quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]ze vinden mij ook lief
nou ja, zichzelf eigenlijk, ze gebruikten mijn lens als spiegeltje![]()
Ja als je ook meteen loopt te brullen dat ze kut zijn zou ik ook mijn bedenkingen hebbenquote:
opzouten moeten zequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja als je ook meteen loopt te brullen dat ze kut zijn zou ik ook mijn bedenkingen hebben![]()
quote:
Alleen als ik al een nieuwe cam gekocht hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ga mee met de grote apenheul meet, blijf je gewoon dicht bij mij staan, misschien vinden ze jou ook lief dan
Dude, asjeblieft?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:38 schreef Xilantof het volgende:
Wie opent er een meeting topic voor de Apenheul?
Jonguh...ze komen niet eens bij je in de buurt...laat staan aan je camera...tssss....je bent gewoon bangquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen als ik al een nieuwe cam gekocht hebdat hetniet boeit als die kutbeesten hem onderkakken
ze klimmen gewoon OP jouquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jonguh...ze komen niet eens bij je in de buurt...laat staan aan je camera...tssss....je bent gewoon bang
Jij toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:38 schreef Xilantof het volgende:
Wie opent er een meeting topic voor de Apenheul?
Nou dan ga jij maar stationsbordjes op de foto zetten, die klimmen tenminste niet op jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze klimmen gewoon OP jou
DUH ben ik bang
En reken erop dat ik daar meer lol aan hebquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou dan ga jij maar stationsbordjes op de foto zetten, die klimmen tenminste niet op je![]()
Oeh, water meenemen dus...veel water....quote:
Nattigheidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, water meenemen dus...veel water....
Nou niet zoveel dat ik erin kan zwemmen hoor...dat kan ik niet dragenquote:
al vanaf vanaf 21 juni 14:26 astronomisch gezien, meteorologisch gezien al vanaf 1 juniquote:
en dus ook NUquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
al vanaf vanaf 21 juni 14:26 astronomisch gezien, meteorologisch gezien al vanaf 1 juni![]()
Dan moet je ook niet naar Utrecht gaan voor film/musical/theater. Dan ga je toch gewoon naar Aken, Keulen, Luik of Brussel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klinkt idd niet zo best
vind t wel makkelijk dat het hier vlak om de hoek ligt, dat was vroeger voor mij ook een drempel om te gaan, want zie maar weer terug te komen in zuid limburg op een late avond en anders moet je weer meteen voor een hotelletje gaan
Hmmmm....zouden ze daar nederlandstalige musicals hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar Utrecht gaan voor film/musical/theater. Dan ga je toch gewoon naar Aken, Keulen, Luik of Brussel?
Als je erover wil praten ----> R&Pquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon, zomaar, niet iets ECHT ergs hoor..
Beetje limlander spreekt en verstaat goed duits hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....zouden ze daar nederlandstalige musicals hebben![]()
![]()
Wel stil hoor...je zou hier de boel nog eens van streek kunnen makenquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Overwerk sanity check op het FOTSC. Ziet er goed uit die voorspelling! Leuke foto's Pea! Dat deden ze niet toen ik er was. Het was ook erg warm, zo'n 30 graden. Misschien daarom waren ze zo passief?
Ja dat zou natuurlijk goed kunnen, hoop dat blijdorp morgen wel een beetje aktief is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef freud het volgende:
Overwerk sanity check op het FOTSC. Ziet er goed uit die voorspelling! Leuke foto's Pea! Dat deden ze niet toen ik er was. Het was ook erg warm, zo'n 30 graden. Misschien daarom waren ze zo passief?
Mja, virtueel ijsje zou niet erg zijn nee.quote:
Ja, ik hoop dat je er een beetje geluk mee hebt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef pea4fun het volgende:
Ja dat zou natuurlijk goed kunnen, hoop dat blijdorp morgen wel een beetje aktief is.
ajb:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, virtueel ijsje zou niet erg zijn nee.
Oe...doe mij die middelste maarquote:
Damn, krijg het gelijk warm! Snel de serverruimte in!quote:
Dat sluit ik zeker niet uit.quote:
quote:
quote:
hebbu t over foebel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hou ermee op :w
als dat DE man in vorm is..
Ja maar wolken zijn zeer schaars hier moet ik zeggen (en vooral met dit weer)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Meer wolkjes, prupkeDan wordt die zonsondergang een stuk beter
Ik hou mijn hart vast voor morgen
Is looking goodquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is looking goodTijd om een excursie in te plannen
WAaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef prupke het volgende:
dit krijg je dus als je een nieuwsgierig poesje hebt
ons sukke
[afbeelding]
fijne vakantie!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:22 schreef Toeps het volgende:
Ik vertrek zo naar Zweden (mét cammie)
Tot over twee weken.
Relaxed.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 05:22 schreef Toeps het volgende:
Ik vertrek zo naar Zweden (mét cammie)
Tot over twee weken.
Ik ben blij dat mijn wekker ging, er zit hier nu weer een stomme gans te kwekken waar je dus echt gek van wordtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Relaxed.Veel plezier.
![]()
Ik kon niet meer slapen. Straks naar de Groene Ster en vanavond de stad in, optredens e.d. i.v.m. Friesland Vaart.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 07:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn wekker ging, er zit hier nu weer een stomme gans te kwekken waar je dus echt gek van wordt
Dat beest zou je echt neerschieten
Het wordt is mooi weer, leren op een grasveld in het park is te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ernstig studeren vandaag en morgen
Testserver en laptop achter op de fiets, kabelhaspeltje d'r bij, zooo....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:21 schreef skiczukie het volgende:
Het wordt is mooi weer, leren op een grasveld in het park is te doen.
Biertje erbij. Ideaal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Testserver en laptop achter op de fiets, kabelhaspeltje d'r bij, zooo....
Ik neem straks gewoon september en oktober vrijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:59 schreef An24 het volgende:
Oei, das waar ook, sterkte Freud, denk aan die extra vrije dagen in het verschiet.![]()
Lekker vroeg wakker, huisje schoonmaken, boodschapje doen en dan ff naar het stand....maar niet te lang anders zie ik er vanavond niet uit
![]()
Nee, alle netwerken samenvoegen tot één thin client cluster.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt er weer een nieuwe _bugvrije_ versie van OC:A uitgerold freud?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:40 schreef freud het volgende:
Daarom heeft dr_flash altijd wat plastieken takken met lover in zijn tas.
Goh jij ook al...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ernstig studeren vandaag en morgen
Dat ga ik dus zo maar doen. Boek mee, notitieding mee. En m'n camera ook natuurlijk, want je weet nooit wat je tegenkomtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het wordt is mooi weer, leren op een grasveld in het park is te doen.
[showtopic] Foto's tijdens het lerenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:03 schreef Yoni het volgende:
Dat ga ik dus zo maar doen. Boek mee, notitieding mee. En m'n camera ook natuurlijk, want je weet nooit wat je tegenkomt
Oeh en dan interessante plaatjes van mijn boek in combinatie met mensen op de achtergrond ofzoquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:10 schreef freud het volgende:
[..]
[showtopic] Foto's tijdens het leren
Yoni, je hoeft hier alleen nog een URL achter te hangen.
Gelukkig, ik ben niet alleen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goh jij ook al...
Ik ben nog op zoek naar een blikje motivatie.
Blikjes genoeg hierquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:01 schreef Yoni het volgende:
[..]
Goh jij ook al...
Ik ben nog op zoek naar een blikje motivatie.
Je ben wel een knappe kerel geworden in die tijd dat ik daar weg benquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn we nou hetzelfde aan het studeren?
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |