al dat gedoe met ongesteldheidquote:
Die aanmelddatum en om 22.22 is wel heel stoerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zeer toepasselijk voor een 20-04-2004 aanmelder
Niet zo heel veel mis mee hoorquote:
Hoiquote:
hij moet voorzichtig met zijn posts doenquote:
Veel plezier Marcquote:
doe ze de groetenquote:
Hij had al gezegd dat 'ie met zijn kloon verder zou posten als 'ie er wasquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
hij moet voorzichtig met zijn posts doen
12.000 op een slof en een oude voetbalschoen
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat 'ie met zijn kloon verder zou posten als 'ie er was.
Ik was snellerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef liefie_ het volgende:
nou dat duurde
elk plooitje gehad?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef liefie_ het volgende:
nou dat duurde
jep!quote:
je bent ook niet aardig voor huisdierenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep!
maja moet dan ook weer op familie foto
de dramas
zo mn haar fohnen en zo
t hondje kan t vergeten vandaag totaal geen tijd voor
hondjes hoeven ook niet gefohned te wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep!
maja moet dan ook weer op familie foto
de dramas
zo mn haar fohnen en zo
t hondje kan t vergeten vandaag totaal geen tijd voor
Tisserquote:
ja eigenlijk niet he...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent ook niet aardig voor huisdieren
hallo evenquote:
ik weet het niet?quote:
Veel succes dolle_hond en tot laterquote:
have funquote:
Zolang zijn internetverbinding maar blijft werkenquote:
Wat speelt erquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:16 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, voetbal zal ik ook wel niet goed kunnen volgen vandaag![]()
Als dat niet het geval zou zijn zou hij naar de bieb gaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang zijn internetverbinding maar blijft werken
ik weet niet wat voor werk hij doetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang zijn internetverbinding maar blijft werken
Kwartfinales Duitsland - Argentinië en in de avond Italië - Oekraïnequote:
Maakt ook niet echt uit, hij had vrij vandaagquote:
oh ok. Des te schandelijker dat ik hem een beetje steun, ik werk gewoonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt uit, hij had vrij vandaag.
Die eerste begint toch om 5 uurquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kwartfinales Duitsland - Argentinië en in de avond Italië - Oekraïne
De eerste wil ik toch wel zien
Je bent aanwezig op je werk, da's iets anders als werken hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ok. Des te schandelijker dat ik hem een beetje steun, ik werk gewoon
1 cursist waar ik zo nu en dan langsloop, dus het mag. De rest heeft allemaal wel vrij of parttime dagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent aanwezig op je werk, da's iets anders als werken hoor.
ah, daar heb je hem weer. Heb je die vlieg te pakken?quote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef D.Rose het volgende:
het is dus daadwerkelijk gebeurd, storing bij @home
was het maar een vliegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, daar heb je hem weer. Heb je die vlieg te pakken?
ik lees dus net van niet. De storing was iig kort.quote:
Oh, wat erg. Hoe slechte timingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit nu dus echt in de bieb
trage kutpc hier
het is dus nog steeds storingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik lees dus net van niet. De storing was iig kort.
zum Kotsen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is dus nog steeds storing
Ik bellen met @home: ja, bedankt voor uw melding, we gaan de storing verhelpen, dat kan 3 dagen duren
en dan te bedenken dat ik gisteren defenitief besloten had naar Orange over te stappenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zum Kotsen!
De providers zijn lekker bezig hier: UPC: KPN(Fiberworld), UPC. Goed man!
Ik noemde 2x upc, het zit me hoogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zum Kotsen!
De providers zijn lekker bezig hier: @home, KPN(Fiberworld), UPC. Goed man!
wanneer heb je weer tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:37 schreef D.Rose het volgende:
nu valt mijn plan waarschijnlijk in duigen
moet ik het opnieuw proberen
die postrefresh heb ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef D.Rose het volgende:
ik betaal hier ¤0.25 per 5 min., en ik moet hier iedere post refreshen
tja, maar dan dus niet naar de 200K met mijn PRquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
die postrefresh heb ik ook
Kutproxy
Dan probeer je het een andere keer joh. Mijn steun heb je, mits het werk het toe laat. Aankomende vrijdag moet wel lukken
100k neem ik aanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, maar dan dus niet naar de 200K met mijn PR
wat was je PR?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
100k neem ik aan
Nee, dat is wel jammer. Je gilt maar tegen de tijd dat je het wilt proberen.
Ik ga vandaag iig mijn PR nog even versplinteren (nog 200 te gaan ongeveer). Moet lukken.
677 of iets dergelijks. Ik begon nu met 28590, dus ik heb nog even te gaanquote:
nooit van gehoordquote:
Belachelijk dat @home zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef D.Rose het volgende:
het is dus daadwerkelijk gebeurd, storing bij @home
ik ga eerst even mijn 3daagse cursus even prepareren, dat lijkt me verstandigerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:47 schreef D.Rose het volgende:
*zucht
Dat is altijd zo dat soort dingenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:49 schreef D.Rose het volgende:
ik kan er nog steeds niet bij dat het nu daadwerkelijk storing is als het mij het minst uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |