-2 First postquote:
eeehhmmmmmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef RonaldV het volgende:
En hier verder vanaf [FOT SC] wie designed er een fantastische OP?
Het belooft een mooi weekeinde te worden, wie hebben er al plannen?
ik zie het al helemaal voor me, roodverbrande rug, nog witte strepen van de zonnebrand die tevergeefs aangebracht is, zakdoek met 4 van die mooie knopen op de hoekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
het wordt loeiheet dit weekend, dus ik ga maar eens aan de fysieke arbeid: 20m2 tuinpad/terras leggen.
Wel weer een goede smoes om daarna een biertje te nemen, nietwaar?
Boerenbont. En klompen aan natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me, roodverbrande rug, nog witte strepen van de zonnebrand die tevergeefs aangebracht is, zakdoek met 4 van die mooie knopen op de hoeken
JE kan beter wachten tot het bewolkt en regenachtig is jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
Als het ook maar mooie worden coen
ik ga nog wel proberen een HDR van de tuin te maken, maar dat is mooier met wat wolken enzo he?
klinkt als een showcase/rapportage voor Klussen & Wonenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
het wordt loeiheet dit weekend, dus ik ga maar eens aan de fysieke arbeid: 20m2 tuinpad/terras leggen.
Wel weer een goede smoes om daarna een biertje te nemen, nietwaar?
Laat je het model wel heel voor mijn projectjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb plannenMorgen Blijdorp
Morgenavond met model zonsondergang fotograferen
en zondag met het zelfde model op andere lokaties fotograferen
Of als de zon ondergaat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE kan beter wachten tot het bewolkt en regenachtig is ja
Hopelijk wordt het mooi.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
volgend weekend ga ik eyeliner laten tattoeren!![]()
Daar wil ik wel foto's van maken, maar kan niemand vinden die mee kan
daar ga ik wel vanuitquote:
James brown? Fok!prijs? vtel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:34 schreef ForrestX het volgende:
overdag Nijmegen en Bergen (L)...zijn hier nog dingen die fotografisch gezien niet gemist mogen/kunnen worden?? Tips voor Nijmegen bijzonder welkom, geenidee wat in deze stad te doen is...
zaterdagavond afsluiten bij James Brown en daarmee mijn prijs op Fok! innen...denk helaas dat ik daar mijn Nikon niet mee naar binnen krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |