-2 First postquote:
eeehhmmmmmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef RonaldV het volgende:
En hier verder vanaf [FOT SC] wie designed er een fantastische OP?
Het belooft een mooi weekeinde te worden, wie hebben er al plannen?
ik zie het al helemaal voor me, roodverbrande rug, nog witte strepen van de zonnebrand die tevergeefs aangebracht is, zakdoek met 4 van die mooie knopen op de hoekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
het wordt loeiheet dit weekend, dus ik ga maar eens aan de fysieke arbeid: 20m2 tuinpad/terras leggen.
Wel weer een goede smoes om daarna een biertje te nemen, nietwaar?
Boerenbont. En klompen aan natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me, roodverbrande rug, nog witte strepen van de zonnebrand die tevergeefs aangebracht is, zakdoek met 4 van die mooie knopen op de hoeken
JE kan beter wachten tot het bewolkt en regenachtig is jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
Als het ook maar mooie worden coen
ik ga nog wel proberen een HDR van de tuin te maken, maar dat is mooier met wat wolken enzo he?
klinkt als een showcase/rapportage voor Klussen & Wonenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
het wordt loeiheet dit weekend, dus ik ga maar eens aan de fysieke arbeid: 20m2 tuinpad/terras leggen.
Wel weer een goede smoes om daarna een biertje te nemen, nietwaar?
Laat je het model wel heel voor mijn projectjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb plannenMorgen Blijdorp
Morgenavond met model zonsondergang fotograferen
en zondag met het zelfde model op andere lokaties fotograferen
Of als de zon ondergaat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE kan beter wachten tot het bewolkt en regenachtig is ja
Hopelijk wordt het mooi.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
volgend weekend ga ik eyeliner laten tattoeren!![]()
Daar wil ik wel foto's van maken, maar kan niemand vinden die mee kan
daar ga ik wel vanuitquote:
James brown? Fok!prijs? vtel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:34 schreef ForrestX het volgende:
overdag Nijmegen en Bergen (L)...zijn hier nog dingen die fotografisch gezien niet gemist mogen/kunnen worden?? Tips voor Nijmegen bijzonder welkom, geenidee wat in deze stad te doen is...
zaterdagavond afsluiten bij James Brown en daarmee mijn prijs op Fok! innen...denk helaas dat ik daar mijn Nikon niet mee naar binnen krijg.
Naar het Ronostrand?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef ableton het volgende:
Ik ga naar het strand!
En dan maar in de slowchat
update: http://album.zoom.nl/user/12683/images/898/1459383/KvZdOD.jpg.jpg
suggesties: http://forum.fok.nl/topic/877082
Ligt eraan hoe je wilt dat je projectje uitpakt....kan juist voordelig zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat je het model wel heel voor mijn projectje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien vliegtuigjes schieten.
O leuk, wie is het?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow..Toeps, ik was idd benaderd door iemand voor een shoot, die zei mijn naam van auditie.tk te kennen
Maar nu ik weet hoe het zit zal ik haar ff terugmailen, thnx!
Okee nu gaat ze me om namen vragenquote:
Hmmm... ik zal mijn roodfilter maar vast inpakken. Goede suggestiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef An24 het volgende:
Ligt eraan hoe je wilt dat je projectje uitpakt....kan juist voordelig zijn![]()
![]()
![]()
quote:
Niemand in de buurt waar je een lens van mag/kan lenen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zondag meedoen aan een cursus paarden fotograferen.. maar ik heb geen lens![]()
![]()
![]()
Je hebt niet kunnen ruilen in Utrecht?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zondag meedoen aan een cursus paarden fotograferen.. maar ik heb geen lens![]()
![]()
![]()
Jajaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat je het model wel heel voor mijn projectje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaHet model zal heel blijven
Ik zou niet durven om 'r kapot te maken
Ze begon te dreigen met zo'n vage oosterse vechtsport
Jaquote:
Prijsvraag week 24 op Fokzine...met als prijs, jawel kaarten voor James Brown..helaas in Ahoy' maar dat mag de pret niet drukken..Zou optreden als onderdeel van het geflopte Ahoy' Open Air festival...zaterdag in Ahoy', zondag in een uitverkocht Paradiso (quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:14 schreef Xilantof het volgende:
Over welk model hebben we het eigenlijk?
quote:Of mis ik gewoon weer iets?
Durf te wedden dat we voorlopig ook niets te zien krijgen.....Blijdorp en model in 1 weekend....op RAWquote:
Gaat idd geen succes wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat we voorlopig ook niets te zien krijgen.....Blijdorp en model in 1 weekend....op RAW![]()
Bronquote:Photographer urges no-photo day
A photographer from Brighton in southern England is urging the people of the world to take a day out and stop taking pictures.
Becca Bland has launched "non-photography day" - planned for 17 July - through a website together with a sticker and flyposter campaign in various cities in England.
Ms Bland told BBC World Service's Culture Shock programme that the idea has "gone global" with interest in Manchester, Leeds, London and Brighton, and even further afield in Australia and Japan.
She explained that she wanted people to "put your camera down and appreciate the moment you are in".
"Experience life in an unmediated fashion, without anything in front of your eyes. Live in the moment," she added.
'Celebrate, don't document'
Ms Bland got the idea for the day after reading various works about far-eastern Zen Buddhism.
She explained that she believes that in taking a photograph, people are trying to take possession of a place - but that photographs cannot give an "essence" of that particular place.
The sticker campaign for the day has the message "celebrate the moment, don't document it".
"When you simply take photos of something, without fully engaging with it, you're assuming that all you can have and take is the actual appearance of a place - rather than other creative factors that exist in the place," Ms Bland said.
She added that a lot of people think that photographers concentrate on a small part of a place, in the belief that this can allow the detail to be better understood
"For my beliefs - and for Zen beliefs - it is the essence, the whole that is more important," she added.
"I think that's perhaps where photography does fall down - they've got that frame around it, and it's got this inability to capture the whole.
"Those things become signs and represent things, but they can never really be what the place is."
Camera culture
She added that people really committed to the idea could join the "non-photography police" - a group who are telling people about the day when they see them taking pictures on the street.
However, David Rowan, of the Trendsurfing column in British newspaper The Times, said he believes Ms Bland is "fighting a losing battle."
"There is also a 'buy-nothing' day, organised by anti-consumer lobbyists, and I still see shops pretty full the rest of the time," he said.
"There's an organisation called White Dot which tries to get us to switch off our TV for a day a year, and I still see the TV companies in business."
He added that while he thought it right to question the "culture of ubiquitous cameras," it is simply the way that technological developments have led to.
He pointed out that Microsoft is currently developing a project called My Life Bits, based on the idea of infinite storage space. By wearing goggles with a camera and microphone attached, the wearer can record and document everything they see and hear.
"If Becca wanted to be really popular in Britain, she would get closed circuit TV cameras switched off for a day, so they wouldn't be recording your car registration and they wouldn't be following you round the streets," he added.
sushi?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
JajaHet model zal heel blijven
Ik zou niet durven om 'r kapot te maken
Ze begon te dreigen met zo'n vage oosterse vechtsport
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat idd geen succes wordenEn dan maandagochtend ook al om 06:00 uur in de auto moeten zitten omdat iemand heeft bedacht dat we wel eens om 09:00 uur kunnen gaan vergaderen ......... in Zwolle
Volgens mij wordt dat gewoon een hele harde knal hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
En daarna zweefde ze weer terug naar aarde?
Mietje...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat idd geen succes wordenEn dan maandagochtend ook al om 06:00 uur in de auto moeten zitten omdat iemand heeft bedacht dat we wel eens om 09:00 uur kunnen gaan vergaderen ......... in Zwolle
Misschien geen feest voor je vrijetijd, maar wel voor je salarisstrook?!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:47 schreef freud het volgende:
Plannen...
Vandaag werken tot 2:00
Zaterdag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Zondag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Maandag: werken vanaf 7:00 - ????
Feest.
NOT
Je moet van het moment genieten zoals die dame al zeiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:47 schreef freud het volgende:
Plannen...
Vandaag werken tot 2:00
Zaterdag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Zondag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Maandag: werken vanaf 7:00 - ????
Feest.
NOT
Doet dat niet fokking zeer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
volgend weekend ga ik eyeliner laten tattoeren!![]()
Daar wil ik wel foto's van maken, maar kan niemand vinden die mee kan
Mens, foto's maken van tatoeages voel je toch niet?quote:
Grrrr....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mens, foto's maken van tatoeages voel je toch niet?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij en 10.000 andere Utrechtenarenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef Ynske het volgende:
Vanaf morgen kan ik de dom fotograferen vanuit mijn raam
cam ligt al klaarquote:
Welke musical?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
cam ligt al klaar
zou vanaaf ook wel foto's willen maken, maar helaas bij musicals mag dat niet
Jesus Christ Superstar in t Beatrixtheaterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welke musical?
zoon en vriendin gaan vanavond naar the lion king
Ow vet! wel laten weten hoe het was hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jesus Christ Superstar in t Beatrixtheater
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow vet! wel laten weten hoe het was hoor.
Ah!. Ben benieuwd naar je ervaringen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de verhalen zijn verschillend Marjo.
topicje: Permanente Make-Up?
Ik mag vannacht om half 2 er een paar van een station in eindhoven gaan halen omdat de trein vanaf daar niet verder gaat, heb ik ook echt zin inquote:
you and me bothquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ah!. Ben benieuwd naar je ervaringen...
dat klinkt idd niet zo bestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik mag vannacht om half 2 er een paar van een station in eindhoven gaan halen omdat de trein vanaf daar niet verder gaat, heb ik ook echt zin in![]()
En dan morgen weer vroeg op...zucht...
Ja idd, of smiddagsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klinkt idd niet zo best
vind t wel makkelijk dat het hier vlak om de hoek ligt, dat was vroeger voor mij ook een drempel om te gaan, want zie maar weer terug te komen in zuid limburg op een late avond en anders moet je weer meteen voor een hotelletje gaan
Je hoeft niet hoorquote:
Tuurlijk moet ik wel vroeg op, anders is het al middag als ik in blijdorp aankomquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoorje bent wel gelijk even een makkelijk testobject voor flitswerkzaamheden trouwens
Je zit vanaf morgen in Utrecht zei je toch? Lekker centraalquote:
zit nu ook al in utrechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je zit vanaf morgen in Utrecht zei je toch? Lekker centraalKan je kiezen.
schijt watquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht
Wat een kutstad zeg
Je zal er wonen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht
Wat een kutstad zeg
Je zal er wonen
Joh, reizen met het ov moet je anders zien. Je hoeft niet op te letten, je kan lekker mensen kijken, landschappen...beetje wegdutten als je een drukke dag hebt gehad...best lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit nu ook al in utrecht
maar met werk, cursus door de week weinig tijd
en in t weekend nog veel bij mijn ouders in limburg
misschien dat ik zondag nog ergens naar toe ga, baal alleen van de lange reistijd om ergens te komen met het ov
Reizen met OV is het mooiste wat er isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Joh, reizen met het ov moet je anders zien. Je hoeft niet op te letten, je kan lekker mensen kijken, landschappen...beetje wegdutten als je een drukke dag hebt gehad...best lekker hoor.
om mee naar t werk te gaan maakt t me ook niet uit maar als ik bv naar de apenheul wil ben ik bijna 2 uur onderweg met het ov, en das lang vind ik want dan heb ik t alleen over de heen wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Joh, reizen met het ov moet je anders zien. Je hoeft niet op te letten, je kan lekker mensen kijken, landschappen...beetje wegdutten als je een drukke dag hebt gehad...best lekker hoor.
Morgen naar blijdorp is ook bijna 2 uur, met de auto, dus dat is 2 uur opletten geblazen en na een dagje slenteren en fotograferen ook weer 2 uur terug...en dan heb je dus al een dag achter de rug en moet je weer opletten...ook niet alles hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
om mee naar t werk te gaan maakt t me ook niet uit maar als ik bv naar de apenheul wil ben ik bijna 2 uur onderweg met het ov, en das lang vind ik want dan heb ik t alleen over de heen weg
chimpansees die op je schouder schijten en je snicker uit je vingers jatten zijn LEUKquote:
ja wie gaat er dan ook snicker eten in de apenheulquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
chimpansees die op je schouder schijten en je snicker uit je vingers jatten zijn LEUK
flikker op met je kut-apenheul
Neequote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja wie gaat er dan ook snicker eten in de apenheulen dat ze op jouw schouder schijten wil niet zeggen dat ze dat bij iedereen doen
![]()
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
chimpansees die op je schouder schijten en je snicker uit je vingers jatten zijn LEUK
Mja, ik was er ook niet kapot van. Prima weer, maar de oerangoetans zaten binnen, en de meeste apen lagen als knuffeldieren te slomen. Nee, ik vond het zonde van mijn geld.quote:flikker op met je kut-apenheul
Dan ben je op het verkeerde moment gegaan....ze zijn gewoon schattigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:49 schreef freud het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk.
[..]
Mja, ik was er ook niet kapot van. Prima weer, maar de oerangoetans zaten binnen, en de meeste apen lagen als knuffeldieren te slomen. Nee, ik vond het zonde van mijn geld.
Jij bent bevooroordeeld, jij krijgt altijd aandachtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan ben je op het verkeerde moment gegaan....ze zijn gewoon schattig
[afbeelding]
Meneer Nilson!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld, jij krijgt altijd aandacht
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aapjes liev!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]ze vinden mij ook lief
nou ja, zichzelf eigenlijk, ze gebruikten mijn lens als spiegeltje![]()
Ja als je ook meteen loopt te brullen dat ze kut zijn zou ik ook mijn bedenkingen hebbenquote:
opzouten moeten zequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als je ook meteen loopt te brullen dat ze kut zijn zou ik ook mijn bedenkingen hebben![]()
quote:
Alleen als ik al een nieuwe cam gekocht hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ga mee met de grote apenheul meet, blijf je gewoon dicht bij mij staan, misschien vinden ze jou ook lief dan
Dude, asjeblieft?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:38 schreef Xilantof het volgende:
Wie opent er een meeting topic voor de Apenheul?
Jonguh...ze komen niet eens bij je in de buurt...laat staan aan je camera...tssss....je bent gewoon bangquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen als ik al een nieuwe cam gekocht hebdat hetniet boeit als die kutbeesten hem onderkakken
ze klimmen gewoon OP jouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jonguh...ze komen niet eens bij je in de buurt...laat staan aan je camera...tssss....je bent gewoon bang
Jij toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:38 schreef Xilantof het volgende:
Wie opent er een meeting topic voor de Apenheul?
Nou dan ga jij maar stationsbordjes op de foto zetten, die klimmen tenminste niet op jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze klimmen gewoon OP jou
DUH ben ik bang
En reken erop dat ik daar meer lol aan hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou dan ga jij maar stationsbordjes op de foto zetten, die klimmen tenminste niet op je![]()
Oeh, water meenemen dus...veel water....quote:
Nattigheidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, water meenemen dus...veel water....
Nou niet zoveel dat ik erin kan zwemmen hoor...dat kan ik niet dragenquote:
al vanaf vanaf 21 juni 14:26 astronomisch gezien, meteorologisch gezien al vanaf 1 juniquote:
en dus ook NUquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
al vanaf vanaf 21 juni 14:26 astronomisch gezien, meteorologisch gezien al vanaf 1 juni![]()
Dan moet je ook niet naar Utrecht gaan voor film/musical/theater. Dan ga je toch gewoon naar Aken, Keulen, Luik of Brussel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klinkt idd niet zo best
vind t wel makkelijk dat het hier vlak om de hoek ligt, dat was vroeger voor mij ook een drempel om te gaan, want zie maar weer terug te komen in zuid limburg op een late avond en anders moet je weer meteen voor een hotelletje gaan
Hmmmm....zouden ze daar nederlandstalige musicals hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar Utrecht gaan voor film/musical/theater. Dan ga je toch gewoon naar Aken, Keulen, Luik of Brussel?
Als je erover wil praten ----> R&Pquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon, zomaar, niet iets ECHT ergs hoor..
Beetje limlander spreekt en verstaat goed duits hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....zouden ze daar nederlandstalige musicals hebben![]()
![]()
Wel stil hoor...je zou hier de boel nog eens van streek kunnen makenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Overwerk sanity check op het FOTSC. Ziet er goed uit die voorspelling! Leuke foto's Pea! Dat deden ze niet toen ik er was. Het was ook erg warm, zo'n 30 graden. Misschien daarom waren ze zo passief?
Ja dat zou natuurlijk goed kunnen, hoop dat blijdorp morgen wel een beetje aktief is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Overwerk sanity check op het FOTSC. Ziet er goed uit die voorspelling! Leuke foto's Pea! Dat deden ze niet toen ik er was. Het was ook erg warm, zo'n 30 graden. Misschien daarom waren ze zo passief?
Mja, virtueel ijsje zou niet erg zijn nee.quote:
Ja, ik hoop dat je er een beetje geluk mee hebt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat zou natuurlijk goed kunnen, hoop dat blijdorp morgen wel een beetje aktief is.
ajb:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, virtueel ijsje zou niet erg zijn nee.
Oe...doe mij die middelste maarquote:
Damn, krijg het gelijk warm! Snel de serverruimte in!quote:
Dat sluit ik zeker niet uit.quote:
quote:
quote:
hebbu t over foebel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hou ermee op :w
als dat DE man in vorm is..
Ja maar wolken zijn zeer schaars hier moet ik zeggen (en vooral met dit weer)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Meer wolkjes, prupkeDan wordt die zonsondergang een stuk beter
Ik hou mijn hart vast voor morgen
Is looking goodquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is looking goodTijd om een excursie in te plannen
WAaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
dit krijg je dus als je een nieuwsgierig poesje hebt
ons sukke
[afbeelding]
fijne vakantie!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:22 schreef Toeps het volgende:
Ik vertrek zo naar Zweden (mét cammie)
Tot over twee weken.
Relaxed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:22 schreef Toeps het volgende:
Ik vertrek zo naar Zweden (mét cammie)
Tot over twee weken.
Ik ben blij dat mijn wekker ging, er zit hier nu weer een stomme gans te kwekken waar je dus echt gek van wordtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Relaxed.Veel plezier.
![]()
Ik kon niet meer slapen. Straks naar de Groene Ster en vanavond de stad in, optredens e.d. i.v.m. Friesland Vaart.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn wekker ging, er zit hier nu weer een stomme gans te kwekken waar je dus echt gek van wordt
Dat beest zou je echt neerschieten
Het wordt is mooi weer, leren op een grasveld in het park is te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ernstig studeren vandaag en morgen
Testserver en laptop achter op de fiets, kabelhaspeltje d'r bij, zooo....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:21 schreef skiczukie het volgende:
Het wordt is mooi weer, leren op een grasveld in het park is te doen.
Biertje erbij. Ideaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Testserver en laptop achter op de fiets, kabelhaspeltje d'r bij, zooo....
Ik neem straks gewoon september en oktober vrijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:59 schreef An24 het volgende:
Oei, das waar ook, sterkte Freud, denk aan die extra vrije dagen in het verschiet.![]()
Lekker vroeg wakker, huisje schoonmaken, boodschapje doen en dan ff naar het stand....maar niet te lang anders zie ik er vanavond niet uit
![]()
Nee, alle netwerken samenvoegen tot één thin client cluster.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt er weer een nieuwe _bugvrije_ versie van OC:A uitgerold freud?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:40 schreef freud het volgende:
Daarom heeft dr_flash altijd wat plastieken takken met lover in zijn tas.
Goh jij ook al...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ernstig studeren vandaag en morgen
Dat ga ik dus zo maar doen. Boek mee, notitieding mee. En m'n camera ook natuurlijk, want je weet nooit wat je tegenkomtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het wordt is mooi weer, leren op een grasveld in het park is te doen.
[showtopic] Foto's tijdens het lerenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:03 schreef Yoni het volgende:
Dat ga ik dus zo maar doen. Boek mee, notitieding mee. En m'n camera ook natuurlijk, want je weet nooit wat je tegenkomt
Oeh en dan interessante plaatjes van mijn boek in combinatie met mensen op de achtergrond ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
[showtopic] Foto's tijdens het leren
Yoni, je hoeft hier alleen nog een URL achter te hangen.
Gelukkig, ik ben niet alleen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goh jij ook al...
Ik ben nog op zoek naar een blikje motivatie.
Blikjes genoeg hierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goh jij ook al...
Ik ben nog op zoek naar een blikje motivatie.
Je ben wel een knappe kerel geworden in die tijd dat ik daar weg benquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we nou hetzelfde aan het studeren?
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Stom toeval zeg!
Ik moet maandagochtend, voor de derde keer
Ja, had ik ook moeten doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:57 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie de titel van dat boek en ik haak meteen al af
Drama he.. dezequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geweldig
Ik ook maandagochtend, voor de tweede keer
Ja, ik schuif het gewoon steeds weer voor me uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
Drama he.. deze![]()
Ik ben bang dat ik 'm weer niet ga halen.
Hehequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:04 schreef Yoni het volgende:
En ik wil er zo graag vanaf! Klote examen. Erge is: 293 komt ook nog en die gaat grotendeels over hetzelfde![]()
Ik ga ISA doen als elective (70-350), 70-293 is planning and maintaining network infrastructure, dus echt bijna hetzelfde. Er wordt ook aangeraden die er vrij snel achteraan te doen. Tis een core for MCSE dus als je dat wilt gaan doen, moet je daar idd aan geloven (en ik ga dus wel door...)quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HeheMijn elective is 284
293 is zeker Security? Mja, als ik door ga naar MCSE dan moet die er ook aan geloven
De theorie snap ik wel geloof ik, maar als ik dan vragen ga oefenen gaat het mis. Wanneer gebruik je wat voor zones en waar plaats je ze enzo. Ik vind het gewoon ook zooooo saaaaaaai!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ik DNS inmiddels wel aardig door heb![]()
Wat gaat er bij jou mis dan?
tering dat zou me echt een hoop wilskracht kostenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga ISA doen als elective (70-350), 70-293 is planning and maintaining network infrastructure, dus echt bijna hetzelfde. Er wordt ook aangeraden die er vrij snel achteraan te doen. Tis een core for MCSE dus als je dat wilt gaan doen, moet je daar idd aan geloven (en ik ga dus wel door...)
Ik snap eigenlijk niet het verschil tussen een DNS-server die een stub zone host en een caching-only serverquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:10 schreef Yoni het volgende:
Wanneer gebruik je wat voor zones en waar plaats je ze enzo.
Oow tering da's volgende week alquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:18 schreef Yoni het volgende:
Ga je exchange ding fixen freud! ZeurpietGa je nou mee barbeknoeien eigenlijk volgende week?
Ik ga per OV eigenlijk, maar het schijnt ver lopen te zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef freud het volgende:
Hmm, ik twijfel nog. Moeten er nog mensjes meerijden die kant op trouwens?
Ja, reken maar dat je daar lol aan gaat hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Goh, ik moet nog voor MS SQL mijn examen doen
en dan aan MS 2003 server beginnen.
oh .... joy
Ik moet nog steeds gaan denken over een upgrade naar 2003 en daarbij SQL2000 of SQL2005. Alle databases in de organisatie gaan nu over op SQL. EN ik moet er toch mee werken. dus maar eens kijken voor een cursus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Goh, ik moet nog voor MS SQL mijn examen doen
en dan aan MS 2003 server beginnen.
oh .... joy
Nou..... ik hou me aanbevolen voor een liftquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:32 schreef freud het volgende:
Hmm, ik twijfel nog. Moeten er nog mensjes meerijden die kant op trouwens?
Nee MSCE met SQL erbij als feestoptiequote:
jaaa jij komt gewoon, gezelliequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:46 schreef freud het volgende:
Als ik ga, dan kunnen er max 3 meerijden. Ik neig naar wel gaan in ieder geval.
Ken je de nuggets van CBTnuggets.com?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:16 schreef Yoni het volgende:
Ik heb dus ook 270 en 290 al wel en ben nu dus al een eeuw bezig met die stomme 291. ISA schijnt een makkie te zijn, dus daar maak ik me geen zorgen over.
Ik wil zelf wel graag verder voor MCSE omdat die papiertjes gewoon toch wel veel deuren open gooien qua werk. Hoewel ze me enerzijds vaak heel graag willen hebben, wordt ik vaak toch ook onderschat omdat ik een vrouw ben. Mijn planning is om er zelfs nog eentje extra te doen voor de security specialisatie. Maar daar ga ik nog maar niet teveel aan denken, da's nog zo ver weg.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
hey!! wat lekker ontopic hier allemaal!
nuecken?
Ik had de eerste keer 447quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee, succes iig
Wacht eens eigenlijk is het voor mij ook de derde keer![]()
eerste keer is bijna 3 jaar geleden: 649. Tweede keer een maandje terug, een schandalige 452
Laat maar ff weten wat het bij jou geworden is
447quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:55 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik had de eerste keer 447en de tweede keer 600
![]()
Ik snap er ook niets vanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
hey!! wat lekker ontopic hier allemaal!
nuecken?
Das te hopen voor jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:00 schreef Yoni het volgende:
Erg he, maar jouw 452 is óók wel heel ernstig!
Edit: Ik overdreefHet was 474
ja, ik heb ook geen zin. Morgen is er iig geen voetbal op TV en moetik er maar eens serieus werk van makenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:35 schreef Yoni het volgende:
Het is echt veels te warm om te lerenIk wil op een terras met rosé en genieten van de zomer enzo!
En ik wil dat het dinsdag is, want dan is mijn examen geweest en wordt m'n EOSje eindelijk bij mij afgeleverd![]()
Same here. Die twee keer zakken helpen ook niet echt mee, motivatie wordt er niet echt beter van. Ik klets zelfs de halve FOT SC vol terwijl ik normaal nauwelijks in de SC kom!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het maakt niet uit wanneer ik examen heb. Ik schuif het gewoon net zo lang voor me uit tot het geen zin meer heeft
Ik heb echt serieuze motivatieproblemen, vooral met de 291
Ik schiet gewoon de 284 ff hoog in het dakquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Same here. Die twee keer zakken helpen ook niet echt mee, motivatie wordt er niet echt beter van. Ik klets zelfs de halve FOT SC vol terwijl ik normaal nauwelijks in de SC kom!![]()
Hij wordt afgeleidt door een onderwerp dat ik niet begrijpquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:56 schreef pea4fun het volgende:
eej flash...de hele pagina maar 1 keer tering, geen kutzooi, kanker of ander gescheldwie zit er achter jouw toetsenbord!
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om te lezenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij wordt afgeleidt door een onderwerp dat ik niet begrijp
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar vind het wel leuk om te lezenIk denk dat ik wat van die kreten overschrijf en dan stoer ga doen tegen mijn zoon
Ik kan het toch proberen? hebben we iig wat te lachenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Mijn pa is dat nog nooit gelukt bij mij
Ik ben verliefdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:56 schreef pea4fun het volgende:
eej flash...de hele pagina maar 1 keer tering, geen kutzooi, kanker of ander gescheldwie zit er achter jouw toetsenbord!
quote:
Ja, je KAN natuurlijk in het wilde weg om je heen knallen ind e hoop dat je iets raaktquote:
Dammit... je zag hetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je KAN natuurlijk in het wilde weg om je heen knallen ind e hoop dat je iets raakt
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn buurman klaagt dat je te hard zingt Fles
Sommige dingen moet je gewoon voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes.....een avondje weg en er gebeuren allemaal enge dingen.....rellen en zo..... An is gek op enge dingen
![]()
![]()
![]()
Kunt u IETS specifieker zijn?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes.....een avondje weg en er gebeuren allemaal enge dingen.....rellen en zo..... An is gek op enge dingen
![]()
![]()
![]()
tyfustering nee zeg rot de bliksem een eind opquote:
De reïncarnatie van je overleden microfoonquote:
Haha, nou ja....vind het wel grappig om te lezen hoe mensen reageren op menselijke foutjen rondom de wedstrijd....just accept and try harder is mijn motto in dezequote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tyfustering nee zeg rot de bliksem een eind op
dus?
Mja, dan mag je ook de kachel in. Denk eerst eens na voordat je uit de lucht maar van alles aanneemt over iemand's kwaliteiten.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
De reïncarnatie van je overleden microfoon
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan mag je ook de kachel in. Denk eerst eens na voordat je uit de lucht maar van alles aanneemt over iemand's kwaliteiten.
Zal ik mijn webcam eens aangooien dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ECHT enge dingenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik mijn webcam eens aangooien dan?
Shark....houd je broek aan wil jequote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik mijn webcam eens aangooien dan?
Die heb ik nog niet eens uitgetrokken hoorquote:
Nee dat luchtje komt van mijn voetenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens uitgetrokken hoor
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee dat luchtje komt van mijn voetenpoeh hee, zo'n kleine voetjes en zo'n lucht!
Waar/wie ga je schieten?quote:Op zondag 2 juli 2006 09:00 schreef An24 het volgende:
Ik ook wakker....aan het wachten op iemand die melde weer ff wat later te komen.
....daarna plaatjes schieten
![]()
By the way, Freud...succes man, je bent er bijna![]()
Het is lekker weer! Ga lekker naar buiten, zon slurpen.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:43 schreef k_man het volgende:
Zow, vandaag maar eens verder met foto's uitzoeken en in albums stoppen.
Nog foto's liggen van weekendjes Wenen, Basel en Glasgow die gedaan moeten worden.
Foto's kan je ook digitaal inplakken he?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:11 schreef k_man het volgende:
Het is weekend. Als ik het nu niet doe kom ik er nooit aan toe.
En buiten wordt het smerig warm vandaag.
Ah, mea culpa. Dan moet k_man plakken jaquote:Op zondag 2 juli 2006 10:50 schreef Xilantof het volgende:
k_man schiet analoog Freud...
En ik heb weer lekker uitgeslapen vandaag, moet alleen nog een planning bedenken voor deze dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |