overigens is de betrouwbaarheid dit jaar wel redelijk okay (kan altijd beter). Ik denk dat ze dit jaar nog wat moeite hebben met de V8, dus hopelijk is volgend seizoen
de McLaren a) betrouwbaar en b) snel.

Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.
quote:
Voor de lange termijn is Ferrari de beste keuze indd. Als Shumi stopt kan Raikkonen het team om hem heen bouwen.

Renault zal ook goed blijven presteren denk ik. De president van Renault heeft gezegd dat er een groter budget gaat komen indien nodig om wereldkampioen te blijven.
Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
pi_40463018
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef -Hans- het volgende:

Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.
Ik ga het anders geweldig vinden.
quote:
Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
Blijft op de coureursmarkt natuurlijk ook vrij weinig over voor Renault mocht Kimi de stap naar Ferrari maken. En Kovalainnen (geen idee of ik het goed schrijf) wilden ze dacht ik eerst nog meer ervaring op laten doen. Hetzij als testcoureur of als coureur bij een ander team.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:43:05 #239
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40471451
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Precies! erg vreemd inderdaad, zeker als je bekijkt wat voor een luxe windtunnel en andere test faciliteiten ze hebben. Overigens is de betrouwbaarheid dit jaar wel redelijk okay (kan altijd beter). Ik denk dat ze dit jaar nog wat moeite hebben met de V8, dus hopelijk is volgend seizoen
de McLaren a) betrouwbaar en b) snel.
We shall see. In de voorbije jaren hadden ze met de vertrouwde V10 ook soorteglijke problemen.
quote:
Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.
[..]
Ik gok er ook op. Zou wel de sterkste line up allertijden zijn lijkt mij.
quote:
Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
Webber naar McLaren? Misschien ook een goede optie. Vind het een betere combinatie dan Webber/Renault.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40471481
Ron Dennis die een Flavio protege in zijn team neemt? tsja, waarom niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40471496
hoezo niet webber naar bmw?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:48:10 #242
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40471500
Zo slecht kunnen ze het anders niet met elkaar vinden, ze gaan immers samenwerken om het Ferrari zuur te maken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:48:30 #243
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40471505
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef staticdata het volgende:
hoezo niet webber naar bmw?
Omdat Albers daar ook wel heen wilt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40471587
ja maar theissen heeft met webber samengewerkt dus misschien dat hij daar voordeel uit kan halen.

en vraag me af hoe realistisch het is dat albers naar bmw gaat. tijdens de gp van canada zou er meer bekend zijn. heb jij wat gehoord?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:00:17 #245
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40471656
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
ja maar theissen heeft met webber samengewerkt dus misschien dat hij daar voordeel uit kan halen.

en vraag me af hoe realistisch het is dat albers naar bmw gaat. tijdens de gp van canada zou er meer bekend zijn. heb jij wat gehoord?
Nope niets gehoord indd.

Maar Webber heeft BMW en Theissen zelf behoorlijk afgekraakt in de laatste maanden van vorig seizoen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40471702
oh sorry daar heb ik niets van vernomen dan.

maar slinkt de kans van albers niet als kubica het nu goed gaat doen dit weekend?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:14:51 #247
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40471837
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef staticdata het volgende:
oh sorry daar heb ik niets van vernomen dan.

maar slinkt de kans van albers niet als kubica het nu goed gaat doen dit weekend?
Ja nogal aanzienlijk denk ik. Of ze willen per se een coureur met technischinzicht om de ontwikkelingen op gang te brengen. En daar is Albers weer erg sterk in.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40472288
Vergeet niet dat Kubica ook door de mand kan vallen zondag.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40472318
quote:
Da Matta zwaargewond na ongeluk met rendier
04 augustus 2006
Voormalig Toyota-coureur Christiano da Matta heeft donderdag tijdens een Champ Car-testsessie op het circuit Road America in het Amerikaanse Elkhart Lake een rendier aangereden. De Braziliaan raakte daarbij ernstig gewond en werd per vliegtuig naar het ziekenhuis overgebracht voor een spoedoperatie.


De medisch directeur van de Champ Cars, Chris Pinderski, liet over zijn situatie weten: "Na aankomst in het Theda Clark Medical Center is een CT-scan van Christiano's hoofd gemaakt die liet zien dat hij een hersenbloeding had opgelopen. Hij werd meteen naar een operatiekamer gebracht om deze bloeding te laten verwijderen. Christiano ligt nu op de intensive care, waar hij in de gaten wordt gehouden."

Da Matta reed in 2003 en 2004 voor Toyota in de Formule 1.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:13:38 #250
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40472829
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Wow!

Vraag me dan af hoe zo een rendier op de baan kan komen, maar goed.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:32:06 #251
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40473210
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Wow!

Vraag me dan af hoe zo een rendier op de baan kan komen, maar goed.
Road America ligt middenin de bossen, een beetje vergelijkbaar met Hockenheim of Spa. Ik neem aan dat er wel hekken omheen staan, maar het is een vrij lange baan, dus ook heel veel hekwerk, dus ook een grote kans dat er ergens een hek stuk is.

Er schijnen daar wel vaker herten en rendieren te worden gespot, maar tijdens raceweekends blijven ze meestal weg door de mensenmassa's. Bij een testdag is dat natuurlijk niet het geval en durven de beesten meer.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40473382
denk dat er nu hamburgers van het rendier worden gemaakt.
pi_40473690
ik denk dat er niets van het beest over zal zijn
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:00:33 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40473848
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Road America ligt middenin de bossen, een beetje vergelijkbaar met Hockenheim of Spa. Ik neem aan dat er wel hekken omheen staan, maar het is een vrij lange baan, dus ook heel veel hekwerk, dus ook een grote kans dat er ergens een hek stuk is.

Er schijnen daar wel vaker herten en rendieren te worden gespot, maar tijdens raceweekends blijven ze meestal weg door de mensenmassa's. Bij een testdag is dat natuurlijk niet het geval en durven de beesten meer.
Je zou toch verwachten dat die hekken regelmatig gecheckt worden, of iig voor zo een testdag.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:05:47 #255
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40473982
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Freak accident...
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat die hekken regelmatig gecheckt worden, of iig voor zo een testdag.
Ik meen me te herinneren dat dit een paar jaar geleden in de formule 1 ook was voorgekomen.
Volgens mij liep er toen in Oostenrijk een hert in de grindbak?

[ Bericht 19% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-08-2006 11:20:59 ]
pi_40474267
Ja, was tijdens de 2003 race met Montoya op de A1 ring in Oostenrijk. De pitcrew riep nog over de radio "Watch out, there is a deer on the track, a deer on the track", en Montoya die terugriep over de radio "Oh dear, Oh dear, hahaha". Kheb er een filmpje van.. Toch zeker wel een groot risico als je ziet wat er gebeurt als ze in contact met elkaar komen
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:18:37 #257
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40474339
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Freak accident...
[..]

Ik meen me te herinneren dat dit een paar jaar geleden in de formule 1 ook was voorgekomen.
Volgens mij liep er toen in Oostenrijk een hert in grindbak?
In 87 inderdaad. Overigens zijn er ook beroemde beelden van een DTM-Mercedes die een haas aan poeier rijdt. De Mercedes was overigens ook niet meer helemaal intact.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40474364
Ik heb nog wel een filmpje van een konijn dat wegrend na te zijn geschampt door een Formule 1 wagen. Maarja, niet eentje met een hert.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:22:57 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40474460
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

In 87 inderdaad. Overigens zijn er ook beroemde beelden van een DTM-Mercedes die een haas aan poeier rijdt. De Mercedes was overigens ook niet meer helemaal intact.
In '87 was ik net zindelijk Ik bedoelde het geval in 2003 wat Altreidez al zei.
En die haas versus C-klasse is natuurlijk legendarisch.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:47:15 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40475307
quote:


Schade aan de auto valt me nog mee.

Heb weleens een BMW 7 gezien die een vos gepakt had met 200+ die was er slechter aan toe.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40475410
quote:


Was die haas even het spreekwoordelijke haasje.

Slechte grap, ik weet het.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:39:12 #263
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40477090
Is er een filmpje van die aanrijding toevallig?
Maar hopen dattie er goed bovenop komt
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40481612
quote:
Canadees lijkt Montoya achterna te gaan
’Villeneuve in 2007 NASCAR-coureur’

4-8 - Het lijkt er op dat Jacques Villeneuve in 2007 uitkomt in de NASCAR-serie. Contractverlenging bij BMW zit er voor de Canadees waarschijnlijk niet in en alternatieven heeft hij niet. Mogelijk was de Grand Prix van Duitsland al zijn laatste als Formule 1-coureur.


Hiermee opent het Journal de Montréal vandaag. De krant beweert zelfs dat Villeneuve, die na zijn crash in Hockenheim ’s avonds last kreeg van hoofdpijn, inmiddels weer fit is. Fit genoeg zelfs om dit weekend te kunnen racen in Hongarije. BMW zou echter op zoek zijn naar een excuus om niet verder te hoeven met haar coureur en toen deze kans zich voordeed besloot Mario Theissen hem te grijpen: Robert Kubica maakt op de Hungaroring zijn Formule 1-debuut.

De laatste weken zou bij de wereldkampioen van 1997 duidelijk zijn geworden dat hij twee opties heeft. Verder gaan met BMW (wat de renstal niet wil en andere teams hebben geen belangstelling voor Villeneuve) of ’een Montoya’ doen en overstappen naar de NASCAR. En volgens de krant heeft Villeneuve inmiddels een voorcontract getekend met een NASCAR-team, voor het geval hij geen stoeltje vindt in de Formule 1. En de kans dat hij onderdak vindt is vrijwel nihil.

Net als Montoya zou de Canadese coureur het eerste seizoen in de Busch-klasse beginnen, om daarna door te groeien naar het (hoogste) Nextel-niveau. Het management van Villeneuve heeft in een reactie op Radio Canada laten weten dat de coureur inderdaad contacten in de NASCAR heeft en dat hij alle opties open houdt. De prioriteit blijft echter Formule 1, en dan met name BMW.

Opmerkelijk genoeg heeft Villeneuve vlak voordat de transfer van Montoya werd bevestigd, laten weten dat hij een overstap naar de NASCAR overweegt als zijn Formule 1-loopbaan over is. ,,Rijden in de NASCAR zie ik niet als een stapje terug doen, het is geen slechte carrièremove. Het is een zeer opwindende klasse, die erg populair is in Amerika. Alleen is het wel heel anders dan de Formule 1. Of ik er over na zou denken als de mogelijkheid om over te stappen zich voordoet? Zeer zeker.”

bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40482049
quote:
Williams test Toyota-motor in september

Williams maakt haast. Al volgende maand test het team met krachtbronnen van Toyota, met het oog op 2007. Daarvoor wordt een interimauto ingezet.

Vorig weekend, tijdens de Grand Prix van Duitsland, maakte de renstal (eindelijk) bekend dat het de komende drie jaar gebruik zal maken van Toyota-motoren. Williams wil nu zo snel mogelijk kennis maken met de krachtbronnen, die in 2007 de Cosworths aflossen.

,,We testen in september, zo snel al’’, aldus Frank Williams tegenover het Britse magazine Autosport. ,,De Toyota is een bewezen goede motor. Achter de schermen zijn we al begonnen met samenwerken.’’

Williams zegt er op te rekenen dat er in het begin kleine aanpassingsproblemen zullen zijn. Tevens zegt hij niet te geloven dat de samenwerking met Cosworth in de laatste vijf Grand Prix’ niet meer goed zal verlopen. Williams: ,,We willen heel graag punten scoren. Heel graag…’’
Bron
quote:
‘We gokken met Wurz’

Frank Williams geeft toe dat hij niet helemaal zeker is van de racesnelheid van Alexander Wurz. De Oostenrijkse vrijdagtestcoureur werd deze week bevestigd als opvolger van Mark Webber per 2007.

De 31-jarige Wurz reed zijn laatste Formule 1-race mei vorig jaar als vervanger van Juan Pablo Montoya (derde, maar pas na diskwalificatie Button), en volbracht in 2000 (met Benetton) voor het laatst een volledig Grand Prix-seizoen.

,,We hebben zo wat zorgen’’, erkent Williams eerlijk tegenover Autosport.com. ,,Als het gaat om testen en omgaan met de sponsors zit hij op honderd procent. Tien uit tien. Maar als het gaat om racen, zullen we moeten afwachten.’’

Hij vervolgt: ,,Ik herinner mij nog zijn wiel-aan-wiel gevecht met Michael Schumacher in Monaco, toen was hij enorm agressief. Bovendien was zijn invalbeurt bij Mclaren vorig jaar erg goed. Dus ik heb er veel vertrouwen in.’’

Hoewel er veel coureurs zijn die dolgraag in een Williams zou willen racen, zegt Sir Frank dat zijn Oostenrijkse vrijdagtestcoureur veruit de beste kandidaat was voor het zitje dat Mark Webber na afloop van dit seizoen achterlaat. ,,Hij is enorm populair binnen het team, en daar zijn alle redenen voor. Hij werkt enorm goed samen en is erg aardig. Hij wordt door de sponsors en in de fabriek enorm gewaardeerd. De keuze was snel gemaakt. Alleen moeten we dus even afwachten hoe hij het in de races gaat doen. Soms moet je een gokje wagen. Maar we hebben wel het gevoel dat het goed komt.’’
Bron
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:19:11 #266
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40482364
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Plaats deze anders ook effe in het Silly Season topic
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:16:23 #268
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40484248
Het is eigenlijk veel te fout om het te zeggen, gezien de huidige toestand van de coureur, maar ik zou het hert bijna een Mattademper noemen...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40484379
quote:
Boete dreigt voor Alonso
Tijdens de tweede vrije training vond Fernando Alonso dat Robert Doornbos hem in de weg reed. Met heftige handgebaren maakte de Spanjaard Doornbos duidelijk dat de Nederlander hem in de weg zat. De laatste tijd lijkt Alonso geïrriteerd te zijn als iemand een tiental meters voor hem rijdt en niet aan de kant gaat. Middels handgebaren reageert Alonso zijn frustraties schijnbaar af.

De stewards op de Hongaroring zullen nu waarschijnlijk een onderzoek gaan instellen naar het gedrag van Alonso. Vorige week op Hockenheim zat Alonso ook al wild gebarend in zijn Renault om zijn ongenoegen duidelijk te maken aan zijn medecoureurs. De FIA kan iemand straffen als de reden voor het gedrag ongegrond is. De straf kan uiteenlopen van een reprimande tot een forse geldboete. Alles wijst erop dat Alonso toch langzaamaan zijn geduld begint te verliezen omdat Michael Schumacher dichterbij komt. Doornbos was (nog) niet voor commentaar bereikbaar
bron

gerechtigheid

[ Bericht 1% gewijzigd door Spooky4u op 04-08-2006 16:26:24 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40484416
_
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het is eigenlijk veel te fout om het te zeggen, gezien de huidige toestand van de coureur, maar ik zou het hert bijna een Mattademper noemen...
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:29:14 #271
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40488078
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron

gerechtigheid
Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:43:57 #272
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_40488454
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
ik denk dat er niets van het beest over zal zijn
Pics?
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_40488667
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
als Renault zijnde zou ik em op het matje roepen...gewoon kappuh met die onzin, het is hier geen kleuterschool...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:28:17 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_40489740
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
Omhooggevallen is hij natuurlijk niet anders wordt je geen wereldkampioen, ook vind ik hem niet arrogant, dit betekent niet dat ik dit gedrag goedkeur, ook dat vingertje in de pits met Schumacher afgelopen weekend vond ik onnodig. De druk van het kampioen zijn en het willen blijven speelt hem parten, maar goed hij is nog jong, laten we hopen dat hij die irritante trekjes snel afleert.
pi_40489777
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Omhooggevallen is hij natuurlijk niet anders wordt je geen wereldkampioen, ook vind ik hem niet arrogant, dit betekent niet dat ik dit gedrag goedkeur, ook dat vingertje in de pits met Schumacher afgelopen weekend vond ik onnodig. De druk van het kampioen zijn en het willen blijven speelt hem parten, maar goed hij is nog jong, laten we hopen dat hij die irritante trekjes snel afleert.
Schumacher ramde in het begin van zn carriere constant mensen van de baan nog steeds. Wat dat betreft kan ik wel leven met de uitspattinkjes van Alonso
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_40490361
[edit]
Dit nieuws staat inderdaad al in het andere topic..
[/edit]

[ Bericht 41% gewijzigd door _Administr8or_ op 04-08-2006 19:54:30 ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:51:18 #277
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40490519
Daar gaat t al over in het Hongarije topic
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:56:54 #278
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40490669
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
Als jij 250+ Km/u rijdt, is 40 meter hetzelfde als op 40 cm afstand bumperkleven met 25 Km/u.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40491283




Gniffel, gniffel
pi_40494657
quote:
dat die rallycar het daarna nog doet
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:33:30 #281
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40508050
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:56 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als jij 250+ Km/u rijdt, is 40 meter hetzelfde als op 40 cm afstand bumperkleven met 25 Km/u.
Dat kan kloppen. Echter is het nog steeds een afstand dat je niet effe uitremt of die je niet effe er voorbij gaat in de huidige F1.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:10:17 #282
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40598930
quote:
Motorbevriezing gaat al over twee maanden in

De FIA en de GPMA hebben maandagmiddag, na hernieuwd overleg, uiteindelijk toch overeenstemming kunnen bereiken over het motorreglement. Dat is opmerkelijk, want de situatie rond de krachtbronnen van de grote fabrikanten leek in een impasse beland te zijn. Het belangrijkste wapenfeit van het overleg is het naar voren halen van de datum waarop de motorbevriezing zal beginnen.

Dat is nu 1 oktober 2006 geworden, vanaf de Grand Prix van China. Dat betekent dat de motor die dan gebruikt wordt door de teams qua structuur en type dezelfde zal blijven voor de rest van het seizoen en het gehele seizoen 2007. Het bevriezen van de motoren sluit daarmee aan bij de laatste updates die de teams kunnen doorvoeren tijdens de komende maanden.

De FIA krijgt op haar beurt haar zin dat de renstallen nu niet gedwongen worden door de sterke competitie om komend jaar veel geld uit te geven aan de motoren. Dat betekent dat de renstallen niet terug in de tijd hoeven aan het einde van 2007, maar dat het motorblok, wat tot dat moment ontwikkeld is, gehandhaafd blijft. Enkel het opvoeren van de motor naar 19.000 toeren is toegestaan, evenals veiligheidsaanpassingen.

De FIA zal daarnaast de komende herfst weer een nieuw regelpakket uitdenken omtrent de motor. De bond wil in het nieuwe pakket schonere energie en het hergebruik van energie centraal stellen. Dat betekent dat vanaf 2009 de energieopslagsystemen hun intrede zullen doen in de Formule 1 en er EU-conform biologisch gefabriceerde brandstoffen aan de benzines zullen worden toegevoegd.Voor het invoeren van de energieopslagsystemen is een denktank gestart met daarin leden van de GPMA en de FIA om het concept te ontwikkelen.

De verklaring van de autosportbond besluit met de mededeling dat de GPMA en de FIA het nu op alle punten met elkaar eens zijn omtrent de toekomst van de Formule 1. Saillant detail is echter dat een uur na verschijning van de persverklaring een woordvoerder van de GPMA tegen autosport.com verklaarde dat er nog verder onderhandeld moet worden over de plannen. De woordvoerder lijkt zich echter vergist te hebben, getuige de gezamenlijke ondertekening van de plannen.

http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=14895
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:27:50 #283
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40599097
Gaat snel nu he! Hopen dat je als team de goede keuze maakt voor je motorendeal.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40599726
Webber naar Red Bull, samen een rijdersduo vormend met coulthard. is wel een goed duo denk ik
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:22:15 #285
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40599876
Ik denk dat volgend seizoen alles afhangt van de motoren. Meer nog dan in andere jaren.

Welke motoren zijn een goede keuze?

Ferrari? Onbetrouwbaar aan het begin van het seizoen, snel en betrouwbaar op het moment.
Renault? In en in betrouwbaar. Ook erg snel.
Mercedes? Lijkt betrouwbaarder dan voorgaande seizoenen, mist echter vermogen.
Honda? Onbetrouwbaar en snel. Regelmatig zien we mooie rookwolken achter een Honda hangen.
Toyota? Betrouwbaar en veel vermogen hoor je iedereen zeggen. Toch was Colin Kolles niet zo een fan van de Toyota motoren.
Cosworth? Snel aan het begin van het seizoen. Onbetrouwbaar helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40600850
De Toyota-motoren zijn dit seizoen al een aantal keer kapot gegaan. Dus de betrouwbaarheid lijkt ook niet helemaal 100%. Maar ik denk dat Renault, Ferrari en eventueel Mercedes de beste papieren hebben qua motoren.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:16:01 #287
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40600994
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef ElmarO het volgende:
De Toyota-motoren zijn dit seizoen al een aantal keer kapot gegaan. Dus de betrouwbaarheid lijkt ook niet helemaal 100%. Maar ik denk dat Renault, Ferrari en eventueel Mercedes de beste papieren hebben qua motoren.
Cosworth? Mits betrouwbaarheid op orde?

Ik ben ook niet zo van de Toyota motoren

Ik denk zelfs dat het 1 van de zwakkere is vwb vermogen. naast de slechte betrouwbaarheid. Toyota heeft in mijn ogen het meest efficiente aero pakket, maar staat niet vooraan. Komt toch voor groot deel door motor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40601178
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Cosworth? Mits betrouwbaarheid op orde?
Misschien, maar ze kunnen qua budget niet op tegen giganten als Ferrari, Renault, Mercedes, BMW etc. Dus ik denk dat ze het toch moeilijk krijgen. Niet dat geld nou alles zegt, maar het kan een hoop bepalen.
quote:
Ik ben ook niet zo van de Toyota motoren

Ik denk zelfs dat het 1 van de zwakkere is vwb vermogen. naast de slechte betrouwbaarheid. Toyota heeft in mijn ogen het meest efficiente aero pakket, maar staat niet vooraan. Komt toch voor groot deel door motor.
Inderdaad. Ik had aan het begin van het seizoen de Toyota-motor toch een stuk sterker verwacht. Is toch wel een aardige tegenvaller dat ze relatief zwak zijn.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:29:15 #289
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40601304
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Misschien, maar ze kunnen qua budget niet op tegen giganten als Ferrari, Renault, Mercedes, BMW etc. Dus ik denk dat ze het toch moeilijk krijgen. Niet dat geld nou alles zegt, maar het kan een hoop bepalen.
Maar met de bevriezing is dat weer in het voordeel van Cosworth. Bovendien heeft Cosworth best veel ervaring in huis met V8 motoren, dit kan ze voordeel opleveren met het fine-tunen.
quote:
Inderdaad. Ik had aan het begin van het seizoen de Toyota-motor toch een stuk sterker verwacht. Is toch wel een aardige tegenvaller dat ze relatief zwak zijn.
Laten we het erop houden dat het hele Toyota gebeuren tegenvalt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40602296
Heeft Doornbos inmiddels al wat van zich laten horen ivm dat gedoe met Alonso?
pi_40602626
quote:
Nederlander wil niet veel woorden vuilmaken aan incident
Doornbos: ’Alonso was emotioneel’

5-8 - Robert Doornbos heeft in een reactie op het incident met Fernando Alonso laten weten dat de Spanjaard ’emotioneel’ was toen hij met zijn vuist naar de Nederlander zwaaide. Later op de dag kreeg de Spanjaard een straf opgelegd, wat zijn weekend ruïneert.


De Renault-coureur vond dat Doornbos hem voorbij had moeten laten voor het opkomen van het rechte stuk. ,,Ik was bezig aan een lange run”, vertelt de Nederlander tegen FORMULE 1 RaceReport-medewerker Adam Cooper. ,,Ik zag hem twee bochten voor start/finish, in het langzame gedeelte bij de pitstraat.”

,,Er was genoeg afstand om Fernando op het rechte stuk voorbij te laten. Ik dacht nog: ’ik geef hem een slipstream op het rechte stuk.’ Echt waarderen kon hij het niet geloof ik, mogelijk had hij toch wat tijd verloren. En misschien was hij wat emotioneel.”

Red Bulls vrijdagtester vervolgt: ,,Ik weet hoe het voelt. Zelf had ik last van Kimi Raikkonen in mijn snelle ronde, anders had ik de tweede tijd gereden. Frustrerend, maar uiteindelijk is het gewoon de vrijdag. En ging het niet om de zege in de race. Ging het daar maar om!”

Doornbos wilde niet op de vraag ingaan hoe dicht de auto’s bij elkaar kwamen en ook wilde hij niet uitweiden over wat er gebeurde toen de Spanjaard hem in de eerste bocht op een brake testleek te trakteren. ,,Ik denk dat andere coureurs er hetzelfde over denken, zoiets doe je niet. Iedereen heeft de beelden gezien en kan er een oordeel over vellen. Voor mij is de zaak klaar.”

De Rotterdammer wil wel kwijt dat er verder geen problemen tussen beide coureurs zijn. ,,Dat zit wel goed, wij hebben elkaar een hand gegeven in de briefing en ik heb gevraagd of hij in orde was.”

Ironisch genoeg is het Red Bull-team in verregaande onderhandelingen verwikkeld met Renault over de levering van klantenmotoren voor volgend seizoen.

bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40603720
Thanks voor de info.
Nette reactie van Doornbos.
pi_40604375
Op PR gebied is Doornbos the man Stiekum hoop ik eigenlijk dat ie geen stoeltje kan vinden en volgend jaar de rechterhand wordt van Olav Mol bij RTL Sport.

[ Bericht 2% gewijzigd door Atreidez op 08-08-2006 12:19:27 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_40607272
Die dikkel Mol zit er toch niet bij volgen jaar?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:39:52 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40607300
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Die dikkel Mol zit er toch niet bij volgen jaar?
Ik hoop van wel

Wie anders? Allard Kalff? Tom Coronel? geen reeele opties lijkt mij.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40607316
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Die dikkel Mol zit er toch niet bij volgen jaar?
RTL zei laatst dat ze olav niet over zouden nemen idd.
Maar dat Allard + iemand het ging doen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40607823
geen mol is best jammer, vind 'm veel leuker dan kalf, hij mist wel iets te vaak wat maar zet er dan iemand naast ofzo.
pi_40607863
Mol en kalff waren in het verleden een mooi koppel!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40607943
He leuke aan Mol is dat hij inderdaad, zit te juichen en te schreeuwen af en toe.
Ook mist ie wel eens een rijder of haalt ie 2 rijders van een team door elkaar.

Maar fuck it, ga er zelf maar eens aan staan. Allard Kalf vind ik een nare vent, hij vindt zichzelf te leuk
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:08:07 #300
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40608147
Als ze tien geleden hadden gezegd dat Mol vervangen ging worden was ik er 100% tegen. Nu zou ik er geen groot probleem meer mee hebben, Olav is voor mij niet meer wat ie ooit eens was.
Het grootste probleem is dat ik geen capabele vervanger zie voor Mol. Dus ik ga in deze mee met Altreidez: Olav met daarnaast Doornbos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')