Mietje...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat idd geen succes wordenEn dan maandagochtend ook al om 06:00 uur in de auto moeten zitten omdat iemand heeft bedacht dat we wel eens om 09:00 uur kunnen gaan vergaderen ......... in Zwolle
Misschien geen feest voor je vrijetijd, maar wel voor je salarisstrook?!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:47 schreef freud het volgende:
Plannen...
Vandaag werken tot 2:00
Zaterdag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Zondag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Maandag: werken vanaf 7:00 - ????
Feest.
NOT
Je moet van het moment genieten zoals die dame al zeiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:47 schreef freud het volgende:
Plannen...
Vandaag werken tot 2:00
Zaterdag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Zondag: werken van 8:00 - ???? maar zeker tot 18:00
Maandag: werken vanaf 7:00 - ????
Feest.
NOT
Doet dat niet fokking zeer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
volgend weekend ga ik eyeliner laten tattoeren!![]()
Daar wil ik wel foto's van maken, maar kan niemand vinden die mee kan
Mens, foto's maken van tatoeages voel je toch niet?quote:
Grrrr....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Mens, foto's maken van tatoeages voel je toch niet?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef RonaldV het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij en 10.000 andere Utrechtenarenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:28 schreef Ynske het volgende:
Vanaf morgen kan ik de dom fotograferen vanuit mijn raam
cam ligt al klaarquote:
Welke musical?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
cam ligt al klaar
zou vanaaf ook wel foto's willen maken, maar helaas bij musicals mag dat niet
Jesus Christ Superstar in t Beatrixtheaterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Welke musical?
zoon en vriendin gaan vanavond naar the lion king
Ow vet! wel laten weten hoe het was hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Jesus Christ Superstar in t Beatrixtheater
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ow vet! wel laten weten hoe het was hoor.
Ah!. Ben benieuwd naar je ervaringen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de verhalen zijn verschillend Marjo.
topicje: Permanente Make-Up?
Ik mag vannacht om half 2 er een paar van een station in eindhoven gaan halen omdat de trein vanaf daar niet verder gaat, heb ik ook echt zin inquote:
you and me bothquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ah!. Ben benieuwd naar je ervaringen...
dat klinkt idd niet zo bestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik mag vannacht om half 2 er een paar van een station in eindhoven gaan halen omdat de trein vanaf daar niet verder gaat, heb ik ook echt zin in![]()
En dan morgen weer vroeg op...zucht...
Ja idd, of smiddagsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klinkt idd niet zo best
vind t wel makkelijk dat het hier vlak om de hoek ligt, dat was vroeger voor mij ook een drempel om te gaan, want zie maar weer terug te komen in zuid limburg op een late avond en anders moet je weer meteen voor een hotelletje gaan
Je hoeft niet hoorquote:
Tuurlijk moet ik wel vroeg op, anders is het al middag als ik in blijdorp aankomquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoorje bent wel gelijk even een makkelijk testobject voor flitswerkzaamheden trouwens
Je zit vanaf morgen in Utrecht zei je toch? Lekker centraalquote:
zit nu ook al in utrechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je zit vanaf morgen in Utrecht zei je toch? Lekker centraalKan je kiezen.
schijt watquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht
Wat een kutstad zeg
Je zal er wonen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht
Wat een kutstad zeg
Je zal er wonen
Joh, reizen met het ov moet je anders zien. Je hoeft niet op te letten, je kan lekker mensen kijken, landschappen...beetje wegdutten als je een drukke dag hebt gehad...best lekker hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
zit nu ook al in utrecht
maar met werk, cursus door de week weinig tijd
en in t weekend nog veel bij mijn ouders in limburg
misschien dat ik zondag nog ergens naar toe ga, baal alleen van de lange reistijd om ergens te komen met het ov
Reizen met OV is het mooiste wat er isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Joh, reizen met het ov moet je anders zien. Je hoeft niet op te letten, je kan lekker mensen kijken, landschappen...beetje wegdutten als je een drukke dag hebt gehad...best lekker hoor.
om mee naar t werk te gaan maakt t me ook niet uit maar als ik bv naar de apenheul wil ben ik bijna 2 uur onderweg met het ov, en das lang vind ik want dan heb ik t alleen over de heen wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Joh, reizen met het ov moet je anders zien. Je hoeft niet op te letten, je kan lekker mensen kijken, landschappen...beetje wegdutten als je een drukke dag hebt gehad...best lekker hoor.
Morgen naar blijdorp is ook bijna 2 uur, met de auto, dus dat is 2 uur opletten geblazen en na een dagje slenteren en fotograferen ook weer 2 uur terug...en dan heb je dus al een dag achter de rug en moet je weer opletten...ook niet alles hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
om mee naar t werk te gaan maakt t me ook niet uit maar als ik bv naar de apenheul wil ben ik bijna 2 uur onderweg met het ov, en das lang vind ik want dan heb ik t alleen over de heen weg
chimpansees die op je schouder schijten en je snicker uit je vingers jatten zijn LEUKquote:
ja wie gaat er dan ook snicker eten in de apenheulquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
chimpansees die op je schouder schijten en je snicker uit je vingers jatten zijn LEUK
flikker op met je kut-apenheul
Neequote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja wie gaat er dan ook snicker eten in de apenheulen dat ze op jouw schouder schijten wil niet zeggen dat ze dat bij iedereen doen
![]()
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
chimpansees die op je schouder schijten en je snicker uit je vingers jatten zijn LEUK
Mja, ik was er ook niet kapot van. Prima weer, maar de oerangoetans zaten binnen, en de meeste apen lagen als knuffeldieren te slomen. Nee, ik vond het zonde van mijn geld.quote:flikker op met je kut-apenheul
Dan ben je op het verkeerde moment gegaan....ze zijn gewoon schattigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:49 schreef freud het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk.
[..]
Mja, ik was er ook niet kapot van. Prima weer, maar de oerangoetans zaten binnen, en de meeste apen lagen als knuffeldieren te slomen. Nee, ik vond het zonde van mijn geld.
Jij bent bevooroordeeld, jij krijgt altijd aandachtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan ben je op het verkeerde moment gegaan....ze zijn gewoon schattig
[afbeelding]
Meneer Nilson!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld, jij krijgt altijd aandacht
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeld, jij krijgt altijd aandacht
[afbeelding]