Bronquote:Renault in Hongarije met massadempers
Renault maakt aankomend weekend tijdens de Grand Prix van Hongarije weer gebruik van massadempers. De internationale autosportbond FIA heeft een verklaring uitgegeven waarin het laat weten dat het Renault geen punten zal afnemen als het beroep van de stewards wordt gewonnen.
In eerste instantie was het team van Flavio Briatore uit op volledige dispensatie, maar zover wilde de FIA niet gaan. Wel krijgt Renault een beetje haar zin, want de FIA is de renstal nu alsnog tegemoet gekomen.
Renault had dit verzoek ingediend omdat het nog wel enige weken (op z’n vroegst tot eind augustus) kan duren voordat het door de FIA aangetekende beroep wordt behandeld. En dat vond het team weer oneerlijk.
Alleen wilde Renault niet het risico nemen dat het punten kwijtraakt als blijkt dat de FIA toch in het gelijk wordt gesteld. Daarom heeft de FIA nu een beetje water bij de wijn gedaan, meldt Autosport. De autosportbond heeft het team verzekerd er niet op uit zijn Renault een straf op te leggen mits het in het gelijk wordt gesteld.
Het is onduidelijk of er nu door een ander team protest wordt ingediend tegen de massadempers van Renault.
Dacht dat ze niet meer mochten testen ivm de zomerstop?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef anrie_hezjeu het volgende:
vandaag @ Spa-Francorchamps geweest, bleek dat Toyota aan het testen was, met Panis als coureur (?).
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpje:
http://video.google.nl/videouploadfinished?docid=3514206833703916394&filename=wsb64__dG95b3RhXzAxMDgwNg.MOV
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef TimoBasso het volgende:
Robert Kubica zal floppen let op mijn woorden..
( "Bad Scenario"Het zou wel een naaistraak van doc Mario zijn mocht hij Villeneuve zo poberen te dumpen )
Haal jij maar alvast je Nascar petje opquote:
Aan de ene kant hoop ik het wel ivm kansen voor Albers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef TimoBasso het volgende:
Robert Kubica zal floppen let op mijn woorden..
( "Bad Scenario"Het zou wel een naaistraak van doc Mario zijn mocht hij Villeneuve zo poberen te dumpen )
ja maar je weet niet of hij telkens die rondjes met een bijna lege tank rijdt om indruk te maken. iets wat ze volgens mij bij Red bull ook nog wel eens willen doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het wel ivm kansen voor Albers.
Aan de andere kant gun ik het hem wel. Hij doet het op de vrijdagen uitermate goed
Dat lijkt mij niet het voordeel van een vrijdagcoureur benutten. Die heb je zodat je meer data kan verzamelen. Ik bedoelde ook niet de snelle rondetijden aan het einde van de trainingen, maar meer de constante tijden tijdens de eerdere delen van de VT.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar je weet niet of hij telkens die rondjes met een bijna lege tank rijdt om indruk te maken. iets wat ze volgens mij bij Red bull ook nog wel eens willen doen.
voor degenen die me kennen : wel voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef Spooky4u het volgende:
das toch geen nieuws Googol.
jupquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef sanger het volgende:
Wel leuk indd, zijn dat dezelfde sims al waar wij op gezeten hebben?
Cool hoor.quote:
Behalve altijd sneller zijn dan zijn teamgenoot.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Webber zal wel ergens anders aan de bak kunnen, maar hij mag van mij wel helemaal uit de F1 moven.. Ik heb weinig met Webber, hij is imo zwaar overschat. Bij Jaguar heeft hij goede dingen laten zien, maar tot op heden heeft hij bij Williams amper tot niks laten zien.
Webber.![]()
Te gek voor Wurz, hopelijk gaan we daar nog veel van zien.
Tjsa, hoeveel jaren rijdt Rosberg al mee in de koningsklasse van de autosport? en dan praat ik puur over het rijden van races in de F1. Webber is niet slecht of zo, maar ik heb er weinig mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Behalve altijd sneller zijn dan zijn teamgenoot.
Ik heb er ook weinig mee indd. Ik constateer alleen dat hij wel altijd sneller is dan zijn teamgenoot. Dat zijn teamgenoot nu onervaren isis daarbij wel een kanttekening.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tjsa, hoeveel jaren rijdt Rosberg al mee in de koningsklasse van de autosport? en dan praat ik puur over het rijden van races in de F1. Webber is niet slecht of zo, maar ik heb er weinig mee.
quote:Terugkeer in 2008 niet zeker
’Ross Brawn neemt sabbatical’
Ross Brawn, technisch-directeur bij Ferrari, neemt volgend jaar vrijaf. Of hij in 2008 terugkeert is niet geheel zeker.
Dat onthult het doorgaans goed geïnformeerde Engelse tijdschrift Autosport in haar later deze week te verschijnen nieuwste editie. De 51-jarige Engelsman werkte de afgelopen vijftien jaar onafgebroken samen met Michael Schumacher. Eerst bij Benetton (vanaf 1991), later bij Ferrari (vanaf 1996). De Duitse coureur behaalde al zijn zeven wereldtitels met Brawn aan de pitmuur. De twee onderhouden een zeer stevige band.
De beslissing van Brawn er minstens een jaar tussenuit te knijpen zou er op kunnen wijzen dat Schumacher eind dit jaar stopt met racen en dat Kimi Raikkonen zijn opvolger wordt bij de Scuderia. Maar Autosport zegt over aanwijzingen te beschikken dat Raikkonen en Schumacher volgend jaar samen rijden, daarmee het sterkste koppel vormend sinds Ayrton Senna en Alain Prost bij McLaren (1988-’89). Wordt ongetwijfeld spoedig vervolgd.
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
Als brawn echt kapt zal Schumacher ook stoppen den ik ja.
quote:
Niet te snel juichen he WESTquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind Brawn dan nog de meest sympatieke vent bij Ferrari
Paul Stoddard !quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
voor degenen die me kennen : wel voor mij
quote:Alexander Wurz keert terug in de Formule 1.
OXFORD (ANP) - Alexander Wurz keert terug in de Formule 1. De Oostenrijker is volgend jaar de tweede coureur van Williams. Hij vormt bij de Britse renstal dan een ploeg met Nico Rosberg. Wurz vervangt de Australiër Mark Webber die geen nieuwe verbintenis krijgt.
De 32-jarige Wurz reed van 1997 tot 2000 voor Benetton. Daarna fungeerde hij onder meer als testrijder voor McLaren-Mercedes. Wurz kwam 53 keer in de Formule 1 uit.
Jamaar, dat valt toch niet op!quote:
Wat stond hier?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef TommyGun het volgende:
Damn hoop dat t fake is. Denk 't wel![]()
Tnxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Sabatical van Brawn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |