abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:32:06 #251
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40473210
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Wow!

Vraag me dan af hoe zo een rendier op de baan kan komen, maar goed.
Road America ligt middenin de bossen, een beetje vergelijkbaar met Hockenheim of Spa. Ik neem aan dat er wel hekken omheen staan, maar het is een vrij lange baan, dus ook heel veel hekwerk, dus ook een grote kans dat er ergens een hek stuk is.

Er schijnen daar wel vaker herten en rendieren te worden gespot, maar tijdens raceweekends blijven ze meestal weg door de mensenmassa's. Bij een testdag is dat natuurlijk niet het geval en durven de beesten meer.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40473382
denk dat er nu hamburgers van het rendier worden gemaakt.
pi_40473690
ik denk dat er niets van het beest over zal zijn
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:00:33 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40473848
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Road America ligt middenin de bossen, een beetje vergelijkbaar met Hockenheim of Spa. Ik neem aan dat er wel hekken omheen staan, maar het is een vrij lange baan, dus ook heel veel hekwerk, dus ook een grote kans dat er ergens een hek stuk is.

Er schijnen daar wel vaker herten en rendieren te worden gespot, maar tijdens raceweekends blijven ze meestal weg door de mensenmassa's. Bij een testdag is dat natuurlijk niet het geval en durven de beesten meer.
Je zou toch verwachten dat die hekken regelmatig gecheckt worden, of iig voor zo een testdag.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:05:47 #255
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40473982
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Freak accident...
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:00 schreef sanger het volgende:

[..]

Je zou toch verwachten dat die hekken regelmatig gecheckt worden, of iig voor zo een testdag.
Ik meen me te herinneren dat dit een paar jaar geleden in de formule 1 ook was voorgekomen.
Volgens mij liep er toen in Oostenrijk een hert in de grindbak?

[ Bericht 19% gewijzigd door Kleffe_Dop op 04-08-2006 11:20:59 ]
pi_40474267
Ja, was tijdens de 2003 race met Montoya op de A1 ring in Oostenrijk. De pitcrew riep nog over de radio "Watch out, there is a deer on the track, a deer on the track", en Montoya die terugriep over de radio "Oh dear, Oh dear, hahaha". Kheb er een filmpje van.. Toch zeker wel een groot risico als je ziet wat er gebeurt als ze in contact met elkaar komen
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:18:37 #257
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40474339
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Freak accident...
[..]

Ik meen me te herinneren dat dit een paar jaar geleden in de formule 1 ook was voorgekomen.
Volgens mij liep er toen in Oostenrijk een hert in grindbak?
In 87 inderdaad. Overigens zijn er ook beroemde beelden van een DTM-Mercedes die een haas aan poeier rijdt. De Mercedes was overigens ook niet meer helemaal intact.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40474364
Ik heb nog wel een filmpje van een konijn dat wegrend na te zijn geschampt door een Formule 1 wagen. Maarja, niet eentje met een hert.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:22:57 #259
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40474460
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:18 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

In 87 inderdaad. Overigens zijn er ook beroemde beelden van een DTM-Mercedes die een haas aan poeier rijdt. De Mercedes was overigens ook niet meer helemaal intact.
In '87 was ik net zindelijk Ik bedoelde het geval in 2003 wat Altreidez al zei.
En die haas versus C-klasse is natuurlijk legendarisch.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:47:15 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40475307
quote:


Schade aan de auto valt me nog mee.

Heb weleens een BMW 7 gezien die een vos gepakt had met 200+ die was er slechter aan toe.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40475410
quote:


Was die haas even het spreekwoordelijke haasje.

Slechte grap, ik weet het.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:39:12 #263
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40477090
Is er een filmpje van die aanrijding toevallig?
Maar hopen dattie er goed bovenop komt
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40481612
quote:
Canadees lijkt Montoya achterna te gaan
’Villeneuve in 2007 NASCAR-coureur’

4-8 - Het lijkt er op dat Jacques Villeneuve in 2007 uitkomt in de NASCAR-serie. Contractverlenging bij BMW zit er voor de Canadees waarschijnlijk niet in en alternatieven heeft hij niet. Mogelijk was de Grand Prix van Duitsland al zijn laatste als Formule 1-coureur.


Hiermee opent het Journal de Montréal vandaag. De krant beweert zelfs dat Villeneuve, die na zijn crash in Hockenheim ’s avonds last kreeg van hoofdpijn, inmiddels weer fit is. Fit genoeg zelfs om dit weekend te kunnen racen in Hongarije. BMW zou echter op zoek zijn naar een excuus om niet verder te hoeven met haar coureur en toen deze kans zich voordeed besloot Mario Theissen hem te grijpen: Robert Kubica maakt op de Hungaroring zijn Formule 1-debuut.

De laatste weken zou bij de wereldkampioen van 1997 duidelijk zijn geworden dat hij twee opties heeft. Verder gaan met BMW (wat de renstal niet wil en andere teams hebben geen belangstelling voor Villeneuve) of ’een Montoya’ doen en overstappen naar de NASCAR. En volgens de krant heeft Villeneuve inmiddels een voorcontract getekend met een NASCAR-team, voor het geval hij geen stoeltje vindt in de Formule 1. En de kans dat hij onderdak vindt is vrijwel nihil.

Net als Montoya zou de Canadese coureur het eerste seizoen in de Busch-klasse beginnen, om daarna door te groeien naar het (hoogste) Nextel-niveau. Het management van Villeneuve heeft in een reactie op Radio Canada laten weten dat de coureur inderdaad contacten in de NASCAR heeft en dat hij alle opties open houdt. De prioriteit blijft echter Formule 1, en dan met name BMW.

Opmerkelijk genoeg heeft Villeneuve vlak voordat de transfer van Montoya werd bevestigd, laten weten dat hij een overstap naar de NASCAR overweegt als zijn Formule 1-loopbaan over is. ,,Rijden in de NASCAR zie ik niet als een stapje terug doen, het is geen slechte carrièremove. Het is een zeer opwindende klasse, die erg populair is in Amerika. Alleen is het wel heel anders dan de Formule 1. Of ik er over na zou denken als de mogelijkheid om over te stappen zich voordoet? Zeer zeker.”

bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40482049
quote:
Williams test Toyota-motor in september

Williams maakt haast. Al volgende maand test het team met krachtbronnen van Toyota, met het oog op 2007. Daarvoor wordt een interimauto ingezet.

Vorig weekend, tijdens de Grand Prix van Duitsland, maakte de renstal (eindelijk) bekend dat het de komende drie jaar gebruik zal maken van Toyota-motoren. Williams wil nu zo snel mogelijk kennis maken met de krachtbronnen, die in 2007 de Cosworths aflossen.

,,We testen in september, zo snel al’’, aldus Frank Williams tegenover het Britse magazine Autosport. ,,De Toyota is een bewezen goede motor. Achter de schermen zijn we al begonnen met samenwerken.’’

Williams zegt er op te rekenen dat er in het begin kleine aanpassingsproblemen zullen zijn. Tevens zegt hij niet te geloven dat de samenwerking met Cosworth in de laatste vijf Grand Prix’ niet meer goed zal verlopen. Williams: ,,We willen heel graag punten scoren. Heel graag…’’
Bron
quote:
‘We gokken met Wurz’

Frank Williams geeft toe dat hij niet helemaal zeker is van de racesnelheid van Alexander Wurz. De Oostenrijkse vrijdagtestcoureur werd deze week bevestigd als opvolger van Mark Webber per 2007.

De 31-jarige Wurz reed zijn laatste Formule 1-race mei vorig jaar als vervanger van Juan Pablo Montoya (derde, maar pas na diskwalificatie Button), en volbracht in 2000 (met Benetton) voor het laatst een volledig Grand Prix-seizoen.

,,We hebben zo wat zorgen’’, erkent Williams eerlijk tegenover Autosport.com. ,,Als het gaat om testen en omgaan met de sponsors zit hij op honderd procent. Tien uit tien. Maar als het gaat om racen, zullen we moeten afwachten.’’

Hij vervolgt: ,,Ik herinner mij nog zijn wiel-aan-wiel gevecht met Michael Schumacher in Monaco, toen was hij enorm agressief. Bovendien was zijn invalbeurt bij Mclaren vorig jaar erg goed. Dus ik heb er veel vertrouwen in.’’

Hoewel er veel coureurs zijn die dolgraag in een Williams zou willen racen, zegt Sir Frank dat zijn Oostenrijkse vrijdagtestcoureur veruit de beste kandidaat was voor het zitje dat Mark Webber na afloop van dit seizoen achterlaat. ,,Hij is enorm populair binnen het team, en daar zijn alle redenen voor. Hij werkt enorm goed samen en is erg aardig. Hij wordt door de sponsors en in de fabriek enorm gewaardeerd. De keuze was snel gemaakt. Alleen moeten we dus even afwachten hoe hij het in de races gaat doen. Soms moet je een gokje wagen. Maar we hebben wel het gevoel dat het goed komt.’’
Bron
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:19:11 #266
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40482364
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Plaats deze anders ook effe in het Silly Season topic
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:16:23 #268
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40484248
Het is eigenlijk veel te fout om het te zeggen, gezien de huidige toestand van de coureur, maar ik zou het hert bijna een Mattademper noemen...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_40484379
quote:
Boete dreigt voor Alonso
Tijdens de tweede vrije training vond Fernando Alonso dat Robert Doornbos hem in de weg reed. Met heftige handgebaren maakte de Spanjaard Doornbos duidelijk dat de Nederlander hem in de weg zat. De laatste tijd lijkt Alonso geïrriteerd te zijn als iemand een tiental meters voor hem rijdt en niet aan de kant gaat. Middels handgebaren reageert Alonso zijn frustraties schijnbaar af.

De stewards op de Hongaroring zullen nu waarschijnlijk een onderzoek gaan instellen naar het gedrag van Alonso. Vorige week op Hockenheim zat Alonso ook al wild gebarend in zijn Renault om zijn ongenoegen duidelijk te maken aan zijn medecoureurs. De FIA kan iemand straffen als de reden voor het gedrag ongegrond is. De straf kan uiteenlopen van een reprimande tot een forse geldboete. Alles wijst erop dat Alonso toch langzaamaan zijn geduld begint te verliezen omdat Michael Schumacher dichterbij komt. Doornbos was (nog) niet voor commentaar bereikbaar
bron

gerechtigheid

[ Bericht 1% gewijzigd door Spooky4u op 04-08-2006 16:26:24 ]
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40484416
_
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het is eigenlijk veel te fout om het te zeggen, gezien de huidige toestand van de coureur, maar ik zou het hert bijna een Mattademper noemen...
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:29:14 #271
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40488078
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:20 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron

gerechtigheid
Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:43:57 #272
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_40488454
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:53 schreef Spooky4u het volgende:
ik denk dat er niets van het beest over zal zijn
Pics?
Het ZOU moeten werken hoor...
pi_40488667
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
als Renault zijnde zou ik em op het matje roepen...gewoon kappuh met die onzin, het is hier geen kleuterschool...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:28:17 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_40489740
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
Omhooggevallen is hij natuurlijk niet anders wordt je geen wereldkampioen, ook vind ik hem niet arrogant, dit betekent niet dat ik dit gedrag goedkeur, ook dat vingertje in de pits met Schumacher afgelopen weekend vond ik onnodig. De druk van het kampioen zijn en het willen blijven speelt hem parten, maar goed hij is nog jong, laten we hopen dat hij die irritante trekjes snel afleert.
pi_40489777
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Omhooggevallen is hij natuurlijk niet anders wordt je geen wereldkampioen, ook vind ik hem niet arrogant, dit betekent niet dat ik dit gedrag goedkeur, ook dat vingertje in de pits met Schumacher afgelopen weekend vond ik onnodig. De druk van het kampioen zijn en het willen blijven speelt hem parten, maar goed hij is nog jong, laten we hopen dat hij die irritante trekjes snel afleert.
Schumacher ramde in het begin van zn carriere constant mensen van de baan nog steeds. Wat dat betreft kan ik wel leven met de uitspattinkjes van Alonso
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_40490361
[edit]
Dit nieuws staat inderdaad al in het andere topic..
[/edit]

[ Bericht 41% gewijzigd door _Administr8or_ op 04-08-2006 19:54:30 ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:51:18 #277
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40490519
Daar gaat t al over in het Hongarije topic
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:56:54 #278
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40490669
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Zeker gerechtigheid, omhooggevallen arrogante bluffer die Alonso!

Zit er 40 meter achter gaat ie om blauwe vlaggen vragen.
Als jij 250+ Km/u rijdt, is 40 meter hetzelfde als op 40 cm afstand bumperkleven met 25 Km/u.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_40491283




Gniffel, gniffel
pi_40494657
quote:
dat die rallycar het daarna nog doet
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:33:30 #281
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40508050
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:56 schreef Xebber het volgende:

[..]

Als jij 250+ Km/u rijdt, is 40 meter hetzelfde als op 40 cm afstand bumperkleven met 25 Km/u.
Dat kan kloppen. Echter is het nog steeds een afstand dat je niet effe uitremt of die je niet effe er voorbij gaat in de huidige F1.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:10:17 #282
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40598930
quote:
Motorbevriezing gaat al over twee maanden in

De FIA en de GPMA hebben maandagmiddag, na hernieuwd overleg, uiteindelijk toch overeenstemming kunnen bereiken over het motorreglement. Dat is opmerkelijk, want de situatie rond de krachtbronnen van de grote fabrikanten leek in een impasse beland te zijn. Het belangrijkste wapenfeit van het overleg is het naar voren halen van de datum waarop de motorbevriezing zal beginnen.

Dat is nu 1 oktober 2006 geworden, vanaf de Grand Prix van China. Dat betekent dat de motor die dan gebruikt wordt door de teams qua structuur en type dezelfde zal blijven voor de rest van het seizoen en het gehele seizoen 2007. Het bevriezen van de motoren sluit daarmee aan bij de laatste updates die de teams kunnen doorvoeren tijdens de komende maanden.

De FIA krijgt op haar beurt haar zin dat de renstallen nu niet gedwongen worden door de sterke competitie om komend jaar veel geld uit te geven aan de motoren. Dat betekent dat de renstallen niet terug in de tijd hoeven aan het einde van 2007, maar dat het motorblok, wat tot dat moment ontwikkeld is, gehandhaafd blijft. Enkel het opvoeren van de motor naar 19.000 toeren is toegestaan, evenals veiligheidsaanpassingen.

De FIA zal daarnaast de komende herfst weer een nieuw regelpakket uitdenken omtrent de motor. De bond wil in het nieuwe pakket schonere energie en het hergebruik van energie centraal stellen. Dat betekent dat vanaf 2009 de energieopslagsystemen hun intrede zullen doen in de Formule 1 en er EU-conform biologisch gefabriceerde brandstoffen aan de benzines zullen worden toegevoegd.Voor het invoeren van de energieopslagsystemen is een denktank gestart met daarin leden van de GPMA en de FIA om het concept te ontwikkelen.

De verklaring van de autosportbond besluit met de mededeling dat de GPMA en de FIA het nu op alle punten met elkaar eens zijn omtrent de toekomst van de Formule 1. Saillant detail is echter dat een uur na verschijning van de persverklaring een woordvoerder van de GPMA tegen autosport.com verklaarde dat er nog verder onderhandeld moet worden over de plannen. De woordvoerder lijkt zich echter vergist te hebben, getuige de gezamenlijke ondertekening van de plannen.

http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=14895
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 08:27:50 #283
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40599097
Gaat snel nu he! Hopen dat je als team de goede keuze maakt voor je motorendeal.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40599726
Webber naar Red Bull, samen een rijdersduo vormend met coulthard. is wel een goed duo denk ik
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 09:22:15 #285
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40599876
Ik denk dat volgend seizoen alles afhangt van de motoren. Meer nog dan in andere jaren.

Welke motoren zijn een goede keuze?

Ferrari? Onbetrouwbaar aan het begin van het seizoen, snel en betrouwbaar op het moment.
Renault? In en in betrouwbaar. Ook erg snel.
Mercedes? Lijkt betrouwbaarder dan voorgaande seizoenen, mist echter vermogen.
Honda? Onbetrouwbaar en snel. Regelmatig zien we mooie rookwolken achter een Honda hangen.
Toyota? Betrouwbaar en veel vermogen hoor je iedereen zeggen. Toch was Colin Kolles niet zo een fan van de Toyota motoren.
Cosworth? Snel aan het begin van het seizoen. Onbetrouwbaar helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40600850
De Toyota-motoren zijn dit seizoen al een aantal keer kapot gegaan. Dus de betrouwbaarheid lijkt ook niet helemaal 100%. Maar ik denk dat Renault, Ferrari en eventueel Mercedes de beste papieren hebben qua motoren.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:16:01 #287
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40600994
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:10 schreef ElmarO het volgende:
De Toyota-motoren zijn dit seizoen al een aantal keer kapot gegaan. Dus de betrouwbaarheid lijkt ook niet helemaal 100%. Maar ik denk dat Renault, Ferrari en eventueel Mercedes de beste papieren hebben qua motoren.
Cosworth? Mits betrouwbaarheid op orde?

Ik ben ook niet zo van de Toyota motoren

Ik denk zelfs dat het 1 van de zwakkere is vwb vermogen. naast de slechte betrouwbaarheid. Toyota heeft in mijn ogen het meest efficiente aero pakket, maar staat niet vooraan. Komt toch voor groot deel door motor.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40601178
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Cosworth? Mits betrouwbaarheid op orde?
Misschien, maar ze kunnen qua budget niet op tegen giganten als Ferrari, Renault, Mercedes, BMW etc. Dus ik denk dat ze het toch moeilijk krijgen. Niet dat geld nou alles zegt, maar het kan een hoop bepalen.
quote:
Ik ben ook niet zo van de Toyota motoren

Ik denk zelfs dat het 1 van de zwakkere is vwb vermogen. naast de slechte betrouwbaarheid. Toyota heeft in mijn ogen het meest efficiente aero pakket, maar staat niet vooraan. Komt toch voor groot deel door motor.
Inderdaad. Ik had aan het begin van het seizoen de Toyota-motor toch een stuk sterker verwacht. Is toch wel een aardige tegenvaller dat ze relatief zwak zijn.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:29:15 #289
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40601304
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Misschien, maar ze kunnen qua budget niet op tegen giganten als Ferrari, Renault, Mercedes, BMW etc. Dus ik denk dat ze het toch moeilijk krijgen. Niet dat geld nou alles zegt, maar het kan een hoop bepalen.
Maar met de bevriezing is dat weer in het voordeel van Cosworth. Bovendien heeft Cosworth best veel ervaring in huis met V8 motoren, dit kan ze voordeel opleveren met het fine-tunen.
quote:
Inderdaad. Ik had aan het begin van het seizoen de Toyota-motor toch een stuk sterker verwacht. Is toch wel een aardige tegenvaller dat ze relatief zwak zijn.
Laten we het erop houden dat het hele Toyota gebeuren tegenvalt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40602296
Heeft Doornbos inmiddels al wat van zich laten horen ivm dat gedoe met Alonso?
pi_40602626
quote:
Nederlander wil niet veel woorden vuilmaken aan incident
Doornbos: ’Alonso was emotioneel’

5-8 - Robert Doornbos heeft in een reactie op het incident met Fernando Alonso laten weten dat de Spanjaard ’emotioneel’ was toen hij met zijn vuist naar de Nederlander zwaaide. Later op de dag kreeg de Spanjaard een straf opgelegd, wat zijn weekend ruïneert.


De Renault-coureur vond dat Doornbos hem voorbij had moeten laten voor het opkomen van het rechte stuk. ,,Ik was bezig aan een lange run”, vertelt de Nederlander tegen FORMULE 1 RaceReport-medewerker Adam Cooper. ,,Ik zag hem twee bochten voor start/finish, in het langzame gedeelte bij de pitstraat.”

,,Er was genoeg afstand om Fernando op het rechte stuk voorbij te laten. Ik dacht nog: ’ik geef hem een slipstream op het rechte stuk.’ Echt waarderen kon hij het niet geloof ik, mogelijk had hij toch wat tijd verloren. En misschien was hij wat emotioneel.”

Red Bulls vrijdagtester vervolgt: ,,Ik weet hoe het voelt. Zelf had ik last van Kimi Raikkonen in mijn snelle ronde, anders had ik de tweede tijd gereden. Frustrerend, maar uiteindelijk is het gewoon de vrijdag. En ging het niet om de zege in de race. Ging het daar maar om!”

Doornbos wilde niet op de vraag ingaan hoe dicht de auto’s bij elkaar kwamen en ook wilde hij niet uitweiden over wat er gebeurde toen de Spanjaard hem in de eerste bocht op een brake testleek te trakteren. ,,Ik denk dat andere coureurs er hetzelfde over denken, zoiets doe je niet. Iedereen heeft de beelden gezien en kan er een oordeel over vellen. Voor mij is de zaak klaar.”

De Rotterdammer wil wel kwijt dat er verder geen problemen tussen beide coureurs zijn. ,,Dat zit wel goed, wij hebben elkaar een hand gegeven in de briefing en ik heb gevraagd of hij in orde was.”

Ironisch genoeg is het Red Bull-team in verregaande onderhandelingen verwikkeld met Renault over de levering van klantenmotoren voor volgend seizoen.

bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40603720
Thanks voor de info.
Nette reactie van Doornbos.
pi_40604375
Op PR gebied is Doornbos the man Stiekum hoop ik eigenlijk dat ie geen stoeltje kan vinden en volgend jaar de rechterhand wordt van Olav Mol bij RTL Sport.

[ Bericht 2% gewijzigd door Atreidez op 08-08-2006 12:19:27 ]
Where facts are few, experts are many.
pi_40607272
Die dikkel Mol zit er toch niet bij volgen jaar?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:39:52 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40607300
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Die dikkel Mol zit er toch niet bij volgen jaar?
Ik hoop van wel

Wie anders? Allard Kalff? Tom Coronel? geen reeele opties lijkt mij.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40607316
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 13:38 schreef fuckbuddy het volgende:
Die dikkel Mol zit er toch niet bij volgen jaar?
RTL zei laatst dat ze olav niet over zouden nemen idd.
Maar dat Allard + iemand het ging doen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40607823
geen mol is best jammer, vind 'm veel leuker dan kalf, hij mist wel iets te vaak wat maar zet er dan iemand naast ofzo.
pi_40607863
Mol en kalff waren in het verleden een mooi koppel!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40607943
He leuke aan Mol is dat hij inderdaad, zit te juichen en te schreeuwen af en toe.
Ook mist ie wel eens een rijder of haalt ie 2 rijders van een team door elkaar.

Maar fuck it, ga er zelf maar eens aan staan. Allard Kalf vind ik een nare vent, hij vindt zichzelf te leuk
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:08:07 #300
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40608147
Als ze tien geleden hadden gezegd dat Mol vervangen ging worden was ik er 100% tegen. Nu zou ik er geen groot probleem meer mee hebben, Olav is voor mij niet meer wat ie ooit eens was.
Het grootste probleem is dat ik geen capabele vervanger zie voor Mol. Dus ik ga in deze mee met Altreidez: Olav met daarnaast Doornbos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')