joechei!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
En gelukkig heb ik ook geen vriendin. Ultieme vrijheid.
Of zoek een vriendin die je wel de vrijheid geeft.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:40 schreef Q. het volgende:
En gelukkig heb ik ook geen vriendin. Ultieme vrijheid.
Ik zweet me ook de apelazerus op 't balkon, zit nu ff binnen, maar heerlijk warm buiten, en een beetje privacyquote:Op zondag 2 juli 2006 11:57 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
balkon.mijn huis voelt altijd aan als een vakantiehuisje in de zomer
![]()
Vriending is ze vers aan het plukken!quote:
Ik ga ze vers meenemen bij appie, nu zonder rupsen, wormen, ongediertequote:
Die extra euro is het me wel waard!quote:Op zondag 2 juli 2006 12:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vorige week bij de dirk, een grote bak voor 99 euroct
Inmiddels niet meer, nu weer 1,99
Nepper.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga ze vers meenemen bij appie, nu zonder rupsen, wormen, ongedierte
Mja, daar heb je wel gelijk in, maar 't moet wel lekker blijven, en niet dat je 3 weken achter elkaar aardbeien loopt te etenquote:
Het is alweer 2 weken geleden, dus ik mag weerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wel gelijk in, maar 't moet wel lekker blijven, en niet dat je 3 weken achter elkaar aardbeien loopt te eten
Nee, dan had ik dezequote:
Dan wel jaquote:Op zondag 2 juli 2006 12:25 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is alweer 2 weken geleden, dus ik mag weer![]()
Ik had het over Nixxxxxxxxquote:Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dezesmiley gebruikt.
Ow.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:28 schreef Anthraxx het volgende:
[quote]Op zondag 2 juli 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dezesmiley gebruikt.
[/quote
Ik had het over Nixxxxxxxx.
nou en!quote:
open deur!quote:
er zijn freaks die daarop vallen... Q. bijvquote:
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik welquote:Op zondag 2 juli 2006 12:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*checkt fb*
* Sjowhan vind dat zij zich aanstelt
Misschien helpt je signature ook niet echtquote:
dan ga je OP een jongen zitten en vind ie het niet erg meer..quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik wel
nee, van voren valt het best mee, maar ik moet gewoon niet gaan zitten
op z'n gezicht zekerquote:Op zondag 2 juli 2006 12:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan ga je OP een jongen zitten en vind ie het niet erg meer..
dat zijn jouw woordenquote:
Heeft BttD inmiddels de status van scheldwoord bereikt?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef Dickies het volgende:
En als je toch echt vind dat je een dikke reet hebt, ga dan sporten. Doe er wat aan, zorg dat je wel tevreden bent met jezelf.
BttD
Oh, dus je vind dat je -volgens de "standaarden"- een te dikke kont hebt dus?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben deze zomer niet in de buurt van een zwembad te vinden, dat weet ik wel
nee, van voren valt het best mee, maar ik moet gewoon niet gaan zitten
Vind het sowieso zwak als er sprake is van een knipperlicht-relatie, aan de ene kant wilt degene wel, maar aan de andere kant weer niet. Leer keuzes te maken, dat is vaak ook veel beter voor degene zodat degene ook weet waar hij/zij aan toe is...quote:Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Christine het volgende:
[..]
oh nu is het weer aan?
je bent nog wispelturiger dan een stoplicht..
M.a.w.: kweek een ruggengraat.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind het sowieso zwak als er sprake is van een knipperlicht-relatie, aan de ene kant wilt degene wel, maar aan de andere kant weer niet. Leer keuzes te maken, dat is vaak ook veel beter voor degene zodat degene ook weet waar hij/zij aan toe is...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |