"Rascism is bad, m'kay?"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Queen_Bee het volgende:
En wat klinkt Beckham als een broekie trouwens
Ik had m nog nooit eerder gehoord hehe, laatst op de NOS ofzo voor 't eerst, ik moest wel ff grinnikenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:43 schreef Pek het volgende:
[..]
"Rascism is bad, m'kay?"
Ik moet altijd aan Michael Jackson denken als ik hem hoor praten![]()
De kop van Rooney, spelers van kutclubs als Chelsea en SCUM, de saaiste coach ooit en die achterlijke Engelsen die denken dat ze de beste van de wereld zijn. Genoeg redenenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:42 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Alleen die kop van Rooney is al een reden om voor de ander te zijn.
Ik ben heel consequent, ik heb ook een grafhekel aan Kuijtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:46 schreef Houniet het volgende:
die kop van rooneynee kuijt is lekker
[afbeelding]
Kijk liever naar Beckham jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben heel consequent, ik heb ook een grafhekel aan Kuijt
Er is ook niet echt een reden om tevreden te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef venomsnake het volgende:
Ze zijn niet tevreden over het spel van Engeland bij de BBC
Het schiet niet echt op nee. Nou ja, een scenario als in de 8e finale WK 1990 zou ik niet erg vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:49 schreef dvdfreak het volgende:
Engelse hadden al voor moeten staan
Voor de mensen die 'm nog niet kennen:quote:
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Voor de mensen die 'm nog niet kennen:
[afbeelding]
![]()
![]()
'k Wilde het zelf niet zeggenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:59 schreef Houniet het volgende:
wat een lelijke supporters zeg
ik ookquote:
He?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Houniet het volgende:
"Daar is mevrouw beckham, achter die grote zonnebril! en dat niet alleen trouwens!"
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Bruce117 het volgende:
"De vrouw van Beckham achter de enorme zonnebril. Dat niet alleen trouwens."
Wat bedoelde de commentator daar nou mee
zap.to/bbcquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
Wie mept de commentator even neer? Mijn god wat een pauper.
iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
Zet het geluid uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
Nou ja mooi. Veel nepper kunnen ze niet zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:12 schreef Pritt het volgende:
Mevrouw Beckham had een mooie borstpartij zo in dat shirtje.
Nee echt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:13 schreef popolon het volgende:
Beckham huilt.
niet op bbcquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
Zijn die dingen niet fucking hardquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:13 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nou ja mooi. Veel nepper kunnen ze niet zijn.
Enorm waren ze wel
Yep, de commentator zei het net.quote:
Janken krengquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Nu moet Maniche huilen
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
*tik op schouder*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH MIJN HOOFD LIGT OPEN!!!!![]()
![]()
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:15 schreef Asskicker14 het volgende:
De trukendoos gaat langzaamaan weer open.
quote:
iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
*tik op schouder*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH MIJN HOOFD LIGT OPEN!!!!![]()
![]()
Ik wil wel even voor je gaan voelen, maar dat zal becks niet goed vindenquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
57 mins Maniche dives miserably after being breathed at by Hargreaves. The ref tells him to get up, think of the children and all that.
Ach, hij ging zelf vaker vreemd tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je gaan voelen, maar dat zal becks niet goed vinden
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:17 schreef popolon het volgende:
Het Engelse Comedy Capers team tegen de Acrobatiek en Duikvlucht beoefenaars uit Portugal.
trappen in het kruis van carvalhoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
TV staat uit... waarom krijgt Rooney rood?
hij trapte Carvalho met zijn noppen in zijn zaakje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
Trapte er één in z'n noten, de scheids stond op 1 meter 87 er vandaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
Toch niet met opzetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef golfer het volgende:
Terechte rode kaart.
Smerige trap van Rooney.
Hij had harder moeten trappenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij trapte Carvalho met zijn noppen in zijn zaakje.
en best hard ook.![]()
Scheids maakte echt geen aanstalte om uberhaupt een kaart teg even. enkel voor de duwquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef T1andonly het volgende:In die herhaling zag ik er weinig opzet bij
Indd. Volgens mij had hij eerst geel ingedachte, tot het duwtjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij kreeg ie rood voor het duwtje. Want je ziet de scheids pas echt daarna pas reageren.
Whehe. Leuke actiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij trapte Carvalho met zijn noppen in zijn zaakje.
en best hard ook.![]()
Mwoa heel opzettelijk zag het er niet eens uit, nee.quote:
Los zagen en de zee op douwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef Bauhaus het volgende:
Mag lijen dat Portugal snel getroffen gaat worden door een heftige tsunami
Ze liggen daar inderdaad wel op een geschikte plek voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef Bauhaus het volgende:
Mag lijen dat Portugal snel getroffen gaat worden door een heftige tsunami
Moet je aan de FIFA vragen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
[Rita Verdonk]quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef Pek het volgende:
Er is echt géén team dat een normale wedstrijd tegen Portugal kan spelen, hè?![]()
Ik haat ze nog meer dan de duitsersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Tirion het volgende:
Opzet of niet, die Portugezen verdienen gewoon een Oscar voor dit WK.![]()
Ja, als je een stamp in je kruis krijgt, dan huppel je natuurlijk vrolijk verder. Net als bij een elleboog in het gezicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Tirion het volgende:
Opzet of niet, die Portugezen verdienen gewoon een Oscar voor dit WK.![]()
Het was geen stamp, het was een stap en die portugees kwam al snel weer vrolijk binnen de lijnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, als je een stamp in je kruis krijgt, dan huppel je natuurlijk vrolijk verder. Net als bij een elleboog in het gezicht.
rellenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef sjimz het volgende:
Als engeland verliest zal het gezellig daar in Gelsenkirchen worden
Dat is ook voor het eerstquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Portugees probeert een Engelse speler een kaart aan te naaien, zag je dat!
quote:Op [b]dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Engeland zonder Rooney is beter dan met Rooney....
Rooney breekt Engeland op door een domme rode kaart door zijn heethoofd gedrag..en daar spelen landen handig op in. Tis een risicogebied, net als bijv. Cocu, Heitinga en v.Bommel voor Oranje (en lange tijd davids...)
Je mag er niet aan denken, je mag er niet aan denken... je kunt het alleen maar hopenquote:
Valt bijna niet eens meer op, is heel normaal bij die galbakken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Portugees probeert een Engelse speler een kaart aan te naaien, zag je dat!
Wat een pisnichtquote:
Wie trapt daar toch telkensweer in zegquote:
Wablief?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Portugal meer betaald heeft aan de FIFA dan Engeland.
Dus Engeland gaat alsnog door. Anders heeft de scheidsrechter het niet goed begrepen
Ga wielrennen volgen met je complottengeest, dwaasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Portugal meer betaald heeft aan de FIFA dan Engeland.
Dus Engeland gaat alsnog door. Anders heeft de scheidsrechter het niet goed begrepen
Dat is 'ie zeker.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hargreaves, de beste speler aan Engelse zijde vandaag.
Deco doet toch niet mee?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
praat de co niet na joh
Nou ja, het zag er best per ongeluk uit vond ikquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef golfer het volgende:
BBC vond het ook een terechte rode kaart.
"No question about it"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |