Het was niet als een persoonlijke aanval bedoeld, het was meer een uiting van oprechte deceptie. Ik had van alles verwacht, maar niet zo'n one liner.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:05 schreef Yildiz het volgende:
Ik ben verzuurd.
Het plaatje stond er dan ook niet voor niets, als humorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Het was niet als een persoonlijke aanval bedoeld, het was meer een uiting van oprechte deceptie. Ik had van alles verwacht, maar niet zo'n one liner.
Niemand heeft hem pedofiel genoemd en toch al verzuurd, zo jong nog...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:35 schreef Carl_Romme het volgende:
[..]
Het was niet als een persoonlijke aanval bedoeld, het was meer een uiting van oprechte deceptie. Ik had van alles verwacht, maar niet zo'n one liner.
Ik heb het anders gewoon gezien. Weliswaar niet de redux, maar het blijft geweldig.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
Apocalypse now komt dus niet meer???
quote:Afgelopen maand verliet nieuwsposter Kozzmic ons. Zo'n 26 maanden nieuwsposter en 3255 nieuwsposts, dat zijn de indrukwekkende statistieken die hij achterlaat. Kozzmic, zeer bedankt daarvoor en wie weet (hopelijk) mogen we je over een tijdje gewoon weer verwelkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |