Je bent aanwezig op je werk, da's iets anders als werken hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh ok. Des te schandelijker dat ik hem een beetje steun, ik werk gewoon
1 cursist waar ik zo nu en dan langsloop, dus het mag. De rest heeft allemaal wel vrij of parttime dagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent aanwezig op je werk, da's iets anders als werken hoor.
ah, daar heb je hem weer. Heb je die vlieg te pakken?quote:
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef D.Rose het volgende:
het is dus daadwerkelijk gebeurd, storing bij @home
was het maar een vliegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, daar heb je hem weer. Heb je die vlieg te pakken?
ik lees dus net van niet. De storing was iig kort.quote:
Oh, wat erg. Hoe slechte timingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zit nu dus echt in de bieb
trage kutpc hier
het is dus nog steeds storingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik lees dus net van niet. De storing was iig kort.
zum Kotsen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is dus nog steeds storing
Ik bellen met @home: ja, bedankt voor uw melding, we gaan de storing verhelpen, dat kan 3 dagen duren
en dan te bedenken dat ik gisteren defenitief besloten had naar Orange over te stappenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zum Kotsen!
De providers zijn lekker bezig hier: UPC: KPN(Fiberworld), UPC. Goed man!
Ik noemde 2x upc, het zit me hoogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
zum Kotsen!
De providers zijn lekker bezig hier: @home, KPN(Fiberworld), UPC. Goed man!
wanneer heb je weer tijdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:37 schreef D.Rose het volgende:
nu valt mijn plan waarschijnlijk in duigen
moet ik het opnieuw proberen
die postrefresh heb ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef D.Rose het volgende:
ik betaal hier ¤0.25 per 5 min., en ik moet hier iedere post refreshen
tja, maar dan dus niet naar de 200K met mijn PRquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
die postrefresh heb ik ook
Kutproxy
Dan probeer je het een andere keer joh. Mijn steun heb je, mits het werk het toe laat. Aankomende vrijdag moet wel lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |