heeeeeel diep van binnen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Ik ook. Alleen de Q. 2.0 versie. Degene met sociaal leven.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik op Q lijken
nog zo'n freakquote:Op zondag 2 juli 2006 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik op Q lijken
Vanmiddag kermis hierquote:
Foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 14:21 schreef ThunderChild het volgende:
Goh, wat leuk. Er staat wat in de fik hier in de buurt . . .![]()
Neem een ijsjequote:Op zondag 2 juli 2006 15:18 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag!
Ik ben zo moooeeee maar ik kan niet slapen in de hitte
Oeh, goed plan!quote:
Ja, doei !!quote:
Vaporware.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen de Q. 2.0 versie. Degene met sociaal leven.
Ik ga volledig met je mee, me ex wilde vanmiddag langskomen + eten omdat toch een meet gister was in de buurt, maar ze laat niets van zich horenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Oh. Dit is trouwens een niet-leuke dag.
Telefoon uit en deurbel er uit trekkenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga volledig met je mee, me ex wilde vanmiddag langskomen + eten omdat toch een meet gister was in de buurt, maar ze laat niets van zich horen.
Daar baal ik zo van, ik bedoel; laat dan wat weten van te voren, dan weet ik het..
Ik ben sowieso straks weg, even een trui terugbrengen naar me ouders; had ik geleend toen 't een beetje laat was en behoorlijk afgekoeldquote:Op zondag 2 juli 2006 18:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Telefoon uit en deurbel er uit trekken
quote:
Drie uur in de volle zon... was de zonnebrand vergetenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes met slapen vannacht..
Ik had me ook niet ingesmeerd, dus merk 't wel hoe erg 't is vanavond..
Ik ben nu bij mn ouders, buiten met laptop. Niet de hele dag, was grootste deel van de dag bij mn opa. Ook nog naar mn opgebaarde oma geweest. Dat was niet tof.quote:
Gecondoleerdquote:Op zondag 2 juli 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Morgen, daarom ben ik hier nu ook.
We zijn hartstikke trots op je. Alleen zijn er mensen die even wat belangrijkers aan hun hoofd hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:48 schreef liefie_ het volgende:
is niemand trots op mn voetvolleyactie
ik wel namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |