abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40444934
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef Spooky4u het volgende:
Dat was McNish ook, maar die is ook nooit veel verder als Toyota gekomen
Oh, was vergeten te melden dat Webber ook nog hard kan rijden Anders kunnen we er nog wel 10 opnoemen..
Where facts are few, experts are many.
pi_40444976
Dat scheelt ja.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:50:29 #203
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_40445107
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Oh, was vergeten te melden dat Webber ook nog hard kan rijden Anders kunnen we er nog wel 10 opnoemen..
Dat kon NcNish ook toen hij testrijder was bij Renault.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_40445259
Maar bij Toyota kon hij Salo totaal niet bijhouden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:55:17 #205
65960 sanger
pi_40445298
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Spooky4u het volgende:
Maar bij Toyota kon hij Salo totaal niet bijhouden.
True...
pi_40445464
quote:
'Raikkonen voor vijf jaar naar Ferrari'
03 augustus 2006
Volgens de Finse krant Ilta-Sanomat heeft Ferrari gebruik gemaakt van de optie op Kimi Raikkonen. De Fin, die momenteel bezig is aan zijn vijfde seizoen bij McLaren, zou vanaf volgend jaar voor het Italiaanse team gaan rijden. Het zou volgens de publicatie een vijfjarige overeenkomst betreffen.

Een betrouwbare bron uit de directe omgeving van Kimi Raikkonen zou dit aan de Finse krant hebben gemeld. Volgens die bron zou met het contract van Raikkonen een bedrag van rond de 160 miljoen euro gemoeid zijn, waardoor de 26-jarige Fin een bedrag van 32 miljoen euro per jaar zou gaan verdienen. Na de race in Hockenheim zei Ferrari-teambaas Jean Todt nog dat Raikkonen een van zijn favoriete coureurs is.

Michael Schumacher liet in Hockenheim weten zijn toekomstplannen in het Italiaanse Monza wereldkundig te zullen maken. Waarschijnlijk zal niet lang daarna officieel bekend worden voor welk team Kimi Raikkonen volgend jaar gaat rijden.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:10:59 #207
65960 sanger
pi_40445850
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Shumi nog 1 jaar door totdat Kimi gewend is aan het team?
pi_40445942
zoiets denk ik
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:24:27 #209
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_40446215
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
zoiets denk ik
zou wel heel gaaf zijn...
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
pi_40446298
Ik denk dat schumi gewoon eist dat nieuwe spullen alleen eerst voor hem alleen beschikbaar komen, net zoals altijd, kimi zal dus het eerste jaar echte 2e viool spelen achter MS.
Of MS stopt gewoon.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40448176
Met Barri en Massa zag je t van te voren gewoon gebeuren.. Je wist dat als die call zou komen dat ze aan de kant moesten dat ze dat ook zouden doen. Met Kimi zie ik dat niet gebeuren. Zeker niet met een contract van 5 jaar voor dat salaris. Daar moet ie gewoon voor winnen. En op welke manier is dan mooier dan Schumi te verslaan met hetzelfde materiaal

Ik gok dat Schumi gewoon gaat stoppen met Kimi naast m, hij weet zelf ook wel dat ie t daar niet van kan winnen
pi_40448411
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Atreidez het volgende:

Ik gok dat Schumi gewoon gaat stoppen met Kimi naast m, hij weet zelf ook wel dat ie t daar niet van kan winnen
Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:32:07 #213
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40448472
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik denk dat Schumi zich daar ook nog eens in zou kunnen vergissen
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40448756
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Joene het volgende:

[..]

I'll second that, want wat kimi nog wel eens wil doen is vaak uitvallen en dat doet Schumi niet
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_40448847
Kimi is geen Killer . Schumi wel.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40449322
1 op 1 komt de ouderdom met gebreken.. Des te meer reden om te hopen dat ze wel samen rijden, wishfull thinking lama zeggen
pi_40449368
Als het waar is vind ik het jammer dat Kimi McLaren gaat verlaten maar liever Ferrari dan Renault.

Kimi .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:59:38 #218
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40449449
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Joene het volgende:
Kimi is geen Killer . Schumi wel.
Dat ben ik niet met je eens. Kimi is zeker een killer en eentje met dikkere ballen dan Schumi.
Om even een voorbeeldje aan te halen; toen vorig jaar Kimi's rechtervoorwiel afbrak in de laatste ronde........ik denk dat Schumi al lang naar de pitst was geweest om te kijken of het probleem snel te verhelpen was, of een stuk langzzamer was gaan rijden en genoegen had genomen met een 2de, 3de of misschien wel 5de plek.

Kimi reed gewoon volgas door en ging puur voor de winst. Schumi niet; die is ook blij met een 2de of 3de plek.

Anyway, Schumi had gewoon een voorbeeld moeten nemen aan LAncia; die stopte ook op hun hoogtepunt met Rally
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_40449709
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef kooba het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Kimi is zeker een killer en eentje met dikkere ballen dan Schumi.
Om even een voorbeeldje aan te halen; toen vorig jaar Kimi's rechtervoorwiel afbrak in de laatste ronde........ik denk dat Schumi al lang naar de pitst was geweest om te kijken of het probleem snel te verhelpen was, of een stuk langzzamer was gaan rijden en genoegen had genomen met een 2de, 3de of misschien wel 5de plek.

Kimi reed gewoon volgas door en ging puur voor de winst. Schumi niet; die is ook blij met een 2de of 3de plek.

Anyway, Schumi had gewoon een voorbeeld moeten nemen aan LAncia; die stopte ook op hun hoogtepunt met Rally
En dat is nou het probleem met Kimi, want zeg nou zelf. Wat is beter, uitvallen of punten halen? En dan kun je er wel met een mooie knal afgaan en laten zien dat je ballen hebt maar dan is het toch verstandiger om ervoor te zorgen dat je wellicht toch nog enkele puntjes haalt. En misschien is dat ook wel Kimi'sprobleem, zoals iemand anders hier al een keer zei, hij vergt teveel van het materiaal.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:10:19 #220
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40449806
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.

En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
pi_40449912
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef kooba het volgende:
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.

En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
Je zal schumacher nooit blij zien zijn met een 3e plek.
en zeg zelf ook als je een killer instict hebt is een 3e plek beter dan geen finish.
pi_40450413
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef sanger het volgende:
Shumi nog 1 jaar door totdat Kimi gewend is aan het team?
dat zie ik zo nooit gebeuren, dat wil shumi gewoon niet.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:48:53 #223
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40451061
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:42:12 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40451137
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Mikkie het volgende:
Als dat nieuws klopt, dan ben ik wel strontbenieuwd wat Schumacher gaat doen. Wanneer is de race van Monza eigenlijk?
10 september pas.
pi_40452138
Het zou gaaf zijn als Schumi dit jaar gewoon de wereldtitel zou pakken en er daarnaa mee zou stoppen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 15:52:21 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_40453208
Ik denk dat Schumacher stopt, tenminste als Kimi naar Ferrari komt en dat salaris wat hij gaat verdienen waar is, ze kunnen zich niet 2 van die grootverdieners veroorloven, zo rijk is Ferrari niet.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:28:18 #227
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_40456325
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het zou gaaf zijn als Schumi dit jaar gewoon de wereldtitel zou pakken en er daarnaa mee zou stoppen
Ik ben absoluut geen fan van die gast, maar dat zou ik idd gaaf vinden.
Dikke vinger naar Alonso en Renault

Beter stoppen met een titel op zak dan afdruipend met hangende pootjes
het strijdtoneel verlaten dunkt me
pi_40456542
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat Schumacher stopt, tenminste als Kimi naar Ferrari komt en dat salaris wat hij gaat verdienen waar is, ze kunnen zich niet 2 van die grootverdieners veroorloven, zo rijk is Ferrari niet.
ze kunnen het makkelijk betalen, maar of ze het willen is een tweede...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:51:12 #229
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_40456871
Waarom zegt die mof niet gewoon wat ie gaat doen, dan weten wij ook weer wat meer
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:53:53 #230
65960 sanger
pi_40456941
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:28 schreef kooba het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen fan van die gast, maar dat zou ik idd gaaf vinden.
Dikke vinger naar Alonso en Renault

Beter stoppen met een titel op zak dan afdruipend met hangende pootjes
het strijdtoneel verlaten dunkt me
Sowieso zal Shumi na dit seizoen niet met hangende pootjes afdruipen. Hij heeft laten zien het nog steeds te kunnen.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:54:59 #231
65960 sanger
pi_40456973
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef David Letterman het volgende:

[..]

ze kunnen het makkelijk betalen, maar of ze het willen is een tweede...
Ze kunnen het alleen betalen omdat Marlboro bijspringt
pi_40457903
Ik wil wel eens zien of het waar is!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_40458186
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef kooba het volgende:

Dat is ook wat ik zo mooi aan kimi vind, buiten de baan, rustig, (op zijn prive leven na, maar verder zul je hem nooit zien overdrijven in een interview, en ook geen grootspraak doen) Iets waar alonso een handje van heeft. Maar de op baan tot het uiterste gaan. En daar is alonso, vind ik, een mooi weer rijder. Goede auto, mooi van de eerte plek starten, en dan weg rijden.
pi_40458532
Ik hoop dat Kimi bij McLaren blijft (of naar Renault gaat).
Schumacher pakt dit jaar het kampioenschap en zal dat dan in 2007 nog een keer doen (hoop ik)

Dan kan hij daarna stoppen
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:11:47 #235
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40458961
De McLaren is of erg snel en onbetrouwbaar, of de wagen is niet snel en weer wel betrouwbaar. Haast nooit klopt het voor de volle 100%, en het is dan ook knap lastig om met zo'n wagen het kampioensschap te winnen. Ik zie Kimi niet graag naar de 'rooien' gaan, maar ik zou de keuze wel deels kunnen begrijpen. Voor de langere termijn is Ferrari toch het team waar je moet zijn als je kampioen wilt worden. Afwachten of Kimi inderdaad naar Ferrari gaat. Renault is ook niet slecht, maar hoe zal het daar gaan op de langere termijn..?

Ik verwacht zelf dat Kimi in elk geval vertrekt bij McLaren, zeker nu Alonso komt .
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:37:18 #236
65960 sanger
pi_40459691
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef -Hans- het volgende:
De McLaren is of erg snel en onbetrouwbaar, of de wagen is niet snel en weer wel betrouwbaar. Haast nooit klopt het voor de volle 100%, en het is dan ook knap lastig om met zo'n wagen het kampioensschap te winnen. Ik zie Kimi niet graag naar de 'rooien' gaan, maar ik zou de keuze wel deels kunnen begrijpen. Voor de langere termijn is Ferrari toch het team waar je moet zijn als je kampioen wilt worden. Afwachten of Kimi inderdaad naar Ferrari gaat. Renault is ook niet slecht, maar hoe zal het daar gaan op de langere termijn..?

Ik verwacht zelf dat Kimi in elk geval vertrekt bij McLaren, zeker nu Alonso komt .
Het is indd ieder jaar hetzelfe liedje bij McLaren. Het lijkt wel of ze niet zowel snel als betrouwbaar kunnen zijn. Raar eigenlijk voor zo een grote renstal.

Voor de lange termijn is Ferrari de beste keuze indd. Als Shumi stopt kan Raikkonen het team om hem heen bouwen.

Renault zal ook goed blijven presteren denk ik. De president van Renault heeft gezegd dat er een groter budget gaat komen indien nodig om wereldkampioen te blijven.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:23:41 #237
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40462753
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is indd ieder jaar hetzelfe liedje bij McLaren. Het lijkt wel of ze niet zowel snel als betrouwbaar kunnen zijn. Raar eigenlijk voor zo een grote renstal.
Precies! erg vreemd inderdaad, zeker als je bekijkt wat voor een luxe windtunnel en andere test faciliteiten ze hebben. Overigens is de betrouwbaarheid dit jaar wel redelijk okay (kan altijd beter). Ik denk dat ze dit jaar nog wat moeite hebben met de V8, dus hopelijk is volgend seizoen
de McLaren a) betrouwbaar en b) snel.

Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.
quote:
Voor de lange termijn is Ferrari de beste keuze indd. Als Shumi stopt kan Raikkonen het team om hem heen bouwen.

Renault zal ook goed blijven presteren denk ik. De president van Renault heeft gezegd dat er een groter budget gaat komen indien nodig om wereldkampioen te blijven.
Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
pi_40463018
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef -Hans- het volgende:

Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.
Ik ga het anders geweldig vinden.
quote:
Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
Blijft op de coureursmarkt natuurlijk ook vrij weinig over voor Renault mocht Kimi de stap naar Ferrari maken. En Kovalainnen (geen idee of ik het goed schrijf) wilden ze dacht ik eerst nog meer ervaring op laten doen. Hetzij als testcoureur of als coureur bij een ander team.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:43:05 #239
65960 sanger
pi_40471451
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Precies! erg vreemd inderdaad, zeker als je bekijkt wat voor een luxe windtunnel en andere test faciliteiten ze hebben. Overigens is de betrouwbaarheid dit jaar wel redelijk okay (kan altijd beter). Ik denk dat ze dit jaar nog wat moeite hebben met de V8, dus hopelijk is volgend seizoen
de McLaren a) betrouwbaar en b) snel.
We shall see. In de voorbije jaren hadden ze met de vertrouwde V10 ook soorteglijke problemen.
quote:
[..]
Ik gok er ook op. Zou wel de sterkste line up allertijden zijn lijkt mij.
quote:
Webber naar McLaren? Misschien ook een goede optie. Vind het een betere combinatie dan Webber/Renault.
pi_40471481
Ron Dennis die een Flavio protege in zijn team neemt? tsja, waarom niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40471496
hoezo niet webber naar bmw?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:48:10 #242
65960 sanger
pi_40471500
Zo slecht kunnen ze het anders niet met elkaar vinden, ze gaan immers samenwerken om het Ferrari zuur te maken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:48:30 #243
65960 sanger
pi_40471505
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef staticdata het volgende:
hoezo niet webber naar bmw?
Omdat Albers daar ook wel heen wilt.
pi_40471587
ja maar theissen heeft met webber samengewerkt dus misschien dat hij daar voordeel uit kan halen.

en vraag me af hoe realistisch het is dat albers naar bmw gaat. tijdens de gp van canada zou er meer bekend zijn. heb jij wat gehoord?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:00:17 #245
65960 sanger
pi_40471656
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
ja maar theissen heeft met webber samengewerkt dus misschien dat hij daar voordeel uit kan halen.

en vraag me af hoe realistisch het is dat albers naar bmw gaat. tijdens de gp van canada zou er meer bekend zijn. heb jij wat gehoord?
Nope niets gehoord indd.

Maar Webber heeft BMW en Theissen zelf behoorlijk afgekraakt in de laatste maanden van vorig seizoen.
pi_40471702
oh sorry daar heb ik niets van vernomen dan.

maar slinkt de kans van albers niet als kubica het nu goed gaat doen dit weekend?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:14:51 #247
65960 sanger
pi_40471837
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef staticdata het volgende:
oh sorry daar heb ik niets van vernomen dan.

maar slinkt de kans van albers niet als kubica het nu goed gaat doen dit weekend?
Ja nogal aanzienlijk denk ik. Of ze willen per se een coureur met technischinzicht om de ontwikkelingen op gang te brengen. En daar is Albers weer erg sterk in.
pi_40472288
Vergeet niet dat Kubica ook door de mand kan vallen zondag.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40472318
quote:
Da Matta zwaargewond na ongeluk met rendier
04 augustus 2006
Voormalig Toyota-coureur Christiano da Matta heeft donderdag tijdens een Champ Car-testsessie op het circuit Road America in het Amerikaanse Elkhart Lake een rendier aangereden. De Braziliaan raakte daarbij ernstig gewond en werd per vliegtuig naar het ziekenhuis overgebracht voor een spoedoperatie.

De medisch directeur van de Champ Cars, Chris Pinderski, liet over zijn situatie weten: "Na aankomst in het Theda Clark Medical Center is een CT-scan van Christiano's hoofd gemaakt die liet zien dat hij een hersenbloeding had opgelopen. Hij werd meteen naar een operatiekamer gebracht om deze bloeding te laten verwijderen. Christiano ligt nu op de intensive care, waar hij in de gaten wordt gehouden."

Da Matta reed in 2003 en 2004 voor Toyota in de Formule 1.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:13:38 #250
65960 sanger
pi_40472829
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:46 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

bron
Wow!

Vraag me dan af hoe zo een rendier op de baan kan komen, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')