Ah, gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb net tussen neus en lippen door goed en leuk nieuws gehad: hij wordt er over 3 weken uitgeschopt!!!!
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
ik heb net tussen neus en lippen door goed en leuk nieuws gehad: hij wordt er over 3 weken uitgeschopt!!!!
nog steeds kut en ik en wat andere mensen daar in het gebouw vrezen dat hij het de komende drie weken nog erg bont gaat maken.... maar goed, daarna is het over!!!!!!!quote:
daar zijn andere topics voor kipje,quote:
sinds ik niet meer review, twijfel ik aan alle spellingdingenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef dwerg het volgende:
Verdomme Jerruh. Bont. Niet bond.
gelukkigquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:19 schreef Jerruh het volgende:
hij heeft het maar weer op het zuipen gezetquote:
Hoe is dat gezegde ook alweer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef CioccolatoFondente het volgende:
Een paar sterke gasten regelen om de herrieschopper een lesje te leren werkt ook niet altijd. Dat heb ik namelijk zelf ondervonden.
Ik had last van een agressieve, herrie makende zuipschuit van een buurman die graag in de hal piste. Afijn, schijtert als ik ben dus twee vechtersbazen geregeld om het wat in te toomen. Ik bel aan bij de buurman, blijken het ouwe (cel) maten te zijn.![]()
Gevolg, twee blauwe ogen, tand door lip, scheve neus en opgezwolle ballen. Daarnaast m'n tv, stereo en videorecorder gejat door de heren die ik 100 gulden had betaald om de buurman een lesje te leren.
Waarom zijn jullie allemaal zo meegaand man, jezus mina. Jullie zijn met meer en hij is zat. Beuqen dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij heeft het maar weer op het zuipen gezet
overigens denken een aantal bewoners dat deze drie weken met hem nog eens erg zwaar kunnen gaan worden
ik ben gewoon niet gewelddadig, en hij heeft zijn kampervrienden altijd over de vloer, kan ik niks tegen, maar goed, hij wordt binnenkort echt es in elkaar geramd, ze hebben al es voor de deur op m staan wachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie allemaal zo meegaand man, jezus mina. Jullie zijn met meer en hij is zat. Beuqen dus.
zeer zeker, hij heeft metde verkeerde mensen ruzie... er zijn afgelopen weken al es groepjes brede gozers langsgeweest om m in elkaar te timmeren... ik had de deur al open, maa rja, hij was niet tuis...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
die loopt wel een keertje tegen een kogel aan
...quote:Op zondag 16 juli 2006 06:27 schreef rival het volgende:
en dan kom je zo mans over in je FB. je zegt zelf al dat je groter en breder dan hem bent....
whats happening? geef die gast een pak rammel Miet!
Je bent niet meer helemaal bij de tijd mijn beste.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
daar zijn andere topics voor kipje,
en misschien beter als je SEX helemaal niet meer uit komt.
ik heb hele topic doorgelezen (nee hoor ik verveel me heus nietquote:Op maandag 17 juli 2006 00:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
...
er zijn heel veel redenen waarom ik die vent niet op zijn bek ga timmeren en als je zelf ff nadenkt en een hoop terugleest, zie je er misschien al een paar verschijnen.
En als behulpzame buurman heb je even hun nummer genoteerd om ze te bellen als hij weer thuis is.quote:Op zondag 16 juli 2006 05:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeer zeker, hij heeft metde verkeerde mensen ruzie... er zijn afgelopen weken al es groepjes brede gozers langsgeweest om m in elkaar te timmeren... ik had de deur al open, maa rja, hij was niet tuis...
wie zijn 'ze '? jouw vrienden?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet gewelddadig, en hij heeft zijn kampervrienden altijd over de vloer, kan ik niks tegen, maar goed, hij wordt binnenkort echt es in elkaar geramd, ze hebben al es voor de deur op m staan wachten
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef dfr0st het volgende:
[..]
En als behulpzame buurman heb je even hun nummer genoteerd om ze te bellen als hij weer thuis is.![]()
ja van jou worden ze bangquote:
nee maar ik kan heeeeeeulll boos klinkenquote:
whehehequote:
ze staan paraat en rijden regelmatig langs, dus als er iets is kan ik ze meteen oproepenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:03 schreef wonderer het volgende:
Jezus, Jerre... wat een kutsituatie is het ook. Deed de politie nog wat nuttigs of moeten er eerst echt dooien vallen?
nee, maar heb de sleutel gekregen van een buurmeisje, dat als er iets is, ik sowieso bij hen terecht kan. maar goed... ga zo proberen te slapen... politie en medebwoners vonden da ik nog vrij nuchter en helder er onder was, maar van binnen kook ik echt!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
Heilige poep, dit is wel heftig. Dacht eerst dat dit topic over kou ging![]()
Kunnen er niet wat vrienden bij je blijven logeren??
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:01 schreef Jerruh het volgende:
ok, nu ben ik het gewoon ff erg zat...
yeah surequote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:46 schreef MortChill het volgende:
Volgens mij zit die gast maar wat uit z'n nek te lullen...
Knap dat je dat na een week kunt beoordelenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef MortChill het volgende:
[..]
Het begint er verdacht veel op te lijken...
het topic kun je binnen 10 minuten uitlezen, achterlijke kutwijsneusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:07 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Knap dat je dat na een week kunt beoordelen![]()
Iedereen koopt een douchegordijn en daar wikkelen we die gozer in.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:34 schreef Zon het volgende:
Wie verzint er een ludieke FOK-actie?!(meeting?) Met z'n alle moeten we toch wat kunnen doen!
Biivoorbeeld! En als 100 man z'n mond houd weet niemand door welk grodijn 'ie is gestikt!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:53 schreef HPoi het volgende:
[..]
Iedereen koopt een douchegordijn en daar wikkelen we die gozer in.![]()
vertel maar...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:59 schreef MortChill het volgende:
[..]
Het begint er verdacht veel op te lijken...
post eens wat foto's van je huis, van jou en eventueel van hem.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vertel maar...
en mag ik dan zo vriendelijk zijn je uit te nodigen vanmiddag om langs te komen, dan komt de huismeester langs, zijn er medebewoners aanwezig en dan kan je mijn opgezwollen jukbeen zien, ben je meteen erva op de hoogte dat alles wat er in dit topic verteld is, dus ook echt is gebeurd.
en als je he nietwilt geloven, tja, dan niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |