Oh, was vergeten te melden dat Webber ook nog hard kan rijdenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:32 schreef Spooky4u het volgende:
Dat was McNish ook, maar die is ook nooit veel verder als Toyota gekomen
Dat kon NcNish ook toen hij testrijder was bij Renault.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, was vergeten te melden dat Webber ook nog hard kan rijdenAnders kunnen we er nog wel 10 opnoemen..
True...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:54 schreef Spooky4u het volgende:
Maar bij Toyota kon hij Salo totaal niet bijhouden.
bronquote:'Raikkonen voor vijf jaar naar Ferrari'
03 augustus 2006
Volgens de Finse krant Ilta-Sanomat heeft Ferrari gebruik gemaakt van de optie op Kimi Raikkonen. De Fin, die momenteel bezig is aan zijn vijfde seizoen bij McLaren, zou vanaf volgend jaar voor het Italiaanse team gaan rijden. Het zou volgens de publicatie een vijfjarige overeenkomst betreffen.
Een betrouwbare bron uit de directe omgeving van Kimi Raikkonen zou dit aan de Finse krant hebben gemeld. Volgens die bron zou met het contract van Raikkonen een bedrag van rond de 160 miljoen euro gemoeid zijn, waardoor de 26-jarige Fin een bedrag van 32 miljoen euro per jaar zou gaan verdienen. Na de race in Hockenheim zei Ferrari-teambaas Jean Todt nog dat Raikkonen een van zijn favoriete coureurs is.
Michael Schumacher liet in Hockenheim weten zijn toekomstplannen in het Italiaanse Monza wereldkundig te zullen maken. Waarschijnlijk zal niet lang daarna officieel bekend worden voor welk team Kimi Raikkonen volgend jaar gaat rijden.
Shumi nog 1 jaar door totdat Kimi gewend is aan het team?quote:
zou wel heel gaaf zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
zoiets denk ik
Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:23 schreef Atreidez het volgende:
Ik gok dat Schumi gewoon gaat stoppen met Kimi naast m, hij weet zelf ook wel dat ie t daar niet van kan winnen
Ik denk dat Schumi zich daar ook nog eens in zou kunnen vergissenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.
I'll second that, want wat kimi nog wel eens wil doen is vaak uitvallen en dat doet Schumi nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar kan je je nog wel is in vergissen denk ik.
Dat ben ik niet met je eens. Kimi is zeker een killer en eentje met dikkere ballen dan Schumi.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:42 schreef Joene het volgende:
Kimi is geen Killer . Schumi wel.
En dat is nou het probleem met Kimi, want zeg nou zelf. Wat is beter, uitvallen of punten halen? En dan kun je er wel met een mooie knal afgaan en laten zien dat je ballen hebt maar dan is het toch verstandiger om ervoor te zorgen dat je wellicht toch nog enkele puntjes haalt. En misschien is dat ook wel Kimi'sprobleem, zoals iemand anders hier al een keer zei, hij vergt teveel van het materiaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:59 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Kimi is zeker een killer en eentje met dikkere ballen dan Schumi.
Om even een voorbeeldje aan te halen; toen vorig jaar Kimi's rechtervoorwiel afbrak in de laatste ronde........ik denk dat Schumi al lang naar de pitst was geweest om te kijken of het probleem snel te verhelpen was, of een stuk langzzamer was gaan rijden en genoegen had genomen met een 2de, 3de of misschien wel 5de plek.
Kimi reed gewoon volgas door en ging puur voor de winst. Schumi niet; die is ook blij met een 2de of 3de plek.
Anyway, Schumi had gewoon een voorbeeld moeten nemen aan LAncia; die stopte ook op hun hoogtepunt met Rally
Je zal schumacher nooit blij zien zijn met een 3e plek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef kooba het volgende:
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.
En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
dat zie ik zo nooit gebeuren, dat wil shumi gewoon niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef sanger het volgende:
Shumi nog 1 jaar door totdat Kimi gewend is aan het team?
10 september pas.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Mikkie het volgende:
Als dat nieuws klopt, dan ben ik wel strontbenieuwd wat Schumacher gaat doen. Wanneer is de race van Monza eigenlijk?
Ik ben absoluut geen fan van die gast, maar dat zou ik idd gaaf vinden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Het zou gaaf zijn als Schumi dit jaar gewoon de wereldtitel zou pakken en er daarnaa mee zou stoppen
ze kunnen het makkelijk betalen, maar of ze het willen is een tweede...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:52 schreef Tarado het volgende:
Ik denk dat Schumacher stopt, tenminste als Kimi naar Ferrari komt en dat salaris wat hij gaat verdienen waar is, ze kunnen zich niet 2 van die grootverdieners veroorloven, zo rijk is Ferrari niet.
Sowieso zal Shumi na dit seizoen niet met hangende pootjes afdruipen. Hij heeft laten zien het nog steeds te kunnen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:28 schreef kooba het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen fan van die gast, maar dat zou ik idd gaaf vinden.
Dikke vinger naar Alonso en Renault
Beter stoppen met een titel op zak dan afdruipend met hangende pootjes
het strijdtoneel verlaten dunkt me
Ze kunnen het alleen betalen omdat Marlboro bijspringtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:36 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ze kunnen het makkelijk betalen, maar of ze het willen is een tweede...
Dat is ook wat ik zo mooi aan kimi vind, buiten de baan, rustig, (op zijn prive leven na, maar verder zul je hem nooit zien overdrijven in een interview, en ook geen grootspraak doen) Iets waar alonso een handje van heeft. Maar de op baan tot het uiterste gaan. En daar is alonso, vind ik, een mooi weer rijder. Goede auto, mooi van de eerte plek starten, en dan weg rijden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:10 schreef kooba het volgende:
Misschien heb je daar wel gelijk in, maar ik wil iemand zien die koste wat het kost de hoogste plek op het schavot wil halen en die niet blij is met een 3de plek.
En teveel van je materiaal vergen? Komop zeg; dan moeten ze maar beter materiaal maken.
racen doe je op het randje imo en niet een tandje minder omdat je auto misschien niet netzo hard kan als jijzelf
Het is indd ieder jaar hetzelfe liedje bij McLaren. Het lijkt wel of ze niet zowel snel als betrouwbaar kunnen zijn. Raar eigenlijk voor zo een grote renstal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:11 schreef -Hans- het volgende:
De McLaren is of erg snel en onbetrouwbaar, of de wagen is niet snel en weer wel betrouwbaar. Haast nooit klopt het voor de volle 100%, en het is dan ook knap lastig om met zo'n wagen het kampioensschap te winnen. Ik zie Kimi niet graag naar de 'rooien' gaan, maar ik zou de keuze wel deels kunnen begrijpen. Voor de langere termijn is Ferrari toch het team waar je moet zijn als je kampioen wilt worden. Afwachten of Kimi inderdaad naar Ferrari gaat. Renault is ook niet slecht, maar hoe zal het daar gaan op de langere termijn..?
Ik verwacht zelf dat Kimi in elk geval vertrekt bij McLaren, zeker nu Alonso komt .
Precies! erg vreemd inderdaad, zeker als je bekijkt wat voor een luxe windtunnel en andere test faciliteiten ze hebben. Overigens is de betrouwbaarheid dit jaar wel redelijk okay (kan altijd beter). Ik denk dat ze dit jaar nog wat moeite hebben met de V8, dus hopelijk is volgend seizoenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is indd ieder jaar hetzelfe liedje bij McLaren. Het lijkt wel of ze niet zowel snel als betrouwbaar kunnen zijn. Raar eigenlijk voor zo een grote renstal.
Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.quote:Voor de lange termijn is Ferrari de beste keuze indd. Als Shumi stopt kan Raikkonen het team om hem heen bouwen.
Renault zal ook goed blijven presteren denk ik. De president van Renault heeft gezegd dat er een groter budget gaat komen indien nodig om wereldkampioen te blijven.
Ik ga het anders geweldig vinden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.![]()
Blijft op de coureursmarkt natuurlijk ook vrij weinig over voor Renault mocht Kimi de stap naar Ferrari maken. En Kovalainnen (geen idee of ik het goed schrijf) wilden ze dacht ik eerst nog meer ervaring op laten doen. Hetzij als testcoureur of als coureur bij een ander team.quote:Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
We shall see. In de voorbije jaren hadden ze met de vertrouwde V10 ook soorteglijke problemen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies! erg vreemd inderdaad, zeker als je bekijkt wat voor een luxe windtunnel en andere test faciliteiten ze hebben. Overigens is de betrouwbaarheid dit jaar wel redelijk okay (kan altijd beter). Ik denk dat ze dit jaar nog wat moeite hebben met de V8, dus hopelijk is volgend seizoen
de McLaren a) betrouwbaar en b) snel.![]()
Ik gok er ook op. Zou wel de sterkste line up allertijden zijn lijkt mij.quote:Kimi en Schumacher kunnen het wel aardig met elkaar vinden, dat is volgens mij wel eens anders geweest. Het zal wel Ferrari gaan worden. Dat zal ' DatMeenJeNiet ' leuk gaan vinden.![]()
[..]
Webber naar McLaren? Misschien ook een goede optie. Vind het een betere combinatie dan Webber/Renault.quote:Ik ben benieuwd of Flavio blijft, want hij is wel een belangrijke factor (net zoals Brawn) binnen het team. Wat zal de drivers line-up bij Renault gaan worden? Fisico sowieso, misschien Webber? Zou kunnen want Flavio is de manager van Webber. Persoonlijk vind ik dat geen line-up waar ik van zeg "wow!", maar ik laat mij graag verrassen.
Omdat Albers daar ook wel heen wilt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:47 schreef staticdata het volgende:
hoezo niet webber naar bmw?
Nope niets gehoord indd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
ja maar theissen heeft met webber samengewerkt dus misschien dat hij daar voordeel uit kan halen.
en vraag me af hoe realistisch het is dat albers naar bmw gaat. tijdens de gp van canada zou er meer bekend zijn. heb jij wat gehoord?
Ja nogal aanzienlijk denk ik. Of ze willen per se een coureur met technischinzicht om de ontwikkelingen op gang te brengen. En daar is Albers weer erg sterk in.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef staticdata het volgende:
oh sorry daar heb ik niets van vernomen dan.
maar slinkt de kans van albers niet als kubica het nu goed gaat doen dit weekend?
bronquote:Da Matta zwaargewond na ongeluk met rendier
04 augustus 2006
Voormalig Toyota-coureur Christiano da Matta heeft donderdag tijdens een Champ Car-testsessie op het circuit Road America in het Amerikaanse Elkhart Lake een rendier aangereden. De Braziliaan raakte daarbij ernstig gewond en werd per vliegtuig naar het ziekenhuis overgebracht voor een spoedoperatie.
De medisch directeur van de Champ Cars, Chris Pinderski, liet over zijn situatie weten: "Na aankomst in het Theda Clark Medical Center is een CT-scan van Christiano's hoofd gemaakt die liet zien dat hij een hersenbloeding had opgelopen. Hij werd meteen naar een operatiekamer gebracht om deze bloeding te laten verwijderen. Christiano ligt nu op de intensive care, waar hij in de gaten wordt gehouden."
Da Matta reed in 2003 en 2004 voor Toyota in de Formule 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |