Klopt, D66 krijgt een koekje en gaat weer in het kabinet zitten of de LPF steunt een minderheidskabinet. Voordeel is wel dat ze van het onstabiele D66 af zijn en hun clown-ministers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
maar dat zullen ze ongetwjjfeld snel weer lijmen![]()
en de lpf dan? Ze lopen altijd een paar passen achter heb ik het ideequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Klopt, D66 krijgt een koekje en gaat weer in het kabinet zitten of de LPF steunt een minderheidskabinet. Voordeel is wel dat ze van het onstabiele D66 af zijn en hun clown-ministers.
vd As is ook een jurist.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lousewies meer verstand heeft van Staatsrecht dan stratenlegger Van der As.
Volgens mij begint ze ook een beetje te twijfelen ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef golfer het volgende:
Lousewies weet volgens mij niet wat het gevolg van haar aktie zal zijn.
de LPF is stabieler dan D66 de laatste jaren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en de lpf dan? Ze lopen altijd een paar passen achter heb ik het idee![]()
net als Kok mogen ze op 'de winkel passen' . Demissionair dus..quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
Oh, ze mogen gewoon goed doorwerken in het landsbelang!! Hypocriet mens.
en die vd as is wel grappig eigenlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
de LPF is stabieler dan D66 de laatste jaren.
jezus, de fractie zegt dus het vertrouwen op en de minsiters blijven zitten in landsbelangquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef pberends het volgende:
Oh, ze mogen gewoon goed doorwerken in het landsbelang!! Hypocriet mens.
gelukkig kon die TS niet tellen en deze wel (het is nu deel 7 en niet 5 / VI)quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:07 schreef Falco het volgende:
Dit topic was eerder: D66 tegen de rest - Deel VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |