joechei!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
En gelukkig heb ik ook geen vriendin. Ultieme vrijheid.
Of zoek een vriendin die je wel de vrijheid geeft.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
En gelukkig heb ik ook geen vriendin. Ultieme vrijheid.
Ik zweet me ook de apelazerus op 't balkon, zit nu ff binnen, maar heerlijk warm buiten, en een beetje privacyquote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
balkon.mijn huis voelt altijd aan als een vakantiehuisje in de zomer
![]()
Vriending is ze vers aan het plukken!quote:
Ik ga ze vers meenemen bij appie, nu zonder rupsen, wormen, ongediertequote:
Die extra euro is het me wel waard!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vorige week bij de dirk, een grote bak voor 99 euroct
Inmiddels niet meer, nu weer 1,99
Nepper.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga ze vers meenemen bij appie, nu zonder rupsen, wormen, ongedierte
Mja, daar heb je wel gelijk in, maar 't moet wel lekker blijven, en niet dat je 3 weken achter elkaar aardbeien loopt te etenquote:
Het is alweer 2 weken geleden, dus ik mag weerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel gelijk in, maar 't moet wel lekker blijven, en niet dat je 3 weken achter elkaar aardbeien loopt te eten
Nee, dan had ik dezequote:
Dan wel jaquote:Op zondag 2 juli 2006 12:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is alweer 2 weken geleden, dus ik mag weer![]()
Ik had het over Nixxxxxxxxquote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dezesmiley gebruikt.
Ow.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[quote]Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dezesmiley gebruikt.
[/quote
Ik had het over Nixxxxxxxx.
nou en!quote:
open deur!quote:
er zijn freaks die daarop vallen... Q. bijvquote:
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik welquote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*checkt fb*
* Sjowhan vind dat zij zich aanstelt
Misschien helpt je signature ook niet echtquote:
dan ga je OP een jongen zitten en vind ie het niet erg meer..quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik wel
nee, van voren valt het best mee, maar ik moet gewoon niet gaan zitten
op z'n gezicht zekerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan ga je OP een jongen zitten en vind ie het niet erg meer..
dat zijn jouw woordenquote:
Heeft BttD inmiddels de status van scheldwoord bereikt?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef Dickies het volgende:
En als je toch echt vind dat je een dikke reet hebt, ga dan sporten. Doe er wat aan, zorg dat je wel tevreden bent met jezelf.
BttD
Oh, dus je vind dat je -volgens de "standaarden"- een te dikke kont hebt dus?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik wel
nee, van voren valt het best mee, maar ik moet gewoon niet gaan zitten
Vind het sowieso zwak als er sprake is van een knipperlicht-relatie, aan de ene kant wilt degene wel, maar aan de andere kant weer niet. Leer keuzes te maken, dat is vaak ook veel beter voor degene zodat degene ook weet waar hij/zij aan toe is...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
oh nu is het weer aan?
je bent nog wispelturiger dan een stoplicht..
M.a.w.: kweek een ruggengraat.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind het sowieso zwak als er sprake is van een knipperlicht-relatie, aan de ene kant wilt degene wel, maar aan de andere kant weer niet. Leer keuzes te maken, dat is vaak ook veel beter voor degene zodat degene ook weet waar hij/zij aan toe is...
quote:
Ik ben geen freak, ik ben gewoon anders.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn freaks die daarop vallen... Q. bijv
om met twist te spreken " Ik ook van jou"quote:
quote:
heeeeeel diep van binnen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik ook. Alleen de Q. 2.0 versie. Degene met sociaal leven.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik op Q lijken
nog zo'n freakquote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik op Q lijken
Vanmiddag kermis hierquote:
Foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
Goh, wat leuk. Er staat wat in de fik hier in de buurt . . .![]()
Neem een ijsjequote:Op zondag 2 juli 2006 15:18 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo moooeeee maar ik kan niet slapen in de hitte
Oeh, goed plan!quote:
Ja, doei !!quote:
Vaporware.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen de Q. 2.0 versie. Degene met sociaal leven.
Ik ga volledig met je mee, me ex wilde vanmiddag langskomen + eten omdat toch een meet gister was in de buurt, maar ze laat niets van zich horenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Oh. Dit is trouwens een niet-leuke dag.
Telefoon uit en deurbel er uit trekkenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga volledig met je mee, me ex wilde vanmiddag langskomen + eten omdat toch een meet gister was in de buurt, maar ze laat niets van zich horen.
Daar baal ik zo van, ik bedoel; laat dan wat weten van te voren, dan weet ik het..
Ik ben sowieso straks weg, even een trui terugbrengen naar me ouders; had ik geleend toen 't een beetje laat was en behoorlijk afgekoeldquote:Op zondag 2 juli 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Telefoon uit en deurbel er uit trekken
quote:
Drie uur in de volle zon... was de zonnebrand vergetenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes met slapen vannacht..
Ik had me ook niet ingesmeerd, dus merk 't wel hoe erg 't is vanavond..
Ik ben nu bij mn ouders, buiten met laptop. Niet de hele dag, was grootste deel van de dag bij mn opa. Ook nog naar mn opgebaarde oma geweest. Dat was niet tof.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Morgen, daarom ben ik hier nu ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |