quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn buurman klaagt dat je te hard zingt Fles
Sommige dingen moet je gewoon voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes.....een avondje weg en er gebeuren allemaal enge dingen.....rellen en zo..... An is gek op enge dingen
![]()
![]()
![]()
Kunt u IETS specifieker zijn?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes.....een avondje weg en er gebeuren allemaal enge dingen.....rellen en zo..... An is gek op enge dingen
![]()
![]()
![]()
tyfustering nee zeg rot de bliksem een eind opquote:
De reīncarnatie van je overleden microfoonquote:
Haha, nou ja....vind het wel grappig om te lezen hoe mensen reageren op menselijke foutjen rondom de wedstrijd....just accept and try harder is mijn motto in dezequote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tyfustering nee zeg rot de bliksem een eind op
dus?
Mja, dan mag je ook de kachel in. Denk eerst eens na voordat je uit de lucht maar van alles aanneemt over iemand's kwaliteiten.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
De reīncarnatie van je overleden microfoon
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, dan mag je ook de kachel in. Denk eerst eens na voordat je uit de lucht maar van alles aanneemt over iemand's kwaliteiten.
Zal ik mijn webcam eens aangooien dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:51 schreef An24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
ECHT enge dingenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik mijn webcam eens aangooien dan?
Shark....houd je broek aan wil jequote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal ik mijn webcam eens aangooien dan?
Die heb ik nog niet eens uitgetrokken hoorquote:
Nee dat luchtje komt van mijn voetenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens uitgetrokken hoor
quote:Op zondag 2 juli 2006 00:36 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee dat luchtje komt van mijn voetenpoeh hee, zo'n kleine voetjes en zo'n lucht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |