Ach, hij ging zelf vaker vreemd tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor je gaan voelen, maar dat zal becks niet goed vinden
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:17 schreef popolon het volgende:
Het Engelse Comedy Capers team tegen de Acrobatiek en Duikvlucht beoefenaars uit Portugal.
trappen in het kruis van carvalhoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
TV staat uit... waarom krijgt Rooney rood?
hij trapte Carvalho met zijn noppen in zijn zaakje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
Trapte er één in z'n noten, de scheids stond op 1 meter 87 er vandaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef Christine het volgende:
Toch niet met opzetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef golfer het volgende:
Terechte rode kaart.
Smerige trap van Rooney.
Hij had harder moeten trappenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij trapte Carvalho met zijn noppen in zijn zaakje.
en best hard ook.![]()
Scheids maakte echt geen aanstalte om uberhaupt een kaart teg even. enkel voor de duwquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:19 schreef T1andonly het volgende:In die herhaling zag ik er weinig opzet bij
Indd. Volgens mij had hij eerst geel ingedachte, tot het duwtjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij kreeg ie rood voor het duwtje. Want je ziet de scheids pas echt daarna pas reageren.
Whehe. Leuke actiequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef WeebI het volgende:
[..]
hij trapte Carvalho met zijn noppen in zijn zaakje.
en best hard ook.![]()
Mwoa heel opzettelijk zag het er niet eens uit, nee.quote:
Los zagen en de zee op douwenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef Bauhaus het volgende:
Mag lijen dat Portugal snel getroffen gaat worden door een heftige tsunami
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |