-2 First postquote:
eeehhmmmmmquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef RonaldV het volgende:
En hier verder vanaf [FOT SC] wie designed er een fantastische OP?
Het belooft een mooi weekeinde te worden, wie hebben er al plannen?
ik zie het al helemaal voor me, roodverbrande rug, nog witte strepen van de zonnebrand die tevergeefs aangebracht is, zakdoek met 4 van die mooie knopen op de hoekenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
het wordt loeiheet dit weekend, dus ik ga maar eens aan de fysieke arbeid: 20m2 tuinpad/terras leggen.
Wel weer een goede smoes om daarna een biertje te nemen, nietwaar?
Boerenbont. En klompen aan natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me, roodverbrande rug, nog witte strepen van de zonnebrand die tevergeefs aangebracht is, zakdoek met 4 van die mooie knopen op de hoeken
JE kan beter wachten tot het bewolkt en regenachtig is jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
Als het ook maar mooie worden coen
ik ga nog wel proberen een HDR van de tuin te maken, maar dat is mooier met wat wolken enzo he?
klinkt als een showcase/rapportage voor Klussen & Wonenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef Vliegvrager het volgende:
het wordt loeiheet dit weekend, dus ik ga maar eens aan de fysieke arbeid: 20m2 tuinpad/terras leggen.
Wel weer een goede smoes om daarna een biertje te nemen, nietwaar?
Laat je het model wel heel voor mijn projectjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb plannenMorgen Blijdorp
Morgenavond met model zonsondergang fotograferen
en zondag met het zelfde model op andere lokaties fotograferen
Of als de zon ondergaat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE kan beter wachten tot het bewolkt en regenachtig is ja
Hopelijk wordt het mooi.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
volgend weekend ga ik eyeliner laten tattoeren!![]()
Daar wil ik wel foto's van maken, maar kan niemand vinden die mee kan
daar ga ik wel vanuitquote:
James brown? Fok!prijs? vtel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:34 schreef ForrestX het volgende:
overdag Nijmegen en Bergen (L)...zijn hier nog dingen die fotografisch gezien niet gemist mogen/kunnen worden?? Tips voor Nijmegen bijzonder welkom, geenidee wat in deze stad te doen is...
zaterdagavond afsluiten bij James Brown en daarmee mijn prijs op Fok! innen...denk helaas dat ik daar mijn Nikon niet mee naar binnen krijg.
Naar het Ronostrand?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef ableton het volgende:
Ik ga naar het strand!
En dan maar in de slowchat
update: http://album.zoom.nl/user/12683/images/898/1459383/KvZdOD.jpg.jpg
suggesties: http://forum.fok.nl/topic/877082
Ligt eraan hoe je wilt dat je projectje uitpakt....kan juist voordelig zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat je het model wel heel voor mijn projectje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Misschien vliegtuigjes schieten.
O leuk, wie is het?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ow..Toeps, ik was idd benaderd door iemand voor een shoot, die zei mijn naam van auditie.tk te kennen
Maar nu ik weet hoe het zit zal ik haar ff terugmailen, thnx!
Okee nu gaat ze me om namen vragenquote:
Hmmm... ik zal mijn roodfilter maar vast inpakken. Goede suggestiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef An24 het volgende:
Ligt eraan hoe je wilt dat je projectje uitpakt....kan juist voordelig zijn![]()
![]()
![]()
quote:
Niemand in de buurt waar je een lens van mag/kan lenen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zondag meedoen aan een cursus paarden fotograferen.. maar ik heb geen lens![]()
![]()
![]()
Je hebt niet kunnen ruilen in Utrecht?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef fraubitch het volgende:
ik wil zondag meedoen aan een cursus paarden fotograferen.. maar ik heb geen lens![]()
![]()
![]()
Jajaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat je het model wel heel voor mijn projectje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaHet model zal heel blijven
Ik zou niet durven om 'r kapot te maken
Ze begon te dreigen met zo'n vage oosterse vechtsport
Jaquote:
Prijsvraag week 24 op Fokzine...met als prijs, jawel kaarten voor James Brown..helaas in Ahoy' maar dat mag de pret niet drukken..Zou optreden als onderdeel van het geflopte Ahoy' Open Air festival...zaterdag in Ahoy', zondag in een uitverkocht Paradiso (quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:14 schreef Xilantof het volgende:
Over welk model hebben we het eigenlijk?
quote:Of mis ik gewoon weer iets?
Durf te wedden dat we voorlopig ook niets te zien krijgen.....Blijdorp en model in 1 weekend....op RAWquote:
Gaat idd geen succes wordenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat we voorlopig ook niets te zien krijgen.....Blijdorp en model in 1 weekend....op RAW![]()
Bronquote:Photographer urges no-photo day
A photographer from Brighton in southern England is urging the people of the world to take a day out and stop taking pictures.
Becca Bland has launched "non-photography day" - planned for 17 July - through a website together with a sticker and flyposter campaign in various cities in England.
Ms Bland told BBC World Service's Culture Shock programme that the idea has "gone global" with interest in Manchester, Leeds, London and Brighton, and even further afield in Australia and Japan.
She explained that she wanted people to "put your camera down and appreciate the moment you are in".
"Experience life in an unmediated fashion, without anything in front of your eyes. Live in the moment," she added.
'Celebrate, don't document'
Ms Bland got the idea for the day after reading various works about far-eastern Zen Buddhism.
She explained that she believes that in taking a photograph, people are trying to take possession of a place - but that photographs cannot give an "essence" of that particular place.
The sticker campaign for the day has the message "celebrate the moment, don't document it".
"When you simply take photos of something, without fully engaging with it, you're assuming that all you can have and take is the actual appearance of a place - rather than other creative factors that exist in the place," Ms Bland said.
She added that a lot of people think that photographers concentrate on a small part of a place, in the belief that this can allow the detail to be better understood
"For my beliefs - and for Zen beliefs - it is the essence, the whole that is more important," she added.
"I think that's perhaps where photography does fall down - they've got that frame around it, and it's got this inability to capture the whole.
"Those things become signs and represent things, but they can never really be what the place is."
Camera culture
She added that people really committed to the idea could join the "non-photography police" - a group who are telling people about the day when they see them taking pictures on the street.
However, David Rowan, of the Trendsurfing column in British newspaper The Times, said he believes Ms Bland is "fighting a losing battle."
"There is also a 'buy-nothing' day, organised by anti-consumer lobbyists, and I still see shops pretty full the rest of the time," he said.
"There's an organisation called White Dot which tries to get us to switch off our TV for a day a year, and I still see the TV companies in business."
He added that while he thought it right to question the "culture of ubiquitous cameras," it is simply the way that technological developments have led to.
He pointed out that Microsoft is currently developing a project called My Life Bits, based on the idea of infinite storage space. By wearing goggles with a camera and microphone attached, the wearer can record and document everything they see and hear.
"If Becca wanted to be really popular in Britain, she would get closed circuit TV cameras switched off for a day, so they wouldn't be recording your car registration and they wouldn't be following you round the streets," he added.
sushi?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
JajaHet model zal heel blijven
Ik zou niet durven om 'r kapot te maken
Ze begon te dreigen met zo'n vage oosterse vechtsport
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat idd geen succes wordenEn dan maandagochtend ook al om 06:00 uur in de auto moeten zitten omdat iemand heeft bedacht dat we wel eens om 09:00 uur kunnen gaan vergaderen ......... in Zwolle
Volgens mij wordt dat gewoon een hele harde knal hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
En daarna zweefde ze weer terug naar aarde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |