Sommige wel jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:55 schreef Shark.Bait het volgende:
OP?
TT toch?
Of je excuseert jezelf met: "Gelukkig heb ik meer verstand van fotograferen"
jaaaaa, met iedere maand een ander themaquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:50 schreef Re het volgende:
ik niet dus maar we kunnen er een wedstrijdje van maken
nou kom maar op met die lekkere S&G foto van je. Ik soep wel wat in elkaarquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
nee openings post (OP), zie een
ShowChat #767: Dit is een naamtopic voor jou O+
[US/FUS/FUF/KUS] #281: Laten we gaan rondspoken
bijvoorbeeld
van mij?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou kom maar op met die lekkere S&G foto van je. Ik soep wel wat in elkaar
Van jou lekkere lichaam natuurlijkquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:10 schreef Xilantof het volgende:
@VV: ing. is geen verplichte titel hoor
Ja dat wel, maar bij wet nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk welJe bent er toch trots op
Geweldige OP hequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
bijvoorbeeld
Zoiets?quote:
Ik ben wel tegen usericons in de OP, dat werkt kliekjesvorming in de hand, dat is uit het verleden meerdere keren gebleken (zie de slowchats in ONZ, ook de Ex NAchtbardurs konden er wat van); en ook gescheld als iemand een nieuwe SC opende waar de "standaard door kliekje geaanvaarde OP" niet inzat, nou, dan werden er weer ettelijk pagina's gescholden over dat dat niet gebeurd was. En jeezus, alsof dat nou echt zoooooo belangrijk was/isquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
ShowChat #767: Dit is een naamtopic voor jou O+
bijvoorbeeld
Dámn, wat een mooie OPquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Re het volgende:
ShowChat #767: Dit is een naamtopic voor jou![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yup. En zelfs 1 of 2 geshopped. En dan tevergeefs kijken of iemand in mijn MSN stond. En toen maar gaan slapen
Mkeej. Dan zal ik je wat resultaatjes laten zien (van wat ik al gedaan heb--niet zoveel, ik had het druk met vanalles en nogwat) .. misschien doe ik ff een verklein actie, mag jij de mooiste uitzoeken, ga ik daarmee aan den slag.quote:
Sounds like a plan!quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mkeej. Dan zal ik je wat resultaatjes laten zien (van wat ik al gedaan heb--niet zoveel, ik had het druk met vanalles en nogwat) .. misschien doe ik ff een verklein actie, mag jij de mooiste uitzoeken, ga ik daarmee aan den slag.
als ie kapot gaat kan je ook naar rofa-repair te den haag gaan. Ten tweede is het nog maar de vraag of zo'n kwaliteitsglas makkelijk kapot gaat-ik betwijfel het.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:48 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Iemand al ervaring en of tips met http://www.2dehands.nl/li(...)-1d-mk-ii-euros.html
Scheelt veel geld op o.a. een Canon 5D en lenzen. Eerste nadeel is gelijk het niet ter reparatie kunnen aanbieden bij Canon Benelux.
Maar vraag me af of er verder nog iets is waar je op letten moet.
Daar gaat dus het SOTY geld heen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:24 schreef Toeps het volgende:
Oeh, ik ga morgen kamperen voor de Saturn in Rotterdam. EOS350D in de aanbieding!629 euri maar, met lens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |