Plek zat hierquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga ook maar slapen.
Als Airwin maar opschuift.
Zou ook raar zijn als jij ineens als de broer zou opdraven . . .quote:
Laat ze lekker . . .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef nixxx het volgende:
vieze neuksletten zijn het, die airwin en vibri!
JA!!!!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 04:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat ze lekker . . .![]()
![]()
Jaloers of zo ??![]()
![]()
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:40 schreef Q. het volgende:
Lekker weer om iemand te verhuizen. Nee, niet Ynske.
En daarna terrasje pakken neem ik aanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:50 schreef Q. het volgende:
Een vriendin van me in Rotterdam.
Sterkte.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:40 schreef Q. het volgende:
Lekker weer om iemand te verhuizen. Nee, niet Ynske.
Met cola, want ik moet rijden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En daarna terrasje pakken neem ik aan![]()
Wat er gedronken wordt, moet je zelf weten natuurlijk. Het is niet standaard dat het een alcoholische drank moet zijn hequote:
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is niet standaard dat het een alcoholische drank moet zijn he
gisteren iets teveel gepostquote:
Viel mee, gisteren zat ik maar op een post of 5quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef webspider het volgende:
[..]
Viel mee, gisteren zat ik maar op een post of 5
Ha pingu!
quote:179. 192) 29517 12666 4648 967 Pheno
Geen nieuwe schoentjes?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hmm...
Nee hoor, zoveel heb ik nou ook weer niet gedronkenquote:
Waarom zeg je eigenlijk wat? Nobody cares.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hmm...
Subtielquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zeg je eigenlijk wat? Nobody cares.
en nog geneukt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, zoveel heb ik nou ook weer niet gedronken.
Ik had alleen gisteren ineens last van migraine, dus ik ben halfziek naar huis gegaan vanuit de kroeg. Gelukkig heeft nixxx me heel goed geholpen
.
ik bedoelde jij en nixxx en sex helpt tegen hoofdpijn en misschien hadden jullie nog geneukt voor het naar de kroeg gaan of tijdens het naar de kroeg gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Met migraine zeker.
Er zaten wel leuke italianen in de kroeg trouwens.
Oja, we lagen midden in de kroeg op zo'n tafeltje... en die italianen maar schreeuwen dat we voor het scherm lagen enzo en dat ze de doelpunten niet konden zienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik bedoelde jij en nixxx en sex helpt tegen hoofdpijn en misschien hadden jullie nog geneukt voor het naar de kroeg gaan of tijdens het naar de kroeg gaan
Daarom ! Het maakt me dan ook totaal niet uit of 'anybody cares' of niet!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarom zeg je eigenlijk wat? Nobody cares.
je o werkt weer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daarom ! Het maakt me dan ook totaal niet uit of 'anybody cares' of niet!
als het maar lekker was!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, we lagen midden in de kroeg op zo'n tafeltje... en die italianen maar schreeuwen dat we voor het scherm lagen enzo en dat ze de doelpunten niet konden zien.
En trust me, seks helpt niet tegen migraine..
Dus je nutteloze leven vul je nog nuttelozer in, enkel uit eigenwijsheid?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daarom ! Het maakt me dan ook totaal niet uit of 'anybody cares' of niet!
ooit van cynisme gehoord?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als het maar lekker was!
stomme italianen
Haha!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:13 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dus je nutteloze leven vul je nog nuttelozer in, enkel uit eigenwijsheid?
ik plaag je maarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
ooit van cynisme gehoord?
dat dus..
ooooh je bent jaloers!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik plaag je maarmaar ik was te lui om smileys te gebruiken haha
Nouja, ik zie dat je af en toe DnB luistert, dus ik vergeef je nutteloze posts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha!Typisch dat iemand als jij meteen verwacht dat ik een nutteloos leven heb
Gelukkig weet ik zelf wel beter dan dat
En eigenwijs...ja dat ben ik
(zo af en toe)
Gelukkig hebben we jou om ons te verlichten met jouw altijd even zinvolle posts.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nouja, ik zie dat je af en toe DnB luistert, dus ik vergeef je nutteloze posts.
Altijd nog zinvoller dan enkel: 'hmmm'quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om ons te verlichten met jouw altijd even zinvolle posts.
Ik moet idd toegeven dat het lezen van 'hmmm' niet mijn grootste hobby is.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:40 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Altijd nog zinvoller dan enkel: 'hmmm'
ja ik zit al maanden achter nixxx aan en in een avond verpest jij allesquote:
sorry maar je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik zit al maanden achter nixxx aan en in een avond verpest jij alles
owja en onze relatie dan he? betekende die niks voor je?'
dubbel gebroken hartje *snik*
ja maar nu heb ik niksquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
[..]
sorry maar je kan niet alles hebben..
oh, je mag mijn ex wel hebben hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik niks
das ook niet helemaal de bedoeling natuurlijk
en als het dan nog nixxx was maar het is gewoon niks....
welke is dat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:50 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, je mag mijn ex wel hebben hoor.
mits je hem los kan plukken van zijn nieuwe vriendin.
Volgens mij zit daar een héle dikke plaklaag tussen..
oja, jij kon het van beide walletjes hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welke is dat?
en is de vriendin leuk want dan hoeft ze natuurlijk niet zo nodig los
hoe kon je dat nou vergeten!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
oja, jij kon het van beide walletjes he.
Volgens mij weten de mannen niet beterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hoe kon je dat nou vergeten!
zelfs na al mijn geweldige versierpogingen richting de dames hier!
en welke ben jij en welke is nixxx?quote:
Alsof een tongpiercing zoveel bepaaldquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:
oeh dat wist ik niet dat nixxx een tongpiercing had!!
damn sexy!
laat je maar eens oraal bevredigen met en daarna zonderquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof een tongpiercing zoveel bepaald![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
laat je maar eens oraal bevredigen met en daarna zonder
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Shhhhhhhht, dat denkt ie zelf ook nog altijd.
Dat gaat inderdaad niet werken dan, als iemand verloofd is is het helemaal overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Had met een vriendin een tijd terug afgesproken dat ik met haar een keer zou zoenen - als ze weer single was - vanwege dr tongpiercing.
Nu is ze verloofd, dus moet ik een andere manier vinden.
Helpt om sneller te zoenen of zodat je het niet doorheeft dat degene een tongpiercing heeftquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een keer met iemand gezoent die een tongpiercing had maar ik had t niet door..
maja ik was dronken dat helpt
Oraal zal het verschil probably ook niet intens zijn, stukje metaal erbij is vast overrated.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:39 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een keer met iemand gezoent die een tongpiercing had maar ik had t niet door..
maja ik was dronken dat helpt
of ik moet een keer niet dronken zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Oraal zal het verschil probably ook niet intens zijn, stukje metaal erbij is vast overrated.
dat vermoed ik dus ook, natuurlijk denk je wel van; gheil! Maar blijkt 't juist tegen te vallen, dan is het alleen maar een afknapperquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Oraal zal het verschil probably ook niet intens zijn, stukje metaal erbij is vast overrated.
Ik niet.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:28 schreef Christine het volgende:
Bah, iedereen gaat feesten vanavond.
wel met mijn familiequote:
we kunnen toch wel vrienden blijvenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Christine het volgende:
Nee, ik denk dat ik vanavond ga bieren in de stad..
Bovendien had ik het net uitgemaakt he..
waar en met wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Alleen als je mee gaat bieren vanavond.
Dan kan ik me stiekem terugtrekken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Q. het volgende:
Nixxx wil vast wel een trio met jou en Chris.
Is dat niet de taak van nixxx?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan kan ik me stiekem terugtrekken.
je moet naar de webcam kijken, niet naar de tvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
oho rooney stond op t piemeltje van zo´n portugees
lekker puh
Hey Assepoesterquote:
je had m al uit!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Christine het volgende:
[..]
je moet naar de webcam kijken, niet naar de tv.
nog steeds jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Shhhhhhhht, dat denkt ie zelf ook nog altijd.
sinds wanneer ben je bang voor drank?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:30 schreef Christine het volgende:
Ik vrees van wel ja.
sinds aardbeien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je bang voor drank?
Niet van Wouter Bosquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Ben jij ook de ideale broer, Godt?
ik vind je wel een lekker wijf hoor nixxxiequote:
Zelfs ik ben de ideale broer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Ben jij ook de ideale broer, Godt?
dankje liefie_ ik heb weer gezwaaid vanmorgenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind je wel een lekker wijf hoor nixxxie
waarom kom je niet langs dan!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
dankje liefie_ ik heb weer gezwaaid vanmorgen
moest naar oirschotquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom kom je niet langs dan!
had je mee kunnen bbqen!
daar heb ik nog vriendinnetjes wonen!quote:
had ik het geweten...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar heb ik nog vriendinnetjes wonen!
is zoo dicht bij!
je had me kunnen redden van een saaie bbq
gelukkig bleek voetbal dat ook te kunnen
jouw avatar is stom!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
Voetbal is stom.
BBQ is stom.
Vrouwen zijn stom.
Bier is tof.
tof!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:58 schreef Q. het volgende:
Zuip ze.
Bier?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:08 schreef Q. het volgende:
Zo ben ik. Over een uur ga ik ook zuipen. Tof.
Dat is tof.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Waarom heb je een stelletje als avatar q?
ja furdorie.. \t is nacht gekquote:Op zondag 2 juli 2006 00:37 schreef Q. het volgende:
Wat druk hier.
uiteraard, en genoeg geld uitgegeven om zijn loon te betalen..quote:Op zondag 2 juli 2006 00:54 schreef Christine het volgende:
Uiteraard en de jongen achter de bar was extreem lekker.
Heb de hele avond met 'm zitten flirten.
Whehe... maar nee, hij was heel aardig en flirtte alleen met mijquote:Op zondag 2 juli 2006 00:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
uiteraard, en genoeg geld uitgegeven om zijn loon te betalen..
That's barboys do..
en zijn lekkere collegaatje.. daar flirtte ie ook meequote:Op zondag 2 juli 2006 00:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe... maar nee, hij was heel aardig en flirtte alleen met mij.
Heul niet, die flirtte ook met mijquote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
en zijn lekkere collegaatje.. daar flirtte ie ook mee
ech nie! misschien die ene die op liefie leekquote:
oh, ik dacht dat je die andere lekkere kerel achter de bar bedoeldequote:Op zondag 2 juli 2006 01:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
ech nie! misschien die ene die op liefie leek
die dacht dat we een stelletje warenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je die andere lekkere kerel achter de bar bedoelde.
maar die flirtte niet echt met mij.
dat hoor ik wel vaker.. normaal ofzoquote:Op zondag 2 juli 2006 00:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe... maar nee, hij was heel aardig en flirtte alleen met mij.
quote:Op zondag 2 juli 2006 01:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
en zijn lekkere collegaatje.. daar flirtte ie ook mee
maar die was ok echt wel lekkerquote:
ja godver, waarom geen trio dan.. iedereen z'n/d'r fun..quote:
slapen!!quote:
Dat moet, desnoods anaal.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:16 schreef Christine het volgende:
dat mag ook.
ja, want ik ben slapenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:21 schreef Christine het volgende:
Ben je ineens frigide nu?
Anaal is toch schijnbaar iets wat veel vrouwen tof vinden.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:20 schreef nixxx het volgende:
er wordt niet geneukt! anaal noch anderszins!
Met wie nietquote:
quote:
het is mijn laatste dag in vrijheidquote:Op zondag 2 juli 2006 11:35 schreef Q. het volgende:
Ik wil ook zorgeloos aan het strand liggen.
ket kon erger... je bent niet getrouwdquote:
joechei!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
En gelukkig heb ik ook geen vriendin. Ultieme vrijheid.
Of zoek een vriendin die je wel de vrijheid geeft.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
En gelukkig heb ik ook geen vriendin. Ultieme vrijheid.
Ik zweet me ook de apelazerus op 't balkon, zit nu ff binnen, maar heerlijk warm buiten, en een beetje privacyquote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
balkon.mijn huis voelt altijd aan als een vakantiehuisje in de zomer
![]()
Vriending is ze vers aan het plukken!quote:
Ik ga ze vers meenemen bij appie, nu zonder rupsen, wormen, ongediertequote:
Die extra euro is het me wel waard!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vorige week bij de dirk, een grote bak voor 99 euroct
Inmiddels niet meer, nu weer 1,99
Nepper.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga ze vers meenemen bij appie, nu zonder rupsen, wormen, ongedierte
Mja, daar heb je wel gelijk in, maar 't moet wel lekker blijven, en niet dat je 3 weken achter elkaar aardbeien loopt te etenquote:
Het is alweer 2 weken geleden, dus ik mag weerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel gelijk in, maar 't moet wel lekker blijven, en niet dat je 3 weken achter elkaar aardbeien loopt te eten
Nee, dan had ik dezequote:
Dan wel jaquote:Op zondag 2 juli 2006 12:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is alweer 2 weken geleden, dus ik mag weer![]()
Ik had het over Nixxxxxxxxquote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dezesmiley gebruikt.
Ow.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[quote]Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dezesmiley gebruikt.
[/quote
Ik had het over Nixxxxxxxx.
nou en!quote:
open deur!quote:
er zijn freaks die daarop vallen... Q. bijvquote:
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik welquote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*checkt fb*
* Sjowhan vind dat zij zich aanstelt
Misschien helpt je signature ook niet echtquote:
dan ga je OP een jongen zitten en vind ie het niet erg meer..quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik wel
nee, van voren valt het best mee, maar ik moet gewoon niet gaan zitten
op z'n gezicht zekerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan ga je OP een jongen zitten en vind ie het niet erg meer..
dat zijn jouw woordenquote:
Heeft BttD inmiddels de status van scheldwoord bereikt?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef Dickies het volgende:
En als je toch echt vind dat je een dikke reet hebt, ga dan sporten. Doe er wat aan, zorg dat je wel tevreden bent met jezelf.
BttD
Oh, dus je vind dat je -volgens de "standaarden"- een te dikke kont hebt dus?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik wel
nee, van voren valt het best mee, maar ik moet gewoon niet gaan zitten
Vind het sowieso zwak als er sprake is van een knipperlicht-relatie, aan de ene kant wilt degene wel, maar aan de andere kant weer niet. Leer keuzes te maken, dat is vaak ook veel beter voor degene zodat degene ook weet waar hij/zij aan toe is...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
oh nu is het weer aan?
je bent nog wispelturiger dan een stoplicht..
M.a.w.: kweek een ruggengraat.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind het sowieso zwak als er sprake is van een knipperlicht-relatie, aan de ene kant wilt degene wel, maar aan de andere kant weer niet. Leer keuzes te maken, dat is vaak ook veel beter voor degene zodat degene ook weet waar hij/zij aan toe is...
quote:
Ik ben geen freak, ik ben gewoon anders.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn freaks die daarop vallen... Q. bijv
om met twist te spreken " Ik ook van jou"quote:
quote:
heeeeeel diep van binnen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik ook. Alleen de Q. 2.0 versie. Degene met sociaal leven.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik op Q lijken
nog zo'n freakquote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik op Q lijken
Vanmiddag kermis hierquote:
Foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
Goh, wat leuk. Er staat wat in de fik hier in de buurt . . .![]()
Neem een ijsjequote:Op zondag 2 juli 2006 15:18 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo moooeeee maar ik kan niet slapen in de hitte
Oeh, goed plan!quote:
Ja, doei !!quote:
Vaporware.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen de Q. 2.0 versie. Degene met sociaal leven.
Ik ga volledig met je mee, me ex wilde vanmiddag langskomen + eten omdat toch een meet gister was in de buurt, maar ze laat niets van zich horenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Oh. Dit is trouwens een niet-leuke dag.
Telefoon uit en deurbel er uit trekkenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga volledig met je mee, me ex wilde vanmiddag langskomen + eten omdat toch een meet gister was in de buurt, maar ze laat niets van zich horen.
Daar baal ik zo van, ik bedoel; laat dan wat weten van te voren, dan weet ik het..
Ik ben sowieso straks weg, even een trui terugbrengen naar me ouders; had ik geleend toen 't een beetje laat was en behoorlijk afgekoeldquote:Op zondag 2 juli 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Telefoon uit en deurbel er uit trekken
quote:
Drie uur in de volle zon... was de zonnebrand vergetenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes met slapen vannacht..
Ik had me ook niet ingesmeerd, dus merk 't wel hoe erg 't is vanavond..
Ik ben nu bij mn ouders, buiten met laptop. Niet de hele dag, was grootste deel van de dag bij mn opa. Ook nog naar mn opgebaarde oma geweest. Dat was niet tof.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Morgen, daarom ben ik hier nu ook.
We zijn hartstikke trots op je. Alleen zijn er mensen die even wat belangrijkers aan hun hoofd hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:48 schreef liefie_ het volgende:
is niemand trots op mn voetvolleyactie
ik wel namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |