ze zijn bezig met m eruit te zetten... dus ik wacht nog ffquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:02 schreef melke het volgende:
Serieus? Misschien moet je dan toch eens opzoek gaan naar een anders woonadres?
Jawel, niet ontkennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen mietje
Pas maar op, hij is geen mietje!quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:04 schreef mcDavid het volgende:
Sorry, ik hou al op!
klinkt stom, maar als ik de politie bel, weet hij dat ik heb gebeld en dan kan ik helemaal uitkijken. morgen overleg ik met de huismeester wat ik echt het beste kan doen in deze situatie, want ik durf nu echt even geen politie te bellen.... hoe stom het ook klinkt...quote:
Hoeveel groter/kleiner ben je?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt stom, maar als ik de politie bel, weet hij dat ik heb gebeld en dan kan ik helemaal uitkijken. morgen overleg ik met de huismeester wat ik echt het beste kan doen in deze situatie, want ik durf nu echt even geen politie te bellen.... hoe stom het ook klinkt...
"hoi, ik bel over geluidsoverlast bij de buren!"quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klinkt stom, maar als ik de politie bel, weet hij dat ik heb gebeld en dan kan ik helemaal uitkijken. morgen overleg ik met de huismeester wat ik echt het beste kan doen in deze situatie, want ik durf nu echt even geen politie te bellen.... hoe stom het ook klinkt...
ga ff uit logeren een aantal weken tot hij weg is..quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Eruit zetten die kuthondquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:14 schreef Jerruh het volgende:
ja ik ben groter, en misschien zelfs breder, maar die gozer heeft alle remmen los, en ik mijd sowieso agressieve mensen... en nu issie gelukkig al tot bedaren, maar ik hoeft dit niet nog eens.
maar goed, ik had wel ondertussen de huismeester en wat mensen gesmst, en de huismeester zou verdere stappen ondernemen.
schiet ik jou ook neer, heeft ie meteen een dubbele moord op zijn geweten, zo goed?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:17 schreef JimmyJames het volgende:
Je kunt jezelf ook neerschieten terwijl die gozer slaapt en vervolgens het pistool in zijn handen duwen![]()
Werkte prima in een film hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schiet ik jou ook neer, heeft ie meteen een dubbele moord op zijn geweten, zo goed?
ik doe niks meer, hij ligt momenteel tussen de kots in de wc....quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:15 schreef Stuart het volgende:
Sla die gozer met zijn dwaze dronken gedrag tegen de vlakte. Vervolgens doe jij aangifte bij de politie dat jij bent mishandeld en werd aangevallen door je stomdronken en zéér agressieve medebewoner maar dat je het gelukkig heb overleefd zonder al teveel kleerscheuren door je enigzins te verdedigen
De volgende dag klaag je bij de huismeester over het feit dat je medebewoner je hebt aangevallen en dat je eist dat dat dronken beest wordt uitgezet![]()
Kan me overigens totaal niets bij zo'n situatie voorstellen. Buitengewoon walgelijk gewoonquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik doe niks meer, hij ligt momenteel tussen de kots in de wc....
ik krijg nota bene morgen bezoek...
Ik hoor helaas vaak genoeg over studenten die bij asociale mensen terecht komen (dealers, junks etc.). En die mensen zijn er vaak helaas met geen mogelijkheid uit te werkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me overigens totaal niets bij zo'n situatie voorstellen. Buitengewoon walgelijk gewoon
mjwa, het ergste vind ik dat de wooonstichting op voorhand zei dat ik bij een rustige jongen kwam te wonen, terwijl er al 1.5 jaar lang geklaagd wordt over overlast en agressie...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:22 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik hoor helaas vaak genoeg over studenten die bij asociale mensen terecht komen (dealers, junks etc.). En die mensen zijn er vaak helaas met geen mogelijkheid uit te werken![]()
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar heeft hij geweldadige bedreigingen ook echt uitgevoerd in het verleden, of schreeuwt hij tot nu toe alleen maar en gooit hij met dingen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het ergste vind ik dat de wooonstichting op voorhand zei dat ik bij een rustige jongen kwam te wonen, terwijl er al 1.5 jaar lang geklaagd wordt over overlast en agressie...
maar goed, hij heeft bijna 6 maanden huurachterstand en dat is een goeie reden om m eruit te kicken...
hij heeft in een dronken bui al eens bewoners bekogeld met bierflessen van 4 hoog en op een andere dag de huismeester proberen in elkaar te meppen. als ie bezopen is, dan is hij link, en op zich kan ik m met gemak aan, maar er zijn altijd een paar van die kampervrienden van m erbij... nu dus ook...quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal ingelezen, maar heeft hij geweldadige bedreigingen ook echt uitgevoerd in het verleden, of schreeuwt hij tot nu toe alleen maar en gooit hij met dingen?
In het tweede geval heb je namelijk te maken met iemand die zijn geweldadige arrogantie alleen put uit de voorzichtigheid en goede vrede van anderen, en iemand die waarschijnlijk niet verder zal gaan.
In dat geval kan een grote bek of rationele plaatswijzing echt onverwacht goed helpen, is mijn ervaring, al lijkt het anders.
Als hij al eerder daadwerkelijk lichamelijk is geweest met anderen dat je weet, is je voorzichtige reactie inderdaad de meest verstandige..
ehm, topic in WGR, zal zo ff linkje plaatsenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
Aardig kut, maar wat moet je hem betalen dan?
Wat jij nodig hebt is een lieve, sterke prins (zonder witte paard) die de zaak voor jou zou regelen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
nou even voorgeschiedenis: topic over bijbetalen van mij in WRG
ik zit nu met de lichten uit in de woonkamer en geluid uit om net te doen alsof ik niet thuis ben. wat wil het geval? die ene medebewoner is voor de zoveelste keer deze weken straalbezopen en liep daarnet al allerhande spul naar beneden te gooien (op straat op mensen vnaf vier hoog). daarna kwam hij in de gang en begon met zowat alles te smijten wat hij tegenkwam, op mijn kamerdeur, roepende, betalen of jij gaat dood, een kwartier lang. ik ben geen mietje maar ik zit m dus nu echt te schijten....
ik wil er een met een zwart paardquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:56 schreef LonelyWolf het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een lieve, sterke prins (zonder witte paard) die de zaak voor jou zou regelen.![]()
iig, sterkte. Het is altijd kut met zulke mensen.
Daar kom je nu ook wel op terug zekerquote:Op zondag 11 juni 2006 21:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
@ ARKON, hoe bedoel je?! is dit een sterke hint om naar mijn buurman (die me voerigens wel erg relaxed lijkt) te stappen?.
.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
ik ben geen mietje maar ik zit m dus nu echt te schijten....
quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Jerruh het volgende:
maar als ie zo doorgaat, ligt ie door mijn handen binnenkort 4 verdiepingen lager
dat lijtk me nou niet de meest handige oplossing eigenlijk..quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:29 schreef Chou het volgende:
Mes pakken, deur opentrekken en 2 stappen terug, moet jij opletten wat er gaat gebeuren
Nee doodsbedreigingen en je deur in elkaar laten trappen door een zuipschuit, dat is wel toelaatbaar, in je eigen huis de lichten uit en achter de bank gaan zitten ofzo, belachelijk in mijn mening !quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijtk me nou niet de meest handige oplossing eigenlijk..
Nederlands rechtsysteem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:51 schreef Chou het volgende:
[..]
Nee doodsbedreigingen en je deur in elkaar laten trappen door een zuipschuit, dat is wel toelaatbaar, in je eigen huis de lichten uit en achter de bank gaan zitten ofzo, belachelijk in mijn mening !
Wat? Dat die vent 15 minuten aan je deur staat te dreigen dat je moet betalen anders ga je dood?quote:
Bedreiging, maar in dat geval moet je kalm zijn, een ander tot bedaren brengen en de politie bellen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:00 schreef Chou het volgende:
[..]
Wat? Dat die vent 15 minuten aan je deur staat te dreigen dat je moet betalen anders ga je dood?
Hoe noem je dat dan?
haha...quote:
Kom op, een dronken kerel die je met de dood bedreigt - al vaker - die loopt te rossen op je deur en tot alles in staat is wanneer de deur geopend is. Je kan geen kant op, de enige 'exit' is die deur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:09 schreef Tomek het volgende:
op je foto's probeer je wel heel stoer te zijn![]()
In mijn ogen moet er naar de zwaarste partij gekeken worden, in dit geval de zuiplap die zich niet kan beheersen en aan de deur van het slachtoffer doodsbedreigingen staat te uiten en daarvoor moet worden aangetikt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bedreiging, maar in dat geval moet je kalm zijn, een ander tot bedaren brengen en de politie bellen.
Als je hem een mes in de schouder zet kan dat ok nog mishandeling worden, het is net hoe het petje staat van de politie/rechters etc.
Ho wacht, van mij mag je diverse lichaamsdelen van hem er afhakken, ik juich het bijna nog toe ook.. maar dat is toch zo? jij moet je beheersen enzo... Hij ook... dat is hetzelfde als dat iemand mij een blauw oog slaat met een schepje en ik hem daarna onderuit schoffel in groep 2 van de basisschool. Beide hebben schuld...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:14 schreef Chou het volgende:
[..]
In mijn ogen moet er naar de zwaarste partij gekeken worden, in dit geval de zuiplap die zich niet kan beheersen en aan de deur van het slachtoffer doodsbedreigingen staat te uiten en daarvoor moet worden aangetikt.
Stel dat die kerel je deur intrapt en naar binnen komt, moet ik hem dan zijn gang laten gaan want wanneer ik een mes in zijn schouder zet dan loop ik de kans om slachtoffer te worden van een Rechter die met het verkeerde been uit bed is gestapt?
Aaangezien het gedrag van deze meneer niet onbekend is in de omgeving, zal ik hem het nadeel van de twijfel geven, de deur openzetten en hem de keuze laten maken.
15 minuten lang!!
Aan je voordeur staan dreigen met de dood.
Politie?
Maar die man staat dronken en wel al 15 minuten op mijn deur te rammen dat hij me dood wil gaan maken, wie speelt hier nu eiegen rechter en in die 15 minuten: Waar was de politie, die zijn er toch om te voorkomen dat mensen gedwongen worden om eigen rechter te spelen in dit soort situaties?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ho wacht, van mij mag je diverse lichaamsdelen van hem er afhakken, ik juich het bijna nog toe ook.. maar dat is toch zo? jij moet je beheersen enzo... Hij ook... dat is hetzelfde als dat iemand mij een blauw oog slaat met een schepje en ik hem daarna onderuit schoffel in groep 2 van de basisschool. Beide hebben schuld...
Dom voorbeeld, maar inderdaad - de dronken vent staat in deze wel in het nadeel, maar je mag ook niet voor eigen rechter spelen volgens de politiemeneertjes .
Het rechtsysteem is kut, dag zeg ik jequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:20 schreef Chou het volgende:
[..]
Maar die man staat dronken en wel al 15 minuten op mijn deur te rammen dat hij me dood wil gaan maken, wie speelt hier nu eiegen rechter en in die 15 minuten: Waar was de politie, die zijn er toch om te voorkomen dat mensen gedwongen worden om eigen rechter te spelen in dit soort situaties?
Kijk en dat is nu zo krom!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het rechtsysteem is kut, dag zeg ik je![]()
"Maar u had niet een mes mogen aanrijken"
douche en toiletquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef Kindervriend het volgende:
Wat delen jullie eigenlijk, als ik eens vragen mag?
Je badkamer en wasvoorzieningen ofzo?
hij is nog onder zijl, maar als ie wakker en nuchter is, is hij wel vriendelijk, maar begint ie wel binnen twee minuten over geld.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef witte_fantasie het volgende:
Hoe is die kerel nuchter nu tegen je? Is ie dan nog steeds agressief of is ie dan wat ingetoomd en eerder chaggo?
Ben je hem schuldig dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is nog onder zijl, maar als ie wakker en nuchter is, is hij wel vriendelijk, maar begint ie wel binnen twee minuten over geld.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef Scorpie het volgende:
heb je de link naar je WGR topic?
Die staat op pagina 1 van dit topic.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:37 schreef Scorpie het volgende:
heb je de link naar je WGR topic?
Ik zou hem voorzichtig confronteren als ie nuchter is... Als hij over geld begint, dan zou ik vragen iets in de trend van: "Goh gisteravond/nacht had je het ook over geld... Het enige probleem dat ik hiermee heb is dat je dit vergeten bent. Ik hoop dat je 's nachts/avonds niet meer mij komt vragen om geld, want ik ben blut". Kijken hoe hij dan reageert. Als hij nog steeds agressief is, zou ik dan direct de politie bellen en zeggen dat dit de druppel is van de volle emmer... Maar wat je ook doet, haal eerst even rustig adem en bedenk dat het wel goed komt als je je koppie erbij houdt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is nog onder zijl, maar als ie wakker en nuchter is, is hij wel vriendelijk, maar begint ie wel binnen twee minuten over geld.
dat doe ik ook wel, blijf rustig, deed ik de vorige keer ook...quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik zou hem voorzichtig confronteren als ie nuchter is... Als hij over geld begint, dan zou ik vragen iets in de trend van: "Goh gisteravond/nacht had je het ook over geld... Het enige probleem dat ik hiermee heb is dat je dit vergeten bent. Ik hoop dat je 's nachts/avonds niet meer mij komt vragen om geld, want ik ben blut". Kijken hoe hij dan reageert. Als hij nog steeds agressief is, zou ik dan direct de politie bellen en zeggen dat dit de druppel is van de volle emmer... Maar wat je ook doet, haal eerst even rustig adem en bedenk dat het wel goed komt als je je koppie erbij houdt.
Aha nou je bent hem helemaal niets schuldig en hij dreigt je gewoon voor drankgeldquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:41 schreef Jerruh het volgende:
nogmaals dan: bijbetalen zaken aan "medebewoner"
nee, dat is zijn agressiviteitquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef Chou het volgende:
[..]
Aha nou je bent hem helemaal niets schuldig en hij dreigt je gewoon voor drankgeld
Waarom gooit hij dingen op straat, dat heeft toch niets met geld te maken of wel?
Dus gewoon een domme zuiplap zonder fatsoen die een smoes verzint om aan drankgeld te komen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, dat is zijn agressiviteit
de franse balkonnetjes van de tweede en derde verdieping beneden hem liggen ook vol met kapotte flesjes, blikjes en andere zooi....
Dus ze gaan aangifte doen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik heb een gesprek gehad met de huismeester en een coordinator van wooninc, en ze heeft drie a4tjes vol aantekeningen van gebeurtenissen opgeschreven en neemt 8 brieven van bewoners van het gebouw mee naar het bureau en ze was zichtbaar eschrokken en heeft stellig beloofd om er zeker wat mee te doen. ik voel me iig al een stuk beter nu!
Een fikse draai om de oren, dat zal de rekel leren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
heeft stellig beloofd om er zeker wat mee te doen.
mjwa, de huurachterstand loopt de psuigaten uit en wooninc is best streng in overlast... vooral omdat er ook zwervers dankzij wesley in het gebouw rondlopen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Een fikse draai om de oren, dat zal de rekel leren.
Ik geloof er niet zo in.
Dus nu gaat het blauw een aantal keer per avond langs rijden om het eea te controleren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
zo, ik heb een gesprek gehad met de huismeester en een coordinator van wooninc, en ze heeft drie a4tjes vol aantekeningen van gebeurtenissen opgeschreven en neemt 8 brieven van bewoners van het gebouw mee naar het bureau en ze was zichtbaar eschrokken en heeft stellig beloofd om er zeker wat mee te doen. ik voel me iig al een stuk beter nu!
sowieso, en als er iets is bel ik nu gewoon de politie...quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus nu gaat het blauw een aantal keer per avond langs rijden om het eea te controleren.
weet je, de huurrechten zijn gewoon enorm sterk en moeilijk, je moetdingen kunnen aantonen, het moet echt helemaal uit de hand lopen en dan nog heeft de wooningstichting een zware taak bij de rechter... het is echt te moeilijk, behalve als je een half jaar huurachterstand hebt opgelopen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:06 schreef Chou het volgende:
Toch vreemd dat iemand zolang zijn gang kan gaan zonder enige actie
Ik denk dat ze nu toch wel voldoende bewijs hebben?quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je, de huurrechten zijn gewoon enorm sterk en moeilijk, je moetdingen kunnen aantonen, het moet echt helemaal uit de hand lopen en dan nog heeft de wooningstichting een zware taak bij de rechter... het is echt te moeilijk, behalve als je een half jaar huurachterstand hebt opgelopen...
Zodra het om geld gaat is de nood opeens een stuk hoger, triest eigenlijk dat woonplezier wel verneukt kan worden zonder gevolgen maar als er een huur achterstand is dan is het easy-peasy om iemand eruit te flikkerenquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
weet je, de huurrechten zijn gewoon enorm sterk en moeilijk, je moetdingen kunnen aantonen, het moet echt helemaal uit de hand lopen en dan nog heeft de wooningstichting een zware taak bij de rechter... het is echt te moeilijk, behalve als je een half jaar huurachterstand hebt opgelopen...
hehe ben ik al mee bezig, en een zooi getuigen die het zien!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:23 schreef witte_fantasie het volgende:
Mocht je tijd en energie overhebben om die kerel weg te werken, kan je er ook aan denken om foto's te maken (als hij er niet is!!!) van de zooi die hij dagelijks achterlaat. Je kan zelfs een heel dagboek bijhouden (doe het dan wel alleen van de gemeenschappelijke ruimtes, anders ben jij straks nog de sjaak) over welke teringzooi hij maakt, lijkt me ook degelijk bewijs voor zo'n woningbouw of politie...
Film is nog beter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:23 schreef witte_fantasie het volgende:
Mocht je tijd en energie overhebben om die kerel weg te werken, kan je er ook aan denken om foto's te maken (als hij er niet is!!!) van de zooi die hij dagelijks achterlaat. Je kan zelfs een heel dagboek bijhouden (doe het dan wel alleen van de gemeenschappelijke ruimtes, anders ben jij straks nog de sjaak) over welke teringzooi hij maakt, lijkt me ook degelijk bewijs voor zo'n woningbouw of politie...
ach, stiekem denk ik: heb ik dat ook weer es meegemaakt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef skiczukie het volgende:
Even een tvp.Zoals Kindervriend al zei, je was eerder zo blij met je nieuwe onderkomen en dan zoiets.
![]()
Het is toch niet een neger met uitpuilende ogen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:58 schreef Jerruh het volgende:
.... dankzij wesley in het gebouw rondlopen.
nee het is een roodharige kamper met een buikje en het uiterlijk alsof ie penningmeester is van de partij voor naastenliefde ofzo maar stiekem al het geld opzuipt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:30 schreef dfr0st het volgende:
[..]
Het is toch niet een neger met uitpuilende ogen?
nah, negers zijn coolquote:Op donderdag 29 juni 2006 13:38 schreef dfr0st het volgende:
mooi, anders van het een klasgenoot geweest van mijn middelbare school
Ik hoop voor je dat dat snel gaat, meestal zijn die Wooncoorporaties niet zo snel en moet er eerst ongeveer een dooie vallen wil er schot inkomen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:55 schreef Jerruh het volgende:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:50 schreef znarch het volgende:
Deze volg iki ff
Whahaha eerst schijt je in je broek, en daarna doe je een poging om dapper over te komenquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze zijn bezig met m eruit te zetten... dus ik wacht nog ff
maar als ie zo doorgaat, ligt ie door mijn handen binnenkort 4 verdiepingen lager
Zo zeg jij bent ook een stoere kerel om zoiets te zeggen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Whahaha eerst schijt je in je broek, en daarna doe je een poging om dapper over te komen
och ja, wat jij wilt. ik riep dat gister ook al, alleen ik mijd hele agressieve mensen die midden in de nacht met een paar aan je deur rommelen, met alles smijtne en onderwijl zeggen dat als ze binnen zijn ik moet betalen of anders doodga. nee dan zit mijn hart wel ff in mijn keel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:39 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Whahaha eerst schijt je in je broek, en daarna doe je een poging om dapper over te komen
Je zou ook kunnen vragen waar zijn agressie of frustraties op slaan en waarom ie jou er mee lastig valt. Misschien houdt ie wel op omdat ie inziet hoe kansloos hij bezig is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och ja, wat jij wilt. ik riep dat gister ook al, alleen ik mijd hele agressieve mensen die midden in de nacht met een paar aan je deur rommelen, met alles smijtne en onderwijl zeggen dat als ze binnen zijn ik moet betalen of anders doodga. nee dan zit mijn hart wel ff in mijn keel ja.
Jij zou psycholoog moeten worden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen vragen waar zijn agressie of frustraties op slaan en waarom ie jou er mee lastig valt. Misschien houdt ie wel op omdat ie inziet hoe kansloos hij bezig is.
dat ga ik ook echt doen als ie bezopen is en zo agressief is als de nete...quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen vragen waar zijn agressie of frustraties op slaan en waarom ie jou er mee lastig valt. Misschien houdt ie wel op omdat ie inziet hoe kansloos hij bezig is.
Filmen is geen slecht idee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat ga ik ook echt doen als ie bezopen is en zo agressief is als de nete...
en nogmaals, telkens als ik dat vraag, weet hij het niet meer en probeert hij hette ontwijken...
Dat is een zielig uibuitend beroep hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jij zou psycholoog moeten worden.![]()
klopt, heb alleen geen camera, ook niet op mijn telefoon. tot nu toe wel een boel getuigen...quote:
Dat is een beroepssteuntrekkert ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:44 schreef Chou het volgende:
[..]
Dat is een zielig uibuitend beroep hoor![]()
Daarom kennen ze elkaar zo goedquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat is een beroepssteuntrekkert ook.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat opgefokte mensen leuk zijn. En als je ze dan zo benaderd gaan ze vaak helemaal loos en kun je terug rammen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dronken gek: "hee smerige klootzak BOEMBOEM waar blijft mijn geld hufter!! BOEMBOEM
Jerruh: "jee ik krijg de indruk dat je een beetje kampt met opgekropte woede... wil je...
Dronken gek: "houd je vuile muil man, ik sla die deur in en maak je AF!! BOEMBOEM"
Jerruh: "erover praten....echt het lucht op...wacht ik zet vast een kopje kamille thee voor je"
Yups!! Goed plan!
of alvast de ziekenauto bellen, want dat gaat zo lastig met gebroken vingers en twee blauwe ogenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat opgefokte mensen leuk zijn. En als je ze dan zo benaderd gaan ze vaak helemaal loos en kun je terug rammen.
Dronken mensen hebben een veel trager inschattingsvermogen en reageren niet sneller dan een kind van 5 dus deur open en kom gezellig binnen en geef een goede redenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
of alvast de ziekenauto bellen, want dat gaat zo lastig met gebroken vingers en twee blauwe ogen
Dat levert in ieder geval een goede partij, weddenschap afsluiten met de medebewoners, misschien vloeit het geld binnenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef dfr0st het volgende:
Dronken mensen hebben ook soms ongelovelijke kracht en voelen minder pijn waardoor ze gewoon doorgaan met vechten.
9 van de 10 zijn ze ook totaal niet meer voor rede vatbaar, dus dat 'rustig praten' kan je wel vergeten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef dfr0st het volgende:
Dronken mensen hebben ook soms ongelovelijke kracht en voelen minder pijn waardoor ze gewoon doorgaan met vechten.
Precies dus geef hem een stoel en een biertje en ga samen lekker porno kijken, dikke vriendenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn ze ook totaal niet meer voor rede vatbaar, dus dat 'rustig praten' kan je wel vergeten.
je weet echt niet wat voor kansloze hier woont he hahahaquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:09 schreef Chou het volgende:
[..]
Precies dus geef hem een stoel en een biertje en ga samen lekker porno kijken, dikke vrienden![]()
het is inderdaad zowat elke avond ja... en er zijn getuigen, zat... maar goed, bewijslast is moeilijk te verkrijgen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
Geluidsopname, wil dat wel Jerruh?
Of iemand laten logeren misschien? Is dit trouwens elke avond dan?
Misschien toch een camera lenenquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het is inderdaad zowat elke avond ja... en er zijn getuigen, zat... maar goed, bewijslast is moeilijk te verkrijgen...
Dat klinkt herkenbaar... mijn buurman heeft twee gruwelijk grote honden die zijn balkon onderschijten en pissen, met warm weer heb ik ongenadig veel last van de stank. Klagen heeft geen zin, want de huismeester doet er niets aan, naar de goede man zelf gaan is ook geen optie, hij is een berucht crimineel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat sloeg op een reactie die ik haar gaf in een topic over porno kijken. mevrouw heeft het daar niet zo opquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet echt niet wat voor kansloze hier woont he hahaha.
kom maar langs, dan vergaat de lust in kijken naar porno met hem wel bij je.
Beter porno kijken dan vreemdgaan, pas maar opquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat sloeg op een reactie die ik haar gaf in een topic over porno kijken. mevrouw heeft het daar niet zo op
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:13 schreef Chou het volgende:
[..]
Beter porno kijken dan vreemdgaan, pas maar op![]()
![]()
Politie bellen? Zoiemand hoort een IBS te krijgen. Levensgevaarlijk. In Amsterdam worden mensen daarvoor opgenomen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:00 schreef Jerruh het volgende:
nou even voorgeschiedenis: topic over bijbetalen van mij in WRG
ik zit nu met de lichten uit in de woonkamer en geluid uit om net te doen alsof ik niet thuis ben. wat wil het geval? die ene medebewoner is voor de zoveelste keer deze weken straalbezopen en liep daarnet al allerhande spul naar beneden te gooien (op straat op mensen vnaf vier hoog). daarna kwam hij in de gang en begon met zowat alles te smijten wat hij tegenkwam, op mijn kamerdeur, roepende, betalen of jij gaat dood, een kwartier lang. ik ben geen mietje maar ik zit m dus nu echt te schijten....
Stel je niet zo aan alsjeblieft, teentjes getrapt?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]'t is al goed meisje.... vergeet je je pilletje strakjes niet?
je loopt compleet off-topic te gaan in een ander topic meid...grow a brain...
Sorrie Jerruh
En hem dan opwachten ofzo, morgen is hij toch weer alles vergeten.. wat een voordeel kan hebben natuurlijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:30 schreef Rikkert het volgende:
Heb je niet een paar brede vrienden, die je vanavond kan uitnodigen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:33 schreef Chou het volgende:
[..]
En hem dan opwachten ofzo, morgen is hij toch weer alles vergeten.. wat een voordeel kan hebben natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:22 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik dacht dat ik hier gisternacht al in gereageerd had. Vaag.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.
Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.![]()
Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
En daarom moet je zo'n zaakjes dus zelf regelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.
Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.![]()
Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
OMFGquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Holy crapquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Sorry, maar er hier is maar een zin gepast.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
ja....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:33 schreef ivosnivo het volgende:
Leeft die gast nog?
nog steeds dezelfde situatie?quote:
nah, iets rustiger, maar zijn gelieg begint nu op te steken, en ik merk dat hij vaak onder mijn rolgordijnen (die net niet genoeg sluiten) kijkt en zit te observeren, ik kwam er gisteren achter toen hij tot twee keer toe sochtends, toen ik lag te slapen, naar binnen gluurde, bukkend om eronder te kijken...quote:
je mag m hebben!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:49 schreef Q. het volgende:
Wat een leuke huisgenoot, ik word er steeds enthousiaster over.
moet dit een gedicht voorstellen ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:18 schreef CecilBDemented het volgende:
ik heb zoon zelfde situatie mee gemaakt in mijn huis.
die stond dus op 1.5 meter van me af klaar om me te vermoorden.
is alleen niet gelukt. maar van mijn kant komt er weligt nog eens wraak
jerruh
is ie nu al weg gaat het snel gebeuren.
en kun je zelf eventueel niet gewoon weg.
geloof me een dronkeman kun je niet zomaar aan.
die pijngrens ligt te hoog.
dus vluchten is beter.
quote:
Ah beter! Eindelijk van die lamlul afquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb net tussen neus en lippen door goed en leuk nieuws gehad: hij wordt er over 3 weken uitgeschopt!!!!
Ah, gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb net tussen neus en lippen door goed en leuk nieuws gehad: hij wordt er over 3 weken uitgeschopt!!!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
nog steeds kut en ik en wat andere mensen daar in het gebouw vrezen dat hij het de komende drie weken nog erg bont gaat maken.... maar goed, daarna is het over!!!!!!!quote:
daar zijn andere topics voor kipje,quote:
sinds ik niet meer review, twijfel ik aan alle spellingdingenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Verdomme Jerruh. Bont. Niet bond.
gelukkigquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
hij heeft het maar weer op het zuipen gezetquote:
Hoe is dat gezegde ook alweer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo meegaand man, jezus mina. Jullie zijn met meer en hij is zat. Beuqen dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij heeft het maar weer op het zuipen gezet
overigens denken een aantal bewoners dat deze drie weken met hem nog eens erg zwaar kunnen gaan worden
ik ben gewoon niet gewelddadig, en hij heeft zijn kampervrienden altijd over de vloer, kan ik niks tegen, maar goed, hij wordt binnenkort echt es in elkaar geramd, ze hebben al es voor de deur op m staan wachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie allemaal zo meegaand man, jezus mina. Jullie zijn met meer en hij is zat. Beuqen dus.
zeer zeker, hij heeft metde verkeerde mensen ruzie... er zijn afgelopen weken al es groepjes brede gozers langsgeweest om m in elkaar te timmeren... ik had de deur al open, maa rja, hij was niet tuis...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die loopt wel een keertje tegen een kogel aan
...quote:Op zondag 16 juli 2006 06:27 schreef rival het volgende:
en dan kom je zo mans over in je FB. je zegt zelf al dat je groter en breder dan hem bent....
whats happening? geef die gast een pak rammel Miet!
Je bent niet meer helemaal bij de tijd mijn beste.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar zijn andere topics voor kipje,
en misschien beter als je SEX helemaal niet meer uit komt.
ik heb hele topic doorgelezen (nee hoor ik verveel me heus nietquote:Op maandag 17 juli 2006 00:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...
er zijn heel veel redenen waarom ik die vent niet op zijn bek ga timmeren en als je zelf ff nadenkt en een hoop terugleest, zie je er misschien al een paar verschijnen.
En als behulpzame buurman heb je even hun nummer genoteerd om ze te bellen als hij weer thuis is.quote:Op zondag 16 juli 2006 05:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeer zeker, hij heeft metde verkeerde mensen ruzie... er zijn afgelopen weken al es groepjes brede gozers langsgeweest om m in elkaar te timmeren... ik had de deur al open, maa rja, hij was niet tuis...
wie zijn 'ze '? jouw vrienden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet gewelddadig, en hij heeft zijn kampervrienden altijd over de vloer, kan ik niks tegen, maar goed, hij wordt binnenkort echt es in elkaar geramd, ze hebben al es voor de deur op m staan wachten
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef dfr0st het volgende:
[..]
En als behulpzame buurman heb je even hun nummer genoteerd om ze te bellen als hij weer thuis is.![]()
ja van jou worden ze bangquote:
nee maar ik kan heeeeeeulll boos klinkenquote:
whehehequote:
ze staan paraat en rijden regelmatig langs, dus als er iets is kan ik ze meteen oproepenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
Jezus, Jerre... wat een kutsituatie is het ook. Deed de politie nog wat nuttigs of moeten er eerst echt dooien vallen?
nee, maar heb de sleutel gekregen van een buurmeisje, dat als er iets is, ik sowieso bij hen terecht kan. maar goed... ga zo proberen te slapen... politie en medebwoners vonden da ik nog vrij nuchter en helder er onder was, maar van binnen kook ik echt!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
Heilige poep, dit is wel heftig. Dacht eerst dat dit topic over kou ging![]()
Kunnen er niet wat vrienden bij je blijven logeren??
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef Jerruh het volgende:
ok, nu ben ik het gewoon ff erg zat...
yeah surequote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:46 schreef MortChill het volgende:
Volgens mij zit die gast maar wat uit z'n nek te lullen...
Knap dat je dat na een week kunt beoordelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef MortChill het volgende:
[..]
Het begint er verdacht veel op te lijken...
het topic kun je binnen 10 minuten uitlezen, achterlijke kutwijsneusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Knap dat je dat na een week kunt beoordelen![]()
Iedereen koopt een douchegordijn en daar wikkelen we die gozer in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:34 schreef Zon het volgende:
Wie verzint er een ludieke FOK-actie?!(meeting?) Met z'n alle moeten we toch wat kunnen doen!
Biivoorbeeld! En als 100 man z'n mond houd weet niemand door welk grodijn 'ie is gestikt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Iedereen koopt een douchegordijn en daar wikkelen we die gozer in.![]()
vertel maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef MortChill het volgende:
[..]
Het begint er verdacht veel op te lijken...
post eens wat foto's van je huis, van jou en eventueel van hem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vertel maar...
en mag ik dan zo vriendelijk zijn je uit te nodigen vanmiddag om langs te komen, dan komt de huismeester langs, zijn er medebewoners aanwezig en dan kan je mijn opgezwollen jukbeen zien, ben je meteen erva op de hoogte dat alles wat er in dit topic verteld is, dus ook echt is gebeurd.
en als je he nietwilt geloven, tja, dan niet...
okay.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:47 schreef MortChill het volgende:
[..]
post eens wat foto's van je huis, van jou en eventueel van hem.
nee, pijn niet, alleen een beetje opgezwollen. en tja, die vrienden zijn ook het punt ja...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zit net te eten...
Damn Jerruh...doet je gezicht pijn?
Ik hoop dat dit de uitzetting wel wat versnelt, hij is nu over de schreef gegaan en het is niet alleen meer dreigen. Punt is wel even dat HIJ jou niet geslagen heeft maar een vriend van hem. dat kan het nog ff lastig maken
die zorgt ervoor dat alles terecht komt bij de woningcorporatie, en daar issie goed in, die dramt flink door, omdat hij zelf al genoeg met hem heeft meegemaakt. en hij helpt de medebewoners erin!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:30 schreef Mukie het volgende:
Dat scheelt gelukkig weer een hoop.
De huisbaaas, wat is die aan het doen?
Dat scheelt weer een hoop.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die zorgt ervoor dat alles terecht komt bij de woningcorporatie, en daar issie goed in, die dramt flink door, omdat hij zelf al genoeg met hem heeft meegemaakt. en hij helpt de medebewoners erin!
die fotos komen straks wel, eerst ff douchen en op mijn gemakje bekijken hoe het nou aangepakt kan worden...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat scheelt weer een hoop.
En geeft jou indirect ook een steuntje in de rug.
Je hebt ook foto's van je gezicht laten maken ivm een civiele zaak?
Al bij het juridisch loket of dergelijke langsgeweest?
jup...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is die gast nu eigenlijk? Is die zijn roes aan het uitslapen ofzo?
En dan straks weer alles strak ontkennen. Tof hoor. Godsamme wat een gedoe.quote:
ik had het vier weken geleden echt goed schoongemaakt, aangezien toen de plassen op de grond lagen, en ik kreeg visite. en twee dagen later zaten de strontvlekken en de pisvlekken alweer voeral... dus ja, ik meen het... en denk maar niet dat ik het leuk vind om hierover te overdrijven, want dit hele gebeuren is al lang niet leuk meer...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:55 schreef AlohaXa het volgende:
Kom op je kan toch niet beweren dat de wc er na 2 dagen er zo uitziet.. Die van mij ziet er zo uit na 3 maanden niet gepoetst te hebben (niet dat ik het ooit zo ver heb laten komen)
vorige pagina staan er dus al een paar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:59 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is benieuwd naar de foto's
ik hoop echt dat die gast, zo snel eruit wordt gekicked..
Zo te horen voelt zich daar wel thuis.. buddies4everquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik stel voor die meneer vervangende woonruimte aan te bieden...
Naast de Tokkies!!! Es kijken of ie dan nog zo stoer is
Ohgod jah...ik zie nu de gezamelijke BBQ's al voor mequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:13 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Zo te horen voelt zich daar wel thuis.. buddies4ever
Kun je beter wel zsm maken, voordat het "wat gaat bijtrekken".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die fotos komen straks wel, eerst ff douchen en op mijn gemakje bekijken hoe het nou aangepakt kan worden...
Stuur maar naar mij op, ik kan er nog heel wat van maken in PSquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je beter wel zsm maken, voordat het "wat gaat bijtrekken".
Dat is wettelijk gezien niet ok.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij op, ik kan er nog heel wat van maken in PS
beetje aandikken kan nooit kwaad
Hehe, oh en als je nog verschroeid haar wilt hebben, zoals wenkbrauw en samengeklitte haar enzo, dan moet je bij mij zijn. Een heel gaaf effectje die ik mijzelf pas geleden heb aangeleerdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Stuur maar naar mij op, ik kan er nog heel wat van maken in PS
beetje aandikken kan nooit kwaad
Dat denk ik dus ook. Die hebben gewoon geprobeerd het probleem nog wat te rekken door erop te gokken dat TS zijn mond wel hield of dat hij net zo'n aso was. Helaas voor hen in TS iemand die a) zijn koppie erbij houdt (hulde daarvoor) en b) zich gewoon wél stoort/durft te storen aan dit sort gedrag/afpersing/mishandeling. Je moest eens weten hoeveel mensen dan de grijze muis gaan spelen uit angst voor erger met de wetenschap dat de rugdekking er vrijwel nooit is...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 10:32 schreef jack4ya het volgende:
Dat begrijp ik, maar JIJ moet ook eigenlijk kijken of je de woningcoorporatie aansprakelijk kan stellen voor dit "leed". Zij hadden namelijk duidelijke aanwijzing dat de Kamper in kwestie géén rustige jongen is.
dat waren betere tijdenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:59 schreef anneja het volgende:
maar...maar...je lijkt helemaal niet op je avatar!
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppiequote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
nou voila, nogmaals je ziet niet veel, alleen dat het vrij dik is, op een andere foto staat ie beter, maar die bewaar ik liever voor de ehcte zaken.
Nee het is niet wettelijk toegestaan wat die klojo doet.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppie
sorrie grapje tussendoor moet kunnen vind ik![]()
@Muuk, is het wettelijk wel toegestaan wat die klojo allemaal doet dan? Ik zie op die foto van Jerruh wel mogelijkheden om het een tikje duidelijker te maken dat hij een dik jukbeen heeft, gewoon een beetje blauwer maken, niet overdrijven natuurlijk. Maar als hij een duidelijkere foto heeft is het niet nodig
Iets wat gebeurd is, hoef je immers niet aan te dikken.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar, in elkaar gemept worden en nog steeds een lekker koppie
sorrie grapje tussendoor moet kunnen vind ik![]()
@Muuk, is het wettelijk wel toegestaan wat die klojo allemaal doet dan? Ik zie op die foto van Jerruh wel mogelijkheden om het een tikje duidelijker te maken dat hij een dik jukbeen heeft, gewoon een beetje blauwer maken, niet overdrijven natuurlijk. Maar als hij een duidelijkere foto heeft is het niet nodig
Duh.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:32 schreef Veroniek het volgende:
En die gasten die jou wat kwamen vertellen midden in je gezicht zijn niet meer te vinden dus![]()
![]()
Ehm nee. Dat denk ik niet. Ookal is het een karaktereigenschap bij zulke mensen om mensen erbij te naaien. Maar aangezien Jerruh nog een groter vijand is van Weasel zal dat niet gebeuren nee.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Duh.
Of denk je dat W3sl3y Weasel zal zeggen 'ja die jongens heb ik gestuurd, hier heb je hun adres'?
Dat is, helaas, volgens mij ook een probleem. Maar goed, ik weet niet precies hoe dat zit, dus misschien is dan wel gewoon "medeplichtig".quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
probleem is dat die klojo dit niet heeft gedaan maar 1 van zijn vriendjes....
ja gezellig, maar dan moeten we de heren ook uitnodigenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:31 schreef vigier het volgende:
Jerruh, nog even wat leuks tussendoor: ik zou als al deze ellende afgelopen is, de boel eens goed schoonmaken bij je thuis, en daarna alle dames van wie je hier een kus hebt gehad, persoonlijk uitnodigen!![]()
een knuppel (zoals roellio al eerder zei) lijkt mij niet verstandig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:05 schreef Gelderland het volgende:
koop een gummieknuppel ofzo....of pepperspray.... maargoed, ook al isie weg kan hij je nog opzoeken, dus probeer 't een beetje rustig te houden hé
en aangezien hij al is gemept is kan je altijd zeggen dat je het mogenlijke bloeden snel wil stoppenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:21 schreef Moonlight_Drive het volgende:
Pepperspray is verboden dus niet echt slim. Wat je wel kan doen is zo'n spuitbus met vloeibare pleister, van Hansaplast ofzo. Ik sprak eens een kraker en die had dat altijd bij zich, en volgens zijn ervaring werkte het prima.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |