alweerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:14 schreef Stuart het volgende:
Okay, hier iedereen want ik word massal begroet![]()
![]()
![]()
bah koffiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
hoi, ik had je niet gezienquote:
ho ff.. dat kan niet zomaar hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Er komt vanavond iemand uit Engeland over dus ik zal er vanavond en vandaag minder zijn dan verwacht![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Er komt vanavond iemand uit Engeland over dus ik zal er vanavond en vandaag minder zijn dan verwacht![]()
Ik heb niets in huis en om 8 uur zijn ze er alquote:
een schande zeg ik jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
Heel weinig, 90 ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef D.Rose het volgende:
hoeveel moet je nog Stu?
Op zich wel leuk hoor, maar ik weet dat soort dingen liever verder van tevorenquote:
whehe.. snel dan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets in huis en om 8 uur zijn ze er al
Ja, dus moet ook nog boodschappen doen vandaagquote:
nog sneller dan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dus moet ook nog boodschappen doen vandaag
Al moet ik ze MP-enquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat haal je toch nog wel?
lijkt me wel, dat kan ikz elfsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, dat haal je toch nog wel?
Ja, maar jij bent ook best ervarenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |