abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39746859
Kan me er niet heel veel meer van herinneren maar hij reed toen toch een hele sterke race?

Btw. leuk filmpje gevonden met crashes van de afgelopen jaren formule 1.

http://www.youtube.com/watch?v=gfULMprkpKY&search=crashes%20car%20formula
pi_39746910
toen werd hij vijfde door het 3/4 van het veld in te halen
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:59:43 #103
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39748711
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef Bruce117 het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je vreselijke domme reacties.

We weten ondertussen dat je een fan bent van Montoya en dat je Schumacher niet mag.
Maar wat heeft het nou in godsnaam voor nut om op elke post over Montoya, en over hem gaat het nieuws nu, niet over Schumacher, te beantwoorden met een of ander zielig antwoord in de richting van Schumacher.

Proveer je eens volwassen te gedragen, ook al ben je het niet.
nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag. wie is er dan zielig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_39749696
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef WEST het volgende:

[..]

nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag. wie is er dan zielig
Jij.
Jij bent de gene die Schumacher er gelijk bij haalt omdat iedereen het over Montoya heeft.
pi_39752481
Kan West niet gewoon zijn account aan de wilgen hangen net zoals zijn grote idool Montoya zijn F1 helm aan de wilgen hangt.

Twee vliegen in een klap .
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:56:56 #106
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39752841
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
Kan West niet gewoon zijn account aan de wilgen hangen net zoals zijn grote idool Montoya zijn F1 helm aan de wilgen hangt.

Twee vliegen in een klap .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 14:02:14 #107
862 Arcee
Look closer
pi_39753009
quote:
nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag.
Wie kraakt er coureurs af die hij mag?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:05:47 #108
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39753140
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef Arcee het volgende:

[..]

Wie kraakt er coureurs af die hij mag?
ik maar omdat jullie het ook doen.
pi_39758217
Montoya weg Ik ga m wel missen hoor...

Nog 1 keer deze dan, omdat ie zo leuk is
Where facts are few, experts are many.
pi_39758358
quote:

[..]

coureurs afkraken die je mag

Maar omdat het nieuws nu over Montoya gaat, haal ik Albers er nog niet bij, terwijl ik het toch echt een vreselijk omhooggevallen kwal vind.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juli 2006 @ 16:48:50 #111
862 Arcee
Look closer
pi_39758767
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef Bruce117 het volgende:
haal ik Albers er nog niet bij, terwijl ik het toch echt een vreselijk omhooggevallen kwal vind.
Hear, hear. Ik ook.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_39758864
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hear, hear. Ik ook.
Jij ook

Ik vind jou helemaal geen omhoog gevallen kwal
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:52:59 #113
102466 cappp
Ondertitel
pi_39818403
jaaaaaaa, montoya
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_39854830
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=124252

Ik kan me zo ergeren aan dit soort uitspraken.. denk hij dat renault god is of zo.. wat een eigendunk.. Hopelijk ontploft de hele rotzooi de volgende race..
pi_39859089
Net of het duo Todt/Brawn nooit van dit soort uitspraken doet
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
pi_39860548
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 20:07 schreef kwintenstraler het volgende:
Net of het duo Todt/Brawn nooit van dit soort uitspraken doet
ah dat mag.
  maandag 17 juli 2006 @ 08:21:53 #117
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_39897182
Na Buton-gate nu rel rond contract Alonso?

Ik verwacht niet dat Alonso onder het getekende contract uit wil.
pi_39901136
Jaja, nu moet Alonso naar Mac. terwijl die niet zo snel zijn dit seizoen. Is weer een uitdaging voor hem toch??
pi_39901321
Bij Renault is toch geen ruimte meer... daar gaat Kimi al naartoe
  maandag 17 juli 2006 @ 18:08:58 #120
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_39913645
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef Atreidez het volgende:
Bij Renault is toch geen ruimte meer... daar gaat Kimi al naartoe
Liever Renault dan Ferrari. Persoonlijk hoop ik niet dat we bij McLaren een rijdersduo krijgen bestaande uit Kimi en Alonso, hoe mooi dat op papier ook mag zijn. Ik zie liever deze toppers bij verschillende teams rijden en dat ze dan tegen elkaar racen.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 08:55:21 #121
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_39931069
quote:
Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Liever Renault dan Ferrari. Persoonlijk hoop ik niet dat we bij McLaren een rijdersduo krijgen bestaande uit Kimi en Alonso, hoe mooi dat op papier ook mag zijn. Ik zie liever deze toppers bij verschillende teams rijden en dat ze dan tegen elkaar racen.
Bij McLaren is het toch ook gebruikelijk dat de coureurs elkaar racen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_39941140
quote:
Renault boss wants Raikkonen
18 July 2006
For months everyone has been speculating over where Kimi Raikkonen will race in 2007. The Finnish driver has endured a difficult season at McLaren and his current contract expires at the end of the season.

Fernando Alonso will join McLaren next season from Renault, but the Woking-based team has not clarified who will be his team mate. Latest reports are suggesting that Alonso could do a switch with Raikkonen. Renault has now revealed Raikkonen is an interesting option for them for next season.

"It is not a secret that we are talking with Raikkonen, he is a priority to us. If we could come to an agreement we would be very satisfied because we would have signed one of the greatest drivers at the moment and apart from that he is still very young," Renault president Alain Dassas told the French media during a lunch.

Speaking about Renault's current Finn, Heikki Kovalainen, Dassas said about his option to race at Renault next season: "To have a driver without experience like him would be a risk. In the current Formula 1 series you need fast results and that can be a problem for a newcomer."
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=124689
  dinsdag 18 juli 2006 @ 22:45:58 #123
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_39955199
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 08:55 schreef sanger het volgende:

[..]

Bij McLaren is het toch ook gebruikelijk dat de coureurs elkaar racen?
Jup.
pi_40001151
Best mooi, de nieuwe Super Aguri.

donderdag 20 juli 2006 @ 09:10:04 #125
65960 sanger
pi_40001866
Zeker mooie livery
pi_40002938
Nu nog maar afwachten hoe hard die kan
pi_40003241
Ja idd, maar hij zal vast wel iets sneller gaan.
Het is maar goed dat Midland de laatste tijd ook eindelijk wat meer test, anders hebben ze straks de Aguri's voor zich staan.
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:16:52 #128
65960 sanger
pi_40003288
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja idd, maar hij zal vast wel iets sneller gaan.
Het is maar goed dat Midland de laatste tijd ook eindelijk wat meer test, anders hebben ze straks de Aguri's voor zich staan.
Gezien de ontwikkeling bij Midland denk ik niet dat SA dit seizoen daar nog voorbij zal gaan.
pi_40168000
quote:
FIA verbiedt ’Twin Towers’

BMW Sauber rijdt niet langer met de radicale ‘Twin Towers’ op de neuzen van de F1.06. Het gebruik van de opmerkelijke aërodynamische hulpmiddelen is door de internationale autosportbond FIA per onmiddellijk verboden.

Dat heeft de FIA zondag in een aan alle teams gerichte brief laten weten, zo meldt de Engelse televisiezender ITV op haar website. De reden? Hoe kan het ook anders…veiligheid. De ‘Twin Towers’ belemmeren het zicht van de coureurs, meent de FIA. En daarom is het gebruik van de neusvleugels niet langer toegestaan. ,,Tenzij er duidelijk aangetoond kan worden dat het geen nadelige invloed heeft op het zicht.”

BMW Sauber was niet bereikbaar voor commentaar.
Bron
pi_40227889
tvp
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_40229305
Het is nu echt officieel.
quote:
Williams in zee met Toyota

Na maandenlange geruchten is het nu officieel: Williams zal de komende jaren gebruik maken van Toyota-motoren. Het Britse team heeft met Toyota een akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen. Williams zal de beschikking krijgen over dezelfde motorspecificatie als het team van Toyota.

Beide partijen steken hun blijdschap over de samenwerking niet onder stoelen of banken. "Het is fantastisch om samen te gaan werken met een team dat zo'n grote staat van dienst heeft in de sport", zegt Toyota's vice-president Kazuo Okamoto. Ook John Howett, de president van Toyota Motorsport, is verheugd. "We hopen dat deze samenwerking voor beide partijen een stap voorwaarts zal betekenen. Hopelijk kunnen Williams en Toyota elkaar naar de top loodsen."

"Dit contract met Toyota is voor Williams van cruciaal belang", stelt ook Williams-teambaas Frank Williams. "Toyota is een bedrijf met een enorm goede reputatie, ze staan er om bekend dat ze in elke tak van sport weten te slagen. We zijn er trots op dat we de komende drie jaar gebruik kunnen maken van hun motoren."
Bron
  donderdag 27 juli 2006 @ 09:52:49 #132
65960 sanger
pi_40229366
Klote voor Midland!

Midland met Cosworth?
pi_40229513
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Kan me er niet heel veel meer van herinneren maar hij reed toen toch een hele sterke race?

Btw. leuk filmpje gevonden met crashes van de afgelopen jaren formule 1.

http://www.youtube.com/watch?v=gfULMprkpKY&search=crashes%20car%20formula
Die op 1 minuut 18 gelanceerd word.......weet iemand wie dat was?
Die knalt er wel heel hard af
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40229601
volgens mij was dat rubens barichello in zijn eerste race op san marino in de jordan.
  donderdag 27 juli 2006 @ 10:20:26 #135
65960 sanger
pi_40230051
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 09:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Die op 1 minuut 18 gelanceerd word.......weet iemand wie dat was?
Die knalt er wel heel hard af
Rubens Barichello op San Marino 1994 tijdens de VT.

Tijdens kwali sterft Ratzenberger, tijdens de race Senna. Triest weekend.
pi_40230774
Thanks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_40237182
quote:
Duitse circuits willen F1-race delen

Uitgegeven: 27 juli 2006 13:22
Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 13:25

HOCKENHEIM - De twee Duitse F1-circuits stellen voor om de Duitse Grand Prix vanaf volgend jaar elk om beurt te organiseren. F1-baas Bernie Ecclestone zal het voorstel van Hockenheim en de Nurburgring komend weekend bestuderen en hoogstwaarschijnlijk ook goedkeuren.

Ecclestone gaf de voorbije maanden al te kennen dat een aantal Europese races moet verdwijnen om plaats te maken voor nieuwe bestemmingen. De kans dat Duitsland in de toekomst nog over twee F1-races zou beschikken werd daardoor heel klein. Bovendien leverden de races in Hockenheim en Nurburg de voorbije jaren veel minder winst op.

De twee circuits besloten dus het zekere voor het onzekere te nemen en werkten een eigen voorstel uit. In 2007 en 2009 mag de Nurburgring de race organiseren. In 2008 en 2010 kunnen de fans op het circuit van Hockenheim terecht.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 15:24:16 #138
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40298612
quote:
FIA bevriest motoren vanaf 2008

FIA-voorzitter Max Mosley heeft door middel van een schrijven aan alle teams zaterdagmorgen medegedeeld dat de motorenontwikkeling vanaf 2008 volledigfoto bevroren zal worden. De FIA zet deze stap omdat de renstallen, ondanks meermaals verschoven deadlines, niet tot unanieme overeenstemming zijn gekomen over een plan om de kosten van de motorontwikkeling drastisch te reduceren.

De renstallen zijn bijvoorbeeld maandenlang in onderhandeling geweest met elkaar om stukje bij beetje aan een volledige bevriezing van de ontwikkeling te knabbelen. De grote fabrikanten willen een van hun belangrijkste paradepaardjes niet zomaar opgeven terwijl afhankelijke teams als Midland eisten dat zij de beschikking bleven krijgen over een competitief motorblok.

Ook het laatste plan in dit opzicht, een motorenfonds voor de kleinere teams, kon geen unanieme steun verwerven omdat de betrokken partijen het niet eens konden worden over het bedrag dat in het fonds gestort moest worden en hoeveel een motor per stuk zou mogen kosten. Unanieme steun was sinds 1 juli noodzakelijk, omdat een dag daarvoor de deadline voor het indienen van een motorenplan verstreek.

Na vier weken wachten en het verschuiven van deze deadline, om de renstallen speelruimte te geven in hun voordeel, heeft de bond nu de knoop doorgehakt en van haar recht om plannen door te drukken met het oog op de veiligheid, de motorenbevriezing doorgevoerd. Dat betekent dat vanaf 2008 de motorontwerpen, als ingediend in juni 2006 meerdere jaren zullen worden toegepast op de Formule 1-wagens. Dat betekent tevens dat ontwikkelingen tussen nu en november 2007 nadien zullen worden teruggedraaid en enkel voor het moment zelf bruikbaar zijn.

"Nadat de deadline inmiddels een paar weken verstreken is moeten we concluderen dat het het beste is de discussie te beëindigen en ons te richten op waar we vanaf het begin van uitgegaan zijn", omschrijft Mosley de stap.. "Dat betekent dat de motoren die we in 2008 zullen gebruiken, diegene zijn die vorige maand als ontwerp zijn ingediend."

Mosley hoopt dat met dit radicale besluit de renstallen al vanaf komend jaar drastisch minder zullen investeren in de motorontwikkeling. Het is echter maar de vraag of dat gebeurt: bandenleverancier Michelin haalt ook het maximale uit haar laatste jaar om te kunnen winnen. Zolang er ruimte voor competitie is zullen renstallen deze zeer waarschijnlijk optimaal willen benutten. Toch houdt Mosley hoop. "Ik hoop dat de teams inzien dat ze moeten stoppen met deze verkwistende ontwikkelingen en al vanaf volgend jaar vrijwillig de motorontwikkeling bevriezen."
http://racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=14750
  maandag 31 juli 2006 @ 08:01:03 #139
65960 sanger
pi_40343135
quote:
Super Aguri wil Albers

31-7 - Super Aguri heeft Christijan Albers zaterdag een aanbieding gedaan. Dat bevestigde het management van Albers op zondag. De Japanse formatie, die wordt gesteund door Honda en die dit seizoen debuteert in de Formule 1, heeft Albers op het oog als teamgenoot van Takuma Sato.

Volgens Lodewijk Varossieau is de Engelsman Anthony Davidson de andere gegadigde. Davidson is momenteel testrijder van het fabrieksteam van Honda.

Albers heeft ook al een bod van MF1 Racing op zak. Ook zijn er gesprekken met BMW. Maar volgens Varossieau staat de markt op dit moment stil omdat iedereen afwacht wat Michael Schumacher (Ferrari) gaat doen. De zevenvoudig wereldkampioen kondigde in Duitsland aan dat hij niet eerder dan begin september een besluit bekend zal maken.

,,We nemen dit bod heel serieus’’, zei Varossieau op zondagmorgen over de aanbieding van Super Aguri. ,,Natuurlijk. We hebben gehoord dat Super Aguri volgend jaar met de auto’s van Honda rijdt.’’

foto: RACEPICTURES.COM
Bron: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10000

[ Bericht 1% gewijzigd door sanger op 31-07-2006 08:06:35 ]
pi_40343239
quote:
Midland's gediskwalificeerd 31-07-2006
De FIA heeft na de Grand Prix van Duitsland bekend gemaakt dat het beide wagens van Midland F1 heeft gediskwalificeerd wegens het gebruik van illegale achtervleugels. De bolides van Christijan Albers en Tiago Monteiro hadden té flexibele vleugels, en dat vonden de stewards en de FIA niet goed. Albers finishte in de Duitse Grand Prix als dertiende, ruim voor Tiago Monteiro die laatste werd.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 31 juli 2006 @ 08:23:47 #141
65960 sanger
pi_40343270
quote:
Gascoyne in gesprek met MF1 Racing

31-7 - Ontwerper Mike Gascoyne is in gesprek met MF1 Racing om een technische functie te vervullen. Afgelopen weekeinde bezocht Gascoyne het motorhome van MF1 Racing. Hij sprak daar met teambaas Colin Kolles.

De Engelsman, die een paar maanden geleden door Toyota naar huis werd gestuurd, is op zoek naar een nieuwe baan. Gascoyne werkte eerder voor Jordan, Renault en Toyota. Kolles benadrukte tegenover FORMULE 1 RaceReport dat James Key de technische directeur blijft, mocht Gascoyne bij MF1 Racing in dienst komen.

Bron: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=9999
  maandag 31 juli 2006 @ 08:25:06 #142
65960 sanger
pi_40343280
quote:
Renault wil proberen de FIA te bewegen het team vrijstelling te verlenen teneinde gebruik te mogen maken van het veelbesproken dempsysteem dat sinds kort illegaal is verklaard. Het team hoopt aanstaande zondag in Hongarije al weer aan de start te verschijnen met twee auto’s uitgerust met het systeem.

Het nieuws komt na een bijzonder teleurstellend weekend voor de Franse autofabrikant. Coureurs Fernando Alonso en Giancarlo Fisichella konden door blaren op de banden in Duitsland niet veel beginnen tegen de oppermachtige Ferrari’s.

Het tempogebrek van de Renaults is waarschijnlijk slechts ten dele toe te schrijven aan het verboden dempsysteem. Vaststaat echter dat het gemis van het systeem, dat trillingen van de banden moet opvangen en zo optimale aërodynamische prestaties beoogt te bereiken, alles behalve hielp.

Aan het begin van het weekend hadden de permanente stewards die de FIA heeft aangesteld het systeem nog goedgekeurd, waarna opvallend genoeg de FIA zelf in beroep ging tegen de uitspraak van stewards, die overigens onder leiding staan van Tony Scott Andrews, een van degenen die verantwoordelijk waren voor het verbannen naar de laatste startrij van Michael Schumacher in Monaco.

Het beroep zal pas gehoord worden na de Grand Prix van Hongarije. Renault had het systeem voor de race in Duitsland in ieder geval verwijderd zodat het team niet het risico zou lopen vandaag behaalde punten te verliezen door een eventuele diskwalificatie achteraf, mocht het beroep van de FIA succesvol zijn.

Het team is nu van mening dat het oneerlijk is om het team nog een race te benadelen in afwachting van de uitspraak. Hoofdingenieur Pat Symonds van Renault hoopt op enige clementie van de FIA: “Het is min of meer een verzoek aan hen om de zaak eens uit een ander oogpunt te bekijken.”

Hij is echter niet van mening dat het de problemen van vandaag volledig zal verhelpen: “Ik denk niet het een het ander helemaal kan verklaren. Ik wil er verder niet veel over kwijt, behalve dat we denken te weten waar het probleem ligt.”

Geplaatst: 30-07-2006 (20:05:24)
Bron: http://www.f1today.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door sanger op 31-07-2006 08:31:22 ]
  maandag 31 juli 2006 @ 08:48:09 #143
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_40343474
Illegaal is illegaal...
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  maandag 31 juli 2006 @ 08:54:00 #144
65960 sanger
pi_40343545
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:48 schreef SupaMario het volgende:
Illegaal is illegaal...
De FIA verklaart het illegaal, de Marshalls legaal.

In afwachting van de uitspraak kan ik me voorstellen dat Renault het gewoon gaat gebruiken.
pi_40343705
quote:
Op maandag 31 juli 2006 08:54 schreef sanger het volgende:

[..]

De FIA verklaart het illegaal, de Marshalls legaal.

In afwachting van de uitspraak kan ik me voorstellen dat Renault het gewoon gaat gebruiken.
Dat zou niet slim zijn gezien de uitspraak pas na de gp van hongarije is , het risico om de punten die ze halen te verliezen zal ze op dit moment te groot zijn , ze staan op het punt hun kop positie in het wk te verliezen. voor constructeurs.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 31 juli 2006 @ 09:31:28 #146
65960 sanger
pi_40344009
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:10 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat zou niet slim zijn gezien de uitspraak pas na de gp van hongarije is , het risico om de punten die ze halen te verliezen zal ze op dit moment te groot zijn , ze staan op het punt hun kop positie in het wk te verliezen. voor constructeurs.
ja kunt ook andersom redeneren. Zolang er geen uitspraak is, en de marshalls het tijdens de keuring in Hongarije goedkeuren, is het niet illegaal!
pi_40345444
het maakt opzich niet uit wat de marshalls zeggen, de fia heeft vermoedelijk wel het recht om achter af nog straffen uit te delen en renault zal dat risico gewoon nooit nemen.
pi_40345980
quote:
Op maandag 31 juli 2006 09:31 schreef sanger het volgende:

[..]

ja kunt ook andersom redeneren. Zolang er geen uitspraak is, en de marshalls het tijdens de keuring in Hongarije goedkeuren, is het niet illegaal!
Die gok die nemen ze NOOIT , ze lijken nu al wat terrein te verliezen op ferrari en als de fia daar nog is bij zou helpen is dat het voordeel van ferrari wat ze simpel kunnen voorkomen door het niet mee te nemen naar de volgende gp.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 31 juli 2006 @ 18:38:22 #149
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40359005
quote:
Karthikeyan aast op racezitje voor 2007

Narain Karthikeyan wil volgend graag jaar weer races rijden. De Indiër is dit seizoen testcoureur bij Williams, maar heeft tot dusver nog niet veel voor het team gereden.

De voormalig Jordan-coureur zei tegen de Indiase media: "Als rijder wil je zondag natuurlijk graag racen. Ik denk dat ik voldoende ervaring heb opgedaan tijdens mijn werk voor een topteam als Williams. Mijn eerste doel was om de eerste Indiase F1-coureur te worden. Nu is het mijn doel om regelmatig punten te scoren. Ik heb daarvoor eerst wel een team nodig waarmee ik elke race in de top-acht kan eindigen."
Ik was bijna vergeten dat hij bij Williams zit. Daar hoor je echt nooit iets over...
Zou hij zelf wel beseffen dat hij alleen bij Williams zit als 4e rijder vanwege de sponsorgelden van Tata?
  maandag 31 juli 2006 @ 19:01:02 #150
65960 sanger
pi_40359730
quote:
Wat ik me dan afvraag is of hij benaderd is al paydriver of paiddriver.
pi_40364892
quote:
Renault in Hongarije met massadempers

Renault maakt aankomend weekend tijdens de Grand Prix van Hongarije weer gebruik van massadempers. De internationale autosportbond FIA heeft een verklaring uitgegeven waarin het laat weten dat het Renault geen punten zal afnemen als het beroep van de stewards wordt gewonnen.

In eerste instantie was het team van Flavio Briatore uit op volledige dispensatie, maar zover wilde de FIA niet gaan. Wel krijgt Renault een beetje haar zin, want de FIA is de renstal nu alsnog tegemoet gekomen.

Renault had dit verzoek ingediend omdat het nog wel enige weken (op z’n vroegst tot eind augustus) kan duren voordat het door de FIA aangetekende beroep wordt behandeld. En dat vond het team weer oneerlijk.

Alleen wilde Renault niet het risico nemen dat het punten kwijtraakt als blijkt dat de FIA toch in het gelijk wordt gesteld. Daarom heeft de FIA nu een beetje water bij de wijn gedaan, meldt Autosport. De autosportbond heeft het team verzekerd er niet op uit zijn Renault een straf op te leggen mits het in het gelijk wordt gesteld.

Het is onduidelijk of er nu door een ander team protest wordt ingediend tegen de massadempers van Renault.
Bron
  maandag 31 juli 2006 @ 21:31:15 #152
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40365171
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:42:12 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 31 juli 2006 @ 21:47:16 #153
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40365719
Punten afpakken na de race
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:09:05 #154
65960 sanger
pi_40376129
Dus toch! Ik voorspelde het al een beetje.

Denk dat andere teams er tegen in beroep gaan Zelfde als met de vleugels. Ondanks dat de stewards ze goedkeurde mochten Ferrari en BMW niet met de vleugel racen. Dat is toen ook gehonoreerd door de teams.
pi_40392659
vandaag @ Spa-Francorchamps geweest, bleek dat Toyota aan het testen was, met Panis als coureur (?).

filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=3514206833703916394&hl=nl

[ Bericht 11% gewijzigd door anrie_hezjeu op 01-08-2006 19:55:01 ]
pi_40394526
Kubica vervangt Villeneuve in Hongarije
Robert Kubica fungeert komend weekend in de Grand Prix van Hongarije als tweede coureur bij BMW Sauber. De 21-jarige Pool vervangt Jacques Villeneuve, die te veel hinder ondervindt van de gevolgen van zijn crash afgelopen zondag in Hockenheim.

Dat heeft het Duits-Zwitserse fusieteam dinsdagavond bekendgemaakt. Kubica wordt daarmee de eerste Pool in de historie die deelneemt aan een Grand Prix. Wie de rol van vrijdagcoureur in Budapest van hem overneemt is vooralsnog onduidelijk.

BMW Motorsport-directeur Mario Theissen: ,,Jacques heeft ons laten weten dat hij als gevolg van de crash in Hockenheim niet fit is om te racen. Robert heeft tot op heden een geweldige indruk achter gelaten, zowel in de tests als in de vrije trainingen op de vrijdagen. Nu kan hij laten zien wat hij kan in een Formule 1-race. We hebben echter nog niet besloten wie de resterende races van dit jaar en volgend jaar in de tweede auto rijdt.?

Kubica heeft er zin in. ,,Ik had mijzelf voorbereid op een heel jaar niet racen. Ik ben dus heel blij met deze kans?, zegt hij. ,,Tegelijkertijd ben ik trots dat BMW Sauber zo veel vertrouwen heeft in mij. En ik ga er alles aan doen om ze niet teleur te stellen.?

http://formule1.info/pagina_nieuws.php?id=10020

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.. Als hij het erg goed doet lijkt het me niet dat albers volgend jaar nog een kans maakt op een bmw stoeltje..
pi_40394599
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef anrie_hezjeu het volgende:
vandaag @ Spa-Francorchamps geweest, bleek dat Toyota aan het testen was, met Panis als coureur (?).

[afbeelding]

[afbeelding]

filmpje:
http://video.google.nl/videouploadfinished?docid=3514206833703916394&filename=wsb64__dG95b3RhXzAxMDgwNg.MOV
Dacht dat ze niet meer mochten testen ivm de zomerstop?
pi_40398236
Zomerstop ?

Er is pas een race geweest, en dit weekend weeral een race. Maar dit is gewoon een "shakedown" volgens mij. Even kijken of de auto's wel degelijk werken...en daarna richting Hongarije. Geen echte test waarbij 100 rondjes worden gereden.

Leuk filmpje, bedankt !
88mph
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:11:38 #159
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40403387
Robert Kubica zal floppen let op mijn woorden..
( "Bad Scenario"Het zou wel een naaistraak van doc Mario zijn mocht hij Villeneuve zo poberen te dumpen )
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:13:11 #160
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40403429
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef TimoBasso het volgende:
( "Bad Scenario"Het zou wel een naaistraak van doc Mario zijn mocht hij Villeneuve zo poberen te dumpen )
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:31:19 #161
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40403960
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:13 schreef WEST het volgende:

[..]

Haal jij maar alvast je Nascar petje op
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:08:47 #162
65960 sanger
pi_40409687
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef TimoBasso het volgende:
Aan de ene kant hoop ik het wel ivm kansen voor Albers.

Aan de andere kant gun ik het hem wel. Hij doet het op de vrijdagen uitermate goed
pi_40410873
Altijd leuk, weer een racedebutant
pi_40411185
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 09:08 schreef sanger het volgende:

[..]

Aan de ene kant hoop ik het wel ivm kansen voor Albers.

Aan de andere kant gun ik het hem wel. Hij doet het op de vrijdagen uitermate goed
ja maar je weet niet of hij telkens die rondjes met een bijna lege tank rijdt om indruk te maken. iets wat ze volgens mij bij Red bull ook nog wel eens willen doen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:46:55 #165
65960 sanger
pi_40411650
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:27 schreef staticdata het volgende:

[..]

ja maar je weet niet of hij telkens die rondjes met een bijna lege tank rijdt om indruk te maken. iets wat ze volgens mij bij Red bull ook nog wel eens willen doen.
Dat lijkt mij niet het voordeel van een vrijdagcoureur benutten. Die heb je zodat je meer data kan verzamelen. Ik bedoelde ook niet de snelle rondetijden aan het einde van de trainingen, maar meer de constante tijden tijdens de eerdere delen van de VT.

Meestal krijgen ze dan wel 1 run in kwali set up aan het eind van de VT.
pi_40422314
das toch geen nieuws Googol.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40422702
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef Spooky4u het volgende:
das toch geen nieuws Googol.
voor degenen die me kennen : wel voor mij
Calm down, please!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:32:22 #169
65960 sanger
pi_40422818
Wel leuk indd, zijn dat dezelfde sims al waar wij op gezeten hebben?
pi_40423583
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef sanger het volgende:
Wel leuk indd, zijn dat dezelfde sims al waar wij op gezeten hebben?
jup
Calm down, please!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:51:43 #171
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_40424980
Rosberg en Wurz rijden in 2007 voor Williams.
Wurz Webber
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:29:32 #172
65960 sanger
pi_40427096
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:54 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

jup
Cool hoor.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:47:47 #173
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40427630
Webber zal wel ergens anders aan de bak kunnen, maar hij mag van mij wel helemaal uit de F1 moven.. Ik heb weinig met Webber, hij is imo zwaar overschat. Bij Jaguar heeft hij goede dingen laten zien, maar tot op heden heeft hij bij Williams amper tot niks laten zien.

Webber.

Te gek voor Wurz, hopelijk gaan we daar nog veel van zien.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:50:45 #174
65960 sanger
pi_40427706
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Webber zal wel ergens anders aan de bak kunnen, maar hij mag van mij wel helemaal uit de F1 moven.. Ik heb weinig met Webber, hij is imo zwaar overschat. Bij Jaguar heeft hij goede dingen laten zien, maar tot op heden heeft hij bij Williams amper tot niks laten zien.

Webber.

Te gek voor Wurz, hopelijk gaan we daar nog veel van zien.
Behalve altijd sneller zijn dan zijn teamgenoot.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:55:02 #175
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_40427825
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef sanger het volgende:

[..]

Behalve altijd sneller zijn dan zijn teamgenoot.
Tjsa, hoeveel jaren rijdt Rosberg al mee in de koningsklasse van de autosport? en dan praat ik puur over het rijden van races in de F1. Webber is niet slecht of zo, maar ik heb er weinig mee.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:57:14 #176
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40427888
liever webber dan die grijze muis met de naam Wurz
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:13:22 #177
65960 sanger
pi_40428423
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Tjsa, hoeveel jaren rijdt Rosberg al mee in de koningsklasse van de autosport? en dan praat ik puur over het rijden van races in de F1. Webber is niet slecht of zo, maar ik heb er weinig mee.
Ik heb er ook weinig mee indd. Ik constateer alleen dat hij wel altijd sneller is dan zijn teamgenoot. Dat zijn teamgenoot nu onervaren isis daarbij wel een kanttekening.
pi_40428494
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:33:07 #179
65960 sanger
pi_40429110
quote:
Terugkeer in 2008 niet zeker
’Ross Brawn neemt sabbatical’

Ross Brawn, technisch-directeur bij Ferrari, neemt volgend jaar vrijaf. Of hij in 2008 terugkeert is niet geheel zeker.

Dat onthult het doorgaans goed geïnformeerde Engelse tijdschrift Autosport in haar later deze week te verschijnen nieuwste editie. De 51-jarige Engelsman werkte de afgelopen vijftien jaar onafgebroken samen met Michael Schumacher. Eerst bij Benetton (vanaf 1991), later bij Ferrari (vanaf 1996). De Duitse coureur behaalde al zijn zeven wereldtitels met Brawn aan de pitmuur. De twee onderhouden een zeer stevige band.

De beslissing van Brawn er minstens een jaar tussenuit te knijpen zou er op kunnen wijzen dat Schumacher eind dit jaar stopt met racen en dat Kimi Raikkonen zijn opvolger wordt bij de Scuderia. Maar Autosport zegt over aanwijzingen te beschikken dat Raikkonen en Schumacher volgend jaar samen rijden, daarmee het sterkste koppel vormend sinds Ayrton Senna en Alain Prost bij McLaren (1988-’89). Wordt ongetwijfeld spoedig vervolgd.

Bron
pi_40429386
Als brawn echt kapt zal Schumacher ook stoppen den ik ja.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:45:49 #181
65960 sanger
pi_40429532
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
Als brawn echt kapt zal Schumacher ook stoppen den ik ja.
exactly my thoughts
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:47:32 #182
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_40429580
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:33 schreef sanger het volgende:

[..]

Bron
pi_40429728
Eerst zien, dan geloven.

Maar het zal best wel waar kunnen zijn.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:56:45 #184
65960 sanger
pi_40429939
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 20:47 schreef WEST het volgende:

[..]

Niet te snel juichen he WEST
pi_40430305
Ik vind Brawn dan nog de meest sympatieke vent bij Ferrari
Calm down, please!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:28:45 #186
65960 sanger
pi_40431108
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind Brawn dan nog de meest sympatieke vent bij Ferrari
Stefano Dominicano
pi_40431335
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 21:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Stefano Dominicano
Paul Stoddard !
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:04:55 #188
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40432482
Damn hoop dat t fake is. Denk 't wel

[ Bericht 68% gewijzigd door TommyGun op 02-08-2006 22:53:42 ]
pi_40434057
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

voor degenen die me kennen : wel voor mij
Dat was natuurlijk op de F1 meet he... toen ik niet kon... baal er nog steeds van
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_40434358
quote:
Alexander Wurz keert terug in de Formule 1.
OXFORD (ANP) - Alexander Wurz keert terug in de Formule 1. De Oostenrijker is volgend jaar de tweede coureur van Williams. Hij vormt bij de Britse renstal dan een ploeg met Nico Rosberg. Wurz vervangt de Australiër Mark Webber die geen nieuwe verbintenis krijgt.

De 32-jarige Wurz reed van 1997 tot 2000 voor Benetton. Daarna fungeerde hij onder meer als testrijder voor McLaren-Mercedes. Wurz kwam 53 keer in de Formule 1 uit.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:54:02 #191
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_40434384
Kijk eens hoger Spooky
  donderdag 3 augustus 2006 @ 00:21:21 #192
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_40437239
Mocht Villeneuve ermee stoppen..heeft Alexander Wurz per direct mijn support
pi_40440839
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:54 schreef TommyGun het volgende:
Kijk eens hoger Spooky
Jamaar, dat valt toch niet op!

Via quote is dat toch veel duidelijker
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 08:26:22 #194
65960 sanger
pi_40440942
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef TommyGun het volgende:
Damn hoop dat t fake is. Denk 't wel
Wat stond hier?
pi_40441046
Sabatical van Brawn
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 09:40:24 #196
65960 sanger
pi_40441689
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Sabatical van Brawn
Tnx
pi_40443999
Wurz Ik mag toch hopen dat iemand Webber nog in een goeie wagen steekt, hij heeft niet veel kunnen laten zien maar ik vind t toch 1 van de sympathiekste coureurs, zowel in de paddock en zeker ook op de baan..
pi_40444546
Dat was McNish ook, maar die is ook nooit veel verder als Toyota gekomen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 3 augustus 2006 @ 11:42:12 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_40444815
Webber vindt vast nog wel ergens een stoeltje...
pi_40444900
ik heb er ook al 1 gevonden

Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')