nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je vreselijke domme reacties.
We weten ondertussen dat je een fan bent van Montoya en dat je Schumacher niet mag.
Maar wat heeft het nou in godsnaam voor nut om op elke post over Montoya, en over hem gaat het nieuws nu, niet over Schumacher, te beantwoorden met een of ander zielig antwoord in de richting van Schumacher.
Proveer je eens volwassen te gedragen, ook al ben je het niet.
Jij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef WEST het volgende:
[..]
nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag.wie is er dan zielig
quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:47 schreef MrX1982 het volgende:
Kan West niet gewoon zijn account aan de wilgen hangen net zoals zijn grote idool Montoya zijn F1 helm aan de wilgen hangt.
Twee vliegen in een klap.
Wie kraakt er coureurs af die hij mag?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef WEST het volgende:
nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag.
ik maar omdat jullie het ook doen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie kraakt er coureurs af die hij mag?
coureurs afkraken die je magquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef WEST het volgende:
[..]
nee jullie zijn lekker om gelijk coureurs af te kraken die je mag.wie is er dan zielig
Hear, hear. Ik ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef Bruce117 het volgende:
haal ik Albers er nog niet bij, terwijl ik het toch echt een vreselijk omhooggevallen kwal vind.
Jij ookquote:
ah dat mag.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:07 schreef kwintenstraler het volgende:
Net of het duo Todt/Brawn nooit van dit soort uitspraken doet![]()
Liever Renault dan Ferrari. Persoonlijk hoop ik niet dat we bij McLaren een rijdersduo krijgen bestaande uit Kimi en Alonso, hoe mooi dat op papier ook mag zijn. Ik zie liever deze toppers bij verschillende teams rijden en dat ze dan tegen elkaar racen.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef Atreidez het volgende:
Bij Renault is toch geen ruimte meer... daar gaat Kimi al naartoe
Bij McLaren is het toch ook gebruikelijk dat de coureurs elkaar racen?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Liever Renault dan Ferrari. Persoonlijk hoop ik niet dat we bij McLaren een rijdersduo krijgen bestaande uit Kimi en Alonso, hoe mooi dat op papier ook mag zijn. Ik zie liever deze toppers bij verschillende teams rijden en dat ze dan tegen elkaar racen.
http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=124689quote:Renault boss wants Raikkonen
18 July 2006
For months everyone has been speculating over where Kimi Raikkonen will race in 2007. The Finnish driver has endured a difficult season at McLaren and his current contract expires at the end of the season.
Fernando Alonso will join McLaren next season from Renault, but the Woking-based team has not clarified who will be his team mate. Latest reports are suggesting that Alonso could do a switch with Raikkonen. Renault has now revealed Raikkonen is an interesting option for them for next season.
"It is not a secret that we are talking with Raikkonen, he is a priority to us. If we could come to an agreement we would be very satisfied because we would have signed one of the greatest drivers at the moment and apart from that he is still very young," Renault president Alain Dassas told the French media during a lunch.
Speaking about Renault's current Finn, Heikki Kovalainen, Dassas said about his option to race at Renault next season: "To have a driver without experience like him would be a risk. In the current Formula 1 series you need fast results and that can be a problem for a newcomer."
Jup.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Bij McLaren is het toch ook gebruikelijk dat de coureurs elkaar racen?
Gezien de ontwikkeling bij Midland denk ik niet dat SA dit seizoen daar nog voorbij zal gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja idd, maar hij zal vast wel iets sneller gaan.
Het is maar goed dat Midland de laatste tijd ook eindelijk wat meer test, anders hebben ze straks de Aguri's voor zich staan.
Bronquote:FIA verbiedt ’Twin Towers’
BMW Sauber rijdt niet langer met de radicale ‘Twin Towers’ op de neuzen van de F1.06. Het gebruik van de opmerkelijke aërodynamische hulpmiddelen is door de internationale autosportbond FIA per onmiddellijk verboden.
Dat heeft de FIA zondag in een aan alle teams gerichte brief laten weten, zo meldt de Engelse televisiezender ITV op haar website. De reden? Hoe kan het ook anders…veiligheid. De ‘Twin Towers’ belemmeren het zicht van de coureurs, meent de FIA. En daarom is het gebruik van de neusvleugels niet langer toegestaan. ,,Tenzij er duidelijk aangetoond kan worden dat het geen nadelige invloed heeft op het zicht.”
BMW Sauber was niet bereikbaar voor commentaar.
Bronquote:Williams in zee met Toyota
Na maandenlange geruchten is het nu officieel: Williams zal de komende jaren gebruik maken van Toyota-motoren. Het Britse team heeft met Toyota een akkoord bereikt over een contract voor drie seizoenen. Williams zal de beschikking krijgen over dezelfde motorspecificatie als het team van Toyota.
Beide partijen steken hun blijdschap over de samenwerking niet onder stoelen of banken. "Het is fantastisch om samen te gaan werken met een team dat zo'n grote staat van dienst heeft in de sport", zegt Toyota's vice-president Kazuo Okamoto. Ook John Howett, de president van Toyota Motorsport, is verheugd. "We hopen dat deze samenwerking voor beide partijen een stap voorwaarts zal betekenen. Hopelijk kunnen Williams en Toyota elkaar naar de top loodsen."
"Dit contract met Toyota is voor Williams van cruciaal belang", stelt ook Williams-teambaas Frank Williams. "Toyota is een bedrijf met een enorm goede reputatie, ze staan er om bekend dat ze in elke tak van sport weten te slagen. We zijn er trots op dat we de komende drie jaar gebruik kunnen maken van hun motoren."
Die op 1 minuut 18 gelanceerd word.......weet iemand wie dat was?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Kan me er niet heel veel meer van herinneren maar hij reed toen toch een hele sterke race?
Btw. leuk filmpje gevonden met crashes van de afgelopen jaren formule 1.
http://www.youtube.com/watch?v=gfULMprkpKY&search=crashes%20car%20formula
Rubens Barichello op San Marino 1994 tijdens de VT.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Die op 1 minuut 18 gelanceerd word.......weet iemand wie dat was?
Die knalt er wel heel hard af
quote:Duitse circuits willen F1-race delen
Uitgegeven: 27 juli 2006 13:22
Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 13:25
HOCKENHEIM - De twee Duitse F1-circuits stellen voor om de Duitse Grand Prix vanaf volgend jaar elk om beurt te organiseren. F1-baas Bernie Ecclestone zal het voorstel van Hockenheim en de Nurburgring komend weekend bestuderen en hoogstwaarschijnlijk ook goedkeuren.
Ecclestone gaf de voorbije maanden al te kennen dat een aantal Europese races moet verdwijnen om plaats te maken voor nieuwe bestemmingen. De kans dat Duitsland in de toekomst nog over twee F1-races zou beschikken werd daardoor heel klein. Bovendien leverden de races in Hockenheim en Nurburg de voorbije jaren veel minder winst op.
De twee circuits besloten dus het zekere voor het onzekere te nemen en werkten een eigen voorstel uit. In 2007 en 2009 mag de Nurburgring de race organiseren. In 2008 en 2010 kunnen de fans op het circuit van Hockenheim terecht.
http://racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=14750quote:FIA bevriest motoren vanaf 2008
FIA-voorzitter Max Mosley heeft door middel van een schrijven aan alle teams zaterdagmorgen medegedeeld dat de motorenontwikkeling vanaf 2008 volledigfoto bevroren zal worden. De FIA zet deze stap omdat de renstallen, ondanks meermaals verschoven deadlines, niet tot unanieme overeenstemming zijn gekomen over een plan om de kosten van de motorontwikkeling drastisch te reduceren.
De renstallen zijn bijvoorbeeld maandenlang in onderhandeling geweest met elkaar om stukje bij beetje aan een volledige bevriezing van de ontwikkeling te knabbelen. De grote fabrikanten willen een van hun belangrijkste paradepaardjes niet zomaar opgeven terwijl afhankelijke teams als Midland eisten dat zij de beschikking bleven krijgen over een competitief motorblok.
Ook het laatste plan in dit opzicht, een motorenfonds voor de kleinere teams, kon geen unanieme steun verwerven omdat de betrokken partijen het niet eens konden worden over het bedrag dat in het fonds gestort moest worden en hoeveel een motor per stuk zou mogen kosten. Unanieme steun was sinds 1 juli noodzakelijk, omdat een dag daarvoor de deadline voor het indienen van een motorenplan verstreek.
Na vier weken wachten en het verschuiven van deze deadline, om de renstallen speelruimte te geven in hun voordeel, heeft de bond nu de knoop doorgehakt en van haar recht om plannen door te drukken met het oog op de veiligheid, de motorenbevriezing doorgevoerd. Dat betekent dat vanaf 2008 de motorontwerpen, als ingediend in juni 2006 meerdere jaren zullen worden toegepast op de Formule 1-wagens. Dat betekent tevens dat ontwikkelingen tussen nu en november 2007 nadien zullen worden teruggedraaid en enkel voor het moment zelf bruikbaar zijn.
"Nadat de deadline inmiddels een paar weken verstreken is moeten we concluderen dat het het beste is de discussie te beëindigen en ons te richten op waar we vanaf het begin van uitgegaan zijn", omschrijft Mosley de stap.. "Dat betekent dat de motoren die we in 2008 zullen gebruiken, diegene zijn die vorige maand als ontwerp zijn ingediend."
Mosley hoopt dat met dit radicale besluit de renstallen al vanaf komend jaar drastisch minder zullen investeren in de motorontwikkeling. Het is echter maar de vraag of dat gebeurt: bandenleverancier Michelin haalt ook het maximale uit haar laatste jaar om te kunnen winnen. Zolang er ruimte voor competitie is zullen renstallen deze zeer waarschijnlijk optimaal willen benutten. Toch houdt Mosley hoop. "Ik hoop dat de teams inzien dat ze moeten stoppen met deze verkwistende ontwikkelingen en al vanaf volgend jaar vrijwillig de motorontwikkeling bevriezen."
Bron: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10000quote:Super Aguri wil Albers
31-7 - Super Aguri heeft Christijan Albers zaterdag een aanbieding gedaan. Dat bevestigde het management van Albers op zondag. De Japanse formatie, die wordt gesteund door Honda en die dit seizoen debuteert in de Formule 1, heeft Albers op het oog als teamgenoot van Takuma Sato.
Volgens Lodewijk Varossieau is de Engelsman Anthony Davidson de andere gegadigde. Davidson is momenteel testrijder van het fabrieksteam van Honda.
Albers heeft ook al een bod van MF1 Racing op zak. Ook zijn er gesprekken met BMW. Maar volgens Varossieau staat de markt op dit moment stil omdat iedereen afwacht wat Michael Schumacher (Ferrari) gaat doen. De zevenvoudig wereldkampioen kondigde in Duitsland aan dat hij niet eerder dan begin september een besluit bekend zal maken.
,,We nemen dit bod heel serieus’’, zei Varossieau op zondagmorgen over de aanbieding van Super Aguri. ,,Natuurlijk. We hebben gehoord dat Super Aguri volgend jaar met de auto’s van Honda rijdt.’’
foto: RACEPICTURES.COM
bronquote:Midland's gediskwalificeerd 31-07-2006
De FIA heeft na de Grand Prix van Duitsland bekend gemaakt dat het beide wagens van Midland F1 heeft gediskwalificeerd wegens het gebruik van illegale achtervleugels. De bolides van Christijan Albers en Tiago Monteiro hadden té flexibele vleugels, en dat vonden de stewards en de FIA niet goed. Albers finishte in de Duitse Grand Prix als dertiende, ruim voor Tiago Monteiro die laatste werd.
quote:Gascoyne in gesprek met MF1 Racing
31-7 - Ontwerper Mike Gascoyne is in gesprek met MF1 Racing om een technische functie te vervullen. Afgelopen weekeinde bezocht Gascoyne het motorhome van MF1 Racing. Hij sprak daar met teambaas Colin Kolles.
De Engelsman, die een paar maanden geleden door Toyota naar huis werd gestuurd, is op zoek naar een nieuwe baan. Gascoyne werkte eerder voor Jordan, Renault en Toyota. Kolles benadrukte tegenover FORMULE 1 RaceReport dat James Key de technische directeur blijft, mocht Gascoyne bij MF1 Racing in dienst komen.
Bron: http://www.f1today.nlquote:Renault wil proberen de FIA te bewegen het team vrijstelling te verlenen teneinde gebruik te mogen maken van het veelbesproken dempsysteem dat sinds kort illegaal is verklaard. Het team hoopt aanstaande zondag in Hongarije al weer aan de start te verschijnen met twee auto’s uitgerust met het systeem.
Het nieuws komt na een bijzonder teleurstellend weekend voor de Franse autofabrikant. Coureurs Fernando Alonso en Giancarlo Fisichella konden door blaren op de banden in Duitsland niet veel beginnen tegen de oppermachtige Ferrari’s.
Het tempogebrek van de Renaults is waarschijnlijk slechts ten dele toe te schrijven aan het verboden dempsysteem. Vaststaat echter dat het gemis van het systeem, dat trillingen van de banden moet opvangen en zo optimale aërodynamische prestaties beoogt te bereiken, alles behalve hielp.
Aan het begin van het weekend hadden de permanente stewards die de FIA heeft aangesteld het systeem nog goedgekeurd, waarna opvallend genoeg de FIA zelf in beroep ging tegen de uitspraak van stewards, die overigens onder leiding staan van Tony Scott Andrews, een van degenen die verantwoordelijk waren voor het verbannen naar de laatste startrij van Michael Schumacher in Monaco.
Het beroep zal pas gehoord worden na de Grand Prix van Hongarije. Renault had het systeem voor de race in Duitsland in ieder geval verwijderd zodat het team niet het risico zou lopen vandaag behaalde punten te verliezen door een eventuele diskwalificatie achteraf, mocht het beroep van de FIA succesvol zijn.
Het team is nu van mening dat het oneerlijk is om het team nog een race te benadelen in afwachting van de uitspraak. Hoofdingenieur Pat Symonds van Renault hoopt op enige clementie van de FIA: “Het is min of meer een verzoek aan hen om de zaak eens uit een ander oogpunt te bekijken.”
Hij is echter niet van mening dat het de problemen van vandaag volledig zal verhelpen: “Ik denk niet het een het ander helemaal kan verklaren. Ik wil er verder niet veel over kwijt, behalve dat we denken te weten waar het probleem ligt.”
Geplaatst: 30-07-2006 (20:05:24)
De FIA verklaart het illegaal, de Marshalls legaal.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:48 schreef SupaMario het volgende:
Illegaal is illegaal...
Dat zou niet slim zijn gezien de uitspraak pas na de gp van hongarije is , het risico om de punten die ze halen te verliezen zal ze op dit moment te groot zijn , ze staan op het punt hun kop positie in het wk te verliezen. voor constructeurs.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:54 schreef sanger het volgende:
[..]
De FIA verklaart het illegaal, de Marshalls legaal.
In afwachting van de uitspraak kan ik me voorstellen dat Renault het gewoon gaat gebruiken.
ja kunt ook andersom redeneren. Zolang er geen uitspraak is, en de marshalls het tijdens de keuring in Hongarije goedkeuren, is het niet illegaal!quote:Op maandag 31 juli 2006 09:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn gezien de uitspraak pas na de gp van hongarije is , het risico om de punten die ze halen te verliezen zal ze op dit moment te groot zijn , ze staan op het punt hun kop positie in het wk te verliezen. voor constructeurs.
Die gok die nemen ze NOOIT , ze lijken nu al wat terrein te verliezen op ferrari en als de fia daar nog is bij zou helpen is dat het voordeel van ferrari wat ze simpel kunnen voorkomen door het niet mee te nemen naar de volgende gp.quote:Op maandag 31 juli 2006 09:31 schreef sanger het volgende:
[..]
ja kunt ook andersom redeneren. Zolang er geen uitspraak is, en de marshalls het tijdens de keuring in Hongarije goedkeuren, is het niet illegaal!
Ik was bijna vergeten dat hij bij Williams zit.quote:Karthikeyan aast op racezitje voor 2007
Narain Karthikeyan wil volgend graag jaar weer races rijden. De Indiër is dit seizoen testcoureur bij Williams, maar heeft tot dusver nog niet veel voor het team gereden.
De voormalig Jordan-coureur zei tegen de Indiase media: "Als rijder wil je zondag natuurlijk graag racen. Ik denk dat ik voldoende ervaring heb opgedaan tijdens mijn werk voor een topteam als Williams. Mijn eerste doel was om de eerste Indiase F1-coureur te worden. Nu is het mijn doel om regelmatig punten te scoren. Ik heb daarvoor eerst wel een team nodig waarmee ik elke race in de top-acht kan eindigen."
Wat ik me dan afvraag is of hij benaderd is al paydriver of paiddriver.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Bron: http://www.formule1.nl/pagina_nieuws.php?id=10000
Bronquote:Renault in Hongarije met massadempers
Renault maakt aankomend weekend tijdens de Grand Prix van Hongarije weer gebruik van massadempers. De internationale autosportbond FIA heeft een verklaring uitgegeven waarin het laat weten dat het Renault geen punten zal afnemen als het beroep van de stewards wordt gewonnen.
In eerste instantie was het team van Flavio Briatore uit op volledige dispensatie, maar zover wilde de FIA niet gaan. Wel krijgt Renault een beetje haar zin, want de FIA is de renstal nu alsnog tegemoet gekomen.
Renault had dit verzoek ingediend omdat het nog wel enige weken (op z’n vroegst tot eind augustus) kan duren voordat het door de FIA aangetekende beroep wordt behandeld. En dat vond het team weer oneerlijk.
Alleen wilde Renault niet het risico nemen dat het punten kwijtraakt als blijkt dat de FIA toch in het gelijk wordt gesteld. Daarom heeft de FIA nu een beetje water bij de wijn gedaan, meldt Autosport. De autosportbond heeft het team verzekerd er niet op uit zijn Renault een straf op te leggen mits het in het gelijk wordt gesteld.
Het is onduidelijk of er nu door een ander team protest wordt ingediend tegen de massadempers van Renault.
Dacht dat ze niet meer mochten testen ivm de zomerstop?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:46 schreef anrie_hezjeu het volgende:
vandaag @ Spa-Francorchamps geweest, bleek dat Toyota aan het testen was, met Panis als coureur (?).
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpje:
http://video.google.nl/videouploadfinished?docid=3514206833703916394&filename=wsb64__dG95b3RhXzAxMDgwNg.MOV
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef TimoBasso het volgende:
Robert Kubica zal floppen let op mijn woorden..
( "Bad Scenario"Het zou wel een naaistraak van doc Mario zijn mocht hij Villeneuve zo poberen te dumpen )
Haal jij maar alvast je Nascar petje opquote:
Aan de ene kant hoop ik het wel ivm kansen voor Albers.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:11 schreef TimoBasso het volgende:
Robert Kubica zal floppen let op mijn woorden..
( "Bad Scenario"Het zou wel een naaistraak van doc Mario zijn mocht hij Villeneuve zo poberen te dumpen )
ja maar je weet niet of hij telkens die rondjes met een bijna lege tank rijdt om indruk te maken. iets wat ze volgens mij bij Red bull ook nog wel eens willen doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het wel ivm kansen voor Albers.
Aan de andere kant gun ik het hem wel. Hij doet het op de vrijdagen uitermate goed
Dat lijkt mij niet het voordeel van een vrijdagcoureur benutten. Die heb je zodat je meer data kan verzamelen. Ik bedoelde ook niet de snelle rondetijden aan het einde van de trainingen, maar meer de constante tijden tijdens de eerdere delen van de VT.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar je weet niet of hij telkens die rondjes met een bijna lege tank rijdt om indruk te maken. iets wat ze volgens mij bij Red bull ook nog wel eens willen doen.
voor degenen die me kennen : wel voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:18 schreef Spooky4u het volgende:
das toch geen nieuws Googol.
jupquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:32 schreef sanger het volgende:
Wel leuk indd, zijn dat dezelfde sims al waar wij op gezeten hebben?
Cool hoor.quote:
Behalve altijd sneller zijn dan zijn teamgenoot.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef -Hans- het volgende:
Webber zal wel ergens anders aan de bak kunnen, maar hij mag van mij wel helemaal uit de F1 moven.. Ik heb weinig met Webber, hij is imo zwaar overschat. Bij Jaguar heeft hij goede dingen laten zien, maar tot op heden heeft hij bij Williams amper tot niks laten zien.
Webber.![]()
Te gek voor Wurz, hopelijk gaan we daar nog veel van zien.
Tjsa, hoeveel jaren rijdt Rosberg al mee in de koningsklasse van de autosport? en dan praat ik puur over het rijden van races in de F1. Webber is niet slecht of zo, maar ik heb er weinig mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Behalve altijd sneller zijn dan zijn teamgenoot.
Ik heb er ook weinig mee indd. Ik constateer alleen dat hij wel altijd sneller is dan zijn teamgenoot. Dat zijn teamgenoot nu onervaren isis daarbij wel een kanttekening.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tjsa, hoeveel jaren rijdt Rosberg al mee in de koningsklasse van de autosport? en dan praat ik puur over het rijden van races in de F1. Webber is niet slecht of zo, maar ik heb er weinig mee.
quote:Terugkeer in 2008 niet zeker
’Ross Brawn neemt sabbatical’
Ross Brawn, technisch-directeur bij Ferrari, neemt volgend jaar vrijaf. Of hij in 2008 terugkeert is niet geheel zeker.
Dat onthult het doorgaans goed geïnformeerde Engelse tijdschrift Autosport in haar later deze week te verschijnen nieuwste editie. De 51-jarige Engelsman werkte de afgelopen vijftien jaar onafgebroken samen met Michael Schumacher. Eerst bij Benetton (vanaf 1991), later bij Ferrari (vanaf 1996). De Duitse coureur behaalde al zijn zeven wereldtitels met Brawn aan de pitmuur. De twee onderhouden een zeer stevige band.
De beslissing van Brawn er minstens een jaar tussenuit te knijpen zou er op kunnen wijzen dat Schumacher eind dit jaar stopt met racen en dat Kimi Raikkonen zijn opvolger wordt bij de Scuderia. Maar Autosport zegt over aanwijzingen te beschikken dat Raikkonen en Schumacher volgend jaar samen rijden, daarmee het sterkste koppel vormend sinds Ayrton Senna en Alain Prost bij McLaren (1988-’89). Wordt ongetwijfeld spoedig vervolgd.
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:41 schreef Joene het volgende:
Als brawn echt kapt zal Schumacher ook stoppen den ik ja.
quote:
Niet te snel juichen he WESTquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:06 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind Brawn dan nog de meest sympatieke vent bij Ferrari
Paul Stoddard !quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
voor degenen die me kennen : wel voor mij
quote:Alexander Wurz keert terug in de Formule 1.
OXFORD (ANP) - Alexander Wurz keert terug in de Formule 1. De Oostenrijker is volgend jaar de tweede coureur van Williams. Hij vormt bij de Britse renstal dan een ploeg met Nico Rosberg. Wurz vervangt de Australiër Mark Webber die geen nieuwe verbintenis krijgt.
De 32-jarige Wurz reed van 1997 tot 2000 voor Benetton. Daarna fungeerde hij onder meer als testrijder voor McLaren-Mercedes. Wurz kwam 53 keer in de Formule 1 uit.
Jamaar, dat valt toch niet op!quote:
Wat stond hier?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:04 schreef TommyGun het volgende:
Damn hoop dat t fake is. Denk 't wel![]()
Tnxquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:42 schreef Spooky4u het volgende:
Sabatical van Brawn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |