"Rascism is bad, m'kay?"quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:40 schreef Queen_Bee het volgende:
En wat klinkt Beckham als een broekie trouwens
Ik had m nog nooit eerder gehoord hehe, laatst op de NOS ofzo voor 't eerst, ik moest wel ff grinnikenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:43 schreef Pek het volgende:
[..]
"Rascism is bad, m'kay?"
Ik moet altijd aan Michael Jackson denken als ik hem hoor praten![]()
De kop van Rooney, spelers van kutclubs als Chelsea en SCUM, de saaiste coach ooit en die achterlijke Engelsen die denken dat ze de beste van de wereld zijn. Genoeg redenenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:42 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Alleen die kop van Rooney is al een reden om voor de ander te zijn.
Ik ben heel consequent, ik heb ook een grafhekel aan Kuijtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:46 schreef Houniet het volgende:
die kop van rooneynee kuijt is lekker
[afbeelding]
Kijk liever naar Beckham jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben heel consequent, ik heb ook een grafhekel aan Kuijt
Er is ook niet echt een reden om tevreden te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef venomsnake het volgende:
Ze zijn niet tevreden over het spel van Engeland bij de BBC
Het schiet niet echt op nee. Nou ja, een scenario als in de 8e finale WK 1990 zou ik niet erg vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:49 schreef dvdfreak het volgende:
Engelse hadden al voor moeten staan
Voor de mensen die 'm nog niet kennen:quote:
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef Pek het volgende:
[..]
Voor de mensen die 'm nog niet kennen:
[afbeelding]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |