[Rita Verdonk]quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef Pek het volgende:
Er is echt géén team dat een normale wedstrijd tegen Portugal kan spelen, hè?![]()
Ik haat ze nog meer dan de duitsersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Tirion het volgende:
Opzet of niet, die Portugezen verdienen gewoon een Oscar voor dit WK.![]()
Ja, als je een stamp in je kruis krijgt, dan huppel je natuurlijk vrolijk verder. Net als bij een elleboog in het gezicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Tirion het volgende:
Opzet of niet, die Portugezen verdienen gewoon een Oscar voor dit WK.![]()
Het was geen stamp, het was een stap en die portugees kwam al snel weer vrolijk binnen de lijnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, als je een stamp in je kruis krijgt, dan huppel je natuurlijk vrolijk verder. Net als bij een elleboog in het gezicht.
rellenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:23 schreef sjimz het volgende:
Als engeland verliest zal het gezellig daar in Gelsenkirchen worden
Dat is ook voor het eerstquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Portugees probeert een Engelse speler een kaart aan te naaien, zag je dat!
quote:Op [b]dinsdag 2 mei 2006 09:55 schreef Frutsel het volgende:
Engeland zonder Rooney is beter dan met Rooney....
Rooney breekt Engeland op door een domme rode kaart door zijn heethoofd gedrag..en daar spelen landen handig op in. Tis een risicogebied, net als bijv. Cocu, Heitinga en v.Bommel voor Oranje (en lange tijd davids...)
Je mag er niet aan denken, je mag er niet aan denken... je kunt het alleen maar hopenquote:
Valt bijna niet eens meer op, is heel normaal bij die galbakken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Portugees probeert een Engelse speler een kaart aan te naaien, zag je dat!
Wat een pisnichtquote:
Wie trapt daar toch telkensweer in zegquote:
Wablief?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Portugal meer betaald heeft aan de FIFA dan Engeland.
Dus Engeland gaat alsnog door. Anders heeft de scheidsrechter het niet goed begrepen
Ga wielrennen volgen met je complottengeest, dwaasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:25 schreef Bruce117 het volgende:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Portugal meer betaald heeft aan de FIFA dan Engeland.
Dus Engeland gaat alsnog door. Anders heeft de scheidsrechter het niet goed begrepen
Dat is 'ie zeker.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hargreaves, de beste speler aan Engelse zijde vandaag.
Deco doet toch niet mee?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
praat de co niet na joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |