Dit is de info die gegeven werd in dit gevalquote:
maar hij is dus terug?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Dit is de info die gegeven werd in dit geval. Geen dramatiek vooralsnog...
Of 'ie op Fok! is weet ik niet, ik weet alleen dat hij ergens anders is opgedoken (kennelijk)quote:
mwoah, nu wel jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
willen we dat weten?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
george micheal op de radio of hoe je zijn naam ook spelt
hij leeft dan dus idd nogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Of 'ie op Fok! is weet ik niet, ik weet alleen dat hij ergens anders is opgedoken (kennelijk).
Michael dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:07 schreef liefie_ het volgende:
george micheal op de radio of hoe je zijn naam ook spelt
Dat is niet wat we afgesproken haddenquote:
bijnaquote:
dansen is vet meneertjequote:
Het is veel te warm (of anders te koud, of te nat, of te droogquote:
Je bent volgens een je profiel een vrouw, dus dan kan hetquote:
wij?quote:
Over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Of 'ie op Fok! is weet ik niet, ik weet alleen dat hij ergens anders is opgedoken (kennelijk).
tja, ik kan dan toevallig goed dansenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wij?
hup voetjes van le vloer
of la vloer
I don't care!
de vloerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wij?
hup voetjes van le vloer
of la vloer
I don't care!
Dansen is juist het verbranden van vet mevrouwtjequote:
Ene Jeffrey, die in Hellevoetsluis woont, zaalvoetbalt en fotografeertquote:
ja dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ene Jeffrey, die in Hellevoetsluis woont, zaalvoetbalt en fotografeert.
Da's dan weer een extra reden om het te doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dansen is juist het verbranden van vet mevrouwtje
En daar is meteen een verklaring waarom ik niet dansquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat verhaal had ik kennelijk gemistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mr Achttien Roombotercroissantjes Jr.
quote:
tja, ik kom hier dan ook niet zoveelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar... Dat was zijn 'snack'
.
en daardoor nog vetterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Driemaal daags met een weinig vocht innemenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar... Dat was zijn 'snack'
.
Een Vette is pas vetter dan vet. Vraag maar aan Dquote:
over vet gesproken, ik heb zin in een broodje frikandelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een Vette is pas vetter dan vet. Vraag maar aan D
Lekkerquote:
Doe nou niet johquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
over vet gesproken, ik heb zin in een broodje frikandel
Een lekker kroketjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
soms moet ik werkenquote:
ik heb een tostiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wil ook, ik wil ook!quote:
hier een filmpje van afgelopen weekend bij de uitlaatboerquote:
heel goede,quote:
ik toevallig wel!quote:
maar die heb niet in huis geloof ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
heel goede,
Kroketten zijn lekkerderderder
Even halen dan?quote:
nou vooruit, laat je maar gaan danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik toevallig wel!
komt dat eens even goed uit
ik geloof dat ik een hyper bui op voel komen
laat je tieten maar zienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik toevallig wel!
komt dat eens even goed uit
ik geloof dat ik een hyper bui op voel komen
Anders maak je niet genoeg posts bedoel je?quote:
nee, dat gaat wel lukken, maar heb niet zoveel zin in een kroketquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders maak je niet genoeg posts bedoel je?
nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, dat gaat wel lukken, maar heb niet zoveel zin in een kroket
De mac danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, dat gaat wel lukken, maar heb niet zoveel zin in een kroket
Maar andersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
niet
Het is dat ik Febo zum Kotsen vind....
ik heb zin om vanaaf heel uitgebreid voor mezelf te kokenquote:
dat heb ik zeldenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb zin om vanaaf heel uitgebreid voor mezelf te koken
Goed planquote:
Alleen vindt hij het niet lekkerquote:
En nog iets gevonden?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:41 schreef dolle_hond het volgende:
heb net s uitgebreider gezocht naar meldingen over t ADSL-=probleem met kpn
ik ook niet maar vanaaf wel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat heb ik zelden
sowieso niet als ik alleen ben
daarna pasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
niet echt hoopgevend hoe het er voor staat eigenlijk
maar volgende week ga ik op vakantie, daarna moet t echt voorbij zijn met die ellende
Dat zeg ik al 3 maanden. Ik ga UPC maar weer bellenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:42 schreef dolle_hond het volgende:
niet echt hoopgevend hoe het er voor staat eigenlijk
maar volgende week ga ik op vakantie, daarna moet t echt voorbij zijn met die ellende
ja, maar gisteren meldde men weer enkele dagen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarna pas
2 tot 3 dagen was het toch?
Daar heb ik meer over gehoord afgelopen week, vooral omdat kpn meteen probeerde al die klanten over te nemen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zie vooral:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1142049
nu wel dus, dat is iig ietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
of ik er vanavond nog zin in heb
upc niet vergeten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef D.Rose het volgende:
@home mag trouwens ook dood, maar nog ff wachten tot ik bij Orange zit
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
te laat
daar had ie maar eerder aan moeten denken
nee doodquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dood?
niet meteen
weer in financiele problemen
je bent wel hardquote:
nee ik ben van het eigen schuld dikke bultquote:
van die stijve tepelsquote:
En dus je laatste middagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
ben ik weer even... uitvergaderd voor nu, tevens ook uitgelunched.
welkom thuisquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het een beetje vol te houdenquote:
Stuartquote:
Dat was wel je laatste keer hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:11 schreef indahnesia.com het volgende:
alweerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:14 schreef Stuart het volgende:
Okay, hier iedereen want ik word massal begroet![]()
![]()
![]()
bah koffiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
hoi, ik had je niet gezienquote:
ho ff.. dat kan niet zomaar hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Er komt vanavond iemand uit Engeland over dus ik zal er vanavond en vandaag minder zijn dan verwacht![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Er komt vanavond iemand uit Engeland over dus ik zal er vanavond en vandaag minder zijn dan verwacht![]()
Ik heb niets in huis en om 8 uur zijn ze er alquote:
een schande zeg ik jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Heel weinig, 90 ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:
hoeveel moet je nog Stu?
Op zich wel leuk hoor, maar ik weet dat soort dingen liever verder van tevorenquote:
whehe.. snel dan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets in huis en om 8 uur zijn ze er al
Ja, dus moet ook nog boodschappen doen vandaagquote:
nog sneller dan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus moet ook nog boodschappen doen vandaag
Al moet ik ze MP-enquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat haal je toch nog wel?
lijkt me wel, dat kan ikz elfsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat haal je toch nog wel?
Ja, maar jij bent ook best ervarenquote:
Om 22:22 is het gedoogdquote:
dat valt best meequote:
Grote kans dat ik er dan dus niet benquote:
Ik vroeg me al af waar je was geblevenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was gebleven
Maar je bent er weer dus welkom terugquote:
niet twijfelen, knopen doorhakken!quote:
ik loop vast op de feiten vooruitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
"mijn" fok?
je gaat danny omkopenquote:
zou hij het userid mogen overnemenquote:
Hoi dolle_hondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:31 schreef dolle_hond het volgende:
"mijn" fok?
da's niet echt magisch, alleen één iemand denkt datquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en een 6
nog wel achter elkaar
lijkt zelfs een beetje op het magische 862
wat meedenkendquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan wel harder, maar ik wil een beetje voorzichtig zijn, D moet nog een tijdje vandaag
Aan jou wil ik er best wat bestedenquote:
92692 heb ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en een 6
nog wel achter elkaar
lijkt zelfs een beetje op het magische 862
ik leef ook nog, tussen 17~20 even nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan wel harder, maar ik wil een beetje voorzichtig zijn, D moet nog een tijdje vandaag
al dat gedoe met ongesteldheidquote:
Die aanmelddatum en om 22.22 is wel heel stoerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zeer toepasselijk voor een 20-04-2004 aanmelder
Niet zo heel veel mis mee hoorquote:
Hoiquote:
hij moet voorzichtig met zijn posts doenquote:
Veel plezier Marcquote:
doe ze de groetenquote:
Hij had al gezegd dat 'ie met zijn kloon verder zou posten als 'ie er wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
hij moet voorzichtig met zijn posts doen
12.000 op een slof en een oude voetbalschoen
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat 'ie met zijn kloon verder zou posten als 'ie er was.
Ik was snellerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef liefie_ het volgende:
nou dat duurde
elk plooitje gehad?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef liefie_ het volgende:
nou dat duurde
jep!quote:
je bent ook niet aardig voor huisdierenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep!
maja moet dan ook weer op familie foto
de dramas
zo mn haar fohnen en zo
t hondje kan t vergeten vandaag totaal geen tijd voor
hondjes hoeven ook niet gefohned te wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep!
maja moet dan ook weer op familie foto
de dramas
zo mn haar fohnen en zo
t hondje kan t vergeten vandaag totaal geen tijd voor
Tisserquote:
ja eigenlijk niet he...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent ook niet aardig voor huisdieren
hallo evenquote:
ik weet het niet?quote:
Veel succes dolle_hond en tot laterquote:
have funquote:
Zolang zijn internetverbinding maar blijft werkenquote:
Wat speelt erquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, voetbal zal ik ook wel niet goed kunnen volgen vandaag![]()
Als dat niet het geval zou zijn zou hij naar de bieb gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang zijn internetverbinding maar blijft werken
ik weet niet wat voor werk hij doetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang zijn internetverbinding maar blijft werken
Kwartfinales Duitsland - Argentinië en in de avond Italië - Oekraïnequote:
Maakt ook niet echt uit, hij had vrij vandaagquote:
oh ok. Des te schandelijker dat ik hem een beetje steun, ik werk gewoonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt uit, hij had vrij vandaag.
Die eerste begint toch om 5 uurquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kwartfinales Duitsland - Argentinië en in de avond Italië - Oekraïne
De eerste wil ik toch wel zien
Je bent aanwezig op je werk, da's iets anders als werken hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ok. Des te schandelijker dat ik hem een beetje steun, ik werk gewoon
1 cursist waar ik zo nu en dan langsloop, dus het mag. De rest heeft allemaal wel vrij of parttime dagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent aanwezig op je werk, da's iets anders als werken hoor.
ah, daar heb je hem weer. Heb je die vlieg te pakken?quote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef D.Rose het volgende:
het is dus daadwerkelijk gebeurd, storing bij @home
was het maar een vliegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, daar heb je hem weer. Heb je die vlieg te pakken?
ik lees dus net van niet. De storing was iig kort.quote:
Oh, wat erg. Hoe slechte timingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit nu dus echt in de bieb
trage kutpc hier
het is dus nog steeds storingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik lees dus net van niet. De storing was iig kort.
zum Kotsen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is dus nog steeds storing
Ik bellen met @home: ja, bedankt voor uw melding, we gaan de storing verhelpen, dat kan 3 dagen duren
en dan te bedenken dat ik gisteren defenitief besloten had naar Orange over te stappenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zum Kotsen!
De providers zijn lekker bezig hier: UPC: KPN(Fiberworld), UPC. Goed man!
Ik noemde 2x upc, het zit me hoogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zum Kotsen!
De providers zijn lekker bezig hier: @home, KPN(Fiberworld), UPC. Goed man!
wanneer heb je weer tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:37 schreef D.Rose het volgende:
nu valt mijn plan waarschijnlijk in duigen
moet ik het opnieuw proberen
die postrefresh heb ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef D.Rose het volgende:
ik betaal hier ¤0.25 per 5 min., en ik moet hier iedere post refreshen
tja, maar dan dus niet naar de 200K met mijn PRquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
die postrefresh heb ik ook
Kutproxy
Dan probeer je het een andere keer joh. Mijn steun heb je, mits het werk het toe laat. Aankomende vrijdag moet wel lukken
100k neem ik aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, maar dan dus niet naar de 200K met mijn PR
wat was je PR?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
100k neem ik aan
Nee, dat is wel jammer. Je gilt maar tegen de tijd dat je het wilt proberen.
Ik ga vandaag iig mijn PR nog even versplinteren (nog 200 te gaan ongeveer). Moet lukken.
677 of iets dergelijks. Ik begon nu met 28590, dus ik heb nog even te gaanquote:
nooit van gehoordquote:
Belachelijk dat @home zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef D.Rose het volgende:
het is dus daadwerkelijk gebeurd, storing bij @home
ik ga eerst even mijn 3daagse cursus even prepareren, dat lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef D.Rose het volgende:
*zucht
Dat is altijd zo dat soort dingenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:49 schreef D.Rose het volgende:
ik kan er nog steeds niet bij dat het nu daadwerkelijk storing is als het mij het minst uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |