wel met mijn familiequote:
we kunnen toch wel vrienden blijvenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef Christine het volgende:
Nee, ik denk dat ik vanavond ga bieren in de stad..
Bovendien had ik het net uitgemaakt he..
waar en met wie?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Alleen als je mee gaat bieren vanavond.
Dan kan ik me stiekem terugtrekken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Q. het volgende:
Nixxx wil vast wel een trio met jou en Chris.
Is dat niet de taak van nixxx?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan kan ik me stiekem terugtrekken.
je moet naar de webcam kijken, niet naar de tvquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
oho rooney stond op t piemeltje van zo´n portugees
lekker puh
Hey Assepoesterquote:
je had m al uit!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Christine het volgende:
[..]
je moet naar de webcam kijken, niet naar de tv.
nog steeds jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Shhhhhhhht, dat denkt ie zelf ook nog altijd.
sinds wanneer ben je bang voor drank?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:30 schreef Christine het volgende:
Ik vrees van wel ja.
sinds aardbeien.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je bang voor drank?
Niet van Wouter Bosquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Ben jij ook de ideale broer, Godt?
ik vind je wel een lekker wijf hoor nixxxiequote:
Zelfs ik ben de ideale broer.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:33 schreef Q. het volgende:
Ben jij ook de ideale broer, Godt?
dankje liefie_ ik heb weer gezwaaid vanmorgenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vind je wel een lekker wijf hoor nixxxie
waarom kom je niet langs dan!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
dankje liefie_ ik heb weer gezwaaid vanmorgen
moest naar oirschotquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom kom je niet langs dan!
had je mee kunnen bbqen!
daar heb ik nog vriendinnetjes wonen!quote:
had ik het geweten...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daar heb ik nog vriendinnetjes wonen!
is zoo dicht bij!
je had me kunnen redden van een saaie bbq
gelukkig bleek voetbal dat ook te kunnen
jouw avatar is stom!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:54 schreef Q. het volgende:
Voetbal is stom.
BBQ is stom.
Vrouwen zijn stom.
Bier is tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |